abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47260090
quote:
Starbucks opent Nederlandse vestiging

AMSTERDAM - Wat al jaren boven de markt hing, is nu een feit: de Amerikaanse koffieketen Starbucks opent de deuren van een eerste vestiging in Nederland.
De eer valt te beurt aan Schiphol, en wel achter de douane. Daardoor is de zaak, die komende zomer open gaat, alleen bereikbaar voor mensen met een vliegticket.

Zuinig met informatie
Starbucks is altijd zuinig geweest met informatie over de plannen in Nederland. Ook nu wil het bedrijf niet zeggen of er na Schiphol meer vestigingen zullen volgen in ons land. ‘We zijn heel enthousiast over de mogelijkheden, maar doen verder geen mededelingen’, aldus woordvoerster Kate Bovey op elsevier.nl .

Starbucks-toeristen
Starbucks bezit in het Amsterdamse Westelijk Havengebied al geruime tijd een opslagplaats en branderij voor koffiebonen. De koffie van Starbucks is in Nederland louter verkrijgbaar in het hoofdkantoor van Nike in Hilversum en alleen bestemd voor het personeel aldaar. Diverse nieuwsgierige ‘Starbucks-toeristen’ waagden de trip naar Hilversum om dat met eigen ogen te aanschouwen.
Bron

Jammer dat het nu nog maar op Schiphol komt, maar met een beetje geluk komt het ook nog in de rest van Nederland! Heerlijk was het altijd in de VS om een koppie koffie daar te halen! Hoop alleen dat ze wel de normale prijzen gaan hanteren en niet de prijzen die ik in Sevilla ben tegengekomen met 5¤ voor een gewone cappucino!
pi_47260169
Laat die amerikanen met hun kutkoffie gewoon wegblijven
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_47260196
We hebben hier toch zelf normale koffie?
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:57:08 #4
154149 ManInLove
Real wisdom is a rare gift
pi_47260247
In het centrum van Aken zit al een starbucks. Vanaf Maastricht 20 minuten met de auto en je bent er... Je hebt er voor ongeveer ¤3,- een medium koffie, voor ¤4.20 een grande.

Voor wie er heen willen: Parkeren in garage "Rathaus" en dan nog 100 meter lopen over het plein.
pi_47260268
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
Moeten ze dan ook weg met MacDonalds, Burger King, Levi's, Apple, Motorola, Ford, de magnetron en ga zo nog maar even een paar uurtjes door?
pi_47260271
Coffee Company
pi_47260339
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef Nouk het volgende:
We hebben hier toch zelf normale koffie?
Je hebt hier alleen bijna nergens een plek waar je een lekkere koffie kan halen om bijvoorbeeld op je werk ofzo op te drinken. Je kunt wel bij de V&D iets kopen wat zij koffie noemen, maar dat komt nog niet eens in de buurt van Senseo. In Breda zat een tijdje een Simon Levelt die koffie to go verkocht, maar die gingen ten onder aan "succes". Ze verkochten veel en gooiden toen de prijs omhoog, de inhoud en kwaliteit omlaag... Dus dat was daarna geen lang leven beschoren...
pi_47260384
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Moeten ze dan ook weg met MacDonalds, Burger King,
Deze mogen zeker dicht ja.

Amerikaanse producten vind ik meestal ok, maar hun 'food' mogen ze houden.
pi_47260422
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Bron

Jammer dat het nu nog maar op Schiphol komt, maar met een beetje geluk komt het ook nog in de rest van Nederland! Heerlijk was het altijd in de VS om een koppie koffie daar te halen! Hoop alleen dat ze wel de normale prijzen gaan hanteren en niet de prijzen die ik in Sevilla ben tegengekomen met 5¤ voor een gewone cappucino!
ik snap werkelijk niet waarom ze ervoor kiezen om een vestiging te openen achter de douane op schiphol. Lijkt me marketingtechnisch niet interessant, omdat het gros van de Nederlanders nu NOG niet naar de SB kan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:03:09 #10
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_47260453
AH

Dat wordt wel koffie halen daar een keer
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:05:43 #11
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_47260518
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef ManInLove het volgende:
In het centrum van Aken zit al een starbucks. Vanaf Maastricht 20 minuten met de auto en je bent er... Je hebt er voor ongeveer ¤3,- een medium koffie, voor ¤4.20 een grande.

Voor wie er heen willen: Parkeren in garage "Rathaus" en dan nog 100 meter lopen over het plein.
Zo zo, dat is nog een goedkope koffie Meneer starbucks rijd vast in een eend
pi_47260553
Dat wordt zo wel erg prijzig, met zo een vliegticket erbij.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_47260565
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik snap werkelijk niet waarom ze ervoor kiezen om een vestiging te openen achter de douane op schiphol. Lijkt me marketingtechnisch niet interessant, omdat het gros van de Nederlanders nu NOG niet naar de SB kan.
Denk omdat ze weten dat ze internationaal een goede naam hebben en daar dus wel de omzet gaan halen plus dat er toch veel Nederlanders langs lopen per jaar en als die ook allemaal een bakkie pleur kopen ze toch wel meer bekendheid krijgen om daarna in steden te openen en dus wel meer kans op slagen te hebben!
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:07:37 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47260578
Kijken wat de hype is. Ga wel een keer koffie halen daar.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:07:39 #15
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_47260580
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef -_Tommy_- het volgende:

Je hebt hier alleen bijna nergens een plek waar je een lekkere koffie kan halen om bijvoorbeeld op je werk ofzo op te drinken. Je kunt wel bij de V&D iets kopen wat zij koffie noemen, maar dat komt nog niet eens in de buurt van Senseo. In Breda zat een tijdje een Simon Levelt die koffie to go verkocht, maar die gingen ten onder aan "succes". Ze verkochten veel en gooiden toen de prijs omhoog, de inhoud en kwaliteit omlaag... Dus dat was daarna geen lang leven beschoren...
Eveneens in Breda zit een D.E. zaak, weet alleen niet of die ook aan 'to go' doen.
Als dat wel zo is dan snap ik best dat Starbucks niet zo nodig NL hoeft te veroveren... op vakantie in pak 'm beet Frankrijk is de Starbucks ideaal (want Fransen weten niks van koffie ) maar doe mij in Nederland maar gewoon een goeie Douwe Egberts .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:07:49 #16
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47260587
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:06 schreef Biancavia het volgende:
Dat wordt zo wel erg prijzig, met zo een vliegticket erbij.
Maar je komt nog eens ergens!
pi_47260593
quote:

[..]

Daar vallen hun belachelijke prijzen niet zo op, want alles op Schiphol is overprized
pi_47260597
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Zo zo, dat is nog een goedkope koffie Meneer starbucks rijd vast in een eend
Vergeet niet dat de bekers redelijk groot zijn en wat betaal je tegenwoordig op een terras voor een kopje? ¤2,00 voor nog minder dan 2 slokken?
pi_47260653
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef JDude het volgende:

[..]

Eveneens in Breda zit een D.E. zaak, weet alleen niet of die ook aan 'to go' doen.
Als dat wel zo is dan snap ik best dat Starbucks niet zo nodig NL hoeft te veroveren... op vakantie in pak 'm beet Frankrijk is de Starbucks ideaal (want Fransen weten niks van koffie ) maar doe mij in Nederland maar gewoon een goeie Douwe Egberts .
True, maar die in Breda zit echt op een afgelegen plek (achteraan op de Markendaalseweg uit mijn hoofd dat ie heet). Ben daar een paar keer geweest en vond het alleen jammer dat het er ontzettend smerig was en veel meer gericht op de verkoop van kopjes etc die desperate housewives komen kopen van de gespaarde punten!
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:11:17 #20
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_47260697
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef -_Tommy_- het volgende:

True, maar die in Breda zit echt op een afgelegen plek (achteraan op de Markendaalseweg uit mijn hoofd dat ie heet). Ben daar een paar keer geweest en vond het alleen jammer dat het er ontzettend smerig was en veel meer gericht op de verkoop van kopjes etc die desperate housewives komen kopen van de gespaarde punten!
Nee hoor, zit in het centrum (Veemarktstraat).
pi_47260720
Als het bij mij in de buurt komt zal ik het wel eens proberen. Is het goed, kom ik er vaker
@TS, ik denk dat de prijzen zullen meevallen. Ze moeten een concurrentiepositie hebben, en in toeristische streken is alles duurder.
pi_47260758
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef JDude het volgende:

[..]

Nee hoor, zit in het centrum (Veemarktstraat).
Dat is inderdaad de straatnaam, voorbij de Intersport daar in ieder geval, wist de naam niet meer zeker! Maar dat is in ieder geval (voor mij) buiten het "normale" centrum
pi_47260868
Hopelijk komen er snel meer! Starbucks is echt geweldig en hoort zonder meer thuis in Nederland, een koffieland bij uitstek.
pi_47261177
Starbucks

Tim Hortons

Helaas zal die keten wel nooit hierheen komen
pi_47261183
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]
Je kunt wel bij de V&D iets kopen wat zij koffie noemen, maar dat komt nog niet eens in de buurt van Senseo.
!!!

Senseo
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:27:23 #26
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_47261191
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef ManInLove het volgende:

Dat is wel aan de prijzige kant zeg! Als ze in toekomstige Starbucks filialen in Nederland zulke prijzen durven te vragen dan hoeft het van mij niet!
In NYC heb ik vaak bij Starbucks koffie gehaald, maar daar betaal je voor een medium koffie $1.40 en voor een grote $1.70. Dat zijn nog normale prijzen!
pi_47261318
quote:
De koffie van Starbucks is in Nederland louter verkrijgbaar in het hoofdkantoor van Nike in Hilversum en alleen bestemd voor het personeel aldaar.
Een kennis van me werkt er en vind het onzin dat werknemers naar Starbucks gaan om een (te) duur kopje koffie te drinken, terwijl de koffie uit de automaten daar ook prima smaakt en gratis is...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_47261332
Oh alle mensen die zeggen ik koop hier wel normale koffie weten echt niet wat Starbucks is....weet je hoe lekkere dingen je daar allemaal hebt.....frappucino!!! da's iets van ijs met koffie ofzo....ben ik hier nog nooit tegen gekomen
lamaar komen die Starbucks!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47261378
Zou je dan eindelijk op Nederlandse bodem ook een stuk "Dutch Carrot Cake" kunnen kopen?!
People are like trash cans - step on their toes and their mouth opens up
pi_47261475
Meen me te herrinneren dat er al eentje is in nederland en wel in Hilversum op het Nike park. (arena park 2)
Deze was vorig jaar geopend.
Life's not over 'till you die.
pi_47261478
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Lakai het volgende:
Oh alle mensen die zeggen ik koop hier wel normale koffie weten echt niet wat Starbucks is....weet je hoe lekkere dingen je daar allemaal hebt.....frappucino!!! da's iets van ijs met koffie ofzo....ben ik hier nog nooit tegen gekomen
Frappocino ligt hier gewoon in het koelvak bij de AH...
pi_47261486
quote:
Exactly, al was hij in Amerika tig keer beter dan in Duitsland/Aken
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:38:35 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47261559
Ik ben voor koffie-zaken, maar tegen de onpersoonlijkheid daarvan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:38:55 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_47261571
Mooi. Jammer dat het zo duur is, maar ze hebben een paar uitstekende koffieproducten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:44:59 #35
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_47261759
Joepie

Zo lekker is Starbucks ook weer niet, ik kan zo wel een hele lijst koffiemerken bedenken die hier in Nederland verkocht worden en veel beter smaken. Zeker alles waar melk op of in moet weten ze altijd flink te verknallen qua smaak.

Laat de Cheesecake Factory hier maar openen
pi_47261838
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de bekers redelijk groot zijn en wat betaal je tegenwoordig op een terras voor een kopje? ¤2,00 voor nog minder dan 2 slokken?
Nou heb liever een goede koffie op een terras uit kopje dan laffe amerikaanse koffie uit een kartonnen bekertje .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:50:28 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47261934
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou heb liever een goede koffie op een terras uit kopje dan laffe amerikaanse koffie uit een kartonnen bekertje .
precies, ik ga er ook met een grote boog omheen op Schiphol
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:51:18 #38
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47261963
Nederlanders die Amerikaanse koffie gaan drinken. 't Is de omgekeerde wereld.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:51:28 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_47261969
quote:

[..]

De hele reden dat Starbucks zo groot geworden is in Amerika is omdat ze nou juist geen laffe koffie verkopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_47261971
quote:

[..]

nou 9 van de 10 keer is de koffie ook niet te zuipen! je van die tenten die hebben die miklo koffie ofzo en dat is echt te groot bocht!
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:52:12 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47261991
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef sonny het volgende:
Meen me te herrinneren dat er al eentje is in nederland en wel in Hilversum op het Nike park. (arena park 2)
Nou je hebt een primeur
pi_47262005
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef speknek het volgende:

[..]

De hele reden dat Starbucks zo groot geworden is in Amerika is omdat ze nou juist geen laffe koffie verkopen.
Vond er in Sevilla niet veel aan. Kon je beter in een bar wat koffie drinken supersterk .
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:52:41 #43
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47262010
Ach gut, net alsof ze lekkerder koffie verkopen dan wel nu al hebben .

En dan tegen van die belachelijke prijzen . Maar goed, al die mensen die geilen op hypes en bekende merken zullen wel denken dat ze tof zijn als ze er heen gaan.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47262021
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nou 9 van de 10 keer is de koffie ook niet te zuipen! je van die tenten die hebben die miklo koffie ofzo en dat is echt te groot bocht!
Ach je meot wel de plekken uitkiezen inderdaad. Maar het smaakt al snel beter dan uit een kartonnen bekertje .
pi_47262025
quote:
frappacino,
chocacino
moccacino,
allemaal kinderdrankjes voor mensen die geen echte koffie lusten.

doe mij maar een goede espresso, maar daarvoor hoef ik niet naar starbucks.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:54:41 #46
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_47262062
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah kijk..iemand die niet weet waar 'ie het over heeft
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_47262211
Eindelijk.
pi_47262237
quote:
Eerst ff de OP lezen voordat je iets gaat posten.
Dat voorkomt jezelf belachelijk maken.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_47262241
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

frappacino,
chocacino
moccacino,

Ja man diehard koffie drinkers gaan toch niet naar zo'n hippe tent als Starbucks pfffffff...

ik denk dat het een groot succes kan worden
pi_47262282
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach je meot wel de plekken uitkiezen inderdaad. Maar het smaakt al snel beter dan uit een kartonnen bekertje .
probleem is ook dat 9 van de 10 keer de cappucino niet goed geschuimd is met als hoogte punt laatst bij een restaurant schuim uit een spuitbus!
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 13:02:43 #51
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47262288
NL'se koffie blijft lekkerder...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_47262310
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef Lakai het volgende:

ik denk dat het een groot succes kan worden
dat weet ik wel zeker. maar vooral omdat het hip is, en ze hippe koffiemixjes hebben. niet omdat ze zulke geweldige koffie hebben of een fantastische prijs-kwaliteit verhouding.
pi_47262314
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vond er in Sevilla niet veel aan. Kon je beter in een bar wat koffie drinken supersterk .
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
pi_47262316
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Posdnous het volgende:
Ach gut, net alsof ze lekkerder koffie verkopen dan wel nu al hebben .
waar koop jij dan koffie to go?
pi_47262355
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En nog iemand met zelfde probleem
pi_47262367
zijnde?
pi_47262390
Starbucks....
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:06:04 #58
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_47262418
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

frappacino,
chocacino
moccacino,

Ben het helemaal met je eens een lekkere doppio Expresso zonder suiker maar dan wel een glas water erbij daar je anders nog dorst heb . Er gaat niets boven Italiaanse koffie.
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:06:31 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_47262435
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:04 schreef Pakspul het volgende:

[..]

En nog iemand met zelfde probleem

Als ik het aantal SB koffietjes moet gaan tellen die IK gedronken heb ben ik morgen nog bezig
Ik heb altijd al gezegd: SB koffie is niet BETER dan een doodnormaal bakkie pleur maar ANDERS.

Mensen die lompe uitspraken doen als "die amerikanen moeten oprotten" en "wat heb je nou aan slappe smaakjeskoffie" hebben het OF niet begrepen of vinden het gewoon niet lekker. Maar dat betekent niet dat SB niet lekker kan zijn.
pi_47262441
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
precies

volgens mij zouden ze het in duitsland ook goed doen, hier hebben ze echt geen idee hoe je koffie drinkt. zelfs versgezette koffie smaakt als slap slootwater.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:09:10 #61
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47262514
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

waar koop jij dan koffie to go?
Niet.

Je denkt hoop ik toch niet dat men in Nederland massaal coffee to go gaat halen he?
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 13:09:54 #62
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47262538
quote:

[..]

+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.

In NL mis je gewoon teveel locaties om je koffie te kopen onderweg. De Coffeeshops hier doen ook niet wat van ze verlangd wordt, goede koffie (voor onderweg) verkopen (alleen wiet ). In Amerika is een Coffeeshop ook echt een coffeeshop, waar je een ruime keuze aan verschillende soorten specialiteiten van koffie hebt en uiteraard kun je het meenemen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:11:31 #63
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47262601
Waarom zou je koffie willen meenemen? Ik kan me alleen de trein voorstellen en daar kun je op het perron al koffie halen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:15:37 #64
81237 releaze
best of both worlds
pi_47262721
Als nederlanders zo gek zijn van dat soort zaakjes waarom begint DE daar nou niet mee? Niks mis met koffie-zaken hoor, maar waarom nou weer Starbucks als we zelf een koffieland zijn?
pi_47262735
Omdat je door de stad loopt en je hebt toch zo'n zin in koffie!
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:16:42 #66
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47262762
in amsterdam dicht bij de dam zit ook een koffie to go! heeel lekker! en dat is zoiets als starbucks
The girl that lost her mind
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:17:18 #67
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_47262782
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.

In NL mis je gewoon teveel locaties om je koffie te kopen onderweg. De Coffeeshops hier doen ook niet wat van ze verlangd wordt, goede koffie (voor onderweg) verkopen (alleen wiet ). In Amerika is een Coffeeshop ook echt een coffeeshop, waar je een ruime keuze aan verschillende soorten specialiteiten van koffie hebt en uiteraard kun je het meenemen.
Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"
Omdat je anders alleen maar laffe bakjes kleurtjewater krijgt.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:17:34 #68
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47262795
NEEEE!! Anyway de reden waarom ik niet zo'n fan ben van de Starbucks is omdat de koffie er gewoon te slap is. ALS ik er een bakkie kom halen dan moet ik altijd vragen naar extra shots espresso in mn koffie zodat het een beetje sterker is

Ik ga hier in Londen het liefst naar de Caffe Nero en op de tweede plaats de Pret A Manger. Maar de lekkerste cappuchino haal je bij de Caffe Nero. Laten we hopen dat daar vestigingen in Nederland van komen
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:17:40 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_47262800
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef Posdnous het volgende:
Waarom zou je koffie willen meenemen? Ik kan me alleen de trein voorstellen en daar kun je op het perron al koffie halen.
Omdat je een bak koffie wilt hebben maar je hebt niet een half uur de tijd om uitgebreid koffie te gaan zitten drinken...
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 13:18:47 #70
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47262848
's morgens vroeg door de stad of park naar je werk lopen met een bak koffie is gewoon goed...
pi_47262858
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef releaze het volgende:
Als nederlanders zo gek zijn van dat soort zaakjes waarom begint DE daar nou niet mee? Niks mis met koffie-zaken hoor, maar waarom nou weer Starbucks als we zelf een koffieland zijn?
DE heeft dat toch al enkele jaren?
pi_47262863
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef sjimz het volgende:
Coffee Company

Nu gaan de Nederlandse kinders ook ineens hip koffie op straat drinken en poseren met koffiebekers
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:19:39 #73
81237 releaze
best of both worlds
pi_47262886
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef Lakai het volgende:
Omdat je door de stad loopt en je hebt toch zo'n zin in koffie!
overigens snap ik dat niet, maar ik neem aan dat dat ligt aan het verslavende gehalte van koffie. als ik in de stad loop en ik krijg dorst, dan maakt het me weinig uit welk flesje ik uit de schappen pak. ik kan me heel moeilijk voorstellen dat ik door de stad loop en me bedenk 'joh, ik heb toch zo'n zin in een beker melk/cola/jus d'orange/thee!' etc.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:20:10 #74
81237 releaze
best of both worlds
pi_47262911
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

DE heeft dat toch al enkele jaren?
hebben ze dat? ik heb nog nooit een DE koffie-to-go gezien ergens, al helemaal niet in starbucks vorm?
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 13:21:21 #75
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47262959
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef kless het volgende:

[..]

Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"
Omdat je anders alleen maar laffe bakjes kleurtjewater krijgt.
Uhm, ik ben in NY geweest, koffiestad bij uitstek, op elke hoek wel te vinden. Ik heb dat slootwaterkoffie gehad ja en meteen weer omgeruild voor een "espresso", normale koffie dus...

Vanilla Latté vond ik trouwens ook wel een lekkere afwisseling...
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:21:38 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47262966
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef releaze het volgende:
DE klinkt niet zo cool als Starbucks. Starbucks lijkt op van die miepen uit kutseries als Sex and the City en dan is het opeens wel tof. .
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:21:58 #77
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47262977
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Omdat je een bak koffie wilt hebben maar je hebt niet een half uur de tijd om uitgebreid koffie te gaan zitten drinken...
Dus ga je er mee over straat lopen of zo?
pi_47263002
Starbucks is gewoon relaxed om ff snel koffie te halen en hem te smeren. Ik zou er niet speciaal heengaan om koffie te halen .
kaasboer
pi_47263004
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dus ga je er mee over straat lopen of zo?
Jahaaaa, dat doen ze in New York ook
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:23:07 #80
81237 releaze
best of both worlds
pi_47263014
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

DE klinkt niet zo cool als Starbucks. Starbucks lijkt op van die miepen uit kutseries als Sex and the City en dan is het opeens wel tof. .
en ik maar denken dat het om de koffie ging
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:24:17 #81
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47263050
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Jahaaaa, dat doen ze in New York ook
Ja, naar hun kantoor, waar ze zelf geen of een enorm kutkoffieapparaat hebben.

Wij hebben overal zelf apparaten staan dus is dat helemaal niet nodig.

Op straat zo'n hete bak koffie tijdens het lopen drinken, dat slaat echt nergens op .
pi_47263056
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

probleem is ook dat 9 van de 10 keer de cappucino niet goed geschuimd is met als hoogte punt laatst bij een restaurant schuim uit een spuitbus!
Dan kreeg 'ie 'm van mij gewoon terug.
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 13:24:30 #83
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47263065
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef releaze het volgende:

[..]

hebben ze dat? ik heb nog nooit een DE koffie-to-go gezien ergens, al helemaal niet in starbucks vorm?
Kijk en als ze dat nou eens doen dan alleen maar op stations en hun soorten van koffie en specialiteiten uitbreiden, dan maak je alweer een extra stap. Ik geloof dat er best wel een markt voor is.

Vaak zat gehad dat ik in Rotterdam stond of Utrecht dat ik dacht godver nergens een koffie-to-go dinges in de buurt...
pi_47263068
quote:

[..]

Eerst exclusiviteit en dan naar de massa. Als die SB daar eenmaal geopend is wordt het heel hip om te zeggen dat je daar koffie hebt gedronken.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_47263159
-> CUL ???

Ik hoop dat ze de koffie bij Starbucks wel op de 'normale' (Nederlandse) manier zetten, want de koffie in Amerika is over het algemeen niet te zuipen (veel te slap). Als je deze in een doorzichtig glas schenkt, dan kun je er gewoon doorheen kijken...
pi_47263163
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Bafnek het volgende:
Starbucks is gewoon relaxed om ff snel koffie te halen en hem te smeren. Ik zou er niet speciaal heengaan om koffie te halen .
Er zijn zelfs mensen die er speciaal voor naar Duitsland rijden
pi_47263177
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Op straat zo'n hete bak koffie tijdens het lopen drinken, dat slaat echt nergens op .
Juist ja, koffie drink je zittend op een terrasje met een koekje d'rbij. Toppunt van de nederlandse gezelligheid en bovendien staat het in de wet... Wat een onzin, koffie kun je net zo goed 'to-go' meenemen. Lekker snel en makkelijk. Niets mis mee. Van mijn part is het niet SB maar DE; ik snap gewoon niet waarom koffie 'to-go' nog altijd niet geaccepteerd is?
pi_47263207
Overbodige drek. Koffie zetten kunnen we hier veel beter dan die Yanks.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47263230
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Capt_Proton het volgende:

[..]

Juist ja, koffie drink je zittend op een terrasje met een koekje d'rbij. Toppunt van de nederlandse gezelligheid en bovendien staat het in de wet... Wat een onzin, koffie kun je net zo goed 'to-go' meenemen. Lekker snel en makkelijk. Niets mis mee. Van mijn part is het niet SB maar DE; ik snap gewoon niet waarom koffie 'to-go' nog altijd niet geaccepteerd is?
Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!
pi_47263272
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!
"loop loop loop slurp ohjee gsm gaat en nu - nouja dat gaat nog want ik heb twee handen, wat zeg je? afspraak? even m'n PDA erbij hoor maar dan moet ik eerst m'n ipod afdoen EN VERDORIE WAAR LAAT IK NOU DIE KOFFIE!!!!!"
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47263276
Wel humor om te lezen dat mensen naar Starbucks willen om coffee-to-go te halen en daarmee over straat te lopen naar <bestemming>.
Het probleem bij de Starbucks zoals omschreven in de OP, is dat je niet over straat kunt lopen met die koffie, omdat het achter de douane is...
Maar ja, koffie meenemen naar het vliegtuig is natuurlijk ook cool en hip!
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:31:45 #92
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47263280
Idd, wat een onzin zeg. En maar doen alsof het functioneel is.
pi_47263293
quote:

[..]

en in de andere hand een hip flesje veel te duur water

Koffie drink je bij voorkeur niet uit karton net zoals dat je bier niet uit plastic drinkt
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:34:28 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_47263361
Persoonlijk gaat het me niet om de Coffee to go, maar om de afwisseling. Starbucks heeft allemaal originele smaken die je kunt kopen. Het is zo nu en dan best leuk eens iets anders dan de Espresso of Senseo te drinken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:35:48 #95
41885 kless
pi_47263400
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

en in de andere hand een hip flesje veel te duur water

Koffie drink je bij voorkeur niet uit karton net zoals dat je bier niet uit plastic drinkt
Eens, een kopje samen met een krant of bespreking danwel ander leesvoer van enig belang gaat goed. en anders met een peukje in je pauze ofzo.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_47263461
quote:

[..]

Ik weet niet of het zo 'nu' is. Misschien voor Nederland, maar ik leerde SB kennen in Australië waar het de normaalste zaak van de wereld is om een koffie to-go mee te nemen. Ik vergelijk het zelf altijd met een ijsje: kun je ook kopen om tijdens het wandelen op te peuzelen. Zo kun je ook koffie meenemen om het onderweg op te drinken.
pi_47263486
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Want?
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:40:05 #98
41885 kless
pi_47263523
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:29 schreef Jarno het volgende:
Overbodige drek. Koffie zetten kunnen we hier veel beter dan die Yanks.
Ik zou het ook met alle liefde overlaten aan NL, italianen, danwel turkse/griekse koffie.
iGEM
pi_47263665
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Je moet dan ook vooral geen troep door je koffie heen doen .
pi_47263679
quote:

[..]

Dat zal het zijn inderdaad .
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:49:18 #101
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47263827
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef Capt_Proton het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo 'nu' is. Misschien voor Nederland, maar ik leerde SB kennen in Australië waar het de normaalste zaak van de wereld is om een koffie to-go mee te nemen. Ik vergelijk het zelf altijd met een ijsje: kun je ook kopen om tijdens het wandelen op te peuzelen. Zo kun je ook koffie meenemen om het onderweg op te drinken.
Met het verschil dat je bij koffie, vooral die hete gekookte, enorm je bek verbrandt.
pi_47263875
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Met het verschil dat je bij koffie, vooral die hete gekookte, enorm je bek verbrandt.
Ellende van niks inderdaad .
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 13:50:52 #103
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47263892
Kan me trouwens geen zak schelen of het Starbucks is, als DE voldoende vestigingen heeft voor Koffie-to-go, dan vind ik het ook prima.
pi_47263934
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan me trouwens geen zak schelen of het Starbucks is, als DE voldoende vestigingen heeft voor Koffie-to-go, dan vind ik het ook prima.
Kan op m'n route van huis naar de trein zeker op drie plekken koffie to go krijgen. Voor mij zat .
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:53:55 #105
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_47264013
eeh we hebben hier toch al bagels&beans...

kutamerikanen met kutkoffie..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:30:38 #106
12888 Skull-splitter
pi_47265250
Ik mis een cafe Nervosa
pi_47265826
GOD BLESS THE USA,

starbucks
AFC AJAX
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:59:15 #108
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_47266295
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Want?
Lees het topic door zou ik zeggen.
Dan zie je mijn onderbouwing.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:59:40 #109
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47266304
Starbucks is inderdaad gehyped. In londen kun je wel lekker chillen en beneden de vermoeide benen laten rusten in combinatie met een stuke cake. Prima te doen, maar daar hebben we SB niet voor nodig. DE kan het ook, of anders zonder grote naam. Het concept is eigenlijk al genoeg
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:04:06 #110
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_47266442
Yuck smerige kots koffie
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:08:33 #111
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_47266596
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef BonJovi het volgende:
GOD BLESS THE USA,

starbucks
ah iemand met een verfijnde smaak..

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_47266800
Starbucks

In Parijs zat er 1 om de hoek van ons hotel, heerlijk daar elke ochtend een kop koffie en 's middags een beker jus d'orange.... Heerlijk! Vind het wel jammer dat het nu achter poorten komt en ik er dus nog niet heen kan
I'm Fucking Brilliant!
pi_47267523
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Lees het topic door zou ik zeggen.
Dan zie je mijn onderbouwing.
als ik jouw belangrijkste bijdrage in dit topic lees
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Als ik het aantal SB koffietjes moet gaan tellen die IK gedronken heb ben ik morgen nog bezig
Ik heb altijd al gezegd: SB koffie is niet BETER dan een doodnormaal bakkie pleur maar ANDERS.

Mensen die lompe uitspraken doen als "die amerikanen moeten oprotten" en "wat heb je nou aan slappe smaakjeskoffie" hebben het OF niet begrepen of vinden het gewoon niet lekker. Maar dat betekent niet dat SB niet lekker kan zijn.
zie ik nog niet waarom ik niet zou weten waarover ik het heb. Maar goed neem nog een bakje oudholandschen en geniet ervan
pi_47267793
JAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111ONEONEOEN
Ik support gevallen topclubs!
pi_47268677
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ah iemand met een verfijnde smaak..

Take it or leave it
AFC AJAX
pi_47269292
Nu ze echt op Schiphol komen zullen ze ook wel in andere steden komen, kan haast niet anders.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:40:04 #117
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_47269629
Alsof we die Amerikaanse kut koffie nodig hebben.
Starbucks
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_47269789
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:14 schreef Akelalala het volgende:
Starbucks

In Parijs zat er 1 om de hoek van ons hotel, heerlijk daar elke ochtend een kop koffie en 's middags een beker jus d'orange.... Heerlijk! Vind het wel jammer dat het nu achter poorten komt en ik er dus nog niet heen kan
Dat hadden wij ook in Parijs; ideaal.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_47270210
Laat het aub iets amerikaans blijven ipv het hier naar pauper-nederland te brengen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:02:38 #120
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_47270367
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
Laat het aub iets amerikaans blijven ipv het hier naar pauper-nederland te brengen.
Helemaal mee eens. Ik zie in mijn omgeving steeds meer goede koffie/sandwich shops opduiken. Laten we aub die Amerikaanse rotzooi weren. Hebben we helemaal niet nodig.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:08:48 #121
41885 kless
pi_47270565
quote]Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Everett het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik zie in mijn omgeving steeds meer goede koffie/sandwich shops opduiken. Laten we aub die Amerikaanse rotzooi weren. Hebben we helemaal niet nodig.
[/quote]

Een bakker(tje) bart is nog tot daarintegen kan opzich nog wel. dat heeft nog het idee van BROOD ipv koekjes en koffie en chocolade en of frituur.
iGEM
pi_47271020
Amerikaans of niet, Starbucks heeft gewoon goeie koffie en al het andere . Dus niet zo zeuren mensen
Hopelijk breidt het zich hier verder uit dan alleen Schiphol.
pi_47271567
Starbucks zal ook hier een succes worden. Dat weet ik 100% zeker. Niet vanwege hun koffie (die nogal middelmatig is), maar omdat Amerikanen nu eenmaal de kunst verstaan hoe je een illusie kunt verkopen. Die marketingstrategie is zo ijzersterk, daar trapt ook Jan Lul in Nederland met open ogen in. Zie ook: de kleffe hap van McDonalds.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:42:28 #124
88815 The_Emotion
98.3
pi_47271573
Starbucks

Lekkere koffie, hopelijk komen er snel meer in NL.
Om een vliegticket aan te schaffen om koffie te drinken gaat me net te ver
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_47272001
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
Ga jij dan ff lekker op een Amerikaans forum posten ofzo, stakker.

Mensen die Amerika heilig vinden
pi_47272137
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:57 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ga jij dan ff lekker op een Amerikaans forum posten ofzo, stakker.

Mensen die Amerika heilig vinden
problemen mee
AFC AJAX
pi_47272354
Lijkt wel een beetje op Corona dit,

Was vroeger het goedkoopste bier omdat het smerig is (zit geen smaak aan). En nu is het hip om als je uit gaat met zo'n enorme fles rond te lopen met een citroen in de hals !

Straks maken ze er in de tafels ook nog ipod oplaad punten !

niet zo'n slecht idee trouwens, op een aantal plekken ipod laad punten plaatsen. Mcdonalds enzo, beetje jongeren trekken die een lege Ipod accu hebben. Kunnen ze lekker frietjes eten en in de tussentijd wordt je ipod opgeladen.
Fingerspitzgefühl
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:23:36 #128
97745 Thorical
finding a way
pi_47272800
Als Starbucks in Italië koffie kan verkopen dan wil ik het ook nog wel eens proberen.
Maar de enige plaats waar ze mij koffie kunnen verkopen is op het perron. Die NS koffie in bekertjes is niet te zuipen.
pi_47272915
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:

[..]

problemen mee
Dat soort trieste reacties als hierboven wel ja.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:29:58 #130
41885 kless
pi_47273016
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Mugger het volgende:
Starbucks zal ook hier een succes worden. Dat weet ik 100% zeker. Niet vanwege hun koffie (die nogal middelmatig is), maar omdat Amerikanen nu eenmaal de kunst verstaan hoe je een illusie kunt verkopen. Die marketingstrategie is zo ijzersterk, daar trapt ook Jan Lul in Nederland met open ogen in. Zie ook: de kleffe hap van McDonalds.
Ik wil graag geloven. Zou zo heerlijk zijn het gevoel dat je wat goed consumeert.
Alleen... euh... noujah net als met senseobakkies. Graag "echte" koffie astublieft...
iGEM
pi_47273133
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Mugger het volgende:
Starbucks en Costa koffie is gewoon zeer en zeer lekker. Je krijgt ook voor weinig geld een enorme beker, dat is juist wat in trek zal liggen denk ik.
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:24:09 #132
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47274917
Ja lekker, een halve liter koffie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:29:46 #133
12888 Skull-splitter
pi_47275147
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Posdnous het volgende:
!
pi_47275398
Ik lust geen koffie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:43:13 #135
12888 Skull-splitter
pi_47275569
Sissy. Ik dronk het als peuter uit de fles, ongelogen
pi_47276046
Ik was meer een bier-peuter
pi_47276139
Ik ranja
pi_47276157
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef Noodly het volgende:
Amerikaans of niet, Starbucks heeft gewoon goeie koffie en al het andere . Dus niet zo zeuren mensen
Hopelijk breidt het zich hier verder uit dan alleen Schiphol.
Goede koffie?? Goede kinderkoffie zul je bedoelen. Het is gewoon de hype die het 'm doet, en al die smaakjes. Die koffie is zooo slap, echt niet normaal meer. En ik hou dus al niet van sterke koffie, maar SB koffie is mij zelfs te slap.

Op Schiphol hebben ze trouwens al prima koffie kraampjes. Daar kun je voor 3 euro ofzo een grote capuchino krijgen met deksel (to go dus), en is nog best goede koffie ook, in ieder geval beter dan SB. Denk dat ze alleen op Schiphol willen vanwege de grote aantallen Amerikanen die er elke dag weer lopen en waarvan de maagjes niet getraind zijn op normale koffie.

Vriendin van mij werkt bij Nike in Hilversum. Kregen ze vorig jaar helemaal een serieuze openings ceremonie, echt te zielig dat SB.
pi_47276186
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik lust geen koffie.
Dan kun je bij SB goed terecht, smaakt namelijk niet naar koffie...
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:00:34 #140
12888 Skull-splitter
pi_47276230
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik was meer een bier-peuter
Mijn vader dronk whisky met kandij erbij, geloof me, ik vond het allebei lekker
pi_47276724
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Posdnous het volgende:
Jaa net als die geile Amerikanen
pi_47278144
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Jaa net als die geile Amerikanen
How you doin'
AFC AJAX
pi_47278216
achter de douane
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 maart 2007 @ 20:53:53 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47278255
Een amerikaanse coffee shop.... Ik denk niet dat ik er huisteelt kan krijgen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:55:18 #145
122997 zquing
Drama Junk
pi_47278322
Starbucks is lekker, al is de coffee company ook erg goed
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:45:47 #146
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47280374
Dit is voor mensen die ook graag bier met smaakjes willen .
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:48:56 #147
12888 Skull-splitter
pi_47280518
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef Posdnous het volgende:
Dit is voor mensen die ook graag bier met smaakjes willen .
Bier IS met smaakjes... Althans, drink eens wat anders dan Heineken en trek een Belgisch abdijbiertje open
pi_47280584
Paar jaar geleden heeft Starbucks geprobeerd om een filiaal in Amsterdam op te zetten. Is toen mislukt. De mensen vonden de smaak van de koffie niet bijzonder genoeg.
pi_47281678
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:50 schreef GaF het volgende:
Paar jaar geleden heeft Starbucks geprobeerd om een filiaal in Amsterdam op te zetten. Is toen mislukt. De mensen vonden de smaak van de koffie niet bijzonder genoeg.
Precies, NL markt is net als bv de Italiaanse markt gewend aan goede koffie en zal geen bagger in een fastcoffee tent gaan halen. Dat ze achter de douane gaan zitten zegt ook duidelijk waar ze zich op richten, de buitenlandse toerist die die sterke Nederlandse koffie niet lust.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:29:16 #150
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_47282410
Starbucks uber allesch
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:32:14 #151
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47282555
Starbucks
Vreemd dat ze zo bescheiden op Schiphol beginnen. Ze mogen van mij het landschap overnemen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_47282626
Eerst zien..

Het is wel vaker gezegd namelijk!
pi_47282628
Mocht es een keer tijd worden ook
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:34:41 #154
122997 zquing
Drama Junk
pi_47282672
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Precies, NL markt is net als bv de Italiaanse markt gewend aan goede koffie en zal geen bagger in een fastcoffee tent gaan halen. Dat ze achter de douane gaan zitten zegt ook duidelijk waar ze zich op richten, de buitenlandse toerist die die sterke Nederlandse koffie niet lust.
drinkt de nederlander dan relatief goede koffie? Meestal is de koffie die ik te drinken krijg niet echt te zuipen
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:36:55 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_47282782
Ik denk dat in een land waar de senseo koffie een grote hit is, starbucks ook makkelijk voet aan wal moet kunnen krijgen En als ze voor een goede prijs, redelijke koffie (en aparte smaken) aanbieden kan dat best in ons straatbeeld.

Je ziet nu alleen mensen op stations vaak met die cups van NS shops, dat is daar TE duur een ook niet al te beste koffie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:38:13 #156
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47282842
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Adelante het volgende:

Je ziet nu alleen mensen op stations vaak met die cups van NS shops, dat is daar TE duur een ook niet al te beste koffie
En starbucks is goed en goedkoop denk je?
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:39:24 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_47282894
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En starbucks is goed en goedkoop denk je?
ik vond ze in New York niet heel duur en goed.. tsjah het is geen versgemalen/gebrande koffie, maar veel slechter dan NS of Mac prut is het zeker niet.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47282965
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef zquing het volgende:

[..]

drinkt de nederlander dan relatief goede koffie? Meestal is de koffie die ik te drinken krijg niet echt te zuipen
Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:43:56 #159
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_47283155
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Vhiper het volgende:

Tim Hortons
Daar hoor ik vaker mensen over!

Wat is het? Hetzelfde concept?
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:45:18 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47283221
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Daar hoor ik vaker mensen over!

Wat is het? Hetzelfde concept?
Ja maar dan veel beter, voornamelijk in Canada en de noordelijke staten te krijgen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:45:27 #161
41885 kless
pi_47283234
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.
* Als je er maar voor gaat zitten ... en niet het kartonnen mee de trein insleep/bij mn mack frietjes of hoe dan ook.

Bij de shoarma boer en de kroeg is de koffie ook vaak lekker (of heb ik dan zoveel gezopen dat ik alles lekker vind?)
iGEM
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:50:46 #162
122997 zquing
Drama Junk
pi_47283536
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

toen ik daar in 't hotel zat met school was de koffie echt een of ander vaag waterig zuur goedje, maar de starbucks daar was goed te pruimen, maar wel duur
pi_47288157
Tim Hortons is meer een sandwich zaak waar ze ook soep hebben en koffie en meer lekkere dingen
ik zou het niet vergelijken met SB hoor
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 15 maart 2007 @ 07:05:36 #164
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47290199
Moet ik dan helemaal een vliegticket halen om een kopje koffie te gaan drinken

Frappuchino's
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_47290452
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Starbucks
Vreemd dat ze zo bescheiden op Schiphol beginnen. Ze mogen van mij het landschap overnemen [afbeelding]
Eens .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_47290663
Overigens heeft de bron niet 100% gelijk. Er is ook een "Starbucks" voor de medewerkers in Amsterdam, in het kantoor aldaar wordt ook "echte Starbucks" koffie geserveerd.
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:13:18 #167
269 vats
Live life to the max!
pi_47292745
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Vhiper het volgende:
Starbucks

Tim Hortons

Helaas zal die keten wel nooit hierheen komen
Tim, jah heerlijke bakkies, met een goede donut erbij

Maar moet zeggen Starbucks vind ik ook prima te drinken, of in Engeland Costa is ook gewoon goed. Anyway ik lust geen koffie in Nederland, maar Starbuck, Tim Hortons of Costa gaat heel goed!
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:27:29 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_47293106
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja maar dan veel beter, voornamelijk in Canada en de noordelijke staten te krijgen.
Helemaal niet hetzelfde concept. Daarbij zit TH op veel plekken waar SB niet zit. Langs de snelweg, bij parkeerplekken etc. TH is meer gefocused op eten.

Lekker chili bij TH
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:43:30 #169
41885 kless
pi_47293533
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:13 schreef vats het volgende:

[..]

Tim, jah heerlijke bakkies, met een goede donut erbij

Maar moet zeggen Starbucks vind ik ook prima te drinken, of in Engeland Costa is ook gewoon goed. Anyway ik lust geen koffie in Nederland, maar Starbuck, Tim Hortons of Costa gaat heel goed!
turkse en italiaanse dan?
iGEM
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:16:18 #170
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47294555
Koffie.

Anders drink je iets -lekkers-.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:33:56 #171
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_47309265
quote:
Deze zit in het Nike-gebouw als ik me niet vergis, en is alleen toegankelijk voor personeel dat daar werkt. Hoewel ik al heb gehoord dat je er ook zo binnen kan lopen, maar goed. Ze hebben daar alleen maar warme dranken, dus de overheerlijke frappucino kan je er niet krijgen.

Ik ga in Oktober lekker naar Turkij dus probeer dan zeker de starbucks weer uit Heb tijdens een trip naar Disneyland voor het eerst koffie op van starbuck (wel frappucino) en daarna nog een keer in Parijs. Echt heerlijk!! Ik lust normaal geen koffie, maar deze is erg goed. Heb tot nu toe alleen nog maar frappucino's op, dus misschien ook eens de gewone proberen En nu maar hopen dat ze snel uitbreiden hier in nederland...ben benieuwd
To infinity…and beyond!
pi_47311573
Ok een Frappucino is dus gewoon gehakt ijs met koffie en wat melk erdoor, Als je thuis ijs chopt en er koffie doormikt heb je precies hetzelfde, daar hoeft starbucks echt niet voor naar nederland te komen

1/2 C. Strong Coffee - espresso if you can
2 C. Milk
1/4 - 1/3 C. Sugar
1 1/2 C. Ice Combine all in a blender and blend well.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:42:33 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47311631
Ik ben voor uitbreiding van SB naar Nederland. Wel moet het dan beperkt blijven tot enkele filialen per stad. Dus niet om de vijf panden een Starbucks, zoals in NY of Londen. Gewoon ter variatie een of twee filialen, dat is prima.
pi_47311643
achter de douane
  Redactie Frontpage donderdag 15 maart 2007 @ 20:24:31 #175
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_47313092
De cappuccino uit onze DE-automaat smaakt heerlijk! En goeie buitenlandse koffie verkopen ze hier zelfs in Assen, bij Australian.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_47313814
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Djeez het volgende:
De cappuccino uit onze DE-automaat smaakt heerlijk! En goeie buitenlandse koffie verkopen ze hier zelfs in Assen, bij Australian.
ja maar dan heb je 't starbucks gevoel niet. 't gaat niet alleen om de koffie zelf.
pi_47313946
ja idd, dan moet ik eerst even 50 kilo zwaarder worden, en dan mag je er pas naarbinnen met het echte starbucks gevoel
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_47317978
Dat vind ik nou leuk nieuws!

Moeten ze wel snel een winkel openen in Den Haag hoor!
pi_47320581
koop een taart en ga het vieren..
Google is your friend, abuse your friends
pi_47320779
foute oneliner
pi_47320837
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef oinkoink12 het volgende:
ja idd, dan moet ik eerst even 50 kilo zwaarder worden, en dan mag je er pas naarbinnen met het echte starbucks gevoel
Met coffee to go loop je tenmniste nog...wij zitten op ons luie reet koffie te drinken
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:07:12 #182
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_47326484
JUSTSHUTUP... Ik zal wel een kopje SB koffie voor je meenemen of heb je liever een pakje!!
Ik kom in juni naar Nederland met vakantie.
Localmotion zit ook graag bij SB met een kopje koffie-leest de dagelijkse krant ( gratis van de zaak-SB ) op zijn gemak en als ik mijn laptop bij me heb,gratis op de internet kijken.
Ik woon zelf in California en SB coffee shops zitten niet op elke hoek van de straat-misschien in
NY voor de toeristen of anderen.By the way ik ben geen koffie drinker,maar de rotzooi die ze bij de
NS verkopen is nog steeds slechter dan slootwater. Lakai sorry hoor-ik zit niet altijd op mijn luie reet,want ik werk for a living.(40 tot 45 uren per dag)
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:10:14 #183
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_47326528
Lakai--mijn verontschuldiging... 40 tot 45 per week!!!! hahahaha slip of the finger.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:39:53 #184
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47328772
Starbucks.
Laffe slappe meuk wat zo vol gepropt is met smaakjes, suikertjes en zoetjes, dat het niks meer te maken heeft met koffie. Om nog maar te zwijgen over dat 'Starbucks gevoel'. Als je van een marketingconceptje afhankelijk bent om zoiets te vinden, in plaats van één van de 3000 koffieshops in Nederland te vinden, zit er écht iets mis.

Laat ze wegblijven met die rommel. En voor de mensen die het vergelijken met NS-zooi: doe dan eerlijk, en vergelijk het met koffie wat je in een café krijgt. Koffie wat in 10 seconden voor je klaar staat is nóóit te drinken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:32:36 #185
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_47334743
Ik heb starbucks gehad en tis ranzige zooi, geef mij liever de DE bar op mijn uni
pi_47335111
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:07 schreef LOCALMOTION het volgende:
JUSTSHUTUP... Ik zal wel een kopje SB koffie voor je meenemen of heb je liever een pakje!!
Ik kom in juni naar Nederland met vakantie.
Localmotion zit ook graag bij SB met een kopje koffie-leest de dagelijkse krant ( gratis van de zaak-SB ) op zijn gemak en als ik mijn laptop bij me heb,gratis op de internet kijken.
Ik woon zelf in California en SB coffee shops zitten niet op elke hoek van de straat-misschien in
NY voor de toeristen of anderen.By the way ik ben geen koffie drinker,maar de rotzooi die ze bij de
NS verkopen is nog steeds slechter dan slootwater. Lakai sorry hoor-ik zit niet altijd op mijn luie reet,want ik werk for a living.(40 tot 45 uren per dag)
Haha wat ik zei was min of meer onserieus
maar die keren dat ik er ben geweest ging ik daar ook zitten....en ik vond het gewoon heel erg leuk....
en lekker....
pi_47335189
Nou moet ik erbij zeggen dat ik in NL nog nooit koffie heb gedronken buiten mijn eigen huis....dus ik heb geen verfijnde koffie smaak....maar volgens mij zit ik liever in SB dan op een terras koffie te drinken
pi_47335325
wtf..

ga dus echt geen euro's betalen voor een bakkie pleur
en als ik iets speciaals qua koffie wil dan lievern van eigen bodem zoals Caffiato van DE
http://www.decs.nl/nl/OLD(...)affiato/ServiceInfo/
pi_47335440
Bij Starbucks is toch de kleinste beker een halve liter?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_47336425
Ok kan iemand me uitleggen wat er zo speciaal is aan Starbucks koffie??
pi_47357007
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Wouser het volgende:
Niks, Nederlandse koffie staat over het algemeen op een veel hogere standaard dan de starbucks prut. Net als mcdonalds niet te vreten is, maar wel populair is binnen bepaalde groepen
Het is natuurlijk enorm stoer om starbucks koffie te drinken, net als in americaaaaaa en dat is voor sommigen nog steeds het ultime voorbeeld van cool
pi_47357131
Toevallig dat ik het topic zie, via me vader ken ik iemand die in onderhandeling is met starbucks om een vestiging in Amsterdam te openen t.o. CS bij de aanmeerplaats van de rondvaartboten
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:26:39 #193
12888 Skull-splitter
pi_47357152
quote:
Net als veel andere ongezonde dingen uit de states komt het in emmers
pi_47357185
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toevallig dat ik het topic zie, via me vader ken ik iemand die in onderhandeling is met starbucks om een vestiging in Amsterdam te openen t.o. CS bij de aanmeerplaats van de rondvaartboten
Dat is goed nieuws, kan men binnenkort met een georganiseerde busreis naar starbucks
pi_47357189
fuck of met starbucks

DE cafés ftw
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 03:07:27 #196
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47359691
hou het bij me eigen pruttelpotje
ken starbucks niet tegen op(spreek uit ervaring)
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47360706
Joepie
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:43:07 #198
11458 ivetje
pi_47371332
quote:
Het is koffie die ik lust...en ik lust eigenlijk helemaal geen koffie Dat is er dus speciaal aan....zelfs voor mensen die geen koffie drinken kan je bij Starbucks koffie krijgen die iedereen lust
To infinity…and beyond!
pi_47374295
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:43 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het is koffie die ik lust...en ik lust eigenlijk helemaal geen koffie Dat is er dus speciaal aan....zelfs voor mensen die geen koffie drinken kan je bij Starbucks koffie krijgen die iedereen lust
Koffie met ijs en melk is geen koffie meer.

Geef mij maar gewoon een lekkere sterke bak zonder ongein erin.
pi_47376242
Zie Starbucks nu als een prettige aanvulling op de koffiemarkt in Nederland.

De standaardkoffie die ze serveren is heel goed te drinken en is misschien wel beter als gewone koffie in de meeste restaurants. Alle extra soorten en smaakjes vallen bij mij heel goed, maar als je het niet wilt: ze hebben er ook goede espresso en cappucino.

Ik denk dat Starbucks vooral welkom zal zijn op stations, een goede kop koffie zal daar zeker aanslaan.
pi_47380406
Ik las het ook in de krant en ik begon al te stuiteren en te kwijlen! Koffie! STARBUCKS! maar helaas, op schiphol, en áchter de douane. dat wordt dus wachten tot augustus. en hopen dat ze eerder ook in de steden komen.
starbuck? please? aaaaaaaaaaaaa toe
Come on, abuse me more, I like it
pi_47383034
Koffie (L)

Maar je kan toch ook een bakkie koffie halen in een café als je daar zin in hebt? Of naar huis gaan en zelf klaarmaken. Wat al die Amerikaanse vestigingen van junkfood en nu ook koffie toevoegen aan deze samenleving snap ik niet zo precies. Overal kan je patat halen?
pi_47383200
Starbucks
Ook alleen maar een hype
pi_47383374
Heb jij dan nooit in Amerika wat gehaald bij Starbucks?

zaterdag 17 maart 2007 @ 22:50:31 #205
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47383606
Ik heb gehoord dat een paar glaasjes water bestellen bij starbucks je nog wel eens een aardig zakcentje kan kosten.

http://www.snopes.com/rumors/starbucks.asp
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_47383634
Gewoon uit de gracht drinken joh, ies gratiesh
pi_47384042
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef The-Fly het volgende:
Heb jij dan nooit in Amerika wat gehaald bij Starbucks?

Jawel
pi_47384069
pi_47384133
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef The-Fly het volgende:
Dus?
pi_47391856
Starbucks, iedereen die starbucks zoooo goed vind heeft zeker nog nooit echte koffie gedronken in een café in zuid europa, er is een reden waarom starbucks niet doorbreekt in koffie drinkende landen, één van de redenen is dan ook dat je het eigenlijk geen koffie kan noemen.

Nee.. geef mij maar liever een espresso gewoon in een café in Italie, Spanje, Frankrijk of een Bica in Portugal, dat is pas echte koffie..
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:14 schreef Akelalala het volgende:
Starbucks

Je kan ergens anders vast wel een jus d'orange halen, dat is net zo lekker.

[ Bericht 27% gewijzigd door syf op 18-03-2007 11:23:35 ]
  zondag 18 maart 2007 @ 11:18:10 #211
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_47392061
lekka
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zondag 18 maart 2007 @ 14:43:07 #212
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_47398078
Wat een gejank in dit topic. Alsof iedereen Starbucks wil drinken omdat ze dit in Sex and the City gezien hebben.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:48:51 #213
122997 zquing
Drama Junk
pi_47398281
ik wil gewoon starbucks omdat 't lekker was in londen en voor de afwisselign met de coffee company
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:47 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_47398346
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef syf het volgende:
Starbucks, iedereen die starbucks zoooo goed vind heeft zeker nog nooit echte koffie gedronken in een café in zuid europa, er is een reden waarom starbucks niet doorbreekt in koffie drinkende landen, één van de redenen is dan ook dat je het eigenlijk geen koffie kan noemen.

Nee.. geef mij maar liever een espresso gewoon in een café in Italie, Spanje, Frankrijk of een Bica in Portugal, dat is pas echte koffie..
Grapjas, in Spanje hebben ze in elke stad wel een aantal Starbucks. Overigens is Spaanse koffie niets speciaals, en Frankrijk lijkt heel erg op wat we hier hebben. Alleen Italie maakt wat mij betreft aanspraak om goed koffieland te zijn (als je houdt van espresso kopjes die na een nip leeg zijn). Maarja dat is net zoiets als zeggen dat willekeurig welke keuken niets is, want je moet maar eens in Frankrijk eten.
En andere zuidelijke landen, zoals Griekenland en Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
  zondag 18 maart 2007 @ 15:02:59 #215
11458 ivetje
pi_47398877
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef speknek het volgende:

[..]

En andere zuidelijke landen, zoals Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
Die moet je dan ook niet helemaal leegdrinken he...dan is het idd huilen
To infinity…and beyond!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 maart 2007 @ 15:05:00 #216
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47398944
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:48 schreef zquing het volgende:
ik wil gewoon starbucks omdat 't lekker was in londen en voor de afwisselign met de coffee company
Jups en dat de dure Frappuchino's echt heerlijk zijn.
pi_47399803
Ben benieuwd
pi_47400093
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

en dat de Frappuchino's echt heerlijk zijn.
Dat is enige reden dat ik Starbucks okay vind de rest is namelijk bagger.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 18 maart 2007 @ 15:34:05 #219
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_47400141
SB koffie is niet echt speciaal, maar de sfeer is goed en ze hebben vaak gratis wi-fi. Ik ga er niet echt heen voor de koffie, maar om mensen te ontmoeten. Hetzelfde geldt trouwens voor Costa, Coffee Republic, Nero, Blue Room en die andere.

NL heeft SB niet nodig voor de koffie want er is echt wel betere koffie te vinden. GB heeft het wel nodig, want Britten weten bar weinig van kwaliteitskoffie.
reset
pi_47402751
koffie
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 maart 2007 @ 16:31:36 #221
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47402777
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:33 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat is enige reden dat ik Starbucks okay vind de rest is namelijk bagger.
De koffie of melk variant?
pi_47403011
de la place heeft ook lekkere koffie
pi_47403104
Ik ben er wel blij mee wil ook wel een filiaal openen als ik geld had denk namenlijk dat het een gat in e markt is....zeker in studentensteden
pi_47403989
quote:

[..]

Grapjas, in Spanje hebben ze in elke stad wel een aantal Starbucks. Overigens is Spaanse koffie niets speciaals, en Frankrijk lijkt heel erg op wat we hier hebben. Alleen Italie maakt wat mij betreft aanspraak om goed koffieland te zijn (als je houdt van espresso kopjes die na een nip leeg zijn). Maarja dat is net zoiets als zeggen dat willekeurig welke keuken niets is, want je moet maar eens in Frankrijk eten.
En andere zuidelijke landen, zoals Griekenland en Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
In de toeristische steden wel idd, Madrid, Sevilla en Barcelona, elders zal je toch echt geen starbucks tegen komen, die zouden namelijk gewoon verlies draaien door de slechte kwaliteit ten opzichte van een lokale café en over de kleine espresso kopjes, zo hoort een espresso nou eenmaal, in kleine kopjes.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:19:02 #225
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_47404528
Laat ze maar lekker wegblijven.
Multi-nationals.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_47404766
Koffie

Ben ik blij dat ik binnekort op Schiphol stage ga lopen!!
  zondag 18 maart 2007 @ 17:26:47 #227
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_47404867
wat doet iedereen fokking blij met neppe starbucks
zelfde bakra-sukkeltjes die alle neppe shit uit amerika zo spang vinden, omdat ze dan kunnen spelen dat ze zelf in sex and the city zitten.
krijg een leven gay-ass boelers. haal gewoon een nieuwe polo of rugbytrui bij america today of zo, losers, want dat dragen ze in amerika ook op "college" je weet tog.
ik poep op jullie.
...sabi tog bitchez!
  zondag 18 maart 2007 @ 17:29:26 #228
117776 OFfSprngr
pi_47404964
ZOMG.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:30:51 #229
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_47405027
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef RottePeer het volgende:
bakra-sukkeltjes
.
pi_47409004
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

De koffie of melk variant?
Ik lust ze beide graag maar vind de koffie versie beter
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_47413845
quote:

[..]

Die worden wel vaak aangeschreven als echte koffielanden, maar ironisch genoeg bulkt het in Athene en Istanbul van de Starbucks - filialen.
pi_47414644
Ik snap totaaaaal niet de meerwaarde van Starbucks....Gewoon een zaak waar je koffie kan kopen, waarvan sommige met een extra smaakje.

Lekker boeiend je kan toch overal koffie (met smaak) kopen en in zaakjes drinken?
  zondag 18 maart 2007 @ 21:42:21 #233
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_47414680
starbucks is voor boelers in gele en rode broeken!
en ze praten zo:
"lekkewr hoowr die koffie bij stawrbucks keewrchel"
ik poep op hun.
...sabi tog bitchez!
  zondag 18 maart 2007 @ 21:43:15 #234
122997 zquing
Drama Junk
pi_47414724
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef renz0r het volgende:
Ik snap totaaaaal niet de meerwaarde van Starbucks....Gewoon een zaak waar je koffie kan kopen, waarvan sommige met een extra smaakje.

Lekker boeiend je kan toch overal koffie (met smaak) kopen en in zaakjes drinken?
't kan wel, zie ook mij coffee company post, maar het is gewoon leuk als starbucks ook komt, en hun koffie is gewoon goed te drinken
  Redactie Frontpage zondag 18 maart 2007 @ 21:49:24 #235
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47414974
Ben benieuwd of ze de Amerikaanse maten aanhouden qua bekers.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:52:03 #236
117776 OFfSprngr
pi_47424215
Dat hebben we hier ook echt nodig, Amerikaanse formaten.
.
.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:58:18 #237
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_47429473
Voor SB koffie wel, het gaat er toch ook wel om dat je voldoende caffeine binnen krijgt per kop/beker.
pi_47467720
quote:
Op maandag 19 maart 2007 07:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat hebben we hier ook echt nodig, Amerikaanse formaten.
Ik wordt wakker met twee grote mokken Koffie (starbucks mok groot meegejat uit Berlijn) Dus ik heb zeker die maten zeker wel nodig (wou dat ze die op de universiteit ook hadden)
  Redactie Frontpage dinsdag 20 maart 2007 @ 12:43:10 #239
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47468406
Idd, Starbucks is niet goedkoop dus SB maten graag aanhouden. Een kleine SB maat is hier een normale maat. Die donuts zijn btw ook heerlijk.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:54:21 #240
41885 kless
pi_47468817
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:24 schreef lenin het volgende:

[..]

Ik wordt wakker met twee grote mokken Koffie (starbucks mok groot meegejat uit Berlijn) Dus ik heb zeker die maten zeker wel nodig (wou dat ze die op de universiteit ook hadden)
`

Nee, je moet geregeld heen en weer lopen op de uni, das beter voor de sfeer. je beweging. sociale contacten enzo.
Een beetje koffie leuten is goed voor je (thee mag ook hoor in iedergeval iets wat heet is dat je nie direct weg giet)
Elk uur een koffie shot + suiker voor wat "frisse" energie
iGEM
pi_47472214
Een regenton Chocolate Cream Frappu.
Mja, ik ga toch al bijna 3 jaar elke week naar die in Aken. 20 minuutjes rijden. Wel zo handig.
Koffie, en ik hoef er niet eens een vliegticket bij te kopen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:17:29 #242
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_47478253
quote:
Diverse nieuwsgierige ‘Starbucks-toeristen’ waagden de trip naar Hilversum om dat met eigen ogen te aanschouwen.

Dat is echt triest.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:33:42 #243
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_47480938
Ik wil een Starbucks op elke hoek van de straat, heerlijk, overal even de mok laten bijvullen.
Daar zou ik 'sochtends echt even(tjes) de snelweg voor afdraaien, een lekkere grote mok SB koffie !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:35:19 #244
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_47480997
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

[..]

Dat is echt triest.
Inderdaad. Starbucks geilers
pi_47506966
Jezus, dat wordt zeker ook weer zo'n kuthype
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:04:30 #246
117776 OFfSprngr
pi_47513904
Mensen zijn dom genoeg om er in te trappen.

Trouwens, zijn starbucks-idioten niet hetzelfde als breezers?, gewoon caffeïne/alcohol met een zoeter smaakje.
.
.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:56:09 #247
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_47525606
Hoe meer Starbucks hoe beter
Doet me denken aan m'n reis door Amerika...Heerlijke koffie (en tuurlijk is de cappucino in Italië beter). Ik ben gek op de sfeer van Starbucks, de producten die ze hebben
Vooral de warme chocolade met slagroom is super
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:58:10 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_47525686
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef RottePeer het volgende:
wat doet iedereen fokking blij met neppe starbucks
zelfde bakra-sukkeltjes die alle neppe shit uit amerika zo spang vinden, omdat ze dan kunnen spelen dat ze zelf in sex and the city zitten.
krijg een leven gay-ass boelers. haal gewoon een nieuwe polo of rugbytrui bij america today of zo, losers, want dat dragen ze in amerika ook op "college" je weet tog.
ik poep op jullie.

Dat in combinatie met je fotoboek en avatar
50 cent
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 21 maart 2007 @ 21:21:50 #249
117776 OFfSprngr
pi_47526700
Overal een McDonalds, een Starbucks en een Wal*Mart! yeah!
.
.
pi_47527575
Zit het eigenlijk altijd in van die crappy kartonnen bekers, of is dat alleen bij het meenemen?
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:11:54 #251
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47553251
Denk niet dat er eentje buiten schiphol komt. Geloof niet dat hier een markt is voor die waterige drek die ze daar koffie noemen.

Je kunt zeggen wat je wilt van amerikanen, maar smaak hebben ze niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:29:23 #252
117776 OFfSprngr
pi_47553890
Je leeft op tot je nick,.. een beetje.
.
.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:34:06 #253
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_47554052
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Overal een McDonalds, een Starbucks en een Wal*Mart! yeah!
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov
pi_47932842
Ik snap het niet. De koffie van de starbucks is echt heel erg slapjes.Cappucino's zijn niet te zuipen. Het ergste is nog al die verschillende 'sugar-substitutes' die er overal rondslingeren; maar het is moeilijk het zakje echte suiker ertussen te vinden.
Enige drinkbare daar is de frappucino en andere dingen die geen normale koffie zijn.
#winning
pi_47933756
Ach ja, het is hip he. Dan moet je toch wat.
pi_47934739
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov
waar kan ik dan etenswaren halen bij de mediamarkt?
pi_50431541
schop

*zucht*
Waarom vestigen die gasten zich alleen maar op onbereikbare plaatsen...
pi_50432052
wanneer is ie er eigenlijk?
pi_50432110
Het rare is dat alle koffie die ze in Europa gebruiken gemalen en verpakt wordt in amsterdam...!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_50432305
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef NJlo het volgende:
wanneer is ie er eigenlijk?
Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantie
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50432404
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantie
vóór 20 juli zou nog beter zijn... ..dan ga IK op vakantie... ..jeweets..
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:02:09 #262
75736 Gstyles
pi_50444396
waar en wanneer komtie dan?
pi_50444983
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Media Markt wallmart? boh nooit eten gezien in de MM

In duitsland is wel een soort Wallmart, Kaufland tis ook nog hier in de buurt
pi_50445053
Starbucks heeft echt ontzettend lekkere koffie.
Conscience is an ability or faculty or sense that leads to feelings of remorse when we do things that go against our moral values, or which informs our moral judgment before performing such an action.
pi_50447633
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:21 schreef Conscience het volgende:
Starbucks heeft echt ontzettend lekkere koffie.
Nooo shit.
Ik ga zaterdag weer, ik heb er zo'n zin in.
pi_50448383
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Nooo shit.
Ik ga zaterdag weer, ik heb er zo'n zin in.
Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:53:24 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50448465
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Gstyles het volgende:
waar en wanneer komtie dan?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_50449579
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!
Aken
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:26:03 #269
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_50449660
Starbucks is echt zwaar relax, in Barcelona zijn er echt heel veel .
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_50449717
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Aken
Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!
Het is mijn zus, gast.
pi_50450541
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!
20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.
pi_50450631
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.
Ik zou er ieder weekend te vinden zijn...!
Het is mijn zus, gast.
pi_50450687
Dat is ook zo'n beetje het geval. Nu al een paar weken niet meer geweest wegens obstakels en issue's, maar zaterdag dus weer. Jeej!
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:55:46 #274
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_50450735
Was die er nog niet?

Owh, Naja wij hebben Nescafé / Pads / Gerrit en Gunnink ofso ..? en ofcourse DE!
pi_50450753
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is ook zo'n beetje het geval. Nu al een paar weken niet meer geweest wegens obstakels en issue's, maar zaterdag dus weer. Jeej!
Geniet ervan!
Het is mijn zus, gast.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:48:29 #276
117776 OFfSprngr
pi_50452917
Waarom zou je 20minuten rijden voor koffie?
.
.
pi_50452982
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
omdat sommige mensen starbucks koffie wel lekker vinden...!
Het is mijn zus, gast.
pi_50454354
!!!Nog 11 dagen!!!
pi_50457987
quote:
ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
pi_50464355
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
Wij gaan er zelfs voor naar Parijs!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50475258
quote:
Omdat lekker. Klaar.
En het is niet alleen koffie. Het is ook grote koekjes, en cheesecake. En relaxen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 04:56:13 #282
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50475285
Ik heb in Amerika niks anders gedaan, maar dan wel thee
pi_50475477
Net weer ff langs de Starbucks geweest in een stad ergens in Texas. Lekkere koffie maar wat een grote bekers
  vrijdag 15 juni 2007 @ 07:45:43 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_50475750
Hier in Japan zijn ze ook weer prima. Tenminste gewoon een lekker fikse bak pleur, en ik ben hier toch al verslaafd geraakt aan de ijskoffie, dus die Frappuchino's gaan er ook goed in.
pi_50475966
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Vernidal het volgende:
!!!Nog 11 dagen!!!
Ehm... wat heb ik gemist?
  Eindredactie Games vrijdag 15 juni 2007 @ 08:41:45 #286
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_50476309
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:45 schreef speknek het volgende:
Hier in Japan zijn ze ook weer prima. Tenminste gewoon een lekker fikse bak pleur, en ik ben hier toch al verslaafd geraakt aan de ijskoffie, dus die Frappuchino's gaan er ook goed in.
hoeveel yen kost dat ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:46:52 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_50476379
350-500, zoiets dacht ik.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:40:08 #288
75736 Gstyles
pi_50480929
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef Vernidal het volgende:
!!!Nog 11 dagen!!!
waar komtie dan?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:44:17 #289
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50481076
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

inderdaad... Ik denk dat die geilheid er vanzelf wel afgaat na een tijdje, nu vinden de kinders het allemaal hip omdat het cool en Amerikaans is... of drinken die mensen thuis ook zo enthousiast koffie? Of gaat het om ~*StarbuckZ*~ en niet om koffie.
pi_50481378
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef Gstyles het volgende:

[..]

waar komtie dan?
Gaat 25 juni open, achter de douane, bij Lounge 1.

!! Nog 10 dagen !!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:55:26 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50481411
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef Vernidal het volgende:

[..]

Gaat 25 juni open, achter de douane, bij Lounge 1.

!! Nog 10 dagen !!
Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:23:14 #292
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50482283
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?
Maar het is Starbuckssssss snap dat dan
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:29:27 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50482467
Whehe, nou ik snap het op zich wel, ik vind dat ze er lekker spul hebben. Maar ik ga er geen extra moeite voor doen. Ik bedoel, het blijft wel gewoon koffie he...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:32:44 #294
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50482594
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptop En als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
pi_50482791
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptop En als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
AFC AJAX
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:49:56 #296
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50483124
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Dat zie je wel vaak jah
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50485226
Ik heb in Genève bij starbucks koffie met zo'n karamel-topping erop, dat was ziekelijk lekker
En natuurlijk als het echte pauper-hollanders begaat die mok meegenomen , maarja de koffie zelf was al 5 euro. Genève is echt verschikkelijk duur
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50485318
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:44 schreef Agiath het volgende:
Ik heb in Genève bij starbucks koffie met zo'n karamel-topping erop, dat was ziekelijk lekker
En natuurlijk als het echte pauper-hollanders begaat die mok meegenomen , maarja de koffie zelf was al 5 euro. Genève is echt verschikkelijk duur
Dat was vast en zeker een Caramel Macchiato!
Het is mijn zus, gast.
pi_50485416
nog een paar posts en dit kuttopic is uit mn lijst
Extremistisch gematigd.
pi_50485514
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef P8 het volgende:
nog een paar posts en dit kuttopic is uit mn lijst
Waarom was het naar jouws inzicht een kuttopique?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50485570
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef Agiath het volgende:

[..]

Waarom was het naar jouws inzicht een kuttopique?
omdat ik al een DE cafe heb.
En ik post niet een vervolg op dit topi
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')