Dat denk ik dus niet, want het was Jaap zelf die met geinteresseerde vragen kwam richting Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk wel dat Huub bewust het eerste stuk deed om het tweede stuk te kunnen bereiken.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG de SC politie![]()
Ik heb een soort van zelfopgelegde taakstraf uitgevoerd
Daar is inmiddels een structureel tekort aan door alle plotselinge online-koffiebestellingen uit Nederland.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de anaal-sap van de civet kat?
Zwaar gestoorde reactie idd.. en meters onder de gordel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een zeikwijf zeg...krijgt ze niet gewoon een salaris van Tien![]()
Wat een overdreven reactie![]()
![]()
![]()
Huub bepaalde tot hoever hij Jaap liet komen. Door antwoord te blijven geven liet hij Jaap steeds verder de fuik inlopen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, want het was Jaap zelf die met geinteresseerde vragen kwam richting Huub.
Dat was juist het mooiequote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een zeikwijf zeg...krijgt ze niet gewoon een salaris van Tien![]()
Wat een overdreven reactie![]()
![]()
![]()
Juf Judith zou een goede vervanging voor Nicolaas of NL zijn .......quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar gestoorde reactie idd.. en meters onder de gordel.
Aan tafel reageerde ze soms ook al zo walgelijk, maar dit sloeg wat mij betreft alles.
Trustenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:40 schreef Polonium-120 het volgende:
Welterusten allen. Ik ga naar mijn donkere grot, versierd met klaprozen... En als het je niet bevalt...
Hij zal toch niet echt verliefd zijn....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Huub lult over Lieke , maar Eric wil SLAPEN !
Ja ik vind het ook wel hilarisch hoor, maar ook heel erg onbegrijpelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was juist het mooie![]()
En brian die niks terug mocht zeggen, geweldig. ik heb genoten.![]()
Eric ligt ook erg dicht op Huub valt me op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Trusten![]()
![]()
Ligt het aan mij of aait Eric wel erg vaak over Huubs schouder?
Ik zou graag zien dat Huub haar bewerkt en dat ze na een week kruipend de villa verlaatquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juf Judith zou een goede vervanging voor Nicolaas of NL zijn .......
Maar dat gaat niet gebeuren, Judith is de alpha male in het huis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Huub haar bewerkt en dat ze na een week kruipend de villa verlaat
Ik ben bang dat Judith misschien zelfs Hupert de baas is...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Huub haar bewerkt en dat ze na een week kruipend de villa verlaat
Maar ik weet niet of dat zou lukken. Ik verdenk juf Judith ervan, dat ze tijdens het telefoontje met Brian in een strak leren pakje zat, met zweepje in haar hand. Ze genoot zo van het SM-spelletje met slaaf Brian dat ze bijna klaar kwam.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |