Jawelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef The-Fly het volgende:
Heb jij dan nooit in Amerika wat gehaald bij Starbucks?![]()
Je kan ergens anders vast wel een jus d'orange halen, dat is net zo lekker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:14 schreef Akelalala het volgende:
Starbucks![]()
In Parijs zat er 1 om de hoek van ons hotel, heerlijk daar elke ochtend een kop koffie en 's middags een beker jus d'orange.... Heerlijk!Vind het wel jammer dat het nu achter poorten komt en ik er dus nog niet heen kan
Grapjas, in Spanje hebben ze in elke stad wel een aantal Starbucks. Overigens is Spaanse koffie niets speciaals, en Frankrijk lijkt heel erg op wat we hier hebben. Alleen Italie maakt wat mij betreft aanspraak om goed koffieland te zijn (als je houdt van espresso kopjes die na een nip leeg zijn). Maarja dat is net zoiets als zeggen dat willekeurig welke keuken niets is, want je moet maar eens in Frankrijk eten.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef syf het volgende:
Starbucks, iedereen die starbucks zoooo goed vind heeft zeker nog nooit echte koffie gedronken in een café in zuid europa, er is een reden waarom starbucks niet doorbreekt in koffie drinkende landen, één van de redenen is dan ook dat je het eigenlijk geen koffie kan noemen.
Nee.. geef mij maar liever een espresso gewoon in een café in Italie, Spanje, Frankrijk of een Bica in Portugal, dat is pas echte koffie..
Die moet je dan ook niet helemaal leegdrinken he...dan is het idd huilenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
En andere zuidelijke landen, zoals Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
Jups en dat de dure Frappuchino's echt heerlijk zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:48 schreef zquing het volgende:
ik wil gewoon starbucks omdat 't lekker was in londen en voor de afwisselign met de coffee company
Dat is enige reden dat ik Starbucks okay vind de rest is namelijk bagger.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
en dat de Frappuchino's echt heerlijk zijn.
De koffie of melk variant?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is enige reden dat ik Starbucks okay vind de rest is namelijk bagger.
In de toeristische steden wel idd, Madrid, Sevilla en Barcelona, elders zal je toch echt geen starbucks tegen komen, die zouden namelijk gewoon verlies draaien door de slechte kwaliteit ten opzichte van een lokale café en over de kleine espresso kopjes, zo hoort een espresso nou eenmaal, in kleine kopjes.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Grapjas, in Spanje hebben ze in elke stad wel een aantal Starbucks. Overigens is Spaanse koffie niets speciaals, en Frankrijk lijkt heel erg op wat we hier hebben. Alleen Italie maakt wat mij betreft aanspraak om goed koffieland te zijn (als je houdt van espresso kopjes die na een nip leeg zijn). Maarja dat is net zoiets als zeggen dat willekeurig welke keuken niets is, want je moet maar eens in Frankrijk eten.
En andere zuidelijke landen, zoals Griekenland en Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
Ik lust ze beide graag maar vind de koffie versie beterquote:
Die worden wel vaak aangeschreven als echte koffielanden, maar ironisch genoeg bulkt het in Athene en Istanbul van de Starbucks - filialen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
En andere zuidelijke landen, zoals Griekenland en Turkije, daar is koffie huilen met de pet op.
't kan wel, zie ook mij coffee company post, maar het is gewoon leuk als starbucks ook komt, en hun koffie is gewoon goed te drinkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef renz0r het volgende:
Ik snap totaaaaal niet de meerwaarde van Starbucks....Gewoon een zaak waar je koffie kan kopen, waarvan sommige met een extra smaakje.
Lekker boeiend je kan toch overal koffie (met smaak) kopen en in zaakjes drinken?
Ik wordt wakker met twee grote mokken Koffie (starbucks mok groot meegejat uit Berlijn) Dus ik heb zeker die maten zeker wel nodig (wou dat ze die op de universiteit ook hadden)quote:Op maandag 19 maart 2007 07:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat hebben we hier ook echt nodig, Amerikaanse formaten.
`quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:24 schreef lenin het volgende:
[..]
Ik wordt wakker met twee grote mokken Koffie (starbucks mok groot meegejat uit Berlijn) Dus ik heb zeker die maten zeker wel nodig (wou dat ze die op de universiteit ook hadden)
quote:Diverse nieuwsgierige ‘Starbucks-toeristen’ waagden de trip naar Hilversum om dat met eigen ogen te aanschouwen.
Inderdaad. Starbucks geilersquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef RottePeer het volgende:
wat doet iedereen fokking blij met neppe starbucks
zelfde bakra-sukkeltjes die alle neppe shit uit amerika zo spang vinden, omdat ze dan kunnen spelen dat ze zelf in sex and the city zitten.
krijg een leven gay-ass boelers. haal gewoon een nieuwe polo of rugbytrui bij america today of zo, losers, want dat dragen ze in amerika ook op "college" je weet tog.
ik poep op jullie.
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkovquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Overal een McDonalds, een Starbucks en een Wal*Mart! yeah!
waar kan ik dan etenswaren halen bij de mediamarkt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov![]()
Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef NJlo het volgende:
wanneer is ie er eigenlijk?
vóór 20 juli zou nog beter zijn...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantie
Media Markt wallmart? boh nooit eten gezien in de MMquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov![]()
Nooo shit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:21 schreef Conscience het volgende:
Starbucks heeft echt ontzettend lekkere koffie.
Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nooo shit.
Ik ga zaterdag weer, ik heb er zo'n zin in.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Gstyles het volgende:
waar en wanneer komtie dan?
Akenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!![]()
Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!quote:
20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!![]()
Ik zou er ieder weekend te vinden zijn...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is ook zo'n beetje het geval. Nu al een paar weken niet meer geweest wegens obstakels en issue's, maar zaterdag dus weer. Jeej!
omdat sommige mensen starbucks koffie wel lekker vinden...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Waarom zou je 20minuten rijden voor koffie?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Wij gaan er zelfs voor naar Parijs!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
Omdat lekker. Klaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
hoeveel yen kost dat ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:45 schreef speknek het volgende:
Hier in Japan zijn ze ook weer prima. Tenminste gewoon een lekker fikse bak pleur, en ik ben hier toch al verslaafd geraakt aan de ijskoffie, dus die Frappuchino's gaan er ook goed in.
waar komtie dan?quote:
inderdaad... Ik denk dat die geilheid er vanzelf wel afgaat na een tijdje, nu vinden de kinders het allemaal hip omdat het cool en Amerikaans is... of drinken die mensen thuis ook zo enthousiast koffie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Gaat 25 juni open, achter de douane, bij Lounge 1.
!! Nog 10 dagen !!
![]()
Maar het is Starbuckssssss snap dat danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptopEn als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
Dat zie je wel vaak jahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptopEn als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
Dat was vast en zeker een Caramel Macchiato!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:44 schreef Agiath het volgende:
Ik heb in Genève bij starbucks koffie met zo'n karamel-topping erop, dat was ziekelijk lekker
En natuurlijk als het echte pauper-hollanders begaat die mok meegenomen, maarja de koffie zelf was al 5 euro. Genève is echt verschikkelijk duur
Waarom was het naar jouws inzicht een kuttopique?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef P8 het volgende:
nog een paar posts en dit kuttopic is uit mn lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |