Met het verschil dat je bij koffie, vooral die hete gekookte, enorm je bek verbrandt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef Capt_Proton het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo 'nu' is. Misschien voor Nederland, maar ik leerde SB kennen in Australië waar het de normaalste zaak van de wereld is om een koffie to-go mee te nemen. Ik vergelijk het zelf altijd met een ijsje: kun je ook kopen om tijdens het wandelen op te peuzelen. Zo kun je ook koffie meenemen om het onderweg op te drinken.
Ellende van niks inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met het verschil dat je bij koffie, vooral die hete gekookte, enorm je bek verbrandt.
Kan op m'n route van huis naar de trein zeker op drie plekken koffie to go krijgen. Voor mij zatquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan me trouwens geen zak schelen of het Starbucks is, als DE voldoende vestigingen heeft voor Koffie-to-go, dan vind ik het ook prima.
Lees het topic door zou ik zeggen.quote:
ah iemand met een verfijnde smaak..quote:
als ik jouw belangrijkste bijdrage in dit topic leesquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees het topic door zou ik zeggen.
Dan zie je mijn onderbouwing.
zie ik nog niet waarom ik niet zou weten waarover ik het heb. Maar goed neem nog een bakje oudholandschenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het aantal SB koffietjes moet gaan tellen die IK gedronken heb ben ik morgen nog bezig
Ik heb altijd al gezegd: SB koffie is niet BETER dan een doodnormaal bakkie pleur maar ANDERS.
Mensen die lompe uitspraken doen als "die amerikanen moeten oprotten" en "wat heb je nou aan slappe smaakjeskoffie" hebben het OF niet begrepen of vinden het gewoon niet lekker. Maar dat betekent niet dat SB niet lekker kan zijn.
Take it or leave itquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ah iemand met een verfijnde smaak..
![]()
Dat hadden wij ook in Parijs; ideaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:14 schreef Akelalala het volgende:
Starbucks![]()
In Parijs zat er 1 om de hoek van ons hotel, heerlijk daar elke ochtend een kop koffie en 's middags een beker jus d'orange.... Heerlijk!Vind het wel jammer dat het nu achter poorten komt en ik er dus nog niet heen kan
Helemaal mee eens. Ik zie in mijn omgeving steeds meer goede koffie/sandwich shops opduiken. Laten we aub die Amerikaanse rotzooi weren. Hebben we helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
Laat het aub iets amerikaans blijven ipv het hier naar pauper-nederland te brengen.
Ga jij dan ff lekker op een Amerikaans forum posten ofzo, stakker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef M180 het volgende:
Laat het aub iets amerikaans blijven ipv het hier naar pauper-nederland te brengen.
problemen meequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga jij dan ff lekker op een Amerikaans forum posten ofzo, stakker.
Mensen die Amerika heilig vinden
Ik wil graag geloven. Zou zo heerlijk zijn het gevoel dat je wat goed consumeert.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Mugger het volgende:
Starbucks zal ook hier een succes worden. Dat weet ik 100% zeker. Niet vanwege hun koffie (die nogal middelmatig is), maar omdat Amerikanen nu eenmaal de kunst verstaan hoe je een illusie kunt verkopen. Die marketingstrategie is zo ijzersterk, daar trapt ook Jan Lul in Nederland met open ogen in. Zie ook: de kleffe hap van McDonalds.
Starbucks en Costa koffie is gewoon zeer en zeer lekker. Je krijgt ook voor weinig geld een enorme beker, dat is juist wat in trek zal liggen denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef Mugger het volgende:
Starbucks zal ook hier een succes worden. Dat weet ik 100% zeker. Niet vanwege hun koffie (die nogal middelmatig is), maar omdat Amerikanen nu eenmaal de kunst verstaan hoe je een illusie kunt verkopen. Die marketingstrategie is zo ijzersterk, daar trapt ook Jan Lul in Nederland met open ogen in. Zie ook: de kleffe hap van McDonalds.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Posdnous het volgende:
Ja lekker, een halve liter koffie.
Goede koffie?? Goede kinderkoffie zul je bedoelen. Het is gewoon de hype die het 'm doet, en al die smaakjes. Die koffie is zooo slap, echt niet normaal meer. En ik hou dus al niet van sterke koffie, maar SB koffie is mij zelfs te slap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef Noodly het volgende:
Amerikaans of niet, Starbucks heeft gewoon goeie koffie en al het andere. Dus niet zo zeuren mensen
![]()
Hopelijk breidt het zich hier verder uit dan alleen Schiphol.
Dan kun je bij SB goed terecht, smaakt namelijk niet naar koffie...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik lust geen koffie.
Mijn vader dronk whisky met kandij erbij, geloof me, ik vond het allebei lekkerquote:
Jaa net als die geile Amerikanenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Posdnous het volgende:
Ja lekker, een halve liter koffie.
How you doin'quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaa net als die geile Amerikanen![]()
Bier IS met smaakjes... Althans, drink eens wat anders dan Heineken en trek een Belgisch abdijbiertje openquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef Posdnous het volgende:
Dit is voor mensen die ook graag bier met smaakjes willen.
Precies, NL markt is net als bv de Italiaanse markt gewend aan goede koffie en zal geen bagger in een fastcoffee tent gaan halen. Dat ze achter de douane gaan zitten zegt ook duidelijk waar ze zich op richten, de buitenlandse toerist die die sterke Nederlandse koffie niet lust.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:50 schreef GaF het volgende:
Paar jaar geleden heeft Starbucks geprobeerd om een filiaal in Amsterdam op te zetten. Is toen mislukt. De mensen vonden de smaak van de koffie niet bijzonder genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |