Bronquote:Starbucks opent Nederlandse vestiging
AMSTERDAM - Wat al jaren boven de markt hing, is nu een feit: de Amerikaanse koffieketen Starbucks opent de deuren van een eerste vestiging in Nederland.
De eer valt te beurt aan Schiphol, en wel achter de douane. Daardoor is de zaak, die komende zomer open gaat, alleen bereikbaar voor mensen met een vliegticket.
Zuinig met informatie
Starbucks is altijd zuinig geweest met informatie over de plannen in Nederland. Ook nu wil het bedrijf niet zeggen of er na Schiphol meer vestigingen zullen volgen in ons land. ‘We zijn heel enthousiast over de mogelijkheden, maar doen verder geen mededelingen’, aldus woordvoerster Kate Bovey op elsevier.nl .
Starbucks-toeristen
Starbucks bezit in het Amsterdamse Westelijk Havengebied al geruime tijd een opslagplaats en branderij voor koffiebonen. De koffie van Starbucks is in Nederland louter verkrijgbaar in het hoofdkantoor van Nike in Hilversum en alleen bestemd voor het personeel aldaar. Diverse nieuwsgierige ‘Starbucks-toeristen’ waagden de trip naar Hilversum om dat met eigen ogen te aanschouwen.
Moeten ze dan ook weg met MacDonalds, Burger King, Levi's, Apple, Motorola, Ford, de magnetron en ga zo nog maar even een paar uurtjes door?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
Laat die amerikanen met hun kutkoffie gewoon wegblijven![]()
Je hebt hier alleen bijna nergens een plek waar je een lekkere koffie kan halen om bijvoorbeeld op je werk ofzo op te drinken. Je kunt wel bij de V&D iets kopen wat zij koffie noemen, maar dat komt nog niet eens in de buurt van Senseo. In Breda zat een tijdje een Simon Levelt die koffie to go verkocht, maar die gingen ten onder aan "succes". Ze verkochten veel en gooiden toen de prijs omhoog, de inhoud en kwaliteit omlaag... Dus dat was daarna geen lang leven beschoren...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef Nouk het volgende:
We hebben hier toch zelf normale koffie?
Deze mogen zeker dicht ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moeten ze dan ook weg met MacDonalds, Burger King,
ik snap werkelijk niet waarom ze ervoor kiezen om een vestiging te openen achter de douane op schiphol. Lijkt me marketingtechnisch niet interessant, omdat het gros van de Nederlanders nu NOG niet naar de SB kan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bron
Jammer dat het nu nog maar op Schiphol komt, maar met een beetje geluk komt het ook nog in de rest van Nederland! Heerlijk was het altijd in de VS om een koppie koffie daar te halen! Hoop alleen dat ze wel de normale prijzen gaan hanteren en niet de prijzen die ik in Sevilla ben tegengekomen met 5¤ voor een gewone cappucino!
Zo zo, dat is nog een goedkope koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef ManInLove het volgende:
In het centrum van Aken zit al een starbucks. Vanaf Maastricht 20 minuten met de auto en je bent er... Je hebt er voor ongeveer ¤3,- een medium koffie, voor ¤4.20 een grande.
Voor wie er heen willen: Parkeren in garage "Rathaus" en dan nog 100 meter lopen over het plein.
Denk omdat ze weten dat ze internationaal een goede naam hebben en daar dus wel de omzet gaan halen plus dat er toch veel Nederlanders langs lopen per jaar en als die ook allemaal een bakkie pleur kopen ze toch wel meer bekendheid krijgen om daarna in steden te openen en dus wel meer kans op slagen te hebben!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet waarom ze ervoor kiezen om een vestiging te openen achter de douane op schiphol. Lijkt me marketingtechnisch niet interessant, omdat het gros van de Nederlanders nu NOG niet naar de SB kan.
Eveneens in Breda zit een D.E. zaak, weet alleen niet of die ook aan 'to go' doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
Je hebt hier alleen bijna nergens een plek waar je een lekkere koffie kan halen om bijvoorbeeld op je werk ofzo op te drinken. Je kunt wel bij de V&D iets kopen wat zij koffie noemen, maar dat komt nog niet eens in de buurt van Senseo. In Breda zat een tijdje een Simon Levelt die koffie to go verkocht, maar die gingen ten onder aan "succes". Ze verkochten veel en gooiden toen de prijs omhoog, de inhoud en kwaliteit omlaag... Dus dat was daarna geen lang leven beschoren...
Maar je komt nog eens ergens!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:06 schreef Biancavia het volgende:
Dat wordt zo wel erg prijzig, met zo een vliegticket erbij.
Daar vallen hun belachelijke prijzen niet zo op, want alles op Schiphol is overprizedquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet waarom ze ervoor kiezen om een vestiging te openen achter de douane op schiphol. Lijkt me marketingtechnisch niet interessant, omdat het gros van de Nederlanders nu NOG niet naar de SB kan.
Vergeet niet dat de bekers redelijk groot zijn en wat betaal je tegenwoordig op een terras voor een kopje? ¤2,00 voor nog minder dan 2 slokken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo zo, dat is nog een goedkope koffieMeneer starbucks rijd vast in een eend
True, maar die in Breda zit echt op een afgelegen plek (achteraan op de Markendaalseweg uit mijn hoofd dat ie heet). Ben daar een paar keer geweest en vond het alleen jammer dat het er ontzettend smerig was en veel meer gericht op de verkoop van kopjes etc die desperate housewives komen kopen van de gespaarde punten!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Eveneens in Breda zit een D.E. zaak, weet alleen niet of die ook aan 'to go' doen.
Als dat wel zo is dan snap ik best dat Starbucks niet zo nodig NL hoeft te veroveren... op vakantie in pak 'm beet Frankrijk is de Starbucks ideaal (want Fransen weten niks van koffie) maar doe mij in Nederland maar gewoon een goeie Douwe Egberts
.
Nee hoor, zit in het centrum (Veemarktstraat).quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
True, maar die in Breda zit echt op een afgelegen plek (achteraan op de Markendaalseweg uit mijn hoofd dat ie heet). Ben daar een paar keer geweest en vond het alleen jammer dat het er ontzettend smerig was en veel meer gericht op de verkoop van kopjes etc die desperate housewives komen kopen van de gespaarde punten!
Dat is inderdaad de straatnaam, voorbij de Intersport daar in ieder geval, wist de naam niet meer zeker! Maar dat is in ieder geval (voor mij) buiten het "normale" centrumquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in het centrum (Veemarktstraat).
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je kunt wel bij de V&D iets kopen wat zij koffie noemen, maar dat komt nog niet eens in de buurt van Senseo.
Dat is wel aan de prijzige kant zeg! Als ze in toekomstige Starbucks filialen in Nederland zulke prijzen durven te vragen dan hoeft het van mij niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef ManInLove het volgende:
In het centrum van Aken zit al een starbucks. Vanaf Maastricht 20 minuten met de auto en je bent er... Je hebt er voor ongeveer ¤3,- een medium koffie, voor ¤4.20 een grande.
Voor wie er heen willen: Parkeren in garage "Rathaus" en dan nog 100 meter lopen over het plein.
Een kennis van me werkt er en vind het onzin dat werknemers naar Starbucks gaan om een (te) duur kopje koffie te drinken, terwijl de koffie uit de automaten daar ook prima smaakt en gratis is...quote:De koffie van Starbucks is in Nederland louter verkrijgbaar in het hoofdkantoor van Nike in Hilversum en alleen bestemd voor het personeel aldaar.
Frappocino ligt hier gewoon in het koelvak bij de AH...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Lakai het volgende:
Oh alle mensen die zeggen ik koop hier wel normale koffie weten echt niet wat Starbucks is....weet je hoe lekkere dingen je daar allemaal hebt.....frappucino!!! da's iets van ijs met koffie ofzo....ben ik hier nog nooit tegen gekomen
lamaar komen die Starbucks!
Exactly, al was hij in Amerika tig keer beter dan in Duitsland/Akenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Lakai het volgende:
Oh alle mensen die zeggen ik koop hier wel normale koffie weten echt niet wat Starbucks is....weet je hoe lekkere dingen je daar allemaal hebt.....frappucino!!! da's iets van ijs met koffie ofzo....ben ik hier nog nooit tegen gekomen
Nou heb liever een goede koffie op een terras uit kopje dan laffe amerikaanse koffie uit een kartonnen bekertjequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de bekers redelijk groot zijn en wat betaal je tegenwoordig op een terras voor een kopje? ¤2,00 voor nog minder dan 2 slokken?
precies, ik ga er ook met een grote boog omheen op Schipholquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou heb liever een goede koffie op een terras uit kopje dan laffe amerikaanse koffie uit een kartonnen bekertje.
De hele reden dat Starbucks zo groot geworden is in Amerika is omdat ze nou juist geen laffe koffie verkopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou heb liever een goede koffie op een terras uit kopje dan laffe amerikaanse koffie uit een kartonnen bekertje.
nou 9 van de 10 keer is de koffie ook niet te zuipen! je van die tenten die hebben die miklo koffie ofzo en dat is echt te groot bocht!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou je hebt een primeurquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef sonny het volgende:
Meen me te herrinneren dat er al eentje is in nederland en wel in Hilversum op het Nike park. (arena park 2)
Deze was vorig jaar geopend.
Vond er in Sevilla niet veel aan. Kon je beter in een bar wat koffie drinken supersterkquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
De hele reden dat Starbucks zo groot geworden is in Amerika is omdat ze nou juist geen laffe koffie verkopen.
Ach je meot wel de plekken uitkiezen inderdaad. Maar het smaakt al snel beter dan uit een kartonnen bekertjequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou 9 van de 10 keer is de koffie ook niet te zuipen! je van die tenten die hebben die miklo koffie ofzo en dat is echt te groot bocht!
frappacino,quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Lakai het volgende:
Ah kijk..iemand die niet weet waar 'ie het over heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
Laat die amerikanen met hun kutkoffie gewoon wegblijven![]()
Eerst ff de OP lezen voordat je iets gaat posten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef sonny het volgende:
Meen me te herrinneren dat er al eentje is in nederland en wel in Hilversum op het Nike park. (arena park 2)
Ja man diehard koffie drinkers gaan toch niet naar zo'n hippe tent als Starbucks pfffffff...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
frappacino,
chocacino
moccacino,
allemaal kinderdrankjes voor mensen die geen echte koffie lusten.
doe mij maar een goede espresso, maar daarvoor hoef ik niet naar starbucks.
probleem is ook dat 9 van de 10 keer de cappucino niet goed geschuimd is met als hoogte punt laatst bij een restaurant schuim uit een spuitbus!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach je meot wel de plekken uitkiezen inderdaad. Maar het smaakt al snel beter dan uit een kartonnen bekertje.
dat weet ik wel zeker. maar vooral omdat het hip is, en ze hippe koffiemixjes hebben. niet omdat ze zulke geweldige koffie hebben of een fantastische prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef Lakai het volgende:
ik denk dat het een groot succes kan worden
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er in Sevilla niet veel aan. Kon je beter in een bar wat koffie drinken supersterk.
waar koop jij dan koffie to go?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Posdnous het volgende:
Ach gut, net alsof ze lekkerder koffie verkopen dan wel nu al hebben.
En nog iemand met zelfde probleemquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah kijk..iemand die niet weet waar 'ie het over heeft
Ben het helemaal met je eens een lekkere doppio Expresso zonder suiker maar dan wel een glas water erbij daar je anders nog dorst heb . Er gaat niets boven Italiaanse koffie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
frappacino,
chocacino
moccacino,
allemaal kinderdrankjes voor mensen die geen echte koffie lusten.
doe mij maar een goede espresso, maar daarvoor hoef ik niet naar starbucks.
quote:
preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
Niet.quote:
+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.
In NL mis je gewoon teveel locaties om je koffie te kopen onderweg. De Coffeeshops hier doen ook niet wat van ze verlangd wordt, goede koffie (voor onderweg) verkopen (alleen wiet). In Amerika is een Coffeeshop ook echt een coffeeshop, waar je een ruime keuze aan verschillende soorten specialiteiten van koffie hebt en uiteraard kun je het meenemen.
Omdat je een bak koffie wilt hebben maar je hebt niet een half uur de tijd om uitgebreid koffie te gaan zitten drinken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef Posdnous het volgende:
Waarom zou je koffie willen meenemen? Ik kan me alleen de trein voorstellen en daar kun je op het perron al koffie halen.
DE heeft dat toch al enkele jaren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef releaze het volgende:
Als nederlanders zo gek zijn van dat soort zaakjes waarom begint DE daar nou niet mee? Niks mis met koffie-zaken hoor, maar waarom nou weer Starbucks als we zelf een koffieland zijn?
quote:
overigens snap ik dat niet, maar ik neem aan dat dat ligt aan het verslavende gehalte van koffie. als ik in de stad loop en ik krijg dorst, dan maakt het me weinig uit welk flesje ik uit de schappen pak. ik kan me heel moeilijk voorstellen dat ik door de stad loop en me bedenk 'joh, ik heb toch zo'n zin in een beker melk/cola/jus d'orange/thee!' etc.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef Lakai het volgende:
Omdat je door de stad loopt en je hebt toch zo'n zin in koffie!
hebben ze dat? ik heb nog nooit een DE koffie-to-go gezien ergens, al helemaal niet in starbucks vorm?quote:
Uhm, ik ben in NY geweest, koffiestad bij uitstek, op elke hoek wel te vinden. Ik heb dat slootwaterkoffie gehad ja en meteen weer omgeruild voor een "espresso", normale koffie dus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef kless het volgende:
[..]
Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"
Omdat je anders alleen maar laffe bakjes kleurtjewater krijgt.
DE klinkt niet zo cool als Starbucks. Starbucks lijkt op van die miepen uit kutseries als Sex and the City en dan is het opeens wel tof.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef releaze het volgende:
Als nederlanders zo gek zijn van dat soort zaakjes waarom begint DE daar nou niet mee? Niks mis met koffie-zaken hoor, maar waarom nou weer Starbucks als we zelf een koffieland zijn?
Dus ga je er mee over straat lopen of zo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je een bak koffie wilt hebben maar je hebt niet een half uur de tijd om uitgebreid koffie te gaan zitten drinken...
Jahaaaa, dat doen ze in New York ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus ga je er mee over straat lopen of zo?
en ik maar denken dat het om de koffie gingquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
DE klinkt niet zo cool als Starbucks. Starbucks lijkt op van die miepen uit kutseries als Sex and the City en dan is het opeens wel tof..
Ja, naar hun kantoor, waar ze zelf geen of een enorm kutkoffieapparaat hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jahaaaa, dat doen ze in New York ook![]()
Dan kreeg 'ie 'm van mij gewoon terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
probleem is ook dat 9 van de 10 keer de cappucino niet goed geschuimd is met als hoogte punt laatst bij een restaurant schuim uit een spuitbus!
Kijk en als ze dat nou eens doen dan alleen maar op stations en hun soorten van koffie en specialiteiten uitbreiden, dan maak je alweer een extra stap. Ik geloof dat er best wel een markt voor is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef releaze het volgende:
[..]
hebben ze dat? ik heb nog nooit een DE koffie-to-go gezien ergens, al helemaal niet in starbucks vorm?
Eerst exclusiviteit en dan naar de massa. Als die SB daar eenmaal geopend is wordt het heel hip om te zeggen dat je daar koffie hebt gedronken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die er speciaal voor naar Duitsland rijdenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Bafnek het volgende:
Starbucks is gewoon relaxed om ff snel koffie te halen en hem te smeren. Ik zou er niet speciaal heengaan om koffie te halen.
Juist ja, koffie drink je zittend op een terrasje met een koekje d'rbij. Toppunt van de nederlandse gezelligheid en bovendien staat het in de wet... Wat een onzin, koffie kun je net zo goed 'to-go' meenemen. Lekker snel en makkelijk. Niets mis mee. Van mijn part is het niet SB maar DE; ik snap gewoon niet waarom koffie 'to-go' nog altijd niet geaccepteerd is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Op straat zo'n hete bak koffie tijdens het lopen drinken, dat slaat echt nergens op.
Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Capt_Proton het volgende:
[..]
Juist ja, koffie drink je zittend op een terrasje met een koekje d'rbij. Toppunt van de nederlandse gezelligheid en bovendien staat het in de wet... Wat een onzin, koffie kun je net zo goed 'to-go' meenemen. Lekker snel en makkelijk. Niets mis mee. Van mijn part is het niet SB maar DE; ik snap gewoon niet waarom koffie 'to-go' nog altijd niet geaccepteerd is?
"loop loop loop slurp ohjee gsm gaat en nu - nouja dat gaat nog want ik heb twee handen, wat zeg je? afspraak? even m'n PDA erbij hoor maar dan moet ik eerst m'n ipod afdoen EN VERDORIE WAAR LAAT IK NOU DIE KOFFIE!!!!!"quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!![]()
en in de andere hand een hip flesje veel te duur waterquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!![]()
Eens, een kopje samen met een krant of bespreking danwel ander leesvoer van enig belang gaat goed. en anders met een peukje in je pauze ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
en in de andere hand een hip flesje veel te duur water![]()
Koffie drink je bij voorkeur niet uit karton net zoals dat je bier niet uit plastic drinkt
Ik weet niet of het zo 'nu' is. Misschien voor Nederland, maar ik leerde SB kennen in Australië waar het de normaalste zaak van de wereld is om een koffie to-go mee te nemen. Ik vergelijk het zelf altijd met een ijsje: kun je ook kopen om tijdens het wandelen op te peuzelen. Zo kun je ook koffie meenemen om het onderweg op te drinken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah kijk..iemand die niet weet waar 'ie het over heeft
Ik zou het ook met alle liefde overlaten aan NL, italianen, danwel turkse/griekse koffie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:29 schreef Jarno het volgende:
Overbodige drek. Koffie zetten kunnen we hier veel beter dan die Yanks.
Je moet dan ook vooral geen troep door je koffie heen doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
probleem is ook dat 9 van de 10 keer de cappucino niet goed geschuimd is met als hoogte punt laatst bij een restaurant schuim uit een spuitbus!
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met het verschil dat je bij koffie, vooral die hete gekookte, enorm je bek verbrandt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef Capt_Proton het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo 'nu' is. Misschien voor Nederland, maar ik leerde SB kennen in Australië waar het de normaalste zaak van de wereld is om een koffie to-go mee te nemen. Ik vergelijk het zelf altijd met een ijsje: kun je ook kopen om tijdens het wandelen op te peuzelen. Zo kun je ook koffie meenemen om het onderweg op te drinken.
Ellende van niks inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met het verschil dat je bij koffie, vooral die hete gekookte, enorm je bek verbrandt.
Kan op m'n route van huis naar de trein zeker op drie plekken koffie to go krijgen. Voor mij zatquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan me trouwens geen zak schelen of het Starbucks is, als DE voldoende vestigingen heeft voor Koffie-to-go, dan vind ik het ook prima.
Lees het topic door zou ik zeggen.quote:
ah iemand met een verfijnde smaak..quote:
als ik jouw belangrijkste bijdrage in dit topic leesquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees het topic door zou ik zeggen.
Dan zie je mijn onderbouwing.
zie ik nog niet waarom ik niet zou weten waarover ik het heb. Maar goed neem nog een bakje oudholandschenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het aantal SB koffietjes moet gaan tellen die IK gedronken heb ben ik morgen nog bezig
Ik heb altijd al gezegd: SB koffie is niet BETER dan een doodnormaal bakkie pleur maar ANDERS.
Mensen die lompe uitspraken doen als "die amerikanen moeten oprotten" en "wat heb je nou aan slappe smaakjeskoffie" hebben het OF niet begrepen of vinden het gewoon niet lekker. Maar dat betekent niet dat SB niet lekker kan zijn.
Take it or leave itquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ah iemand met een verfijnde smaak..
![]()
Dat hadden wij ook in Parijs; ideaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:14 schreef Akelalala het volgende:
Starbucks![]()
In Parijs zat er 1 om de hoek van ons hotel, heerlijk daar elke ochtend een kop koffie en 's middags een beker jus d'orange.... Heerlijk!Vind het wel jammer dat het nu achter poorten komt en ik er dus nog niet heen kan
Helemaal mee eens. Ik zie in mijn omgeving steeds meer goede koffie/sandwich shops opduiken. Laten we aub die Amerikaanse rotzooi weren. Hebben we helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
Laat het aub iets amerikaans blijven ipv het hier naar pauper-nederland te brengen.
Ga jij dan ff lekker op een Amerikaans forum posten ofzo, stakker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
Laat het aub iets amerikaans blijven ipv het hier naar pauper-nederland te brengen.
problemen meequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga jij dan ff lekker op een Amerikaans forum posten ofzo, stakker.
Mensen die Amerika heilig vinden
Ik wil graag geloven. Zou zo heerlijk zijn het gevoel dat je wat goed consumeert.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Mugger het volgende:
Starbucks zal ook hier een succes worden. Dat weet ik 100% zeker. Niet vanwege hun koffie (die nogal middelmatig is), maar omdat Amerikanen nu eenmaal de kunst verstaan hoe je een illusie kunt verkopen. Die marketingstrategie is zo ijzersterk, daar trapt ook Jan Lul in Nederland met open ogen in. Zie ook: de kleffe hap van McDonalds.
Starbucks en Costa koffie is gewoon zeer en zeer lekker. Je krijgt ook voor weinig geld een enorme beker, dat is juist wat in trek zal liggen denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Mugger het volgende:
Starbucks zal ook hier een succes worden. Dat weet ik 100% zeker. Niet vanwege hun koffie (die nogal middelmatig is), maar omdat Amerikanen nu eenmaal de kunst verstaan hoe je een illusie kunt verkopen. Die marketingstrategie is zo ijzersterk, daar trapt ook Jan Lul in Nederland met open ogen in. Zie ook: de kleffe hap van McDonalds.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Posdnous het volgende:
Ja lekker, een halve liter koffie.
Goede koffie?? Goede kinderkoffie zul je bedoelen. Het is gewoon de hype die het 'm doet, en al die smaakjes. Die koffie is zooo slap, echt niet normaal meer. En ik hou dus al niet van sterke koffie, maar SB koffie is mij zelfs te slap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef Noodly het volgende:
Amerikaans of niet, Starbucks heeft gewoon goeie koffie en al het andere. Dus niet zo zeuren mensen
![]()
Hopelijk breidt het zich hier verder uit dan alleen Schiphol.
Dan kun je bij SB goed terecht, smaakt namelijk niet naar koffie...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik lust geen koffie.
Mijn vader dronk whisky met kandij erbij, geloof me, ik vond het allebei lekkerquote:
Jaa net als die geile Amerikanenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Posdnous het volgende:
Ja lekker, een halve liter koffie.
How you doin'quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaa net als die geile Amerikanen![]()
Bier IS met smaakjes... Althans, drink eens wat anders dan Heineken en trek een Belgisch abdijbiertje openquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef Posdnous het volgende:
Dit is voor mensen die ook graag bier met smaakjes willen.
Precies, NL markt is net als bv de Italiaanse markt gewend aan goede koffie en zal geen bagger in een fastcoffee tent gaan halen. Dat ze achter de douane gaan zitten zegt ook duidelijk waar ze zich op richten, de buitenlandse toerist die die sterke Nederlandse koffie niet lust.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:50 schreef GaF het volgende:
Paar jaar geleden heeft Starbucks geprobeerd om een filiaal in Amsterdam op te zetten. Is toen mislukt. De mensen vonden de smaak van de koffie niet bijzonder genoeg.
drinkt de nederlander dan relatief goede koffie? Meestal is de koffie die ik te drinken krijg niet echt te zuipenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Precies, NL markt is net als bv de Italiaanse markt gewend aan goede koffie en zal geen bagger in een fastcoffee tent gaan halen. Dat ze achter de douane gaan zitten zegt ook duidelijk waar ze zich op richten, de buitenlandse toerist die die sterke Nederlandse koffie niet lust.
En starbucks is goed en goedkoop denk je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Adelante het volgende:
Je ziet nu alleen mensen op stations vaak met die cups van NS shops, dat is daar TE duur een ook niet al te beste koffie
ik vond ze in New York niet heel duur en goed.. tsjah het is geen versgemalen/gebrande koffie, maar veel slechter dan NS of Mac prut is het zeker niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En starbucks is goed en goedkoop denk je?
Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef zquing het volgende:
[..]
drinkt de nederlander dan relatief goede koffie? Meestal is de koffie die ik te drinken krijg niet echt te zuipen
Daar hoor ik vaker mensen over!quote:
Ja maar dan veel beter, voornamelijk in Canada en de noordelijke staten te krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Daar hoor ik vaker mensen over!
Wat is het? Hetzelfde concept?
* Als je er maar voor gaat zitten ... en niet het kartonnen mee de trein insleep/bij mn mack frietjes of hoe dan ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.
toen ik daar in 't hotel zat met school was de koffie echt een of ander vaag waterig zuur goedje, maar de starbucks daar was goed te pruimen, maar wel duurquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.
Eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Starbucks![]()
Vreemd dat ze zo bescheiden op Schiphol beginnen. Ze mogen van mij het landschap overnemen [afbeelding]
Tim, jah heerlijke bakkies, met een goede donut erbijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Vhiper het volgende:
Starbucks![]()
Tim Hortons![]()
Helaas zal die keten wel nooit hierheen komen![]()
Helemaal niet hetzelfde concept. Daarbij zit TH op veel plekken waar SB niet zit. Langs de snelweg, bij parkeerplekken etc. TH is meer gefocused op eten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar dan veel beter, voornamelijk in Canada en de noordelijke staten te krijgen.
turkse en italiaanse dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:13 schreef vats het volgende:
[..]
Tim, jah heerlijke bakkies, met een goede donut erbij![]()
Maar moet zeggen Starbucks vind ik ook prima te drinken, of in Engeland Costa is ook gewoon goed. Anyway ik lust geen koffie in Nederland, maar Starbuck, Tim Hortons of Costa gaat heel goed!
Deze zit in het Nike-gebouw als ik me niet vergis, en is alleen toegankelijk voor personeel dat daar werkt. Hoewel ik al heb gehoord dat je er ook zo binnen kan lopen, maar goed. Ze hebben daar alleen maar warme dranken, dus de overheerlijke frappucino kan je er niet krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef sonny het volgende:
ja maar dan heb je 't starbucks gevoel niet. 't gaat niet alleen om de koffie zelf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Djeez het volgende:
De cappuccino uit onze DE-automaat smaakt heerlijk! En goeie buitenlandse koffie verkopen ze hier zelfs in Assen, bij Australian.
Met coffee to go loop je tenmniste nog...wij zitten op ons luie reet koffie te drinkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef oinkoink12 het volgende:
ja idd, dan moet ik eerst even 50 kilo zwaarder worden, en dan mag je er pas naarbinnen met het echte starbucks gevoel
Haha wat ik zei was min of meer onserieusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:07 schreef LOCALMOTION het volgende:
JUSTSHUTUP... Ik zal wel een kopje SB koffie voor je meenemen of heb je liever een pakje!!
Ik kom in juni naar Nederland met vakantie.
Localmotion zit ook graag bij SB met een kopje koffie-leest de dagelijkse krant ( gratis van de zaak-SB ) op zijn gemak en als ik mijn laptop bij me heb,gratis op de internet kijken.
Ik woon zelf in California en SB coffee shops zitten niet op elke hoek van de straat-misschien in
NY voor de toeristen of anderen.By the way ik ben geen koffie drinker,maar de rotzooi die ze bij de
NS verkopen is nog steeds slechter dan slootwater. Lakai sorry hoor-ik zit niet altijd op mijn luie reet,want ik werk for a living.(40 tot 45 uren per dag)![]()
![]()
Niks, Nederlandse koffie staat over het algemeen op een veel hogere standaard dan de starbucks prut. Net als mcdonalds niet te vreten is, maar wel populair is binnen bepaalde groepenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Wouser het volgende:
Ok kan iemand me uitleggen wat er zo speciaal is aan Starbucks koffie??
Net als veel andere ongezonde dingen uit de states komt het in emmersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Wouser het volgende:
Dat is goed nieuws, kan men binnenkort met een georganiseerde busreis naar starbucksquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toevallig dat ik het topic zie, via me vader ken ik iemand die in onderhandeling is met starbucks om een vestiging in Amsterdam te openen t.o. CS bij de aanmeerplaats van de rondvaartboten
Het is koffie die ik lust...en ik lust eigenlijk helemaal geen koffiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Wouser het volgende:
Koffie met ijs en melk is geen koffie meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:43 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het is koffie die ik lust...en ik lust eigenlijk helemaal geen koffieDat is er dus speciaal aan....zelfs voor mensen die geen koffie drinken kan je bij Starbucks koffie krijgen die iedereen lust
Jawelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef The-Fly het volgende:
Heb jij dan nooit in Amerika wat gehaald bij Starbucks?![]()
Je kan ergens anders vast wel een jus d'orange halen, dat is net zo lekker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:14 schreef Akelalala het volgende:
Starbucks![]()
In Parijs zat er 1 om de hoek van ons hotel, heerlijk daar elke ochtend een kop koffie en 's middags een beker jus d'orange.... Heerlijk!Vind het wel jammer dat het nu achter poorten komt en ik er dus nog niet heen kan
Grapjas, in Spanje hebben ze in elke stad wel een aantal Starbucks. Overigens is Spaanse koffie niets speciaals, en Frankrijk lijkt heel erg op wat we hier hebben. Alleen Italie maakt wat mij betreft aanspraak om goed koffieland te zijn (als je houdt van espresso kopjes die na een nip leeg zijn). Maarja dat is net zoiets als zeggen dat willekeurig welke keuken niets is, want je moet maar eens in Frankrijk eten.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef syf het volgende:
Starbucks, iedereen die starbucks zoooo goed vind heeft zeker nog nooit echte koffie gedronken in een café in zuid europa, er is een reden waarom starbucks niet doorbreekt in koffie drinkende landen, één van de redenen is dan ook dat je het eigenlijk geen koffie kan noemen.
Nee.. geef mij maar liever een espresso gewoon in een café in Italie, Spanje, Frankrijk of een Bica in Portugal, dat is pas echte koffie..
Die moet je dan ook niet helemaal leegdrinken he...dan is het idd huilenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
En andere zuidelijke landen, zoals Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
Jups en dat de dure Frappuchino's echt heerlijk zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:48 schreef zquing het volgende:
ik wil gewoon starbucks omdat 't lekker was in londen en voor de afwisselign met de coffee company
Dat is enige reden dat ik Starbucks okay vind de rest is namelijk bagger.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
en dat de Frappuchino's echt heerlijk zijn.
De koffie of melk variant?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is enige reden dat ik Starbucks okay vind de rest is namelijk bagger.
In de toeristische steden wel idd, Madrid, Sevilla en Barcelona, elders zal je toch echt geen starbucks tegen komen, die zouden namelijk gewoon verlies draaien door de slechte kwaliteit ten opzichte van een lokale café en over de kleine espresso kopjes, zo hoort een espresso nou eenmaal, in kleine kopjes.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Grapjas, in Spanje hebben ze in elke stad wel een aantal Starbucks. Overigens is Spaanse koffie niets speciaals, en Frankrijk lijkt heel erg op wat we hier hebben. Alleen Italie maakt wat mij betreft aanspraak om goed koffieland te zijn (als je houdt van espresso kopjes die na een nip leeg zijn). Maarja dat is net zoiets als zeggen dat willekeurig welke keuken niets is, want je moet maar eens in Frankrijk eten.
En andere zuidelijke landen, zoals Griekenland en Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
Ik lust ze beide graag maar vind de koffie versie beterquote:
Die worden wel vaak aangeschreven als echte koffielanden, maar ironisch genoeg bulkt het in Athene en Istanbul van de Starbucks - filialen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
En andere zuidelijke landen, zoals Griekenland en Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
't kan wel, zie ook mij coffee company post, maar het is gewoon leuk als starbucks ook komt, en hun koffie is gewoon goed te drinkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef renz0r het volgende:
Ik snap totaaaaal niet de meerwaarde van Starbucks....Gewoon een zaak waar je koffie kan kopen, waarvan sommige met een extra smaakje.
Lekker boeiend je kan toch overal koffie (met smaak) kopen en in zaakjes drinken?
Ik wordt wakker met twee grote mokken Koffie (starbucks mok groot meegejat uit Berlijn) Dus ik heb zeker die maten zeker wel nodig (wou dat ze die op de universiteit ook hadden)quote:Op maandag 19 maart 2007 07:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat hebben we hier ook echt nodig, Amerikaanse formaten.
`quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:24 schreef lenin het volgende:
[..]
Ik wordt wakker met twee grote mokken Koffie (starbucks mok groot meegejat uit Berlijn) Dus ik heb zeker die maten zeker wel nodig (wou dat ze die op de universiteit ook hadden)
quote:Diverse nieuwsgierige ‘Starbucks-toeristen’ waagden de trip naar Hilversum om dat met eigen ogen te aanschouwen.
Inderdaad. Starbucks geilersquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef RottePeer het volgende:
wat doet iedereen fokking blij met neppe starbucks
zelfde bakra-sukkeltjes die alle neppe shit uit amerika zo spang vinden, omdat ze dan kunnen spelen dat ze zelf in sex and the city zitten.
krijg een leven gay-ass boelers. haal gewoon een nieuwe polo of rugbytrui bij america today of zo, losers, want dat dragen ze in amerika ook op "college" je weet tog.
ik poep op jullie.
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkovquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Overal een McDonalds, een Starbucks en een Wal*Mart! yeah!
waar kan ik dan etenswaren halen bij de mediamarkt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov![]()
Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef NJlo het volgende:
wanneer is ie er eigenlijk?
vóór 20 juli zou nog beter zijn...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantie
Media Markt wallmart? boh nooit eten gezien in de MMquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov![]()
Nooo shit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:21 schreef Conscience het volgende:
Starbucks heeft echt ontzettend lekkere koffie.
Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nooo shit.
Ik ga zaterdag weer, ik heb er zo'n zin in.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Gstyles het volgende:
waar en wanneer komtie dan?
Akenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!![]()
Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!quote:
20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!![]()
Ik zou er ieder weekend te vinden zijn...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is ook zo'n beetje het geval. Nu al een paar weken niet meer geweest wegens obstakels en issue's, maar zaterdag dus weer. Jeej!
omdat sommige mensen starbucks koffie wel lekker vinden...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Waarom zou je 20minuten rijden voor koffie?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Wij gaan er zelfs voor naar Parijs!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
Omdat lekker. Klaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
hoeveel yen kost dat ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:45 schreef speknek het volgende:
Hier in Japan zijn ze ook weer prima. Tenminste gewoon een lekker fikse bak pleur, en ik ben hier toch al verslaafd geraakt aan de ijskoffie, dus die Frappuchino's gaan er ook goed in.
waar komtie dan?quote:
inderdaad... Ik denk dat die geilheid er vanzelf wel afgaat na een tijdje, nu vinden de kinders het allemaal hip omdat het cool en Amerikaans is... of drinken die mensen thuis ook zo enthousiast koffie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Gaat 25 juni open, achter de douane, bij Lounge 1.
!! Nog 10 dagen !!
![]()
Maar het is Starbuckssssss snap dat danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptopEn als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
Dat zie je wel vaak jahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptopEn als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
Dat was vast en zeker een Caramel Macchiato!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:44 schreef Agiath het volgende:
Ik heb in Genève bij starbucks koffie met zo'n karamel-topping erop, dat was ziekelijk lekker
En natuurlijk als het echte pauper-hollanders begaat die mok meegenomen, maarja de koffie zelf was al 5 euro. Genève is echt verschikkelijk duur
Waarom was het naar jouws inzicht een kuttopique?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef P8 het volgende:
nog een paar posts en dit kuttopic is uit mn lijst
omdat ik al een DE cafe heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom was het naar jouws inzicht een kuttopique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |