dat weet ik wel zeker. maar vooral omdat het hip is, en ze hippe koffiemixjes hebben. niet omdat ze zulke geweldige koffie hebben of een fantastische prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef Lakai het volgende:
ik denk dat het een groot succes kan worden
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er in Sevilla niet veel aan. Kon je beter in een bar wat koffie drinken supersterk.
waar koop jij dan koffie to go?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Posdnous het volgende:
Ach gut, net alsof ze lekkerder koffie verkopen dan wel nu al hebben.
En nog iemand met zelfde probleemquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah kijk..iemand die niet weet waar 'ie het over heeft
Ben het helemaal met je eens een lekkere doppio Expresso zonder suiker maar dan wel een glas water erbij daar je anders nog dorst heb . Er gaat niets boven Italiaanse koffie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
frappacino,
chocacino
moccacino,
allemaal kinderdrankjes voor mensen die geen echte koffie lusten.
doe mij maar een goede espresso, maar daarvoor hoef ik niet naar starbucks.
quote:
preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
Niet.quote:
+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.
In NL mis je gewoon teveel locaties om je koffie te kopen onderweg. De Coffeeshops hier doen ook niet wat van ze verlangd wordt, goede koffie (voor onderweg) verkopen (alleen wiet). In Amerika is een Coffeeshop ook echt een coffeeshop, waar je een ruime keuze aan verschillende soorten specialiteiten van koffie hebt en uiteraard kun je het meenemen.
Omdat je een bak koffie wilt hebben maar je hebt niet een half uur de tijd om uitgebreid koffie te gaan zitten drinken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef Posdnous het volgende:
Waarom zou je koffie willen meenemen? Ik kan me alleen de trein voorstellen en daar kun je op het perron al koffie halen.
DE heeft dat toch al enkele jaren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef releaze het volgende:
Als nederlanders zo gek zijn van dat soort zaakjes waarom begint DE daar nou niet mee? Niks mis met koffie-zaken hoor, maar waarom nou weer Starbucks als we zelf een koffieland zijn?
quote:
overigens snap ik dat niet, maar ik neem aan dat dat ligt aan het verslavende gehalte van koffie. als ik in de stad loop en ik krijg dorst, dan maakt het me weinig uit welk flesje ik uit de schappen pak. ik kan me heel moeilijk voorstellen dat ik door de stad loop en me bedenk 'joh, ik heb toch zo'n zin in een beker melk/cola/jus d'orange/thee!' etc.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef Lakai het volgende:
Omdat je door de stad loopt en je hebt toch zo'n zin in koffie!
hebben ze dat? ik heb nog nooit een DE koffie-to-go gezien ergens, al helemaal niet in starbucks vorm?quote:
Uhm, ik ben in NY geweest, koffiestad bij uitstek, op elke hoek wel te vinden. Ik heb dat slootwaterkoffie gehad ja en meteen weer omgeruild voor een "espresso", normale koffie dus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef kless het volgende:
[..]
Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"
Omdat je anders alleen maar laffe bakjes kleurtjewater krijgt.
DE klinkt niet zo cool als Starbucks. Starbucks lijkt op van die miepen uit kutseries als Sex and the City en dan is het opeens wel tof.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef releaze het volgende:
Als nederlanders zo gek zijn van dat soort zaakjes waarom begint DE daar nou niet mee? Niks mis met koffie-zaken hoor, maar waarom nou weer Starbucks als we zelf een koffieland zijn?
Dus ga je er mee over straat lopen of zo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je een bak koffie wilt hebben maar je hebt niet een half uur de tijd om uitgebreid koffie te gaan zitten drinken...
Jahaaaa, dat doen ze in New York ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus ga je er mee over straat lopen of zo?
en ik maar denken dat het om de koffie gingquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
DE klinkt niet zo cool als Starbucks. Starbucks lijkt op van die miepen uit kutseries als Sex and the City en dan is het opeens wel tof..
Ja, naar hun kantoor, waar ze zelf geen of een enorm kutkoffieapparaat hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jahaaaa, dat doen ze in New York ook![]()
Dan kreeg 'ie 'm van mij gewoon terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
probleem is ook dat 9 van de 10 keer de cappucino niet goed geschuimd is met als hoogte punt laatst bij een restaurant schuim uit een spuitbus!
Kijk en als ze dat nou eens doen dan alleen maar op stations en hun soorten van koffie en specialiteiten uitbreiden, dan maak je alweer een extra stap. Ik geloof dat er best wel een markt voor is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef releaze het volgende:
[..]
hebben ze dat? ik heb nog nooit een DE koffie-to-go gezien ergens, al helemaal niet in starbucks vorm?
Eerst exclusiviteit en dan naar de massa. Als die SB daar eenmaal geopend is wordt het heel hip om te zeggen dat je daar koffie hebt gedronken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet waarom ze ervoor kiezen om een vestiging te openen achter de douane op schiphol. Lijkt me marketingtechnisch niet interessant, omdat het gros van de Nederlanders nu NOG niet naar de SB kan.
Er zijn zelfs mensen die er speciaal voor naar Duitsland rijdenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Bafnek het volgende:
Starbucks is gewoon relaxed om ff snel koffie te halen en hem te smeren. Ik zou er niet speciaal heengaan om koffie te halen.
Juist ja, koffie drink je zittend op een terrasje met een koekje d'rbij. Toppunt van de nederlandse gezelligheid en bovendien staat het in de wet... Wat een onzin, koffie kun je net zo goed 'to-go' meenemen. Lekker snel en makkelijk. Niets mis mee. Van mijn part is het niet SB maar DE; ik snap gewoon niet waarom koffie 'to-go' nog altijd niet geaccepteerd is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Op straat zo'n hete bak koffie tijdens het lopen drinken, dat slaat echt nergens op.
Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Capt_Proton het volgende:
[..]
Juist ja, koffie drink je zittend op een terrasje met een koekje d'rbij. Toppunt van de nederlandse gezelligheid en bovendien staat het in de wet... Wat een onzin, koffie kun je net zo goed 'to-go' meenemen. Lekker snel en makkelijk. Niets mis mee. Van mijn part is het niet SB maar DE; ik snap gewoon niet waarom koffie 'to-go' nog altijd niet geaccepteerd is?
"loop loop loop slurp ohjee gsm gaat en nu - nouja dat gaat nog want ik heb twee handen, wat zeg je? afspraak? even m'n PDA erbij hoor maar dan moet ik eerst m'n ipod afdoen EN VERDORIE WAAR LAAT IK NOU DIE KOFFIE!!!!!"quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!![]()
en in de andere hand een hip flesje veel te duur waterquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een 'nu' iets, nu moeten we ineens allemaal lopend koffie drinken, 2007, druk druk druk ik moet mijn koffie lopend opdrinken!!!![]()
Eens, een kopje samen met een krant of bespreking danwel ander leesvoer van enig belang gaat goed. en anders met een peukje in je pauze ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
en in de andere hand een hip flesje veel te duur water![]()
Koffie drink je bij voorkeur niet uit karton net zoals dat je bier niet uit plastic drinkt
Ik weet niet of het zo 'nu' is. Misschien voor Nederland, maar ik leerde SB kennen in Australië waar het de normaalste zaak van de wereld is om een koffie to-go mee te nemen. Ik vergelijk het zelf altijd met een ijsje: kun je ook kopen om tijdens het wandelen op te peuzelen. Zo kun je ook koffie meenemen om het onderweg op te drinken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah kijk..iemand die niet weet waar 'ie het over heeft
Ik zou het ook met alle liefde overlaten aan NL, italianen, danwel turkse/griekse koffie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:29 schreef Jarno het volgende:
Overbodige drek. Koffie zetten kunnen we hier veel beter dan die Yanks.
Je moet dan ook vooral geen troep door je koffie heen doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
probleem is ook dat 9 van de 10 keer de cappucino niet goed geschuimd is met als hoogte punt laatst bij een restaurant schuim uit een spuitbus!
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |