Nou, ik vond het zeer opvallend dat ze zoiets als vanavond over de telefoon doet ipv oog in oog. Tekenendquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Judith misschien zelfs Hupert de baas is...
Was ook vreemd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer opvallend dat ze zoiets als vanavond over de telefoon doet ipv oog in oog. Tekenend
Ze is echt vreselijk defensief en a-relaxedquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of dat zou lukken. Ik verdenk juf Judith ervan, dat ze tijdens het telefoontje met Brian in een strak leren pakje zat, met zweepje in haar hand. Ze genoot zo van het SM-spelletje met slaaf Brian dat ze bijna klaar kwam.
Met andere woorden, het was niet meesterlijk, maar Meestereslijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of dat zou lukken. Ik verdenk juf Judith ervan, dat ze tijdens het telefoontje met Brian in een strak leren pakje zat, met zweepje in haar hand. Ze genoot zo van het SM-spelletje met slaaf Brian dat ze bijna klaar kwam.
Huub had háár toch gebeld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het zeer opvallend dat ze zoiets als vanavond over de telefoon doet ipv oog in oog. Tekenend
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze is geweldig, en haalt zelfs uit de grootste lamlul in het huis nog het beste boven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze is echt vreselijk defensief en a-relaxed![]()
Nee, Huub nam haar op en vroeg haar meteen of ze zin had om te zingen op een aankomend feestjequote:
Morgen weer, te moe nuquote:
Ooit in je opgekomen dat ze juist is gevraagd om dit te doen en bepaalde bewoners aan te pakken/ op hun plek te zetten, en dit alles als buitenstaander en niet als mede bewoner?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar gestoorde reactie idd.. en meters onder de gordel.
Aan tafel reageerde ze soms ook al zo walgelijk, maar dit sloeg wat mij betreft alles.
Volgens mij niet. Zij belde, en kreeg eerst Huub an de lijn, die de gelegenheid te baat nam om bij de juf nog even in een extra goed blaadje te komen, maar toen moest hij toch echt Brainless ophalen.quote:
Voor het programma is het enig maar als ze mijn zangpedagoge zou zijn en zo'n smoel zou opzetten dan zou ik haar laten weten dat ze kon opflikkerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is geweldig, en haalt zelfs uit de grootste lamlul in het huis nog het beste boven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |