Dit stukje, gok ik zo. Ook al wilt zij wel iets serieus, jij wilt dat niet met haar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:12 schreef Arjann87 het volgende:
Ik kan ook gewoon voor dat meisje gaan die ik leuk vind, en gewoon niks laten merken dat ik dacht dat, die minder aantrekkelijke, het niet zo serieus meende.
Nee maar meiden vertellen elkaar veel dingen hé. Zo met uitgaan, ging haar vriendin (een andere!) wijze naar de wat mindere aantrekkelijke met de intensie van 'hey, hier staat ze hoor'. Dus er is al een 'roddel' dat ze me leuk vindt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Dit stukje, gok ik zo. Ook al wilt zij wel iets serieus, jij wilt dat niet met haar.
Als ik haar ga vertellen dat ik haar vriendin leuk vind?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat ze je levend gaan villen!
En daarom moet je haar negeren (maar wel vriendelijk blijven). Anders heb je twee relaties waarvan je er één niet wilt. Daarnaast loop je de kans dat het voor het meisje wat je wel leuk vindt het een moelijke situatie wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Nee maar meiden vertellen elkaar veel dingen hé. Zo met uitgaan, ging haar vriendin (een andere!) wijze naar de wat mindere aantrekkelijke met de intensie van 'hey, hier staat ze hoor'. Dus er is al een 'roddel' dat ze me leuk vindt.
Wat je moet doen is heel lief vertellen dat je meisje 1 niet leuk vind. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind om te vertellen maar dat je geen vonk voelt en dat zij beter verdient omdat je haar niet aan het lijntje wil houden. Vervolgens hoop je dat zij gauw verdergaat met het volgende projectje. Als dat niet gebeurt, wacht je een maandje alvorens je een move maakt naar haar vriendin. Let op: de manier waarop je het slechte nieuws brengt is echt cruciaal. Als ze boos word, moet je begrip tonen, word ze verdrietig, zeg dan dat je haar geen pijn wil doen en dat dit voor jou ook niet zo makkelijk is enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Als ik haar ga vertellen dat ik haar vriendin leuk vind?
Oeh, inside info van hoe vrouwen in elkaar zitten. Koesteren (en denk wel dat Whoopsydaisy gelijk heeft)quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat je moet doen is heel lief vertellen dat je meisje 1 niet leuk vind. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind om te vertellen maar dat je geen vonk voelt en dat zij beter verdient omdat je haar niet aan het lijntje wil houden. Vervolgens hoop je dat zij gauw verdergaat met het volgende projectje. Als dat niet gebeurt, wacht je een maandje alvorens je een move maakt naar haar vriendin. Let op: de manier waarop je het slechte nieuws brengt is echt cruciaal. Als ze boos word, moet je begrip tonen, word ze verdrietig, zeg dan dat je haar geen pijn wil doen en dat dit voor jou ook niet zo makkelijk is enzo.
Ik denk dat ik het vlammetje rustig laat doven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat je moet doen is heel lief vertellen dat je meisje 1 niet leuk vind. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind om te vertellen maar dat je geen vonk voelt en dat zij beter verdient omdat je haar niet aan het lijntje wil houden. Vervolgens hoop je dat zij gauw verdergaat met het volgende projectje. Als dat niet gebeurt, wacht je een maandje alvorens je een move maakt naar haar vriendin. Let op: de manier waarop je het slechte nieuws brengt is echt cruciaal. Als ze boos word, moet je begrip tonen, word ze verdrietig, zeg dan dat je haar geen pijn wil doen en dat dit voor jou ook niet zo makkelijk is enzo.
Oeh, dat is een lastige. Straks wilt B niks van me wetenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:32 schreef Roomsoesje het volgende:
Als degene die jou leuk vind A is en degene die jij wilt B:
Ik zou dan, maar dat ben ik, tegen B zeggen dat je A een hele leuke meid vindt (niet vlieft, leuk!). De suggestie wekt hopelijk genoeg jaloezie zonder te hoeven liegen tegen B. Met een beetje geluk loopt het allemaal goed en wil B meer van je weten.
Nee, echt nog NIET doen! Als je alles wil verzieken, moet je dat nu vast vertellen want dan gaat ze haar vriendinnetje tegen je opstoken. Voor je het weet krijg je dan boze meisjes op je MSN die 'het wel even voor hun vriendin opnemen' want 'hoe kon je haar zo aan het lijntje houden' en nee, 'als je maar niet denkt dat je een kans maakt bij mij'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:32 schreef Roomsoesje het volgende:
Als degene die jou leuk vind A is en degene die jij wilt B:
Ik zou dan, maar dat ben ik, tegen B zeggen dat je A een hele leuke meid vindt (niet vlieft, leuk!). De suggestie wekt hopelijk genoeg jaloezie zonder te hoeven liegen tegen B. Met een beetje geluk loopt het allemaal goed en wil B meer van je weten.
Niet laten doven, even doorbijten en zo lief mogelijk met haar belang in je achterhoofd vertellen dat je het hierbij wil laten. Er is voor een vrouw niets irritanter dan niet weten waar ze aan toe is, zeker als ze een jongen of man leuk vindt. Als je niet vertelt dat je niet verder wil met haar, dan komt het straks erg rauw op haar dak vallen dat jij haar vriendinnetje 'ineens' leuk blijkt te vinden. Gevolg: 'hoe kon je me zo aan het lijntje houden'quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:29 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het vlammetje rustig laat doven.![]()
Je hebt een maand om de verovering te plannen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:34 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Oeh, dat is een lastige. Straks wilt B niks van me weten![]()
![]()
Een maand?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je hebt een maand om de verovering te plannen!
Maar hoe moet ik het laten blijken dan? Want straks ga ik naar haar vriendin en dan zegt A dat ik een player ben....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
tenzij A overstapt naar een ander projectje. Anders is het echt te vroeg/vers.
Maar waarom zou ik tegen A moeten zeggen dat ik haar vriendin leuk vind? Omdat ik met haar flirt? Ja ehm...Ik kan gewoon naar B gaan en het melden, kijken wat er wordt gezegd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef roepdeman het volgende:
Wees eerlijk. Je verliest niks ook geen wit voetje bij die beste vriendin. Je maakt het wel erger door meisje A in de waan te laten dat het iets zou kunnen worden. Ga gewoon een gesprek met haar aan en vertel dat je meisje B leuk vindt. Mocht het ter sprake komen dat ze dacht dat je haar leuk vond gewoon eerlijk zijn en sorry zeggen. Was niet je bedoeling blabla...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |