Dit stukje, gok ik zo. Ook al wilt zij wel iets serieus, jij wilt dat niet met haar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:12 schreef Arjann87 het volgende:
Ik kan ook gewoon voor dat meisje gaan die ik leuk vind, en gewoon niks laten merken dat ik dacht dat, die minder aantrekkelijke, het niet zo serieus meende.
Nee maar meiden vertellen elkaar veel dingen hé. Zo met uitgaan, ging haar vriendin (een andere!) wijze naar de wat mindere aantrekkelijke met de intensie van 'hey, hier staat ze hoor'. Dus er is al een 'roddel' dat ze me leuk vindt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Dit stukje, gok ik zo. Ook al wilt zij wel iets serieus, jij wilt dat niet met haar.
Als ik haar ga vertellen dat ik haar vriendin leuk vind?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat ze je levend gaan villen!
En daarom moet je haar negeren (maar wel vriendelijk blijven). Anders heb je twee relaties waarvan je er één niet wilt. Daarnaast loop je de kans dat het voor het meisje wat je wel leuk vindt het een moelijke situatie wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Nee maar meiden vertellen elkaar veel dingen hé. Zo met uitgaan, ging haar vriendin (een andere!) wijze naar de wat mindere aantrekkelijke met de intensie van 'hey, hier staat ze hoor'. Dus er is al een 'roddel' dat ze me leuk vindt.
Wat je moet doen is heel lief vertellen dat je meisje 1 niet leuk vind. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind om te vertellen maar dat je geen vonk voelt en dat zij beter verdient omdat je haar niet aan het lijntje wil houden. Vervolgens hoop je dat zij gauw verdergaat met het volgende projectje. Als dat niet gebeurt, wacht je een maandje alvorens je een move maakt naar haar vriendin. Let op: de manier waarop je het slechte nieuws brengt is echt cruciaal. Als ze boos word, moet je begrip tonen, word ze verdrietig, zeg dan dat je haar geen pijn wil doen en dat dit voor jou ook niet zo makkelijk is enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Als ik haar ga vertellen dat ik haar vriendin leuk vind?
Oeh, inside info van hoe vrouwen in elkaar zitten. Koesteren (en denk wel dat Whoopsydaisy gelijk heeft)quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat je moet doen is heel lief vertellen dat je meisje 1 niet leuk vind. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind om te vertellen maar dat je geen vonk voelt en dat zij beter verdient omdat je haar niet aan het lijntje wil houden. Vervolgens hoop je dat zij gauw verdergaat met het volgende projectje. Als dat niet gebeurt, wacht je een maandje alvorens je een move maakt naar haar vriendin. Let op: de manier waarop je het slechte nieuws brengt is echt cruciaal. Als ze boos word, moet je begrip tonen, word ze verdrietig, zeg dan dat je haar geen pijn wil doen en dat dit voor jou ook niet zo makkelijk is enzo.
Ik denk dat ik het vlammetje rustig laat doven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat je moet doen is heel lief vertellen dat je meisje 1 niet leuk vind. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind om te vertellen maar dat je geen vonk voelt en dat zij beter verdient omdat je haar niet aan het lijntje wil houden. Vervolgens hoop je dat zij gauw verdergaat met het volgende projectje. Als dat niet gebeurt, wacht je een maandje alvorens je een move maakt naar haar vriendin. Let op: de manier waarop je het slechte nieuws brengt is echt cruciaal. Als ze boos word, moet je begrip tonen, word ze verdrietig, zeg dan dat je haar geen pijn wil doen en dat dit voor jou ook niet zo makkelijk is enzo.
Oeh, dat is een lastige. Straks wilt B niks van me wetenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:32 schreef Roomsoesje het volgende:
Als degene die jou leuk vind A is en degene die jij wilt B:
Ik zou dan, maar dat ben ik, tegen B zeggen dat je A een hele leuke meid vindt (niet vlieft, leuk!). De suggestie wekt hopelijk genoeg jaloezie zonder te hoeven liegen tegen B. Met een beetje geluk loopt het allemaal goed en wil B meer van je weten.
Nee, echt nog NIET doen! Als je alles wil verzieken, moet je dat nu vast vertellen want dan gaat ze haar vriendinnetje tegen je opstoken. Voor je het weet krijg je dan boze meisjes op je MSN die 'het wel even voor hun vriendin opnemen' want 'hoe kon je haar zo aan het lijntje houden' en nee, 'als je maar niet denkt dat je een kans maakt bij mij'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:32 schreef Roomsoesje het volgende:
Als degene die jou leuk vind A is en degene die jij wilt B:
Ik zou dan, maar dat ben ik, tegen B zeggen dat je A een hele leuke meid vindt (niet vlieft, leuk!). De suggestie wekt hopelijk genoeg jaloezie zonder te hoeven liegen tegen B. Met een beetje geluk loopt het allemaal goed en wil B meer van je weten.
Niet laten doven, even doorbijten en zo lief mogelijk met haar belang in je achterhoofd vertellen dat je het hierbij wil laten. Er is voor een vrouw niets irritanter dan niet weten waar ze aan toe is, zeker als ze een jongen of man leuk vindt. Als je niet vertelt dat je niet verder wil met haar, dan komt het straks erg rauw op haar dak vallen dat jij haar vriendinnetje 'ineens' leuk blijkt te vinden. Gevolg: 'hoe kon je me zo aan het lijntje houden'quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:29 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het vlammetje rustig laat doven.![]()
Je hebt een maand om de verovering te plannen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:34 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Oeh, dat is een lastige. Straks wilt B niks van me weten![]()
![]()
Een maand?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je hebt een maand om de verovering te plannen!
Maar hoe moet ik het laten blijken dan? Want straks ga ik naar haar vriendin en dan zegt A dat ik een player ben....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
tenzij A overstapt naar een ander projectje. Anders is het echt te vroeg/vers.
Maar waarom zou ik tegen A moeten zeggen dat ik haar vriendin leuk vind? Omdat ik met haar flirt? Ja ehm...Ik kan gewoon naar B gaan en het melden, kijken wat er wordt gezegd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef roepdeman het volgende:
Wees eerlijk. Je verliest niks ook geen wit voetje bij die beste vriendin. Je maakt het wel erger door meisje A in de waan te laten dat het iets zou kunnen worden. Ga gewoon een gesprek met haar aan en vertel dat je meisje B leuk vindt. Mocht het ter sprake komen dat ze dacht dat je haar leuk vond gewoon eerlijk zijn en sorry zeggen. Was niet je bedoeling blabla...
Als je naar B gaat, sta je tussen die twee in. Het enige dat je kan redden is geduld! Je moet nu echt zo snel en lief mogelijk kappen met A.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik tegen A moeten zeggen dat ik haar vriendin leuk vind? Omdat ik met haar flirt? Ja ehm...Ik kan gewoon naar B gaan en het melden, kijken wat er wordt gezegd.![]()
Daar ben ik het mee eens. En op een duidelijke manier. Als je niets zegt snappen meisjes er namelijk niets meer van en gaan ze hun eigen invulling geven aan de zaak.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als je naar B gaat, sta je tussen die twee in. Het enige dat je kan redden is geduld! Je moet nu echt zo snel en lief mogelijk kappen met A.
Ja, want vrouwen zouden er niet eerst 100x omheen draaien...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef Laurabeest het volgende:
Wat zijn mannen ook eigenlijk laf en gemeen. Moeilijk he, direct je boodschap brengen?
Zo niet mijn vriendinnenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:33 schreef Nosh het volgende:
Een béétje hechte vriendschap maakt dit al een verloren zaak. Als je eerlijk tegen haar bent, schieten beiden al in de verontwaardigde 'hoe kan hij dit dóen!'-modus, en dan ben je nog verder van huis.
Enige manier die kan werken is om tactvol haar af te remmen, en dan nóg is de kans groot dat haar vriendin uit principiele overwegingen niet op je in gaat. Dat doe je namelijk niet.
Ik niet in ieder geval. Het probleem is alleen dat vrouwen sneller een man leuk vinden dan een man een vrouw leuk vindt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen zouden er niet eerst 100x omheen draaien...![]()
Ik zei het toch alquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo niet mijn vriendinnen![]()
Vriendin A. vond jongen leuk en zei dit tegen vriendin B.
Staat vriendin B. wat later met de kerel te zoenenen ze hebben nu 3 maanden ferkering!
Vriendin A. noemt de jongen nu steevast "die saaie drol" en kan verder ook weinig meer verdragen van vriendin B. maar je mag niet suggereren dat ze jaloers is hoor![]()
Overigens zegt vriendin A. contstant van allerlei kerels dat ze ze leuk vindt, sms-t ermee etc. Het leidt alleen nergens toe. Dus ik was er waarschijnlijk ook voor gegaan als een jongen die zij leuk vindt interesse in me had.
Een hart breken wil ik niet. (op dit moment zegt ze weer wat op msnquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef EggsTC het volgende:
Vertel gewoon vriendin A. dat je stiekem B leuk vind. Hiermee weet zij dat jij haar niet wilt
En dan vraag je A om advies over hoe je dat het beste bij B aan kan pakken
Ja maar ik denk toch dat je haar op een gegeven moment moet vertellen dat je niets voor haar voelt. Want je doet nu ook al normaal en ze blijft zich toch gedragen alsof je haar vriend bent ofzo. Dus het gaat er blijkbaar niet in. Kun je wel net doen of je neus bloedt maar dan heeft ze toch niet door dat je haar niet zo leuk vindt als zij jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Een hart breken wil ik niet. (op dit moment zegt ze weer wat op msn)
Ik ga haar niet negeren, ik ga gewoon met haar om. Maar niet op de flirt manier. Als we wat smst/vraagt gewoon antwoordt geven hoe ik bij andere ook antwoord zou geven.![]()
Op die manier kom je nooit in B's pants!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik ga haar niet negeren, ik ga gewoon met haar om. Maar niet op de flirt manier. Als we wat smst/vraagt gewoon antwoordt geven hoe ik bij andere ook antwoord zou geven.![]()
Daar leest zij toch 101 signalen en verborgen boodschappen in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
vraag me dan toch af....maar nooit geschoten is altijd mis....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het kan best lukken met wat geduld en eerlijkheid.
Leuter er eens niet zo omheen en zeg face to face tegen a dat je d'r niet moet (maar dan op de hele gevoelige manier). Hopelijk trapt vanavond een of ander arm jong dan in haar wanhopige gedrag en trekt ze verder. Dan hebben jij en B alle ruimte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:51 schreef Arjann87 het volgende:
Ik was eens aan het denken hoe ik het kan aanpakken. Zij gaat vanavond uit, en dan stuur ik haar een smsje met "Hey, beetje gezellig daar? Met wie ben je allemaal?" Als zij dan namen zegt, en B zit erbij, dan ben ik van plan niet te reageren. Zit B er niet bij, dan vraag ik gewoon haar telefoon nummer met de reden dat ik haar iets wil vragen. Ik vertel niet meteen van 'ik vind haar leuk' btw.
(Let wel, ik heb nog nooit met A gezoend hé! Of zij heb nog nooit de liefde verklaart aan mij ofzo- het blijft dus alleen bij flirten máár ik ben zooo verliefd op B
v )
Je hebt gelijk. Geef me een weekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Leuter er eens niet zo omheen en zeg face to face tegen a dat je d'r niet moet (maar dan op de hele gevoelige manier). Hopelijk trapt vanavond een of ander arm jong dan in haar wanhopige gedrag en trekt ze verder. Dan hebben jij en B alle ruimte.
Dat vind ik trouwens een goeie!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef JoeDank het volgende:
Heb je niet nog een leuk vriendje van je voor vriendin A , om de aandacht af te leiden?
(hoe fout dan weer ook)
Tja, het is absoluut niet mijn stijl maar kan wel werken. Succes vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:34 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Tja, het is absoluut niet mijn stijl maar kan wel werken. Succes vanavond.
- edit - En laten we wel wezen, vrouwen halen net zo goed truukjes uit.
Vriendinnencode my ass. Ik geloof echt niet dat de meerderheid zich daar aan houdt hoor. Bovendien hebben ze dus nog niet gezoend en van het grijze gebied wat daaruit voortkomt maken meisjes maar al te graag misbruik als het om de aandacht van een man gaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat je never nooit niet lukken. Vriendinnen-code enzo.
Het lukt ook welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Ulreazj het volgende:
Gewoon tactisch blijven doorgaan en niemand kwetsen. dan moet het wel lukken.
Mij ook paar keer zo gelukt.
Heerlijk die doelloze en zielige problemen van de zogenaamde "Normale" mensen die uitgaan en dergelijke drama creëeren. Wees gewoon eerlijk en zeg het gewoon? Klaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:12 schreef Arjann87 het volgende:
Vele van jullie kennen het vast wel: Je flirt wat met een meisje, maar meer ook niet. Alleen het flirter wordt nu wel érg serieus genomen door het meisje. Ze krijgt, zonder mijn bedoeling, hoop. Zij gaat nu zelfs zo ver dat ze wilt dat ik haar sms nadat ik iets heb gedaan of als we elkaar een tijd niet meer hebben gesproken, dat ik dan sms. Ze wou vanavond zelfs wat gaan doen. Ik heb hier geen zin in omdat ik haar helemaal niet leuk vind. Nu kan er gezegd worden 'gewoon negeren' maar ik kamp met het volgende probleem. Sinds ik haar ken, vind ik haar vriendinnetje eigelijk wel leuk. Nou, laat ik het zo zeggen, ze ziet er goed uit. Ik ben bereid me zinnen op haar te zetten maar ik moet die 'andere' even 'terug draaien' zodat ze weet, op een toepasselijke manier, dat ik haar niet leuk vind, maar haar vriendin.
Hoe kan ik dit het best doen?
Ik kan ook gewoon voor dat meisje gaan die ik leuk vind, en gewoon niks laten merken dat ik dacht dat, die minder aantrekkelijke, het niet zo serieus meende. Het is overigens vier maanden uit met haar vriend.
Oja, ook wel handig: Het zijn beste vriendinnen van elkaar!![]()
Wat is de beste oplossing?![]()
Heerlijk van die kneuzen die een R&P-forum bezoeken en er een stijve plasser van krijgen om de problemen van een ander doelloos en zielig te noemen. Voel je je fijn beter nu knul?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Heerlijk die doelloze en zielige problemen van de zogenaamde "Normale" mensen die uitgaan en dergelijke drama creëeren. Wees gewoon eerlijk en zeg het gewoon? Klaar.
Tja, je skills verbeteren hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:24 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom je zou flirten met iemand die je niet leuk vind.
Ze raadde in 1 keer goed dat jij B leuk vindt. Dat is wat het zegt. Wat zoek jij erachter danquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef Arjann87 het volgende:
Oké, ik heb weer wat nieuws, misschien interpreteren ik het verkeerd óf trek ik de juiste conclusies.
Ik heb tegen haar vriendin gezegd dat ik één van die meisjes leuk vind. Ze wist dat ik af en toe flirte met haar. Toch vroeg ik aan wie ze dacht. Ik stelde haar voor om drie namen te noemen waarvan zij denkt die ik bedoel. Bij de eerste naam was het meteen raak. Ik vroeg, "Waarom denk je meteen aan haar?"...zegt ze: ingeving...
Ehm...Wat denken jullie? Of zoek ik nou te ver, hehe.
nee hoor, als een meisje hoort dat een jongen haar leuk vind, dan laat ze (eventueel via via) wel weten of de interesse wederzijds is. Zo niet, dan geen interesse.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef Roomsoesje het volgende:
Misschien is B daar te onzeker voor of geeft ze voor haar gevoel wel signalen maar worden deze niet opgepikt.
Normaal kon ik haar niet zo goed, en was het alleen maar 'hoi'...nu begint ze ineens een gesprek en wilt ze zich vet bewijzen dat ze leuk isquote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
nee hoor, als een meisje hoort dat een jongen haar leuk vind, dan laat ze (eventueel via via) wel weten of de interesse wederzijds is. Zo niet, dan geen interesse.
Een stijve plasser krijg ik van reacties zoals die van jou, niet om wat ik deedquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:59 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Heerlijk van die kneuzen die een R&P-forum bezoeken en er een stijve plasser van krijgen om de problemen van een ander doelloos en zielig te noemen. Voel je je fijn beter nu knul?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef Hik het volgende:
Slaat die '87 op je geboortejaar?
Want in dat geval vindt ik het wel erg treurige speculaties en gehyper voor een 20-jarige...![]()
oeps...quote:
Sure. Ik heb alleen nog geen probleem voorbij horen komen.quote:Maar zo erg is het niet hoor. Maar ik vind het altijd wel leuk om met andere over dit soort problemen te praten, daar is dit forum voor, toch?
"Hijzeidatzijzeidatzijzeidat...."quote:Gelukkig ben ik nu op dit moment van persoon B af, met A ben ik bezig. Maar deze blijft maar door gaan. Wat ik ook zeg...![]()
![]()
Vindt ik mag dan misschien een fout zijn.... maar dat is altijd nog minder erg dan:quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Normaal kon ik haar niet zo goed, en was het alleen maar 'hoi'...nu begint ze ineens een gesprek en wilt ze zich vet bewijzen dat ze leuk is![]()
Dus dat zit wel goed?
Misschien doet ze ook wel aardig, omdat ze je zielig vindtquote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Normaal kon ik haar niet zo goed, en was het alleen maar 'hoi'...nu begint ze ineens een gesprek en wilt ze zich vet bewijzen dat ze leuk is![]()
Dus dat zit wel goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |