drinkt de nederlander dan relatief goede koffie? Meestal is de koffie die ik te drinken krijg niet echt te zuipenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Precies, NL markt is net als bv de Italiaanse markt gewend aan goede koffie en zal geen bagger in een fastcoffee tent gaan halen. Dat ze achter de douane gaan zitten zegt ook duidelijk waar ze zich op richten, de buitenlandse toerist die die sterke Nederlandse koffie niet lust.
En starbucks is goed en goedkoop denk je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Adelante het volgende:
Je ziet nu alleen mensen op stations vaak met die cups van NS shops, dat is daar TE duur een ook niet al te beste koffie
ik vond ze in New York niet heel duur en goed.. tsjah het is geen versgemalen/gebrande koffie, maar veel slechter dan NS of Mac prut is het zeker niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En starbucks is goed en goedkoop denk je?
Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef zquing het volgende:
[..]
drinkt de nederlander dan relatief goede koffie? Meestal is de koffie die ik te drinken krijg niet echt te zuipen
Daar hoor ik vaker mensen over!quote:
Ja maar dan veel beter, voornamelijk in Canada en de noordelijke staten te krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Daar hoor ik vaker mensen over!
Wat is het? Hetzelfde concept?
* Als je er maar voor gaat zitten ... en niet het kartonnen mee de trein insleep/bij mn mack frietjes of hoe dan ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.
toen ik daar in 't hotel zat met school was de koffie echt een of ander vaag waterig zuur goedje, maar de starbucks daar was goed te pruimen, maar wel duurquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Probeer de koffie in bv Engeland maar eens, daar ben je idd blij dat je starbucks tegenkomt. In de meeste restaurants e.d. heb je hier best prima koffie.
Eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Starbucks![]()
Vreemd dat ze zo bescheiden op Schiphol beginnen. Ze mogen van mij het landschap overnemen [afbeelding]
Tim, jah heerlijke bakkies, met een goede donut erbijquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Vhiper het volgende:
Starbucks![]()
Tim Hortons![]()
Helaas zal die keten wel nooit hierheen komen![]()
Helemaal niet hetzelfde concept. Daarbij zit TH op veel plekken waar SB niet zit. Langs de snelweg, bij parkeerplekken etc. TH is meer gefocused op eten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar dan veel beter, voornamelijk in Canada en de noordelijke staten te krijgen.
turkse en italiaanse dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:13 schreef vats het volgende:
[..]
Tim, jah heerlijke bakkies, met een goede donut erbij![]()
Maar moet zeggen Starbucks vind ik ook prima te drinken, of in Engeland Costa is ook gewoon goed. Anyway ik lust geen koffie in Nederland, maar Starbuck, Tim Hortons of Costa gaat heel goed!
Deze zit in het Nike-gebouw als ik me niet vergis, en is alleen toegankelijk voor personeel dat daar werkt. Hoewel ik al heb gehoord dat je er ook zo binnen kan lopen, maar goed. Ze hebben daar alleen maar warme dranken, dus de overheerlijke frappucino kan je er niet krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef sonny het volgende:
Meen me te herrinneren dat er al eentje is in nederland en wel in Hilversum op het Nike park. (arena park 2)
Deze was vorig jaar geopend.
ja maar dan heb je 't starbucks gevoel niet. 't gaat niet alleen om de koffie zelf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Djeez het volgende:
De cappuccino uit onze DE-automaat smaakt heerlijk! En goeie buitenlandse koffie verkopen ze hier zelfs in Assen, bij Australian.
Met coffee to go loop je tenmniste nog...wij zitten op ons luie reet koffie te drinkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef oinkoink12 het volgende:
ja idd, dan moet ik eerst even 50 kilo zwaarder worden, en dan mag je er pas naarbinnen met het echte starbucks gevoel
Haha wat ik zei was min of meer onserieusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:07 schreef LOCALMOTION het volgende:
JUSTSHUTUP... Ik zal wel een kopje SB koffie voor je meenemen of heb je liever een pakje!!
Ik kom in juni naar Nederland met vakantie.
Localmotion zit ook graag bij SB met een kopje koffie-leest de dagelijkse krant ( gratis van de zaak-SB ) op zijn gemak en als ik mijn laptop bij me heb,gratis op de internet kijken.
Ik woon zelf in California en SB coffee shops zitten niet op elke hoek van de straat-misschien in
NY voor de toeristen of anderen.By the way ik ben geen koffie drinker,maar de rotzooi die ze bij de
NS verkopen is nog steeds slechter dan slootwater. Lakai sorry hoor-ik zit niet altijd op mijn luie reet,want ik werk for a living.(40 tot 45 uren per dag)![]()
![]()
Niks, Nederlandse koffie staat over het algemeen op een veel hogere standaard dan de starbucks prut. Net als mcdonalds niet te vreten is, maar wel populair is binnen bepaalde groepenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Wouser het volgende:
Ok kan iemand me uitleggen wat er zo speciaal is aan Starbucks koffie??
Net als veel andere ongezonde dingen uit de states komt het in emmersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Wouser het volgende:
Dat is goed nieuws, kan men binnenkort met een georganiseerde busreis naar starbucksquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toevallig dat ik het topic zie, via me vader ken ik iemand die in onderhandeling is met starbucks om een vestiging in Amsterdam te openen t.o. CS bij de aanmeerplaats van de rondvaartboten
Het is koffie die ik lust...en ik lust eigenlijk helemaal geen koffiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Wouser het volgende:
Koffie met ijs en melk is geen koffie meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:43 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het is koffie die ik lust...en ik lust eigenlijk helemaal geen koffieDat is er dus speciaal aan....zelfs voor mensen die geen koffie drinken kan je bij Starbucks koffie krijgen die iedereen lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |