Twee jaar geleden probeerde ik alleen maar een blokje westerstraat-lijnbaansgracht-tussengracht-prinsengracht te maken en dat duurde al eeuwen. Ik mag 's ochtends al blij zijn als ik m'n huis uberhaupt nog uit kom. Daarom neem ik dit jaar een mooi plekje aan de bar in en heb ik me voorgenomen om daar niet vandaan te komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja tering hesommige straten staat het zelfs helemaal vast
al die achterlijke boeren die naar museumplein e.d. gaan...
ik vermijd de drukte ook als t kan.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:41 schreef Roi het volgende:
Ik ga door de stad benjeren, eerst wat kopen en dan laten waarschijnlijk toch naar het () Museumplein!
Ah, je bent een Brabo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga naar Brabant terug denk ik
Op wat voor dag valt het?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, je bent een Brabo?.
Dat verklaart meteen je wansmaak mbt uitgaan enzo..
Ik (wij) hebben ons eigen feest weer @ de oude HBO bij Centraal.
Niks mis met uit Brabant geimporteerde Amsterdammersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, je bent een Brabo?.
Dat verklaart meteen je wansmaak mbt uitgaan enzo..
Ik (wij) hebben ons eigen feest weer @ de oude HBO bij Centraal.
Komen vrienden van buiten Amsterdam en die willen er heen.quote:
Zorg er maar voor dat je niet hoeft te plassen dan.... dat had ik een paar jaar geleden (tja, je bent een vrouw of nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Komen vrienden van buiten Amsterdam en die willen er heen.
Hopen op mooi weer
Waarvoor zijn inlegkruisjes dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat je niet hoeft te plassen dan.... dat had ik een paar jaar geleden (tja, je bent een vrouw of niet), wat was dat een drama
![]()
Ah de linkse lentequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef Againzender het volgende:
Krijg net een stukje uit Het Parool onder ogen waaruit blijkt dat het stadsdeel Centrum mensen wilt laten betalen als ze hun auto op hun eigen, gekochte, parkeerplek parkeren.
Stelletje idioten, zeker weer geld nodig voor hun nutteloze stadsdeel
Mwoah, niet echt. In centrum is ook de VVD het er mee eens.quote:
de laatste jaren is het juist weer leukquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef rameijer het volgende:
Ik heb K'Dag in A'dam wel gezien eigenlijk
Vond er weinig aan, de laatste jaren
Spannendquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef raptorix het volgende:
Politiehelikopter was dus bij mij in straat
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25406
Wow, marry me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
ik woon op 50 meter afstand van Leidse
Mensen die nog dichter bij de dam wonen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
ik woon op 50 meter afstand van Leidse
Daar moet je vooral over klagen als je in het centrum woont, je klinkt al als een echte centrummerquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Ik weet niet wat ik met koninginnedag moet doen, ik woon op 50 meter afstand van Leidse maar ik krijg het heel erg benauwd van drukke mensenmenigtes. Dat wordt dus enigszins lastig
Ikke niet hoor, die tijd heb ik wel zo'n beetje gehad. Ik vind op een 'gewone' dag de stad ingaan leukerquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef OldJeller het volgende:
Dát wel, maar je moet van alle feesten genieten. Of spaar je nu energie op voor 29 april (nacht) / 30 april (dag) ?
er zijn (voor mij iig) hele leuke, niet massale, feestjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef Aventura het volgende:
Are you kidding, K'dag is toch wel een van de evenementen van het jaar hoor in Amsterdam. Nergens in Nederland is het zo massaal als in Amsterdam. Zelfs elders in Europa of de wereld vind je zelden een feest van zo'n omvang.
Die zijn er zeker! Verder heb ik het ook weleens op een boot van vrienden gevierd, dat is toch ook wel een must. Alleen piesen is een hel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zijn (voor mij iig) hele leuke, niet massale, feestjes![]()
Om maar niet over de dagelijkse geluidsoverlast te spreken! Om twee uur 's nachts op een doordeweekse dag mensen die zingend door de straat lopen, slechte muziek van de tent hier tegenover, man o man.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef Z het volgende:
[..]
Daar moet je vooral over klagen als je in het centrum woont, je klinkt al als een echte centrummer
Geen idee, je zou het ze moeten vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, die tijd heb ik wel zo'n beetje gehad. Ik vind op een 'gewone' dag de stad ingaan leukerMaar misschien is het voor de provinicale puber wel het hoogtepunt van het jaar. Je helemaal kapotzuipen, lekker overal tegenaan pissen, dingen slopen, nog meer zuipen.

Suc6 met het vinden van woonruimtequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb gesolliciteerd in Amsterdam, als ik word aangenomen ga ik daar ook wonen.
lijkt mij wel op z'n plaats jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Suc6 met het vinden van woonruimte
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Steve-O het volgende:
Zat ik laatst in de Tram richting centraal begint het opeens naar pis en andere misselijkmakende dingen te ruiken , Ik kijk rechts van me ligt daar een zwerver zijn roes uit te slapen op een stoeltje.
Amsterdam!
hij stond er nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:42 schreef jimjim1983 het volgende:
zo ff langs de AFAC kijken of mn fiets daar staat
en dat ook nog eens een teringeind buiten de stad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij stond er niet![]()
maar jezus, wat een prutsers daarallemaal van die mensen die eigenlijk werkeloos zouden moeten zijn en geen idee hebben van waar ze mee bezig zijn.
Waarom ben je je fiets kwijt dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij stond er niet![]()
maar jezus, wat een prutsers daarallemaal van die mensen die eigenlijk werkeloos zouden moeten zijn en geen idee hebben van waar ze mee bezig zijn.
omdat ik m tegen een lantaarnpaal had aangezetquote:
inderdaad ja. ik was gelukkig met de auto maar anders moet je dat hele eind terugfietsenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat ook nog eens een teringeind buiten de stad.
Da's niet handig. Of wist je niet dat die weggehaald worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat ik m tegen een lantaarnpaal had aangezet
dan kunnen ze wel roepen dat je m in de rekken moet zetten maar als die fucking rekken volzitten dan kan je m nergens anders kwijt.
jawel. maar wat moet ik dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Da's niet handig. Of wist je niet dat die weggehaald worden?
Ik zag t ja... valt erg mee toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
Bos en Lommer tussen de probleemwijken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:36 schreef Gellius het volgende:! En dan verwijt je andere mensen nog dat ze geen idee hebben van waar ze mee bezig zijn.
Vanaf ehh... binnenkort 1600 plaatsen op een of ander drijvend ding achter het centraal in het IJquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat ik m tegen een lantaarnpaal had aangezet
dan kunnen ze wel roepen dat je m in de rekken moet zetten maar als die fucking rekken volzitten dan kan je m nergens anders kwijt.
mooiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vanaf ehh... binnenkort 1600 plaatsen op een of ander drijvend ding achter het centraal in het IJ
zag op AT5 zoiets inderdaad, had het idee dat 'ie al open was ondertussenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vanaf ehh... binnenkort 1600 plaatsen op een of ander drijvend ding achter het centraal in het IJ
Ohh, uhh, nouja.. ik zag gisteren een bord op die blauwe wand voor centraal hangen, heb de datum alleen niet onthoudenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
zag op AT5 zoiets inderdaad, had het idee dat 'ie al open was ondertussen
misschien was het alleen een perspresentatie die ik zag, en moet 'ie nog geopend worden, zou ook kunnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, uhh, nouja.. ik zag gisteren een bord op die blauwe wand voor centraal hangen, heb de datum alleen niet onthouden
ruilen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:46 schreef lienelien het volgende:
ik heb al 3 weken een lekke band en geen tijd om naar de fietsenmaker te gaan
Ik woon er al 26 jaar.quote:
Ja, ik kom er ook regelmatig en vind het dus ook een prima wijk. Was een beetje verbaasd toen B&L op de lijst zag staanquote:
Ik in het Amsterdamse bosquote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef Roi het volgende:
Lekker in het Westerpark gelegen!
Tot de zon achter de wolken verdween![]()
Woon zelf paar maandjes in noord. Ze konden beter specifieke buurten aanwijzen, volgens mij zijn ze namelijk in andere steden namelijk wel specifieker.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Die probleemwijken zijn een lachertje, heel nieuw-west, noord, oost en zuid-oost zijn namelijk ook benoemd.
Dat is iets van de helft
Vind je het erg als ik om een teiltje vraag?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
dit weekend ge-afterd met P.Diddy
ga gerust je gang.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik om een teiltje vraag?
goede omzet voor de plaatselijk coffeeshops dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Snoop Dogg blijft trouwens hangen, komt Engeland niet in en geeft donderdag extra optreden in de Melkweg
en dat kost zeker ook weer iets van 30 euro?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Snoop Dogg blijft trouwens hangen, komt Engeland niet in en geeft donderdag extra optreden in de Melkweg
Haha, grappenmakers, ik vind het gebied waar ik woon écht geen probleemwijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Die probleemwijken zijn een lachertje, heel nieuw-west [...]
Nouja, echt het lekkerste deel van amsterdam is het ook weer nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Haha, grappenmakers, ik vind het gebied waar ik woon écht geen probleemwijk.No way.
En lekker voor de bodyguard van Snoop Dogg. Ha!
Ja, die ken ik dus wel iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef Grumpey het volgende:
damstraat... of bij centraal station...en vast nog wel dichterbij ook
Indische buurt is wel helemaal in de opknap geweest, 10 jaar geleden was het er veel ghetto-achtiger.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:49 schreef Roi het volgende:
Volgens mij zijn ze daar ook specifiek in geweest.
En wat de Indische buurt betreft hebben ze trouwens helemaal gelijk.
Op het Waterlooplein zit toch een fietsenmaker? In ieder geval een fietsenwinkel en ik dacht dat dat ook een fietsenmaker was. Zit zeg maar naast die kerkquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:55 schreef lienelien het volgende:
Wie weet er een fietsenmaker in de buurt van het Waterlooplein? Of iig dicht bij het scheepvaartmuseum...?
Neehhhh, da's de macbike, alleen fietsverhuurquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op het Waterlooplein zit toch een fietsenmaker? In ieder geval een fietsenwinkel en ik dacht dat dat ook een fietsenmaker was. Zit zeg maar naast die kerk
daar kan je ook laten reparen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neehhhh, da's de macbike, alleen fietsverhuur![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
daar kan je ook laten reparen hoor
edit:
van site -->
MacBike Mr. Visserplein ~ Rental & Full Repair Service
Mr. Visserplein 2
1011 RD Amsterdam
Phone +31 20 620 09 85
E-mail info@macbike.nl
Ohh, maar ik was pas bij de macbike op het leidseplein en daar repareerden ze nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMijn broer woonde er zowat naast en ging daar volgens mij heen om zijn fiets te laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |