Spannendquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef raptorix het volgende:
Politiehelikopter was dus bij mij in straat
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25406
Wow, marry me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
ik woon op 50 meter afstand van Leidse
Mensen die nog dichter bij de dam wonen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
ik woon op 50 meter afstand van Leidse
Daar moet je vooral over klagen als je in het centrum woont, je klinkt al als een echte centrummerquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Ik weet niet wat ik met koninginnedag moet doen, ik woon op 50 meter afstand van Leidse maar ik krijg het heel erg benauwd van drukke mensenmenigtes. Dat wordt dus enigszins lastig
Ikke niet hoor, die tijd heb ik wel zo'n beetje gehad. Ik vind op een 'gewone' dag de stad ingaan leukerquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef OldJeller het volgende:
Dát wel, maar je moet van alle feesten genieten. Of spaar je nu energie op voor 29 april (nacht) / 30 april (dag) ?
er zijn (voor mij iig) hele leuke, niet massale, feestjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef Aventura het volgende:
Are you kidding, K'dag is toch wel een van de evenementen van het jaar hoor in Amsterdam. Nergens in Nederland is het zo massaal als in Amsterdam. Zelfs elders in Europa of de wereld vind je zelden een feest van zo'n omvang.
Die zijn er zeker! Verder heb ik het ook weleens op een boot van vrienden gevierd, dat is toch ook wel een must. Alleen piesen is een hel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zijn (voor mij iig) hele leuke, niet massale, feestjes![]()
Om maar niet over de dagelijkse geluidsoverlast te spreken! Om twee uur 's nachts op een doordeweekse dag mensen die zingend door de straat lopen, slechte muziek van de tent hier tegenover, man o man.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef Z het volgende:
[..]
Daar moet je vooral over klagen als je in het centrum woont, je klinkt al als een echte centrummer
Geen idee, je zou het ze moeten vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, die tijd heb ik wel zo'n beetje gehad. Ik vind op een 'gewone' dag de stad ingaan leukerMaar misschien is het voor de provinicale puber wel het hoogtepunt van het jaar. Je helemaal kapotzuipen, lekker overal tegenaan pissen, dingen slopen, nog meer zuipen.

Suc6 met het vinden van woonruimtequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb gesolliciteerd in Amsterdam, als ik word aangenomen ga ik daar ook wonen.
lijkt mij wel op z'n plaats jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Suc6 met het vinden van woonruimte
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Steve-O het volgende:
Zat ik laatst in de Tram richting centraal begint het opeens naar pis en andere misselijkmakende dingen te ruiken , Ik kijk rechts van me ligt daar een zwerver zijn roes uit te slapen op een stoeltje.
Amsterdam!
hij stond er nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:42 schreef jimjim1983 het volgende:
zo ff langs de AFAC kijken of mn fiets daar staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |