Het is Pilates voor iedereen: Lieve schattige oude dametjes, studenten, bakfietsmoeders (niet zelf bedachte term, wel grappig) en nog veel meer mensen zijn welkom.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:24 schreef Aventura het volgende:
Ik overweeg om Pilateslessen te nemenIk doe nu Yoga, maar ik wil iets met meer 'power' en minder 'zweef'. Geef jij alleen les aan studenten, Sweetsixteen?
Sorry, maar ik woon op een dergelijke locatie dat je gelijk weet waar ik woon, dus die geef ik niet prijs. Wel kan ik je vertellen het water over te moeten vanaf Oost dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Waar in Zeeburg woon jij dan ergens? Snap dat je niet je exacte locatie wil prijsgeven, dus ben benieuwd welke straten er in de buurt liggen, benieuwd of ik er langsgeweest ben...
Probleem is wel een beetje in Amsterdam dat je overal wel een aantal huizen in straten hebt waarvan je zegt: "hmm, dat ziet er minder gezellig uit.", behalve in bepaalde buurten dan waar de prijzen weer dusdanig astronomisch hoog liggen dat je daar als student of enkele-jaren-student-af alleen maar van kan dromen.
.
Ik ben erg moe, dus even een quote van de website:quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef lienelien het volgende:
Hmm, maar ik zie nog niet echt voor me wat je dan doet?
Petitie is geen gastenboek!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Roi het volgende:
http://www.jordaanfestival.nl/
Net van At5, op de site staat een petitie (gastenboek?) dat het Jordaan festival in de Jordaan moet blijven!
Ik zag het al jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben erg moe, dus even een quote van de website:
Hihi, iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zag het al ja
Door die foto's krijg ik wel weer helemaal heimwee naar mijn voegere balletcarrière![]()
Ach ja, dat clichebeeld blijft natuurlijk wel leuk, ja!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
echt schattig, die meisjes met die roze pakjes enzo![]()
Ook woningen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is dat aleen kamers of ook woningen?
beide ja. Maar je moet wel studerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is dat aleen kamers of ook woningen?
Dat is natuurlijk onzin, want op dit moment wordt het Jordaan Festival ook niet in de Jordaan gehouden. Die begint namelijk pas aan de andere kant van de Prinsengracht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Roi het volgende:
http://www.jordaanfestival.nl/
Net van At5, op de site staat een petitie (gastenboek?) dat het Jordaan festival in de Jordaan moet blijven!
Westermarkt is toch Jordaan?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want op dit moment wordt het Jordaan Festival ook niet in de Jordaan gehouden. Die begint namelijk pas aan de andere kant van de Prinsengracht.
Verder vind ik het overigens altijd wel leuk, al is er wel een heel hoog paupers-uit-Almere-Purmerend-of-Den-Helder gehalte.
maar ook ditquote:De Jordaan wordt begrensd door de Brouwersgracht, Raamstraat, Lijnbaansgracht en Prinsengracht. De wijk maakte onderdeel uit van de grote 17e-eeuwse stadsuitbreiding.
quote:ten noorden de
Brouwersgracht
ten westen de
Lijnbaansgracht
ten oosten de
Prinsengracht
(grachtengordel)
ten zuiden de
Leidsegracht
(geen foto)
Nope, snap het nu. Dat is het iets oudere deel.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanaf de andere kant van de Prinsengracht is het grachtengordel, ook wel logisch natuurlijk.
Dan zijn we elkaar vast weleens tegengekomen alquote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik woon op een dergelijke locatie dat je gelijk weet waar ik woon, dus die geef ik niet prijs. Wel kan ik je vertellen het water over te moeten vanaf Oost dus.
Ik fiets altijd door de Insulindeweg, zo richting Muiderpoort.
PM is geactiveerd!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan zijn we elkaar vast weleens tegengekomen al
Ik ga bijna dagelijks via de Insulindeweg naar het station
Maareh, je PM doet het niet en ik wilde je wat vragen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Originele Amsterdammers in de minderheid
tja, dat krijg je met het huidige woningaanbod.... in Almere kan je wel een Vinex woning met tuin betalen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb net een kersvers Amsterdammertje gemaakt!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |