Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkovquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Overal een McDonalds, een Starbucks en een Wal*Mart! yeah!
waar kan ik dan etenswaren halen bij de mediamarkt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov![]()
Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef NJlo het volgende:
wanneer is ie er eigenlijk?
vóór 20 juli zou nog beter zijn...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik hoop voor 17 augustus, dan ga ik op vakantie
Media Markt wallmart? boh nooit eten gezien in de MMquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen wallmart, Media Markt! Star Bucks mag van mij wel komen, maar het liefst haal ik een bakkie bij Coffee Company of Lebkov![]()
Nooo shit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:21 schreef Conscience het volgende:
Starbucks heeft echt ontzettend lekkere koffie.
Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nooo shit.
Ik ga zaterdag weer, ik heb er zo'n zin in.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Gstyles het volgende:
waar en wanneer komtie dan?
Akenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar ga je naar de starbucks dan BloodyLotte! Zaterdag ga ik ook weer een beker drinken in Berlijn!![]()
Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!quote:
20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan zijn ze al best dicht bij de Nederlandse grens!![]()
Ik zou er ieder weekend te vinden zijn...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
20 minuten rijden vanaf mijn huis. Haske handig.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is ook zo'n beetje het geval. Nu al een paar weken niet meer geweest wegens obstakels en issue's, maar zaterdag dus weer. Jeej!
omdat sommige mensen starbucks koffie wel lekker vinden...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Waarom zou je 20minuten rijden voor koffie?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Wij gaan er zelfs voor naar Parijs!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
Omdat lekker. Klaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:
hoeveel yen kost dat ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:45 schreef speknek het volgende:
Hier in Japan zijn ze ook weer prima. Tenminste gewoon een lekker fikse bak pleur, en ik ben hier toch al verslaafd geraakt aan de ijskoffie, dus die Frappuchino's gaan er ook goed in.
waar komtie dan?quote:
inderdaad... Ik denk dat die geilheid er vanzelf wel afgaat na een tijdje, nu vinden de kinders het allemaal hip omdat het cool en Amerikaans is... of drinken die mensen thuis ook zo enthousiast koffie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]ipv een dagtochtje naar de efteling is een pleuris end rijden voor een bakkie slappe koffie de nieuwe trend voor 2007
Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Gaat 25 juni open, achter de douane, bij Lounge 1.
!! Nog 10 dagen !!
![]()
Maar het is Starbuckssssss snap dat danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus over 10 dagen koop je een vliegticket om door de douane heen te komen? Om daarna te kunnen genieten van een kopje Starbucks?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptopEn als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
Dat zie je wel vaak jahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik ook, maar de echte Starbucks fan gaat er natuurlijk ook naartoe om frappuchino's te drinken, brownies te eten en heel hip een beetje hangen met een laptopEn als je een Starbucks mok hebt ben je helemaal hipperdepip.
Dat was vast en zeker een Caramel Macchiato!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:44 schreef Agiath het volgende:
Ik heb in Genève bij starbucks koffie met zo'n karamel-topping erop, dat was ziekelijk lekker
En natuurlijk als het echte pauper-hollanders begaat die mok meegenomen, maarja de koffie zelf was al 5 euro. Genève is echt verschikkelijk duur
Waarom was het naar jouws inzicht een kuttopique?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef P8 het volgende:
nog een paar posts en dit kuttopic is uit mn lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |