was al bezig, verwachtte dat ik dat was.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef Plasterk het volgende:
laatste poster van oude topic maakt toch een nieuwe OP?
Lekker thuis blijven dan, als er geen dringende dingen zijn die besproken dienen te wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Etcetera het volgende:
NCIS wasgeweldig
hele sterke afleveringen
ik vanavond (half 7) mailen of we nog voor project bezig zouden morgen. nog steeds geen reactie. is het heel dom als ik dan vind dat ik morgen gewoon niet ga? ook al wordt er nog gemaild? heb er echt geen zin in, kan thuis ook wel werken
Goed idee, ik ga ook maar eens slapenquote:
Leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net tegen mijn eigen verwachting in de eerste ronde van het flatschaaktoernooi overleefd. Eerste spel remise, tweede spel had tegenstander makkelijk kunnen winnen maar hij zag niet hoe (ik ook niet), agressief spelen heeft soms dus wel zin
. Ik denk zelden meer dan 2 zetten vooruit
De Ranulph Fiennes-methode!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
Wat een gare doedels hierIk ga nog even wachten tot Prison Break binnen is, die kijken en dan slapen
Ik hoop echt dat mijn klieren morgen geslonken zijn! Sta bijna op het punt dat ik ze er zelf uit ga snijden
Ranulph Fiennes methode?quote:
Ralph Fiennes zou ook wel kunnen ja. Misschien iets wat hij ooit in een film heeft gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Je bedoelt Ralph Fiennes?
Niet dat ik z'n methode ken ofzo hoor
Heb net via via via gehoord dat ie dood isquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
Wat ik nou weer mee maak![]()
Verhaal,,,
dus een niet zo pretig einde op een leuke avond![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net via via via gehoord dat ie dood is![]()
raar om te horen, zoietsquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb net via via via gehoord dat ie dood is![]()
Hoe kom je erachter dat je een gaatje in je trommelvlies hebt Nemquote:
Ik heb al 3 dagen last van vocht achter mjin oor. Dus het pruttelt en piept als ik praat, slik of kauw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter dat je een gaatje in je trommelvlies hebt Nem![]()
Dat kan dus.quote:
TNX. Aan het aantal ambu's te zien een reanimatie, dan komen er altijd 2. Geen prettige situatie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
AKQ Slowchat #81: Yoho, yoho en een fles rum!
auquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan dus.
Nu moet ik zeggen dat ik net wakker werd zonder alle pruttel, piep en kraak verschijnselen. Alleen met een dof geluid alsof mijn oor dichtzit. Ik dénk dus dat het aan het herstellen is. Dus ik ga gewoon niet mijn oren klaren ofso. Ik kan alleen maar hopen dat ik niet moet niesen ofso
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Je neus dichtknijpen en koekoek zeggen.![]()
Ja, dat is het zelfdequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
wat is je 'oor klaren'?
ik ken wel dat je neus dicht knijpt, mond dicht en blazen. when it goes 'POP' you're done
is dat hetzelfde?
In dat geval zou ik NIETS meer horen aan dat oorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
auik zie echt zo'n trommelvlies voor me dat dan aan flarden is
![]()
![]()
Maar hoe klaar je je oren?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu achter z'n pc dat zat te doen om te testen hoe het werkte?
Ik bedoelde: als je gaat niezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval zou ik NIETS meer horen aan dat oor
Zo'n gaatje of scheur is dan echt heeel erg klein.
Het doet ook geen pijn ofso. Dat scheelt dan weer
Oh zo..nee dat niet. Maar dan kan dat wat net "gerepareerd" is weer openspringenquote:
Gapen ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Etcetera het volgende:
ik doe het wel 's als m'n oren dichtzitten
maar heb ook gehoord dat het niet al te best isslikken moet hetzelfde effect geven
Moet er nog veel gebeuren aan de tuin?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo..nee dat niet. Maar dan kan dat wat net "gerepareerd" is weer openspringen
Het is lekker weer!
Heb een stel bomen boompjes omgezaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |