Ik heb gisteren de hele avond geen letter gepost.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgen een half uur eerder naar bed!!!
Binnen een week is heel DGK-Fok dan bijgeslapen dankzij Huub
Ja, het is bijna identiek als de spelletjes met een beker ijs of spritskoeken. Jaap pakt alles. Huub kan het goed verkopen .....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Huub gooit het wel over een hele interessante boeg nu
Totaal niet. Na jaren en jaren reality programma;s als deze te hebben gevolgd is wel duidelijk dat dit soort momenten onvermijdelijk zijn als je bij elkaar zit opgesloten. Dat maakt het juist zo interessant.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand hier nog meer dat het een dubbel gevoel is om te kijken naar dit soort vriendelijke en open gesprekken.?
Van de ene kant heel normaal en eerlijk maar van de andere kant, neemt het bij mij welee ngroot deel van degeloofwardigheid weg.
Alles lijkt nu wel weer spel alle zogenaamde ruzies en dergelijke...
Wat is er gebeurd met de anaal-sap van de civet kat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Huub verplicht een week lang een Champagne ontbijt.![]()
OMFG de SC politiequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG de SC politie![]()
Ik heb een soort van zelfopgelegde taakstraf uitgevoerd
Klopt, maar ik denk wel dat Huub bewust het eerste stuk deed om het tweede stuk te kunnen bereiken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Het begin van het gesprek was echt wel gewoon interesse. Het einde was weer puur speltechnisch.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk wel dat Huub bewust het eerste stuk deed om het tweede stuk te kunnen bereiken.
Tjonge jonge wat een zeikwijf zeg...krijgt ze niet gewoon een salaris van Tienquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje juf judith geplaatst [DGK] Updates #2
Voor diegene die alle fun gemist hebben![]()
Zoiets begreep ik wel uit Japio's reactie...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelt nu alles aan Eric, maar die wil SLAPEN.
En Huub zegt dat zen aar bed moesten, dus er was een melding te zien blijkbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |