was al bezig, verwachtte dat ik dat was.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef Plasterk het volgende:
laatste poster van oude topic maakt toch een nieuwe OP?
Lekker thuis blijven dan, als er geen dringende dingen zijn die besproken dienen te wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Etcetera het volgende:
NCIS wasgeweldig
hele sterke afleveringen
ik vanavond (half 7) mailen of we nog voor project bezig zouden morgen. nog steeds geen reactie. is het heel dom als ik dan vind dat ik morgen gewoon niet ga? ook al wordt er nog gemaild? heb er echt geen zin in, kan thuis ook wel werken
Goed idee, ik ga ook maar eens slapenquote:
Leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net tegen mijn eigen verwachting in de eerste ronde van het flatschaaktoernooi overleefd. Eerste spel remise, tweede spel had tegenstander makkelijk kunnen winnen maar hij zag niet hoe (ik ook niet), agressief spelen heeft soms dus wel zin
. Ik denk zelden meer dan 2 zetten vooruit
De Ranulph Fiennes-methode!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
Wat een gare doedels hierIk ga nog even wachten tot Prison Break binnen is, die kijken en dan slapen
Ik hoop echt dat mijn klieren morgen geslonken zijn! Sta bijna op het punt dat ik ze er zelf uit ga snijden
Ranulph Fiennes methode?quote:
Ralph Fiennes zou ook wel kunnen ja. Misschien iets wat hij ooit in een film heeft gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Je bedoelt Ralph Fiennes?
Niet dat ik z'n methode ken ofzo hoor
Heb net via via via gehoord dat ie dood isquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
Wat ik nou weer mee maak![]()
Verhaal,,,
dus een niet zo pretig einde op een leuke avond![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net via via via gehoord dat ie dood is![]()
raar om te horen, zoietsquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net via via via gehoord dat ie dood is![]()
Hoe kom je erachter dat je een gaatje in je trommelvlies hebt Nemquote:
Ik heb al 3 dagen last van vocht achter mjin oor. Dus het pruttelt en piept als ik praat, slik of kauw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter dat je een gaatje in je trommelvlies hebt Nem![]()
Dat kan dus.quote:
TNX. Aan het aantal ambu's te zien een reanimatie, dan komen er altijd 2. Geen prettige situatie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
AKQ Slowchat #81: Yoho, yoho en een fles rum!
auquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan dus.
Nu moet ik zeggen dat ik net wakker werd zonder alle pruttel, piep en kraak verschijnselen. Alleen met een dof geluid alsof mijn oor dichtzit. Ik dénk dus dat het aan het herstellen is. Dus ik ga gewoon niet mijn oren klaren ofso. Ik kan alleen maar hopen dat ik niet moet niesen ofso
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Je neus dichtknijpen en koekoek zeggen.![]()
Ja, dat is het zelfdequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
wat is je 'oor klaren'?
ik ken wel dat je neus dicht knijpt, mond dicht en blazen. when it goes 'POP' you're done
is dat hetzelfde?
In dat geval zou ik NIETS meer horen aan dat oorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
auik zie echt zo'n trommelvlies voor me dat dan aan flarden is
![]()
![]()
Maar hoe klaar je je oren?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu achter z'n pc dat zat te doen om te testen hoe het werkte?
Ik bedoelde: als je gaat niezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval zou ik NIETS meer horen aan dat oor
Zo'n gaatje of scheur is dan echt heeel erg klein.
Het doet ook geen pijn ofso. Dat scheelt dan weer
Oh zo..nee dat niet. Maar dan kan dat wat net "gerepareerd" is weer openspringenquote:
Gapen ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Etcetera het volgende:
ik doe het wel 's als m'n oren dichtzitten
maar heb ook gehoord dat het niet al te best isslikken moet hetzelfde effect geven
Moet er nog veel gebeuren aan de tuin?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo..nee dat niet. Maar dan kan dat wat net "gerepareerd" is weer openspringen
Het is lekker weer!
Heb een stel bomen boompjes omgezaagd
Buiten werken...dát is pas een idee. Je hebt toch een laptop? Plekje opzoeken waar je met je laptop in de shaduw kunt zitten en jijzelf in de zonquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gapen ook![]()
Net een uurtje op de bank geslapen. Beste idee van vandaag.![]()
![]()
De voortuin moet omgespit. Maar ik zit er hard over na te denken een minigraver te huren. Dat scheelt me een week een 2 ruggen. Daar moet dan gras, grind en een vlonder in komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moet er nog veel gebeuren aan de tuin?![]()
Ik denk dat ik over een tijdje van die bloembakken koop voor aan/ op het balkon. Nu is het echt zo'n grauwe bedoening.
Lekker weer
Ik heb geen laptop. En ik heb het ijskoudquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten werken...dát is pas een idee. Je hebt toch een laptop? Plekje opzoeken waar je met je laptop in de shaduw kunt zitten en jijzelf in de zon![]()
Genoeg te doen dus. Je vermaakt je voorlopig welquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De voortuin moet omgespit. Maar ik zit er hard over na te denken een minigraver te huren. Dat scheelt me een week een 2 ruggen. Daar moet dan gras, grind en een vlonder in komen.
Er moet een nieuwe schutting komen.
Er moet een barbecue en houtoven gemetseld worden
De achtertuin heeft geen haast maar die moet ook nog een keer opnieuw gedaan worden.
Ohja..en het huis moet geverfd worden. Maar dat komt van de zomer
Vroeger kreeg ik wel eens van die zuigtabletjes met verdovende werking. Volgens mij waren dat codeinetabletjes (kan me vergissen). Moet je even aan de doktersassistente vragenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:30 schreef MaJo het volgende:
HeyIk ben chagrijnig
Voel me nu al 4 dagen rot, geen enkele verbetering. Werd jankend wakker omdat slikken nog steeds pijn doet gewoon
Ik heb er genoeg van, het moet nu gewoon afgelopen zijn!
@ nem: als het goed is groeit je trommelvlies gewoon weer dicht. Ik heb als kind gehad dat het hele ding geknapt is. Liep er allemaal rotzooi uit. Voor zover ik weet is dat allemaal weer dichtgegroeid, ik ben tenminste niet doof
Ik ga vandaag gewoon lekker door met de grote afleidingsactie met betrekking tot mijn keel: Prison Break kijken
Ik zou me ermee kunnen scheren bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef Nesle het volgende:
Geweldig, issie scherp?
Ja erg hequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef erkel het volgende:
Het is wel een ziekenboeg hierHeb gelukkig nergens last van
![]()
Volgende week begin ik met mijn nieuwe bijbaantje. Vanochtend soort van inleiding/training gehad.
Als het morgen nog zo erg is dan kom ik wel even langs. Nu is het nog scherpquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef MaJo het volgende:
Hmm heb ik gister niet gezegd dat als ik vandaag nog zo´n last van mijn keel zou hebben dat ik mijn klieren eruit ging snijden?Dan komt dat koksmes wel goed van pas
Nou ja, hopelijk is het morgen wel minder dan, had gehoopt dat de antibiotica meteen aan zouden slaan maar helaas
![]()
Callcenter werk. Ik moet mensen doorverbinden naar verschillende afdelingen. Zeer uitdagende baanquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja erg heMaar heel Nederland is ziek dus fok is alleen maar een afspiegeling daarvan
Wat voor bijbaantje is het?
Zeilschool ofzo? Wat voor baantje is het?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef Nesle het volgende:
Ik mag thank god in april ook weer beginnen met mijn baantje![]()
Het is dan wel een "zomer"baan(tje). Maar ik werk er meestal van april tot augustus.
I need money!![]()
Als ik maar van de pijn afben vind ik het prima (hoewel ik dan weer een nieuwe pijn ervoor in de plaats krijgquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo erg is dan kom ik wel even langs. Nu is het nog scherp
Neem ik gelijk een flesje Chianti mee![]()
Nee, café-restaurant. Wel aan het water thoughquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Zeilschool ofzo? Wat voor baantje is het?
Nee...maar dat smaakt prima met wat fava beans en lever....sssslslsslslsslsquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik maar van de pijn afben vind ik het prima (hoewel ik dan weer een nieuwe pijn ervoor in de plaats krijg) En die chianti is om me zo dronken te voeren dat ik er niets van voel?
![]()
![]()
Wilde net zeggen, lekker beetje buiten werken, bediening op het terras bij het waterquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, café-restaurant. Wel aan het water though
Keuken, en bediening hoop ik ook nog is te doen dit jaar.
B.
Nee, Ranulph Fiennes. Bij een poolexpedititie kreeg hij bevroren vingers, die helemaal zwart werden. Moest hij van de dokter een paar maanden mee wachten om te kijken of er weer wat ging leven, maar hij werd gek van de pijn en heeft in de schuur z'n vingers eraf gezaagd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ralph Fiennes zou ook wel kunnen ja. Misschien iets wat hij ooit in een film heeft gedaanNu kan ik niet slapen vannacht omdat ik wil weten wat Tim bedoelde
Human VRS bij KPN? Verbind ze allemaal door naar ADSL Service, daar werkt Neleosquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Callcenter werk. Ik moet mensen doorverbinden naar verschillende afdelingen. Zeer uitdagende baan![]()
Maar ach, geld int laatje daar draait het nu ff om.
Stom dat ik het niet meteen herkendequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt Silence of the Lambs wel eens gezien toch?
onze kat vliegt altijd door de kamer als ik het 'hisje' van Lecter nadoe.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stom dat ik het niet meteen herkendeIs een van mijn favo films
Die quote die ik altijd na
Net als 'what is it you seek Clarice?' Anthony Hopkins
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
@Majo: Trouwens... Trachitol..die moet je hebben..niet codeinetabletjes.
https://www.kwaliteitsapo(...)rds=trachitol%20zuig
Is tegen pijn bij slikken, verdooft lokaal.
Ja. Jij werkt toch in hetzelfde gebouw als Neleos? Maar heb eigenlijk geen idee of ik nou doorverbind in hetzelfde gebouw of door heel het landquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Human VRS bij KPN? Verbind ze allemaal door naar ADSL Service, daar werkt Neleos
Ik heb de grap echt vaak gemaakt en hij wordt NOOIT herkendquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stom dat ik het niet meteen herkendeIs een van mijn favo films
Die quote die ik altijd na
Net als 'what is it you seek Clarice?' Anthony Hopkins
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, Ranulph Fiennes. Bij een poolexpedititie kreeg hij bevroren vingers, die helemaal zwart werden. Moest hij van de dokter een paar maanden mee wachten om te kijken of er weer wat ging leven, maar hij werd gek van de pijn en heeft in de schuur z'n vingers eraf gezaagd.
Wikipedia artikel over de beste man
Laat de kat eens Eisbär horen, heeft waarschijnlijk hetzelfde effectquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
onze kat vliegt altijd door de kamer als ik het 'hisje' van Lecter nadoe.![]()
Maar alleen als je het over chianti hebt dan? Want zodra je fava beans er tegenaan gooit herken ik hem echt welquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de grap echt vaak gemaakt en hij wordt NOOIT herkend
Vrijwel altijd zonder fava beans.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar alleen als je het over chianti hebt dan? Want zodra je fava beans er tegenaan gooit herken ik hem echt wel''I ate his liver with some fava beans and a nice chianti, ssssssssss''
Hele land, onder andere afhankelijk van de afdelingquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja. Jij werkt toch in hetzelfde gebouw als Neleos? Maar heb eigenlijk geen idee of ik nou doorverbind in hetzelfde gebouw of door heel het land![]()
quote:
Ik ben er nog niet over uitquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mist een geweldig staaltje acteerwerk van Anthony Hopkins. Hoe hij Lecter neerzet, zo freaky, zo goed
@ nem: psssst Sziget 2007 #2 Welke Fokkers gaan er heen?!?
Ik weet het, maar hij komt al niet zo vaak op tv en dan wil de rest van de fam het niet zien. DVD huren is me teveel werk en dan kan ik bezig blijven..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mist een geweldig staaltje acteerwerk van Anthony Hopkins. Hoe hij Lecter neerzet, zo freaky, zo goed
@ nem: psssst Sziget 2007 #2 Welke Fokkers gaan er heen?!?
moest jij niet wegquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij komt al niet zo vaak op tv en dan wil de rest van de fam het niet zien. DVD huren is me teveel werk en dan kan ik bezig blijven..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.ertha het volgende:
DVD huren is me teveel werk en dan kan ik bezig blijven..
Nou je hebt nog wel efkes om er over na te denkenquote:
Hij was vorige week nog op tvquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij komt al niet zo vaak op tv en dan wil de rest van de fam het niet zien. DVD huren is me teveel werk en dan kan ik bezig blijven..
Dat heb ik al gedaan en die gaan allemaal niet meequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou je hebt nog wel efkes om er over na te denkenMisschien eens checken of je vrienden mee kunt krijgen?
Ah minder... Nou ik en Lien zijn er sowiesoquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan en die gaan allemaal niet mee
Ik las "chanteren"quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah minder... Nou ik en Lien zijn er sowiesoIk probeer Asmo ook mee te krijgen maar hij geeft het zelf weinig kans (en dat terwijl een vriend van hem in hartje Boedapest woont
). Verder ben ik nog wat vriendinnen aan het charteren maar dat schiet nog niet echt op...
Hehe nee niet chanterenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las "chanteren"
Ik kijk nog wel even. Opzich is het een leuke vakantie en overdag kan ik Boedapest bekijken
Er wonen nog wat mensen van een uitwisselingsproject van school die ik ook nog op zou kunnen zoeken...
Ja dat is ook wel zoiets ja. Je bent natuurlijk ook niet 1,2,3 terug als je niet vliegt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe nee niet chanterenMaar ik weet dat een paar vriendinnen het wel leuk zouden vinden alleen dat het Hongarije is maakt het een stuk lastiger. Niet te vergeten ook dat Lowlands bijna naadloos er op aansluit...
Tatadata! Tatadaaaaa!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:59 schreef Plasterk het volgende:
A-Team alert!
Daarom gaan we waarschijnlijk op de maandag ofzo al wegquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zoiets ja. Je bent natuurlijk ook niet 1,2,3 terug als je niet vliegt..
On a mockingbird hillquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef Etcetera het volgende:
diedelediedie
TVPquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Soempie het volgende:
komt Jojoor nog wel eens hier eigenlijkheb haar al een tijd niet gezien.
Is misschien wel zo, maar er zijn zoveel klassiekers. Heb niet gezien dat ie op tv was.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was vorige week nog op tvEn voor zo´n klassieker is het toch niet zo´n grote moeite om de dvd te huren
Anthony Hopkins
ik dacht meer aan dat sisi liedjequote:
Ik moest lachen ook nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
BCDEF.....UVWXY ...... sorry, deze was echt te flauw![]()
Ik snapte het ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
BCDEF.....UVWXY ...... sorry, deze was echt te flauw![]()
Is hetzelfde liedje, de volgende zin is on a mooooooooockingbird hillquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat sisi liedje
sjalalala, diedeledieieieie
wake up, in the mooooorning
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..de mol niet compleet onverwacht...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
Vond het maar een beetje een anti-climax...
Heb heel wie is de mol niet gekeken, maar weet toch waar je het over hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Het werd ook heel lomp aangekondigd.
Vorig jaar werd er op het einde nog een strijd gehouden maar nu werd het aangekondigd uit een groepje van 4 en dan kwam er nog een heel verhaal achteraan.
Martine Hafkamp-streek
ohwquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is hetzelfde liedje, de volgende zin is on a mooooooooockingbird hill
waaaauuuwquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Canadese homeshopping!
Heb nu Britse amateurtv
Altijd al willlen zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu het Vietnamese ontbijtnieuws (denk ik, mijn Vietnamees is niet heel goed)
Ik had net de Nederlandse Nick Jr., maar daar is Peppa Pig (en dat lijkt me niks). Nu is Kinderen geen Bezwaar er op, ik kijk nog even verderquote:
de [b][i][u] en dergelijke bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
Ik zie gewoon nou pas dat in het reageervenster een opmaakbalk zit. Ik loop dat al jaren zelf te typen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
Ik zie gewoon nou pas dat in het reageervenster een opmaakbalk zit. Ik loop dat al jaren zelf te typen![]()
jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
de [b][i][u] en dergelijke bedoel je?
dat kan welquote:
Ja dat doe ik ook. Ken er ± 10quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik typ dat soort codes ook zelf. Ik weet lang niet alle smileys, dus die klik ik dan wel aan
via dit topic kwam ik terecht in de FAQquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en hoe heb je dan ooit [sub] ontdekt?
je bent niet de enigequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
bij mij wel. schijnt aan firefox te liggen ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Etcetera het volgende:
alt-s is niet meer posten
was er nét aan gewend, doettie het niet meer
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Alleen werken die snelcodes niet allemaal. ALT +M voor myactive doet niks, ALT+P voor preview komt uit bij printen
probeer al die dingen eens met meteen ENTER erachterquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
En dees ook niet:
ALT+cijfer = Spring naar de betreffende pagina van dat topic
ALT-Shift-S als je Firefox 2.x e.v. gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Etcetera het volgende:
alt-s is niet meer posten
was er nét aan gewend, doettie het niet meer
Had ik al. heb denk ik iets vaags gedaan, nou doen ze het wel, ook zonder enterquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
probeer al die dingen eens met meteen ENTER erachter
quote:
dat kloptquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
ALT-Shift-S als je Firefox 2.x e.v. gebruikt.
Granny stew!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:Een kanaal gevonden met Courage the Cowardly Dog en een met Popeye!
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben zo blij... ZOO blij... Dat mijn neus van voren zit en niet op zij!!!
quote:
Maar is het echte blijdschap of is het gespeeld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]Etcetera
![]()
wat een blijdschap vanavond
dat laatste dus. Ze heeft gewoon zin om te baggerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maar is het echte blijdschap of is het gespeeld?
quote:
Beetje drukjes met van alles!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:![]()
![]()
ik ben ook blij. Dat je er weer even bent
Ja super goed! Mijn opleider is zeer positief! Wohoo!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
Jojoor, hoe is het met je stage gegaan? Behalve vermoeiend?
Oja, Nem, m'n msn ligt er uit
Ach ik loop 25 afleveringen achter met Prison Break dus dat valt alles mee tochquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik loop inmiddels al twee aflevering PB en drie afleveringen 24 achter van de huidige seizoenen... beetje tijdgebrek de afgelopen weken
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik duim nu alvast..dan vergeet ik het vanmiddag niet
![]()
Ook dat natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Thnx Nem, voor de schop onder m'n kont
Vooral die snor lijkt me vervelend ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dat moet een zware bevalling zijn geweest zeg!
![]()
Daaraan is hij er toch uitgetrokken? Handig juistquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral die snor lijkt me vervelend ....
* Nembrionic schoptquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
ik ben veel te lief![]()
![]()
Net m'n werkgroepje een smsje gestuurd, omdat ik niks van ze had gehoord en iemand de presentatie moet gaan doen (en dat word ik niet). Maar natuurlijk weer veel te vriendelijk.![]()
Ik ga ze zo allemaal bellen
Nee joh..dat zijn 2 weerhaken...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daaraan is hij er toch uitgetrokken? Handig juist![]()
Zo'n kriebeldingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral die snor lijkt me vervelend ....
quote:
Wel zo boos blijven aan de telefoon hè. Anders komt het nog niet overquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
ik ben veel te lief![]()
![]()
Net m'n werkgroepje een smsje gestuurd, omdat ik niks van ze had gehoord en iemand de presentatie moet gaan doen (en dat word ik niet). Maar natuurlijk weer veel te vriendelijk.![]()
Ik ga ze zo allemaal bellen
Zeg tegen je begeleider, dan hebben zij de onvoldoende en jij nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:ze nemen niet op.
Een meisje nam wel op en ik zo: 'hee, met Keet.'
Vervolgens drukt ze me weg en neemt daarna dus niet meer op.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:ze nemen niet op.
![]()
![]()
Succes Soemp!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:36 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vandaag de hele dag aan een verslag werken en om 5 uur een sollicitatiegesprek.![]()
Mij een beetje uitlachen hèquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, ik zal voor je duimen![]()
![]()
Maar kijk, normaal gesproken zou hier dus een heel verhaal komen. het probleem is alleen dat ik helemaal niks te vertellen heb. ik heb namelijk 2 uurtjes school gehad en alleen een practicum gedaan. Heel saai dus. Maar nu ben ik wel radioactiefMeer weet ik er niet over te vertellen, behalve dat dat heel vervelend is
Als jullie nu langs zouden komen, zouden we gezellig met zn allen gedrochten worden. Ook heel vervelend
Maar dat doen jullie niet. Maar ik heb dus niet echt iets meegemaakt, dus ben ik saai. Jullie kunnen vandaag geen lol aan me beleven. Het spijt me. Ik ben wel vrolijk, maar dat maakt niet uit. Ik ben toch saai. En een beetje hyper ook wel. En ik baal dat het volgende week weer maar 5 graden wordt
Ik wil zomer
Dat is veel leuker. Dan ben ik jarig, eindelijk 18
Dan mag ik autorijden. En ik ga op vakantie. Naar Italië. En ik ga naar Bryan Adams. En daarna studeren. Nooit meer school
Jippie!! En dat is nu dus nog niet. Dus ben ik saai, want ik weet nu niks te vertellen
En wie dit hele verhaal heeft gelezen en niet na de 1e zin is afgehaakt, lach ik nu uit
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:ze nemen niet op.
![]()
![]()
Eigen schuld hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Succes Soemp!
[..]
Mij een beetje uitlachen hè
[..]![]()
goeie actie
![]()
geen zinquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigen schuld hoor
En tjek je fobo eens
Topideequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
Nu ga ik dus wel een rondje rennen. En nadenken over een heel boos mailtje
Om waarschijnlijk aan het eind van de middag gewoon iemand aan te wijzen, die de lul is voor de presentatie.Drie keer raden wie
![]()
quote:
heb je een bord laten vallen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht, ik ga gezellig met mn moeder eten. Ik heb de tafel gedekt, de vaat opgeruimd (volledig vrijwillig, goed he), de keuken opgeruimd en de puzzel gemaakt en nou is ze er nog niet
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef Soempie het volgende:!!!
krijg ik net een smsje:
haihai, hier een sms van ons. Van onze kant de vraag of het nog heel veel extra werk is om die presentatie te doen. Jij zit beter in al de stof enzo. gr ons.![]()
![]()
![]()
![]()
half jaartje dat ik het nummer heb iigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef B.ertha het volgende:
Kent iemand 'Lips of an Angel' van Hinder?
Dat is echt een mooi lied zeg!
Die arm van hemquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
half jaartje dat ik het nummer heb iig
clip nog nooit gezien maar zo te zien heb ik niks gemist
Wat de fuck? Je wordt genaaidquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef Soempie het volgende:!!!
krijg ik net een smsje:
haihai, hier een sms van ons. Van onze kant de vraag of het nog heel veel extra werk is om die presentatie te doen. Jij zit beter in al de stof enzo. gr ons.![]()
![]()
![]()
![]()
ja, keihard.quote:
Ik zou het aanhangig maken bij die knakker (begeleider??)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, keihard.
Ik moet me trouwens vaker boosmaken. In dezelfde tijd als normaal een half rondje meer gerend.![]()
Krijg net weer een smsje: ja maar de presentatie telt toch niet mee, dus dan moeten wij er eigenlijk nog heel veel werk aan besteden, terwijl jij precies weet waar het over gaat. Zo denken wij er eigenlijk over. We kunnen *** niet bereiken, miss dat zij het wel wil doen.kutgroep. Ik word op deze manier wel goed in het versturen van boze smsjes.
Ze moeten blij zijn. Voor hetzelfde geld had het ze nog veel meer werk gekost.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, keihard.
Ik moet me trouwens vaker boosmaken. In dezelfde tijd als normaal een half rondje meer gerend.![]()
Krijg net weer een smsje: ja maar de presentatie telt toch niet mee, dus dan moeten wij er eigenlijk nog heel veel werk aan besteden, terwijl jij precies weet waar het over gaat. Zo denken wij er eigenlijk over. We kunnen *** niet bereiken, miss dat zij het wel wil doen.kutgroep. Ik word op deze manier wel goed in het versturen van boze smsjes.
Nou, eigen schuld dan. Was het die ****, die de rest aanwees?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef Soempie het volgende:
ik heb iemand aangewezen
Die was niet blij. En het was ook nog het aardigste meisje, maar ze had wel echt het minst gedaan van iedereen
Wat een dwazenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
zegt ze: 'maar ik dacht dat we het goed samen konden vinden'
ja, eh, daar gaat het niet om![]()
Als dat zo is is het een beetje flauw natuurlijk. De rest schuift hun verantwoordelijkheden heeeeerlijk afquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, eigen schuld dan. Was het die ****, die de rest aanwees?
neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, eigen schuld dan. Was het die ****, die de rest aanwees?
Ja, daarom. Ook al heeft ze dan het minste gedaan, zo denkt de rest: Heeee, dat moeten we vaker doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als dat zo is is het een beetje flauw natuurlijk. De rest schuift hun verantwoordelijkheden heeeeerlijk af![]()
nee hoor, ik moet het grootste deel van het onderzoeksverslag schrijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Maar nu hoef je dus geen presentatie te doen. Kun je weekend houden
Owquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee hoor, ik moet het grootste deel van het onderzoeksverslag schrijven.![]()
Vanavond een deel, morgenochtend en middag en zondag de hele dag. Maandag inleveren. Joepie![]()
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfaltquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef B.ertha het volgende:
Dan zit je haar altijd zo heerlijk goed, dat kan ik zelf nooit
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop op het asfalt
Ohja, ik heb ook laagjes, geen pony ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Mwoah niet echt... Ik heb best wel lang haar en er gaat ongeveer 10 cm er van af, valt wel mee opzich! En dan gewoon in laagjesEn een beetje mijn schuine pony bijknippen!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfalt
Mooie krullen zijn mooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Ohja, ik heb ook laagjes, geen pony ofzo.
Had laatst iets veranderd, waardoor ik zelfs krullen kreeg ipv slag. Niemand zag het![]()
Hoe ben je er zo zeker van dat dat niet het geval was?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfalt
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ben je er zo zeker van dat dat niet het geval was?
En lelijke krullen zijn lelijk!quote:
quote:
hier sluit ik me bij aan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Bleg, ik wil naar huis, heb genoeg gewerkt voor een dag week![]()
Je gaat altijd om 16:00 naar huis toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Ja, dat is inderdaad jammer. En nee, de komende tijd is het te druk om al om 16:00 naar huis te kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweer
Tot hoe lang moet je nu dan? 17hrs? 18hrs?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad jammer. En nee, de komende tijd is het te druk om al om 16:00 naar huis te kunnen gaan![]()
Hehe hier is t altijd terrasweer...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |