Ik dacht de aansmeerders en wervers ondertussen redelijk geweerd werden uit de straat. Het blijft een bud-straat natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Draaiorgels, NRCnext-aansmeerders, fondsenwervers![]()
dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef Z het volgende:
Hoe wordt de sprong van Deel 5 naar Deel 11 eigenlijk verklaard?
Het nieuwe ABC op het Spui lijkt vooral op een gewone boekhandel. De romantiek van het ouwe rommelige ABC in de Kalverstraat lijkt inderdaad een beetje te zijn verdwenen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Z het volgende:
Ze staat ook altijd voor deBijenkorf
. Ik kan ze heel goed afwimpelen overigens, ik ben ondertussen zover dat ze me niet eens meer aanspreken, it's all about body language.
Ik ben nog niet in de nieuwe ABC geweest. Het meest mytische aan de ABC was dat ze op de eerste verdieping als 'bericht' op het pinapparaatdisplay 'All Your Base Are Belong To Us' hadden staan, in plaats van zoiets als 'Welkom', briljant!
Wat is de nieuwe naam van Scheltema ook al weer?
Ik mis dat rommelige ook...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het nieuwe ABC op het Spui lijkt vooral op een gewone boekhandel. De romantiek van het ouwe rommelige ABC in de Kalverstraat lijkt inderdaad een beetje te zijn verdwenen.
Scheltema heet nu 'Selexys',
,
,
,
.
huhquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:03 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat, roi?
trieste mensenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
er lagen vanochtend een aantal flyers in de tram waarin opgeroepen werdt geen condooms te gebruiken![]()
omdat die niet 100% veilig zijn, algehele onthouding is beter
![]()
![]()
heb alles wat ik kon zien gepakt en verscheurd
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:57 schreef Roi het volgende:
Iedereen die het niet met een studentenbudget leeft moet trouwens is zijn/haar brood bij het Vlaamsche Broodhuys halen![]()
Jaaaah! Het westerpark en het Westergasterrasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef Panick het volgende:
Toen het gister zo zonnig was, ben ik even door het Westerpark gefietst. Dat doe ik altijd als ik naar het centrum moet, maar door het zonnetje kreeg ik al weer helemaal zin in de lente.
En in Pacific Parc. Ik hoop dat het Westergasterras weer gauw open gaat.
Voor mij geen Vondelpark meer. Het oude-nieuwe Westerpark is mijn plek op de zonnige dagen. Soms is zo'n jarenlange renovatie best okay..
O gaaf, zeker een buitenproportioneel groot beeld?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het tijdens mijn ommetje juist erg rustig. Maar goed, dat was in Oost. Ze waren net bezig het beeld voor Theo van Gogh in het Oosterpark te plaatsen.
Ik denk niet dat het deze zomer alweer opengaat. Het is nog steeds een bouwput. Maar ik heb uit betrouwbare bron dat ie weer opengaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:33 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Jaaaah! Het westerpark en het Westergasterras![]()
Laat de zomer maar komen![]()
Verhiptquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef STING het volgende:
Mededeling.
MSN doet het niet in Amsterdam.
Einde bericht.
Oooh, interessant! waar staat ie ongeveer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het tijdens mijn ommetje juist erg rustig. Maar goed, dat was in Oost. Ze waren net bezig het beeld voor Theo van Gogh in het Oosterpark te plaatsen.
Ik helemaal gestressed, was bang dat iemand mijn e-mail geblockt had, dat zou namelijk best erg zijn, maar gelukkig!! Het was alleen maar MSN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef STING het volgende:
Mededeling.
Einde bericht.
Het is in ieder geval niet 'n erg fraai beeld. En erger nog: volgens mij hebben ze het beeld vanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef sefer het volgende:
[..]
O gaaf, zeker een buitenproportioneel groot beeld?
geen probleem hier hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef STING het volgende:
Mededeling.
Einde bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |