Ik dacht de aansmeerders en wervers ondertussen redelijk geweerd werden uit de straat. Het blijft een bud-straat natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Draaiorgels, NRCnext-aansmeerders, fondsenwervers![]()
dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef Z het volgende:
Hoe wordt de sprong van Deel 5 naar Deel 11 eigenlijk verklaard?
Het nieuwe ABC op het Spui lijkt vooral op een gewone boekhandel. De romantiek van het ouwe rommelige ABC in de Kalverstraat lijkt inderdaad een beetje te zijn verdwenen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Z het volgende:
Ze staat ook altijd voor deBijenkorf
. Ik kan ze heel goed afwimpelen overigens, ik ben ondertussen zover dat ze me niet eens meer aanspreken, it's all about body language.
Ik ben nog niet in de nieuwe ABC geweest. Het meest mytische aan de ABC was dat ze op de eerste verdieping als 'bericht' op het pinapparaatdisplay 'All Your Base Are Belong To Us' hadden staan, in plaats van zoiets als 'Welkom', briljant!
Wat is de nieuwe naam van Scheltema ook al weer?
Ik mis dat rommelige ook...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het nieuwe ABC op het Spui lijkt vooral op een gewone boekhandel. De romantiek van het ouwe rommelige ABC in de Kalverstraat lijkt inderdaad een beetje te zijn verdwenen.
Scheltema heet nu 'Selexys',
,
,
,
.
huhquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:03 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat, roi?
trieste mensenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
er lagen vanochtend een aantal flyers in de tram waarin opgeroepen werdt geen condooms te gebruiken![]()
omdat die niet 100% veilig zijn, algehele onthouding is beter
![]()
![]()
heb alles wat ik kon zien gepakt en verscheurd
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:57 schreef Roi het volgende:
Iedereen die het niet met een studentenbudget leeft moet trouwens is zijn/haar brood bij het Vlaamsche Broodhuys halen![]()
Jaaaah! Het westerpark en het Westergasterrasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef Panick het volgende:
Toen het gister zo zonnig was, ben ik even door het Westerpark gefietst. Dat doe ik altijd als ik naar het centrum moet, maar door het zonnetje kreeg ik al weer helemaal zin in de lente.
En in Pacific Parc. Ik hoop dat het Westergasterras weer gauw open gaat.
Voor mij geen Vondelpark meer. Het oude-nieuwe Westerpark is mijn plek op de zonnige dagen. Soms is zo'n jarenlange renovatie best okay..
O gaaf, zeker een buitenproportioneel groot beeld?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het tijdens mijn ommetje juist erg rustig. Maar goed, dat was in Oost. Ze waren net bezig het beeld voor Theo van Gogh in het Oosterpark te plaatsen.
Ik denk niet dat het deze zomer alweer opengaat. Het is nog steeds een bouwput. Maar ik heb uit betrouwbare bron dat ie weer opengaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:33 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Jaaaah! Het westerpark en het Westergasterras![]()
Laat de zomer maar komen![]()
Verhiptquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef STING het volgende:
Mededeling.
MSN doet het niet in Amsterdam.
Einde bericht.
Oooh, interessant! waar staat ie ongeveer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het tijdens mijn ommetje juist erg rustig. Maar goed, dat was in Oost. Ze waren net bezig het beeld voor Theo van Gogh in het Oosterpark te plaatsen.
Ik helemaal gestressed, was bang dat iemand mijn e-mail geblockt had, dat zou namelijk best erg zijn, maar gelukkig!! Het was alleen maar MSN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef STING het volgende:
Mededeling.
Einde bericht.
Het is in ieder geval niet 'n erg fraai beeld. En erger nog: volgens mij hebben ze het beeld vanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef sefer het volgende:
[..]
O gaaf, zeker een buitenproportioneel groot beeld?
geen probleem hier hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef STING het volgende:
Mededeling.
Einde bericht.
Liefhebber van Nederlandse literatuur?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet 'n erg fraai beeld. En erger nog: volgens mij hebben ze het beeld vanNescio's Titaantjes
er gewoon voor aan de kant gezet
.
Helemaal boemdiggedie gasten zoals jij. Inderdaad, R'dam en Grunning zijn kankerlauw.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:52 schreef Chiponiz het volgende:
ROTTERDAM en GRONINGEN owne die Walle-Stad-op-palen a.k.a Amsterdam !![]()
En van Amsterdamse parkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:32 schreef sefer het volgende:
[..]
Liefhebber van Nederlandse literatuur?
Je top 3? Beginnend bij de nummer 3...quote:
Hier (Bos en Lommer) schijnt de zon inmiddels enigszinsquote:Op zondag 18 maart 2007 08:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Deze heftige regenval is werkelijk vreselijk slecht voor mijn gemoedstoestand...
Ik ook, met een lichte afwijking naar Russische, als we het hebben over het eerste.quote:
ja jezus manquote:Op zondag 18 maart 2007 08:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Deze heftige regenval is werkelijk vreselijk slecht voor mijn gemoedstoestand...
08.00 uur sochtends is iets anders dan elf uur sochtendsquote:Op zondag 18 maart 2007 11:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Hier (Bos en Lommer) schijnt de zon inmiddels enigszins.
normaal fiets ik ook altijd, maar mijn fiets was gelukkig (quote:Op zondag 18 maart 2007 13:45 schreef Roi het volgende:
Ik moest er doorheen fietsen
En toen was mijn band lek
En toen moest ik de halve stad doorlopen
Heb je het beeld al in het echt gezien? Is vandaag onthuld. De groote viel me echt flink mee (of moet ik tegen zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet 'n erg fraai beeld.
Daar heb ik leren zwemmen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:09 schreef lienelien het volgende:
Ik ben vanochtend in het Zuiderbad geweest![]()
Ja, zo schattigquote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Daar heb ik leren zwemmen!
Staan die hokjes nog steeds aan de zijkanten? En is die fontein/waterval er nog steeds?
Belachelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je het beeld al in het echt gezien? Is vandaag onthuld. De groote viel me echt flink mee (of moet ik tegen zeggen)
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/shiratski/425337770/
http://www.at5.nl/indexall.asp?newsid=25333quote:A'dam mogelijk ouder dan gedacht
17-3-2007 De stad Amsterdam is waarschijnlijk tweehonderd jaar ouder dan altijd werd gedacht. Tot die ontdekking kwam amateur-archeoloog Piet van Reenen.
Van Reenen, tot vorig jaar hoogleraar taalkunde, speurde in archieven en op oude kaarten en vond daar aanwijzingen dat een deel van de Amstel uitgegraven is en dus eigenlijk een kanaal is. Ook ontdekte Van Reenen dat de Linnaeusstraat (ooit de Oeterwalerdijk) de oudste straat van Amsterdam moet zijn.
Professionele archeologen zijn onder de indruk van zijn bevindingen, maar vinden wel dat er ook uitgebreid bodemonderzoek gedaan moet worden.
zag t op at5.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/indexall.asp?newsid=25333
Nou voor heel wat mensen wel heel wat!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zag t op at5.
maar wat maakt het uit
Nou ja, als je het zo presenteert - ik kan ook weer niet zeggen dat ik een liefhebber ben van de Nederlandse literatuur in zijn totaliteit, maar ik ben erg gesteld op Nescio en Slauerhoff. Slauerhoff is misschien wel de minst "Nederlandse" Nederlandse schrijver, en Nescio mogelijk de méést Nederlandse, op het onvertaalbare af.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:17 schreef sefer het volgende:
[..]
Ik ook, met een lichte afwijking naar Russische, als we het hebben over het eerste.
Wat onderscheidt volgens jou Nederlandse literatuur zich van anderstalige?
Ja, ik had al even gekeken toen ze het aan het plaatsen waren. De reden dat ik het niet zo mooi vind is denk ik, omdat al sinds mensenheugenis (mijne althans) een vergelijkbaar beeld in het Noorderplantsoen in Groningen staat (of heeft gestaan, ik heb er gestudeerd maar ben ik ben al een tijd wegquote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je het beeld al in het echt gezien? Is vandaag onthuld. De groote viel me echt flink mee (of moet ik tegen zeggen)
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/shiratski/425337770/
Piet van Rheenen?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/indexall.asp?newsid=25333
Ik woon wel in Amsterdam, in het centrumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:28 schreef MaJo het volgende:
Ik mis AmsterdamWoon nu in Utrecht en heb het er echt naar mijn zin, maar Amsterdam heeft toch net iets extra´s, vooral met uitgaan. Ik ga later ook zeker weer in Amsterdam wonen
En de Baarsjes is inderdaadvisje
Mijn oude buurt. Maar het centrum is toch wel een stuk leuker
ik ga met koninginnenacht naar studio 80 en TWSTD @ weteringsplantsoen, met koninginnedag ook weer naar TWSTD en naar Techfever en 's avonds naar club 11 en BGquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga met een groep vriendinnen op een boot rondhangen![]()
Ojaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:51 schreef Z het volgende:
Varen op koninginnendag is niks, veels te druk en een enorm risico dat er over je heen wordt gepist.
ja tering hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rondlopen probeer ik te voorkomen, want ik word altijd ontzettend ongelukkig van die mensenmassa's.
Twee jaar geleden probeerde ik alleen maar een blokje westerstraat-lijnbaansgracht-tussengracht-prinsengracht te maken en dat duurde al eeuwen. Ik mag 's ochtends al blij zijn als ik m'n huis uberhaupt nog uit kom. Daarom neem ik dit jaar een mooi plekje aan de bar in en heb ik me voorgenomen om daar niet vandaan te komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja tering hesommige straten staat het zelfs helemaal vast
al die achterlijke boeren die naar museumplein e.d. gaan...
ik vermijd de drukte ook als t kan.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:41 schreef Roi het volgende:
Ik ga door de stad benjeren, eerst wat kopen en dan laten waarschijnlijk toch naar het () Museumplein!
Ah, je bent een Brabo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga naar Brabant terug denk ik
Op wat voor dag valt het?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, je bent een Brabo?.
Dat verklaart meteen je wansmaak mbt uitgaan enzo..
Ik (wij) hebben ons eigen feest weer @ de oude HBO bij Centraal.
Niks mis met uit Brabant geimporteerde Amsterdammersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, je bent een Brabo?.
Dat verklaart meteen je wansmaak mbt uitgaan enzo..
Ik (wij) hebben ons eigen feest weer @ de oude HBO bij Centraal.
Komen vrienden van buiten Amsterdam en die willen er heen.quote:
Zorg er maar voor dat je niet hoeft te plassen dan.... dat had ik een paar jaar geleden (tja, je bent een vrouw of nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Komen vrienden van buiten Amsterdam en die willen er heen.
Hopen op mooi weer
Waarvoor zijn inlegkruisjes dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat je niet hoeft te plassen dan.... dat had ik een paar jaar geleden (tja, je bent een vrouw of niet), wat was dat een drama
![]()
Ah de linkse lentequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef Againzender het volgende:
Krijg net een stukje uit Het Parool onder ogen waaruit blijkt dat het stadsdeel Centrum mensen wilt laten betalen als ze hun auto op hun eigen, gekochte, parkeerplek parkeren.
Stelletje idioten, zeker weer geld nodig voor hun nutteloze stadsdeel
Mwoah, niet echt. In centrum is ook de VVD het er mee eens.quote:
de laatste jaren is het juist weer leukquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef rameijer het volgende:
Ik heb K'Dag in A'dam wel gezien eigenlijk
Vond er weinig aan, de laatste jaren
Spannendquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef raptorix het volgende:
Politiehelikopter was dus bij mij in straat
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25406
Wow, marry me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
ik woon op 50 meter afstand van Leidse
Mensen die nog dichter bij de dam wonen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
ik woon op 50 meter afstand van Leidse
Daar moet je vooral over klagen als je in het centrum woont, je klinkt al als een echte centrummerquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Ik weet niet wat ik met koninginnedag moet doen, ik woon op 50 meter afstand van Leidse maar ik krijg het heel erg benauwd van drukke mensenmenigtes. Dat wordt dus enigszins lastig
Ikke niet hoor, die tijd heb ik wel zo'n beetje gehad. Ik vind op een 'gewone' dag de stad ingaan leukerquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef OldJeller het volgende:
Dát wel, maar je moet van alle feesten genieten. Of spaar je nu energie op voor 29 april (nacht) / 30 april (dag) ?
er zijn (voor mij iig) hele leuke, niet massale, feestjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef Aventura het volgende:
Are you kidding, K'dag is toch wel een van de evenementen van het jaar hoor in Amsterdam. Nergens in Nederland is het zo massaal als in Amsterdam. Zelfs elders in Europa of de wereld vind je zelden een feest van zo'n omvang.
Die zijn er zeker! Verder heb ik het ook weleens op een boot van vrienden gevierd, dat is toch ook wel een must. Alleen piesen is een hel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zijn (voor mij iig) hele leuke, niet massale, feestjes![]()
Om maar niet over de dagelijkse geluidsoverlast te spreken! Om twee uur 's nachts op een doordeweekse dag mensen die zingend door de straat lopen, slechte muziek van de tent hier tegenover, man o man.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef Z het volgende:
[..]
Daar moet je vooral over klagen als je in het centrum woont, je klinkt al als een echte centrummer
Geen idee, je zou het ze moeten vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, die tijd heb ik wel zo'n beetje gehad. Ik vind op een 'gewone' dag de stad ingaan leukerMaar misschien is het voor de provinicale puber wel het hoogtepunt van het jaar. Je helemaal kapotzuipen, lekker overal tegenaan pissen, dingen slopen, nog meer zuipen.
Suc6 met het vinden van woonruimtequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb gesolliciteerd in Amsterdam, als ik word aangenomen ga ik daar ook wonen.
lijkt mij wel op z'n plaats jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Suc6 met het vinden van woonruimte
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Steve-O het volgende:
Zat ik laatst in de Tram richting centraal begint het opeens naar pis en andere misselijkmakende dingen te ruiken , Ik kijk rechts van me ligt daar een zwerver zijn roes uit te slapen op een stoeltje.
Amsterdam!
hij stond er nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:42 schreef jimjim1983 het volgende:
zo ff langs de AFAC kijken of mn fiets daar staat
en dat ook nog eens een teringeind buiten de stad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij stond er niet![]()
maar jezus, wat een prutsers daarallemaal van die mensen die eigenlijk werkeloos zouden moeten zijn en geen idee hebben van waar ze mee bezig zijn.
Waarom ben je je fiets kwijt dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij stond er niet![]()
maar jezus, wat een prutsers daarallemaal van die mensen die eigenlijk werkeloos zouden moeten zijn en geen idee hebben van waar ze mee bezig zijn.
omdat ik m tegen een lantaarnpaal had aangezetquote:
inderdaad ja. ik was gelukkig met de auto maar anders moet je dat hele eind terugfietsenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat ook nog eens een teringeind buiten de stad.
Da's niet handig. Of wist je niet dat die weggehaald worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat ik m tegen een lantaarnpaal had aangezet
dan kunnen ze wel roepen dat je m in de rekken moet zetten maar als die fucking rekken volzitten dan kan je m nergens anders kwijt.
jawel. maar wat moet ik dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Da's niet handig. Of wist je niet dat die weggehaald worden?
Ik zag t ja... valt erg mee toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
Bos en Lommer tussen de probleemwijken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:36 schreef Gellius het volgende:! En dan verwijt je andere mensen nog dat ze geen idee hebben van waar ze mee bezig zijn.
Vanaf ehh... binnenkort 1600 plaatsen op een of ander drijvend ding achter het centraal in het IJquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat ik m tegen een lantaarnpaal had aangezet
dan kunnen ze wel roepen dat je m in de rekken moet zetten maar als die fucking rekken volzitten dan kan je m nergens anders kwijt.
mooiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vanaf ehh... binnenkort 1600 plaatsen op een of ander drijvend ding achter het centraal in het IJ
zag op AT5 zoiets inderdaad, had het idee dat 'ie al open was ondertussenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vanaf ehh... binnenkort 1600 plaatsen op een of ander drijvend ding achter het centraal in het IJ
Ohh, uhh, nouja.. ik zag gisteren een bord op die blauwe wand voor centraal hangen, heb de datum alleen niet onthoudenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
zag op AT5 zoiets inderdaad, had het idee dat 'ie al open was ondertussen
misschien was het alleen een perspresentatie die ik zag, en moet 'ie nog geopend worden, zou ook kunnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, uhh, nouja.. ik zag gisteren een bord op die blauwe wand voor centraal hangen, heb de datum alleen niet onthouden
ruilen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:46 schreef lienelien het volgende:
ik heb al 3 weken een lekke band en geen tijd om naar de fietsenmaker te gaan
Ik woon er al 26 jaar.quote:
Ja, ik kom er ook regelmatig en vind het dus ook een prima wijk. Was een beetje verbaasd toen B&L op de lijst zag staanquote:
Ik in het Amsterdamse bosquote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef Roi het volgende:
Lekker in het Westerpark gelegen!
Tot de zon achter de wolken verdween![]()
Woon zelf paar maandjes in noord. Ze konden beter specifieke buurten aanwijzen, volgens mij zijn ze namelijk in andere steden namelijk wel specifieker.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Die probleemwijken zijn een lachertje, heel nieuw-west, noord, oost en zuid-oost zijn namelijk ook benoemd.
Dat is iets van de helft
Vind je het erg als ik om een teiltje vraag?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
dit weekend ge-afterd met P.Diddy
ga gerust je gang.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik om een teiltje vraag?
goede omzet voor de plaatselijk coffeeshops dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Snoop Dogg blijft trouwens hangen, komt Engeland niet in en geeft donderdag extra optreden in de Melkweg
en dat kost zeker ook weer iets van 30 euro?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Snoop Dogg blijft trouwens hangen, komt Engeland niet in en geeft donderdag extra optreden in de Melkweg
Haha, grappenmakers, ik vind het gebied waar ik woon écht geen probleemwijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Die probleemwijken zijn een lachertje, heel nieuw-west [...]
Nouja, echt het lekkerste deel van amsterdam is het ook weer nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Haha, grappenmakers, ik vind het gebied waar ik woon écht geen probleemwijk.No way.
En lekker voor de bodyguard van Snoop Dogg. Ha!
Ja, die ken ik dus wel iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef Grumpey het volgende:
damstraat... of bij centraal station...en vast nog wel dichterbij ook
Indische buurt is wel helemaal in de opknap geweest, 10 jaar geleden was het er veel ghetto-achtiger.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:49 schreef Roi het volgende:
Volgens mij zijn ze daar ook specifiek in geweest.
En wat de Indische buurt betreft hebben ze trouwens helemaal gelijk.
Op het Waterlooplein zit toch een fietsenmaker? In ieder geval een fietsenwinkel en ik dacht dat dat ook een fietsenmaker was. Zit zeg maar naast die kerkquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef lienelien het volgende:
Wie weet er een fietsenmaker in de buurt van het Waterlooplein? Of iig dicht bij het scheepvaartmuseum...?
Neehhhh, da's de macbike, alleen fietsverhuurquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op het Waterlooplein zit toch een fietsenmaker? In ieder geval een fietsenwinkel en ik dacht dat dat ook een fietsenmaker was. Zit zeg maar naast die kerk
daar kan je ook laten reparen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neehhhh, da's de macbike, alleen fietsverhuur![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
daar kan je ook laten reparen hoor
edit:
van site -->
MacBike Mr. Visserplein ~ Rental & Full Repair Service
Mr. Visserplein 2
1011 RD Amsterdam
Phone +31 20 620 09 85
E-mail info@macbike.nl
Ohh, maar ik was pas bij de macbike op het leidseplein en daar repareerden ze nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMijn broer woonde er zowat naast en ging daar volgens mij heen om zijn fiets te laten maken.
Osdorp, maar écht, ik vind het geen probleemwijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nouja, echt het lekkerste deel van amsterdam is het ook weer niet
Waar woon je dan?
Nieuw West is ook wel een erg groot deel van de stad. Hier in Slotervaart waar ik woon kan ik echt geen probleemwijk noemen. Maar aan de andere kant van de Lelylaan, richting het AA plein, is het een stuk erger allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:24 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Osdorp, maar écht, ik vind het geen probleemwijk.
Overgrote deel van de criminaliteit in mijn wijk bestaat uit autoinbraken, dat zal het criminaliteitscijfer aardig opkrikken ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar wat wel is, het is gebaseerd op cijfers denk ik. Inbraken, roofovervallen etc...
Het zou dus wel terecht zijn..
Ik wel overigens. Dit even voor de statistieken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef Z het volgende:
Ik vind Coldplay een suffe band maar daar zijn ook heeeel veel mensen het niet mee eens.
dat staat ook op de site, dat ze het daar niet doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, maar ik was pas bij de macbike op het leidseplein en daar repareerden ze niet![]()
Parachutes was destijds erg leuk, daarna was het herhaling herhaling herhaling...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:07 schreef Z het volgende:
Ik vind Coldplay een suffe band maar daar zijn ook heeeel veel mensen het niet mee eens.
Jaa, maar mijn band was spontaan lek op de nieuwe spiegelstraat, dus toen ben ik daar naartoe gelopen. En vervolgens idd die 5 meter verder oid naar de Lockerbox. Super service daar trouwens!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat staat ook op de site, dat ze het daar niet doen
maar als je op leidseplein een fietsenmaker zoekt, moet je naar die fietsenstalling naast paradiso in de grond daar (locker ofzo), die repareren wel en is maar 10 meter verder lopen
heej grappig, hij was bij mij ook al zo aardig, met nieuwe bagagedragers enzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaa, maar mijn band was spontaan lek op de nieuwe spiegelstraat, dus toen ben ik daar naartoe gelopen. En vervolgens idd die 5 meter verder oid naar de Lockerbox. Super service daar trouwens!
Mijn gelzadel was een beetje kapot, toen ik terugkwam (in een uurtje was het gefixt!) zat er een handig hoesje om mn zadel heen, en meneer had m'n remmen gemaakt, zomaar heel lief gratis enzo
Alleen toen ik de weteringschans op fietste en ik moest remmen voor een auto vloog ik bijna over de kop omdat ik gewend was om heel erg hard in m'n remmen te knijpen aangezien ze het eerst bijna niet deden
Ja, ik vond het wel heel fijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej grappig, hij was bij mij ook al zo aardig, met nieuwe bagagedragers enzo![]()
er zijn nog toffe mensen dus![]()
uhuhquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel heel fijn![]()
![]()
Maar je bedoelt nieuwe snelbinders?
Jaa, echt superleuk werkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhuh
edit:
heej lienelien, ik zat net je profiel te bekijken () en naast dat je geniale muziekcollectie hebt, zie ik dat je werkt op zo'n rondvaart boot. Echt iets wat ik altijd heb willen doen
Zoeken ze nog mensen/gidsen? Ik weet heel veel van geschiedenis (hobby) en ben gek van amsterdam :p
Koel! Het is dat ik Lush heel leuk vind en mijn andere baantje ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaa, echt superleuk werk![]()
Mijn hoofd zit ondertussen prop en propvol met rare feitjes over Amsterdam![]()
Maar gidsen zijn altijd welkom ja, kijk maar even op www.canal.nl
Dat is nog eens een nuttig beroep. Ik zit al 3 jaar 2 dagen per week achter een beeldscherm. Wel in een mooi grachtenpand aan de singel, en met gratis lunch en iedere week een bedrijfsborrel in Van Zuylen (vlammertjes!) maar toch is het niet echt bevredigend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
(Ik geef Pilatesles aan de Weesperzijde, het kost maar 7 euro per les! Vrijdagavond en zaterdagochtend)!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pardon, het singel.
Pardon, vlammetjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is nog eens een nuttig beroep. Ik zit al 3 jaar 2 dagen per week achter een beeldscherm. Wel in een mooi grachtenpand aan de singel, en met gratis lunch en iedere week een bedrijfsborrel in Van Zuylen (vlammertjes!) maar toch is het niet echt bevredigend.
Inderdaad, ik vind het prima dat ze moslim blijven en naar de moskee gaan enzo, maar de christenen in ons land houden toch ook geen optochten ter ere van hun god en schreeuwen toch ook niet door luidsprekers dat Christus de grootste is en weet ik veel wat..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef kauwkikker het volgende:
Heeft iemand vandaag in oud-west/westerpark ook die islamitische optocht van auto`s en "muziek" gezien?? Ik moest gewoon 10 minuten wachten voor ik door kom fietsen!
Waar was dat goed voor?
Ze riepen door luidspeakers dat allah groot is en hun bevrijder en mohammed hun profeet.
Maar dat wist ik al hoor![]()
welk hondertal? dat is bij mij in de straat namelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:07 schreef Setambre het volgende:
Maandag een kamertje bekijken op de Prinsengracht!
Het is de geboortedag van Mo misschien dat ze dat aan het vieren zijn met muziek en hapjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef kauwkikker het volgende:
Heeft iemand vandaag in oud-west/westerpark ook die islamitische optocht van auto`s en "muziek" gezien?? Ik moest gewoon 10 minuten wachten voor ik door kom fietsen!
Waar was dat goed voor?
Ze riepen door luidspeakers dat allah groot is en hun bevrijder en mohammed hun profeet.
dan woon ik toch een stukje of 3km verderop, ik zit tegen de 1000 aanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:06 schreef Setambre het volgende:
Nah hondertallen doen wij niet aan. Ik zit rond de nummer 50
Shit! Heb ik dat gemist dit jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:06 schreef kauwkikker het volgende:
Waar was dat goed voor?
Dat is toch hun eigen keuze?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het prima dat ze moslim blijven en naar de moskee gaan enzo, maar de christenen in ons land houden toch ook geen optochten ter ere van hun god en schreeuwen toch ook niet door luidsprekers dat Christus de grootste is en weet ik veel wat..
Niks mazzel, Leidseplein here we comequote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:16 schreef Panick het volgende:
Met een beetje mazzel over een maand feest op het Leidsche.
Dan moet je dat zeggen en niet de vergelijking met Christenen gaan houdenquote:Op zondag 1 april 2007 12:44 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Maar ik hoef het niet te horen. En ik hoef er niet door worden opgehouden.
Jaaaa, ik moest echt lachen om je stukje! Klopt inderdaad van die vooroordelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Shit! Heb ik dat gemist dit jaar![]()
Ik doe bezorgingen in de stad en vorig jaar kwam ik de stoet tegen.![]()
Drie keer![]()
![]()
Binnen 40 minuten![]()
![]()
![]()
Eerst op de Hobbemakade.
Het licht stond op rood en bleef op rood terwijl de hele bonte stoet voorbij denderde compleet met pliesie bescherming.
(Hoe doen ze dat eigenlijk met die verkeerslichten? Zou zo'n politie busje een afstandsbediening hebben?)
Ik blij dat ze voorbij zijn en gelijk de Ring opgegaan om er af te gaan bij de Gooise weg na het Amstelstation.
Sprong het licht net op rood en kwam de bende weer voorbij richting de Bijlmer.
Ik d'r achteraan tuffen achter de laatste, slaan ze bij de eerste afslag af, ik denken YES!!
en meteen doorgescheurd richting Amsterdams Poort en voordat ik d'r in kon rijden wie komt daar weer aan?
Ja juist....
Zoiets moet je zelf hebben meegemaakt om het te geloven, maar ja, ik ben ook een soort Mr. Bean die ongewild in de meest gekste situaties terechtkomt.![]()
En de stoet zelf?
Alle vooroordelen die je had werd er in bevestigd o.a.:
- De voorste wagen had zijn megafoon met touw op het dak gebonden.
- Een open Toyota bus met achterop verscheiden bebaarde mannen die zwaaien met enorme vlaggen
- Een taxi (buiten dienst) gevuld met de gehele familie
- Een scooter
- Een met voor- en achterspoilers gepimpte racewagen
Als ik toen een camera of mobiel bij me had gehad zou ik vast wel een leuke topic over hebben kunnen openen hier op Fok....
Ja, hij zit +/- 800 meter van het Leidseplein - brug over,rechts en dan links aanhouden - naast Kelly Services en op de hoek van het Ramada Hotel(rode luifels) rechts als je van het Leidse komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Suisse van 'Mijn tent is top' waar zit ie nu precies?
Brasserie Suisse, Overtoom 5 - 7, 1054 HA Amsterdam, 020 - 618 19 52
Daar dus
Ik woon aan een typische optochtroute, en op een bepaald moment werd ik er wel gek van. Had je net weer een optocht met NCPN-vlaggen gehad en kwam er weer het hindoestaanse nieuwjaar langs of zo. Maar goed, de laatste tijd zie ik eigenlijk nog maar heel weinig mensen. Straks ga ik ze nog missen.quote:
Wat is er gebeurd met de traditionele tolerantie van de Amsterdammers?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik woon aan een typische optochtroute, en op een bepaald moment werd ik er wel gek van. Had je net weer een optocht met NCPN-vlaggen gehad en kwam er weer het hindoestaanse nieuwjaar langs of zo. Maar goed, de laatste tijd zie ik eigenlijk nog maar heel weinig mensen. Straks ga ik ze nog missen.
ik vind t ook wel geinig, als ze t maar niet 's ochtends bij mij in de straat doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef rameijer het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de traditionele tolerantie van de Amsterdammers?![]()
Is toch hardstikke leuk man, dat soort dingen?![]()
Hij is dan ook geen echt Amsterdammer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef rameijer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef lienelien het volgende:
trouwens Jimjim, wat een mooie foto van paradiso in je fobo!
woningnet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef anti-virus het volgende:
Na achtien jaar in het ouderlijkhuis wil ik wel eens het huis uit
Maar dan wil ik wel in Amsterdam blijven wonen
Waar zal ik me inschrijven?
Woningnet idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef anti-virus het volgende:
Bij De Key. Kan je aardige kamers krijgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef anti-virus het volgende:
Wacht maar tot je zelf al die geluidswagens langs je huis hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef rameijer het volgende:
[..]
Oh, dat schiet dan nog wel op. Mijn kamer aan de rozengracht zal ik toch op afzienbare termijn moeten opgeven, en ik ben toch te verwend geraakt om naar de bijlmer te gaan of zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Woningnet idd.
Heb je rond je 22ste een huis in de Bijlmer en rond je 25ste waar je zelf wil..
Kom eens een keer langs, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is nog eens een nuttig beroep. Ik zit al 3 jaar 2 dagen per week achter een beeldscherm. Wel in een mooi grachtenpand aan de singel, en met gratis lunch en iedere week een bedrijfsborrel in Van Zuylen (vlammertjes!) maar toch is het niet echt bevredigend.
Gezien zijn spelling is hij dat ook niet waardquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen echt Amsterdammer.
Volgens mij is dat een buurt met erg veel schotels, gezinnen met kinderen en hangjeugd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Detroit het volgende:
Ik woon nou al een aantal jaren in het immer gezellige Slotermeer, maar omdat ik daar maar 35m2 tot mijn beschikking heb, en ik niet echt vrolijk wordt van het stadsdeel, vind ik dat het nu wel een beetje tijd wordt voor een wat groter huus op een leukere plek... Ik ben eigenlijk in Bos&Lommer aan het kijken omdat dat goed betaalbaar is, en omdat ik er bekend ben, dus ik denk dat het best een goede plek is om te wonen...
Maar nu ben ik ook in Oost aan het kijken, en in de Indische buurt worden ook her en der huizen gerenoveerd waar ik in geinteresseerd ben, maar in die buurt ben ik totaal onbekend... Weet iemand of het wat is daarzo? Ik ben vooral wezen kijken in panden die te koop (gaan) staan in de Borneostraat, Timorstraat en Balistraat. Any hints? Mijn dank is groot..
True, das inderdaad Zeeburg in plaats van Oost. Ik kom namelijk uit West, en heb de neiging om alles wat oostelijker dan de wibautstraat ligt met Oost aan te duiden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Weinig tot geen groen, en volgens mij ligt het in stadsdeel Zeeburg en niet Oost!
Ik kom uit aan de buitenkant van Zeeburg en ik moet altijd door die buurt fietsen om naar school te gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:36 schreef Detroit het volgende:
[..]
True, das inderdaad Zeeburg in plaats van Oost. Ik kom namelijk uit West, en heb de neiging om alles wat oostelijker dan de wibautstraat ligt met Oost aan te duiden..
Ik heb in Zeeburg enkele huizen gezien die er best netjes uitzien. In de Balistraat bijvoorbeeld, aan de kant waar de trein gaat, ziet het er bijvoorbeeld best netjes en leuk uit. Al ben ik er al eens met de fiets doorheen gereden, en dan blijken er voldoende plekken te zijn waar het er ineens heel erg woest en ongezellig uitziet... Bedankt voor je antwoord in ieder geval..
Ik vrees dat ik toch niet echt het pilates-type ben. Ik heb al heel veel moeite om zo nu en dan te gaan fitnessen bij het USC.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kom eens een keer langs, zou ik zeggen!
Is dat aleen kamers of ook woningen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bij De Key. Kan je aardige kamers krijgen![]()
Maar je moet wel eerst een maandje of 7 á 8 ingeschreven staan om op een beetje leuke locatie terecht te komen![]()
Je wordt er niet moe van, alleen wel voldaan!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch niet echt het pilates-type ben. Ik heb al heel veel moeite om zo nu en dan te gaan fitnessen bij het USC.
Waar in Zeeburg woon jij dan ergens? Snap dat je niet je exacte locatie wil prijsgeven, dus ben benieuwd welke straten er in de buurt liggen, benieuwd of ik er langsgeweest ben...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik kom uit aan de buitenkant van Zeeburg en ik moet altijd door die buurt fietsen om naar school te gaan.
Ik heb er geen goed gevoel bij en zou er nooit willen wonen!!!![]()
Dan maar wat verderop waar ik dat gevoel niet heb!!!
daar heb ik beide in gewoondquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:55 schreef jimjim1983 het volgende:
precies, als ik nog thuis zou wonen zou ik alles dat niet al te klein is aannemen, ongeacht welke buurt (behalve noord en zuid-oost)
zuid-oost is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiquote:
ik ben geboren in noord en opgegroeid in zuid-oost. best of both worldsquote:
Het is Pilates voor iedereen: Lieve schattige oude dametjes, studenten, bakfietsmoeders (niet zelf bedachte term, wel grappig) en nog veel meer mensen zijn welkom.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:24 schreef Aventura het volgende:
Ik overweeg om Pilateslessen te nemenIk doe nu Yoga, maar ik wil iets met meer 'power' en minder 'zweef'. Geef jij alleen les aan studenten, Sweetsixteen?
Sorry, maar ik woon op een dergelijke locatie dat je gelijk weet waar ik woon, dus die geef ik niet prijs. Wel kan ik je vertellen het water over te moeten vanaf Oost dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Waar in Zeeburg woon jij dan ergens? Snap dat je niet je exacte locatie wil prijsgeven, dus ben benieuwd welke straten er in de buurt liggen, benieuwd of ik er langsgeweest ben...
Probleem is wel een beetje in Amsterdam dat je overal wel een aantal huizen in straten hebt waarvan je zegt: "hmm, dat ziet er minder gezellig uit.", behalve in bepaalde buurten dan waar de prijzen weer dusdanig astronomisch hoog liggen dat je daar als student of enkele-jaren-student-af alleen maar van kan dromen.
.
Ik ben erg moe, dus even een quote van de website:quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef lienelien het volgende:
Hmm, maar ik zie nog niet echt voor me wat je dan doet?
Petitie is geen gastenboek!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Roi het volgende:
http://www.jordaanfestival.nl/
Net van At5, op de site staat een petitie (gastenboek?) dat het Jordaan festival in de Jordaan moet blijven!
Ik zag het al jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben erg moe, dus even een quote van de website:
Hihi, iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zag het al ja
Door die foto's krijg ik wel weer helemaal heimwee naar mijn voegere balletcarrière![]()
Ach ja, dat clichebeeld blijft natuurlijk wel leuk, ja!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
echt schattig, die meisjes met die roze pakjes enzo![]()
Ook woningen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is dat aleen kamers of ook woningen?
beide ja. Maar je moet wel studerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is dat aleen kamers of ook woningen?
Dat is natuurlijk onzin, want op dit moment wordt het Jordaan Festival ook niet in de Jordaan gehouden. Die begint namelijk pas aan de andere kant van de Prinsengracht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Roi het volgende:
http://www.jordaanfestival.nl/
Net van At5, op de site staat een petitie (gastenboek?) dat het Jordaan festival in de Jordaan moet blijven!
Westermarkt is toch Jordaan?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want op dit moment wordt het Jordaan Festival ook niet in de Jordaan gehouden. Die begint namelijk pas aan de andere kant van de Prinsengracht.
Verder vind ik het overigens altijd wel leuk, al is er wel een heel hoog paupers-uit-Almere-Purmerend-of-Den-Helder gehalte.
maar ook ditquote:De Jordaan wordt begrensd door de Brouwersgracht, Raamstraat, Lijnbaansgracht en Prinsengracht. De wijk maakte onderdeel uit van de grote 17e-eeuwse stadsuitbreiding.
quote:ten noorden de
Brouwersgracht
ten westen de
Lijnbaansgracht
ten oosten de
Prinsengracht
(grachtengordel)
ten zuiden de
Leidsegracht
(geen foto)
Nope, snap het nu. Dat is het iets oudere deel.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanaf de andere kant van de Prinsengracht is het grachtengordel, ook wel logisch natuurlijk.
Dan zijn we elkaar vast weleens tegengekomen alquote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik woon op een dergelijke locatie dat je gelijk weet waar ik woon, dus die geef ik niet prijs. Wel kan ik je vertellen het water over te moeten vanaf Oost dus.
Ik fiets altijd door de Insulindeweg, zo richting Muiderpoort.
PM is geactiveerd!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan zijn we elkaar vast weleens tegengekomen al
Ik ga bijna dagelijks via de Insulindeweg naar het station
Maareh, je PM doet het niet en ik wilde je wat vragen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Originele Amsterdammers in de minderheid
tja, dat krijg je met het huidige woningaanbod.... in Almere kan je wel een Vinex woning met tuin betalen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb net een kersvers Amsterdammertje gemaakt!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |