abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47253251
2 maatjes en Brian die Jaaps hand vasthoudt omdat hij het zo goed heeft gedaan.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:43:55 #2
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253268
HUUUB WORD WAKKER!! JAAP IS BRIAN ZIJN SOLDAAT!!!
Just because i rock doesnt mean i am made out of stone.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:44:00 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253271
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand me blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47253275
[COS # 824] Waar master Brian zijnJaap ziet mislukken

Jaap heeft een paar dagen geleden de opdracht van Brian gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Dat is niet gelukt.
pi_47253283
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:

Jaap heeft een paar dagen geleden de opdracht van Brian gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Dat is niet gelukt.
Net niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:45:42 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253294
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand met blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Ik keur het gedrag van geen van beiden goed, maar Huub met zijn constante gesar naar Jaap, en dan ook nog een keer over zijn lichaam..... dan kun je verwachten dat Jaap een keer reageert, en dat heeft hij gedaan met datgene waar Huub hem constant mee loopt te narren: zijn lichaam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47253295
wat lult die Huub nou steeds over 'het niveau wat Jaap wil spelen'

wie liep er nou vorige week met Jaaps dekens te sleuren...wie verscheurde de brieven van Jaaps moeder...eeehm..moet ik doorgaan?

dát is het niveau van Huub dus
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:45:54 #8
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253297
quote:

gedeeltelijk niet dan want Huub heeft wel een waarschuwing
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:45:56 #9
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_47253298
quote:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand me blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Sterker nog, door te kijken alleen werd ik al fucking para brodda
pi_47253299
quote:
Wat mij het meeste bijbleef van dit alles was een bijna terloopse opmerking van Jaap dat hij normaal behandeld wil worden. Als je iemand maar lang genoeg sart krijg je het een keer terug en dat is gebeurd. Onnodig en genant maar enigszins begrijpelijk. Snap niet dat jij dat niet wil zien, dat constante getreiter richting Jaap.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:46:54 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253306
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring.
Je beseft blijkbaar niet dat datgene wat Huub afgelopen weken gedaan heeft blijkbaar is TOEGESTAAN!!! Wat Jaap vanavond deed overduidelijk NIET !
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:47:08 #12
58921 Day
You can fly!
pi_47253309
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik keur het gedrag van geen van beiden goed, maar Huub met zijn constante gesar naar Jaap, en dan ook nog een keer over zijn lichaam..... dan kun je verwachten dat Jaap een keer reageert, en dat heeft hij gedaan met datgene waar Huub hem constant mee loopt te narren: zijn lichaam.
Jij kijkt met een gekleurde blik!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_47253310
quote:

Dus die rat speelt alles veel slimmer.
Huub gaat nog eens ten onder aan niet nadenken.
En hij denkt nu dat we het prachtig vinden zoals hij Japio pakt.
Nou Huub je krijgt nog veel meer eer als je die rat pakt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:47:14 #14
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_47253311
wat een wijze posts van Leandra en Rudieh
The world is a stage and each must play a part.
pi_47253313
Eric is nu wel erg goed bezig tegen Huub.
pi_47253314
quote:
Ja, ik heb het allemaal gezien. Geen enkel, geen enkel goed woord voor over. De primaire acties van Jaap en de reacties van Huub, hoewel dat veelal uitgelokt werd door Jaap. De manier waarop DGK wegzakt naar steeds lagere nivo's baart me nog het meest zorgen. Nog een paar van dit soort actie's en menigeen gaat weglopen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:47:29 #17
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253316
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Loserkid het volgende:

[..]

dan zijn jullie niet zo slap als Huub in dit geval want als je je laten opfokken door zo'n groot kind ben je wel wat zwak...
pi_47253319
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je beseft blijkbaar niet dat datgene wat Huub afgelopen weken gedaan heeft blijkbaar is TOEGESTAAN!!! Wat Jaap vanavond deed overduidelijk NIET !
Waarom dan wel de selectieve verontwaardiging toen de groep onder aanvoering van Nathanael Huub als outcast behandelde? Is dat niet hypocriet?
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:48:19 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253321
quote:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand met blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Daar gaat het toch niet om. Jaaps gedrag was natuurlijk volgens maatschappelijke normen niet acceptabel. Maar huub en erik's gepest was ook absoluut niet acceptabel. Maar begrijp nou eens dat in de kooi andere regels gelden dan in de maatchappelijke omgangsvormen. Dit gaat toch helemaal niet meer over goed of over kwaad? Wat Jaap heeft gedaan is quitte gespeeld. Hopelijk realiseert huub zich nu dat als hij weer gaat pesten dat dan dit soort dingen kunnen gebeuren en dat hij dan zelf 10k verliest en naar huis toe moet. Wat je er verder van vindt maakt helemaal niet uit, want het is een spel met andere regels dan in de maatshcappij. Fysiek geweld is GAME OVER. Iemand WEGPESTEN is game over voor degene die weggepest is. En zolang je het spel speelt , tja, dan kunnen WIJ er wel een mening over hebben, maar er gelden gewoon andere regels in de kooi dan in real life.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_47253323
Maanschreef tikte....... .
quote:
Als je constant gepest wordt knap je op den duur ook op de manier zoals het nu bij jaap is gebeurd of op de manier zoals het toen bij ilona gebeurde.. Op jaap's manier verlies je al je zelfrespect en heb je nog alleen gevoelens van wraak. Zo is Jaap nu geworden, en ondertussen speelt ie het spel gewoon mee.
Want zeg nou zelf, wat moet je opgeven om de villa te winnen? Je zelfrespect, dat is wat je op moet geven om de ultieme vrijheid te winnen.
Het probleem van Japio is juist, dat ie totaal geen zelfrespect heeft.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:48:37 #21
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_47253324
quote:

[..]

En dat is dus hééél héééél zwak van Jaap.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:49:34 #22
58921 Day
You can fly!
pi_47253330
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. Jaaps gedrag was natuurlijk volgens maatschappelijke normen niet acceptabel. Maar huub en erik's gepest was ook absoluut niet acceptabel. Maar begrijp nou eens dat in de kooi andere regels gelden dan in de maatchappelijke omgangsvormen. Dit gaat toch helemaal niet meer over goed of over kwaad? Wat Jaap heeft gedaan is quitte gespeeld. Hopelijk realiseert huub zich nu dat als hij weer gaat pesten dat dan dit soort dingen kunnen gebeuren en dat hij dan zelf 10k verliest en naar huis toe moet. Wat je er verder van vindt maakt helemaal niet uit, want het is een spel met andere regels dan in de maatshcappij. Fysiek geweld is GAME OVER. Iemand WEGPESTEN is game over voor degene die weggepest is. En zolang je het spel speelt , tja, dan kunnen WIJ er wel een mening over hebben, maar er gelden gewoon andere regels in de kooi dan in real life.
Hear, hear!
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:49:34 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253331
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
Shit, je hebt gelijk...... ik had m'n roze zonnebril nog niet afgezet
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253336
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Waarom dan wel de selectieve verontwaardiging toen de groep onder aanvoering van Nathanael Huub als outcast behandelde? Is dat niet hypocriet?
Huub deed niks fout toen.
Japio kwam al verkeerd binnen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:50:26 #25
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253341
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dus die rat speelt alles veel slimmer.
Huub gaat nog eens ten onder aan niet nadenken.
En hij denkt nu dat we het prachtig vinden zoals hij Japio pakt.
Nou Huub je krijgt nog veel meer eer als je die rat pakt.
Huub zijn gote valkuil is dat ie wilt slijmen met Brian die hem regelrecht de afgrond in wenst. Eerder al met geval NL liet hij Huub verleiden door uit te spreken dat hij Nl had geschopt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:50:31 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253342
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoezo overduidelijk niet?? Huub heeft een officiële waarschuwing gehad, en jaap heeft alleen opdracht gekregen van de redactie om te stoppen. Dus hoe kom je erbij dat het overduidelijk NIET is toegestaan?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_47253346
quote:
Ik ben ook tegen alle vormen van geweld, maar het is onderhand een feit dat DGK een treitershow is en dat het enige wat NIET mag, fysiek geweld is. Alles wat Huub en eric hebben gedaan, heeft geen enkele reactie van de redactie opgeleverd, oftewel: het is toegestaan. Jaap raakt mensen aan en hoe vervelend het voor die jongen ook is dat hij zo dik is: dat is angstaanjagend. Vooral als je zoals Huub 30cm kleiner en ettelijke kilos lichter bent. Ik vind het een milde vorm van fysiek, maar doordat het onderhand al zovaak is voorgekomen en hij zo vaak is gewaarschuwd, is het naar mijn mening reden voor een exit van Jaap.

Jaap was vanavond erg fout bezig.
pi_47253347
Jaap gaat NOOIT in op inhoudelijke gesprekken, dat bewijst dat hij niet meer in zijn mars heeft dan zijn lichaam.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:51:11 #29
58921 Day
You can fly!
pi_47253348
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Want?
I am gonna shine
pi_47253352
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Je kunt ook stellen dat Jaap zichzelf was en Huub niet zichzelf was.

Het gaat er nu om dat Huub van slachtoffer een dader is geworden qua pestgedrag.
pi_47253353
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:42 schreef FdW het volgende:
Het is helaas een gescripte en slecht geregisseerde aso treitershow geworden.
Je vergeet "slecht gescript"
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:51:44 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253356
quote:

[..]

Huub moet dat idd niet doen, maar het is niet verboden. Wat Jaap vanavond deed is dus WEL verboden. Jaap noemt Huub constant 'kabouter', want ook vanwege zijn grootte en gewicht is. Kortom: oneens.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:52:20 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253361
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Hanekrooi het volgende:
Maanschreef tikte....... .
[..]

Het probleem van Japio is juist, dat ie totaal geen zelfrespect heeft.
En dat is toch ook de enige manier waarop je er niet aan onderdoor kunt gaan? Als je niks om jezelf geeft kan je ook niet het leed dat anderen aan jou toe doen op jezeefl betrekken, dat kan je dan alleen op anderen betrekken. Als jaap zelfrespect had dan was ie allang het huis uitgehuild.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:53:02 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253366
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik ook. Ik kreeg neigingen die ik echt nog nooit eerder heb gehad. Ik had me waarschijnlijk niet eens zo kunnen inhouden als Huub deed.
pi_47253368
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:50 schreef Heldenaar het volgende:

[..]

Huub zijn gote valkuil is dat ie wilt slijmen met Brian die hem regelrecht de afgrond in wenst. Eerder al met geval NL liet hij Huub verleiden door uit te spreken dat hij Nl had geschopt.
Hoe dom ben je dan.
Is er echt niemand dan die hem daar op wijst.
Dan verdien je het ook niet om te winnen.
De valste zal dit spel winnen.
pi_47253370
Als je de overall acties van Jaap ziet en de manier waarop hij zich gedraagd (boeren ed) denk ik dat Ilona en Bart heel blij zijn, dat ze zelf zijn opgestapt.
Keep the Sunny Side Up
pi_47253372
quote:

[..]

Als Jaap in het begin gelijk liet zien dat hij serieus was en geen hap ijs of koek nam wat Huub hem aanboodt.
Als hij zich aan zijn dieet zou houden en b.v. geen bak kwark leeg zou eten na het trainen..Dus serieus zou zijn met zijn doelen..Dan had Huub hem niet zo gesart met zijn lichaam en dan was hij ook wel terecht gewezen door de anderen omdat Jaap dan zo zijn best deed zijn doelen na te streven..
Ik ben het niet eens om iemand op zijn uiterlijk te pakken maar Jaap heeft het wel voor een groot deel aan zichzelf te danken
pi_47253377
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Net niet
Ik zeg dat hij misschien slimmer is dan Jaap
pi_47253381
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Huub moet dat idd niet doen, maar het is niet verboden. Wat Jaap vanavond deed is dus WEL verboden. Jaap noemt Huub constant 'kabouter', want ook vanwege zijn grootte en gewicht is. Kortom: oneens.
scan, je bent oververhit, kijk even goed naar wat je post, want je slaat belangrijke schakels over
pi_47253383
Al met al weer een heftig avondje..... slecht voor mijn nachtrust en zekers voor mijn hart....
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:54:29 #41
58921 Day
You can fly!
pi_47253387
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waar heb jij gehoord/gezien dat het verboden was wat Jaap deed?
Dat weet niemand nog, want de redactie gaat er pas morgen op in. Het enige wat tot nu toe zeker is, is dat Huub weer een 1e officiële waarschuwing heeft, omdat hij een glas op Jaap leeggooide.

En Jaap begon Huub pas na een tijdje (na dagenlang beledigingen) kabouter te noemen. Wat nog niks vergeleken is bij de beledigingen die hij Jaap naar z'n hoofd heeft gegooid.
I am gonna shine
pi_47253388
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef Yollie het volgende:
Jaap gaat NOOIT in op inhoudelijke gesprekken, dat bewijst dat hij niet meer in zijn mars heeft dan zijn lichaam.
Inderdaad
pi_47253389
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef Day het volgende:

[..]

Want?
Hij speelde meteen iedereen tegen elkaar uit.
Binnen 24 uur had hij alles verpest.
Vooral die uitval naar Syl sloeg alles.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:55:21 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253398
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als Jaap in het begin gelijk liet zien dat hij serieus was en geen hap ijs of koek nam wat Huub hem aanboodt.
Als hij zich aan zijn dieet zou houden en b.v. geen bak kwark leeg zou eten na het trainen..Dus serieus zou zijn met zijn doelen..Dan had Huub hem niet zo gesart met zijn lichaam en dan was hij ook wel terecht gewezen door de anderen omdat Jaap dan zo zijn best deed zijn doelen na te streven..
Ik ben het niet eens om iemand op zijn uiterlijk te pakken maar Jaap heeft het wel voor een groot deel aan zichzelf te danken
Dus omdat Jaap geen nee zei tegen een koekje mag Huub hem daarmee blijven sarren??
Okay.... ik vind het getuigen van kinderachtig gedrag dat voeren.... dat was even leuk, het is al lang niet meer leuk en het is ook al lang niet meer als grapje bedoeld, Huub doet het om te narren en verder niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:55:23 #45
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_47253399
Huub geeft toe dat ie zich veel te veel heeft laten opnaaien.
pi_47253400
jaap heeft huub een beetjeeen spiegel voorgehouden.

hij heeft aangegeven dathij hetzelfde terug kan verwachten als zij bij hem doen, ms datdat napraten ook wel een signaal in die richting is geweest
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:55:29 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253401
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:47 schreef Day het volgende:

[..]

Echt niet. Jij pakt iedere kans aan om Huub's acties de grond in te boren. Mijn vrouw is vrij onpartijdig en werd echt woest van datgene wat Jaap flikte vanavond. Ze stond met open mond te kijken dat dat zomaar kon. (het kon dus ook niet, aangezien het tegen de regels was... 6x)
pi_47253402
ff tussendoor
Op dgk site: In beeld verschijnt Bart, een 'vriend' van Eric. Bart vertelt onder andere over zijn nieuwe saxofoon, die hij heeft gekocht en laat deze ook even zien. Tussen de boodschap door zegt Eric emotioneel: “Bart ik mis je!”

Een saxofoon?
Wellicht ook nog een paar muzieklessen voor de redactie ???
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:55:44 #49
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47253403
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Shit, je hebt gelijk...... ik had m'n roze zonnebril nog niet afgezet
Was die van jezelf, of had je die van achter gekregen?
Niets is sterker dan dat ene woord!
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:55:53 #50
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253407
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hoe dom ben je dan.
Is er echt niemand dan die hem daar op wijst.
Dan verdien je het ook niet om te winnen.
De valste zal dit spel winnen.
Eerlijk gezegd erger ik me er kapot aan dat Huub dit niet ziet!!
pi_47253413
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Ik ben ook tegen alle vormen van geweld, maar het is onderhand een feit dat DGK een treitershow is en dat het enige wat NIET mag, fysiek geweld is. Alles wat Huub en eric hebben gedaan, heeft geen enkele reactie van de redactie opgeleverd, oftewel: het is toegestaan. Jaap raakt mensen aan en hoe vervelend het voor die jongen ook is dat hij zo dik is: dat is angstaanjagend. Vooral als je zoals Huub 30cm kleiner en ettelijke kilos lichter bent. Ik vind het een milde vorm van fysiek, maar doordat het onderhand al zovaak is voorgekomen en hij zo vaak is gewaarschuwd, is het naar mijn mening reden voor een exit van Jaap.

Jaap was vanavond erg fout bezig.
JAAAAP MOEDT DOOT
pi_47253414
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:54 schreef Day het volgende:

[..]

Waar heb jij gehoord/gezien dat het verboden was wat Jaap deed?
Dat weet niemand nog, want de redactie gaat er pas morgen op in. Het enige wat tot nu toe zeker is, is dat Huub weer een 1e officiële waarschuwing heeft, omdat hij een glas op Jaap leeggooide.

En Jaap begon Huub pas na een tijdje (na dagenlang beledigingen) kabouter te noemen. Wat nog niks vergeleken is bij de beledigingen die hij Jaap naar z'n hoofd heeft gegooid.
En
En
En het is duidelijk dat de redactie zich moet beraden over Jaap's gedrag.
Dat kunnen de stagiaires niet.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:56:31 #53
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47253415
Jaap en Brian zijn tactische besprekingen aan het houden
pi_47253416
Ik vond Eric meesterlijk met zijn interventies
(wou ik nog even melden)
pi_47253422
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef GoldenGuy het volgende:
ff tussendoor
Op dgk site: In beeld verschijnt Bart, een 'vriend' van Eric. Bart vertelt onder andere over zijn nieuwe saxofoon, die hij heeft gekocht en laat deze ook even zien. Tussen de boodschap door zegt Eric emotioneel: “Bart ik mis je!”

Een saxofoon?
Wellicht ook nog een paar muzieklessen voor de redactie ???
De saxofoons zijn klein uitgevallen dit jaar.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:57:02 #56
58921 Day
You can fly!
pi_47253424
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:

[..]

En wat geeft Huub het recht op Jaap daarop aan te spreken? Het zijn zijn zaken/doelen toch niet?

Huub heeft overigens precies hetzelfde gedaan, heeft zich de eerste paar weken ook gedragen alsof het een knulletje was die niet echt tegen NL en Bart in durfde te gaan. Tot de cross the line-avond....toen kwam de ware Huub naar boven. En dat was een Huub die vanaf zijn 1e keer in dat huis al had gezien. Ik ben nooit in de 'zielige Huub' getrapt.
I am gonna shine
pi_47253425
Jaap vertrouwt Brian niet, die zich er weer probeert uit te lullen
pi_47253426
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Wat mij het meeste bijbleef van dit alles was een bijna terloopse opmerking van Jaap dat hij normaal behandeld wil worden. Als je iemand maar lang genoeg sart krijg je het een keer terug en dat is gebeurd. Onnodig en genant maar enigszins begrijpelijk. Snap niet dat jij dat niet wil zien, dat constante getreiter richting Jaap.
Als Jaap zo slim is zou hij op hele andere manieren kunnen laten weten dat hij het niet prettig vindt,Huub heeft hem al verschillende keren op een redelijke manier het spel uitgelegd .Als Jaap het zo vervelend vond had hij een op een met Huub daarover moeten praten.Hij had dat in ieder geval kunnen proberen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:57:15 #59
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47253428
quote:
Als je constant gepest wordt knap je op den duur ook op de manier zoals het nu bij jaap is gebeurd of op de manier zoals het toen bij ilona gebeurde.. Op jaap's manier verlies je al je zelfrespect en heb je nog alleen gevoelens van wraak. Zo is Jaap nu geworden, en ondertussen speelt ie het spel gewoon mee.
Want zeg nou zelf, wat moet je opgeven om de villa te winnen? Je zelfrespect, dat is wat je op moet geven om de ultieme vrijheid te winnen.
Lieve vis... Je weet dat op het moment dat je daar in stapt je een duw krijgt. Jaap krijgt vast z'n hele leven al duwen, dat geloof ik zo. Ik weet dat jij ze hebt gehad, ik weet dat ik ze heb gehad en vast nog is de helft van het forum.

Soms moet je zelf je grensen bepalen. En jaap heeft zelf geen grensen getrokken. Pesten is fout, ik ben de eerste om dat toe te geven. Ik weet hoe dat is, ik heb heel veel heftige dingen gezien en mee gemaakt. Tot 6 jaar geleden. 6 jaar geleden heb ik de lijn getrokken, en er is nu bijna niks meer wat mij echt raakt. Natuurlijk word ik boos, maar boosheid kan je op 100 manieren afreageren. Een rondje rennen, een posting doen op fok, leren boxxen, in de lucht schelden enz...

Zowel huub als eric hebben nooit doelbewust zonder dat dat door jaap uitgelokt is die grens van lichamelijk contact overtreden. Lichamelijk contact is nooit okee. Maar wie daar mee begint krijgt hem terug. Zo simpel is het gewoon.

In mijn geval komt er geen man of vrouw in mijn persoonlijke ruimte zonder dat ik hem daarvoor uitnodig. Komt ie dat wel dan kan ie zeker een flinke scheldpartij verwachten en in uiterste geval een trap in z'n klote.
Pesten kan je weerstaan, altijd als je maar wil en als je maar sterk genoeg bent en als je maar weet hoe. Maar jaap heeft geen zin om zijn persoonlijkheid te ontwikkelen. Als ik het kan leren kan iedereen het (okee dat is een foute uitspraak, maar je weet ongeveer wat ik bedoel door mijn persoonlijkheid)
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_47253429
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Echt niet. Jij pakt iedere kans aan om Huub's acties de grond in te boren. Mijn vrouw is vrij onpartijdig en werd echt woest van datgene wat Jaap flikte vanavond. Ze stond met open mond te kijken dat dat zomaar kon. (het kon dus ook niet, aangezien het tegen de regels was... 6x)
En dan heb je het over wat pecies? het zoeken van fysiek contact door Jaap? Schrijf dat dan ook.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:57:32 #61
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253431
Ik heb zoiets van.. jaap moet dood.
Now my death is more than just a sad song.
pi_47253433
Jaap vertrouwt Brian niet.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:57:37 #63
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47253435
Haha die dikke is echt de slaaf van Brain...

Kijk me aan!
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:57:49 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253437
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat wil ik best wel zien en ben ik zelfs met je eens. Ik hou helemaal niet van pesten, maar het valt nou eenmaal binnen de regels van DGK. Wat Jaap flikte was echt heel bedreigend. Zeker omdat hij 200 kilo is. En het is dus zeer zeker tégen de regels van DGK. Zo is het nou eenmaal. Die regels heb ik niet zelf bedacht.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:58:05 #65
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_47253439
Brainless: petje af tegen Japio
Gesprek ervoor heb ik gemist
pi_47253442
quote:

[..]

pi_47253444
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

JAAAAP MOEDT DOOT
Nee joh, alleen DGK uit!
pi_47253446
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus omdat Jaap geen nee zei tegen een koekje mag Huub hem daarmee blijven sarren??
Okay.... ik vind het getuigen van kinderachtig gedrag dat voeren.... dat was even leuk, het is al lang niet meer leuk en het is ook al lang niet meer als grapje bedoeld, Huub doet het om te narren en verder niet.
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat Jaap zelf vaak genoeg laat zien dat hij de lekkere dingen niet kan laten staan en ik bedoel niet alleen dat koekje van Huub
pi_47253447
Brian gaat het morgen allemaal uitleggen
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:58:47 #70
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253448
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap vertrouwt Brian niet, die zich er weer probeert uit te lullen
Brian; Maak je 1 ding niet druk, kijk me aan, petje af vanavond
Jaap; ik ga slapen
pi_47253449
quote:

[..]

Hier idem dito, Jaap is te ver gegaan en de zwakste schakel....exit! Gooi er iemand in die echt een psychologische oorlog kan voeren....
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:59:24 #72
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253453
beetje foute mafia scene dat tussen Jaap en Brian
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:59:33 #73
58921 Day
You can fly!
pi_47253454
quote:

[..]

Ik had het niet tegen jou, Scan. Leandra begrijpt precies wat ik bedoel.
En... ik heb recht op mijn eigen mening, net zoals jij dat hebt!!!
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:59:57 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253459
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Was die van jezelf, of had je die van achter gekregen?
Ik heb niet anders dan roze zonnebrillen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253460
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef Heathen het volgende:
Ik heb zoiets van.. jaap moet dood.
Ik heb zoiets van...Jaap moet op een vishaak, om vervolgens het vet eraf te snijden. Om er vervolgens levertraan van te maken.

Of ben ik nu in de war met iets anders...
pi_47253461
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef kybe het volgende:

[..]

Als Jaap zo slim is zou hij op hele andere manieren kunnen laten weten dat hij het niet prettig vindt,Huub heeft hem al verschillende keren op een redelijke manier het spel uitgelegd .Als Jaap het zo vervelend vond had hij een op een met Huub daarover moeten praten.Hij had dat in ieder geval kunnen proberen.
Jaap heeft het gevoel dat Huub niet oprecht naar hem luistert volgens mij en dat gevoel is mijns inziens terecht. Ik vond het ook genant wat er net gebeurde maar het had voorkomen kunnen worden door niet constant te sarren en te narren.
pi_47253463
Jaap wil van Brian weten wat het plan is.
Jaap is ietwat onzeker en vreest de backup van Natasia en Brian verloren te hebben.

Brian "Ik leg je morgen alles uit"
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:00:49 #78
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253468
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Day het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou, Scan. Leandra begrijpt precies wat ik bedoel.
En... ik heb recht op mijn eigen mening, net zoals jij dat hebt!!!
ik ontneem je het recht want ik beslis /jaap
pi_47253470
En ze zijn zo waar een keer aan het poolen . Ik dacht al dat 't ding er voor de sier stond.
X
X
X
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:01:16 #80
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_47253473
ik vind DGK steeds minder en ordinairder worden, echt walgelijk....het gevoel bekruipt me dat ik binnenkort iig exit ben...
pi_47253474
Ik hoop zo dat SHE te horen krijgt, hoe snieky de rat wel niet is............. JORIS.... MARIELLE..... HELP
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:01:22 #82
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253476
Brian en Natasia gaan neuken vannacht!
pi_47253477
Brian had trouwens inderdaad gezien dat Jaap onderaan de trap zat af te luisteren
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:01:37 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253481
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. Jaaps gedrag was natuurlijk volgens maatschappelijke normen niet acceptabel. Maar huub en erik's gepest was ook absoluut niet acceptabel. Maar begrijp nou eens dat in de kooi andere regels gelden dan in de maatchappelijke omgangsvormen.
Dat begrijp ik dus juist wel, maar veel anderen niet. Wat Huub heeft gedaan mag volgens de regels. Wat Jaap deed absoluut niet. Daar gaat het dus om.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:01:43 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253484
Tijd dat Gaby weer langs gaat
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:01:55 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253486
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat Jaap zelf vaak genoeg laat zien dat hij de lekkere dingen niet kan laten staan en ik bedoel niet alleen dat koekje van Huub
En dat geeft Huub het recht om Jaap daar continue mee te narren??
Jaap is ondertussen de enige die nog op wat voor manier dan ook met zijn "doelen" bezig is, de rest (op Natasia na, maar Natasia heeft geen doelen, die wil gewoon alles) heeft niet eens doelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253487
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat wil ik best wel zien en ben ik zelfs met je eens. Ik hou helemaal niet van pesten, maar het valt nou eenmaal binnen de regels van DGK. Wat Jaap flikte was echt heel bedreigend. Zeker omdat hij 200 kilo is. En het is dus zeer zeker tégen de regels van DGK. Zo is het nou eenmaal. Die regels heb ik niet zelf bedacht.
Volgens mij is dit ook het hele punt: wat huub en eric doen is zeer verwerpelijk als je dat in het dagelijkse leven doet, alleen: je zit in de DGK, waar pesten schijnbaar mag en fysiek geweld niet. Ik denk niet dat iemand het voor Huub zou opnemen als het je buurman zou zijn die je andere buurman aan het pesten is.

DGK is een spel, met spelregels waar bepaalde dingen wel ondre vallen en andere niet.
pi_47253488
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Desii het volgende:
Ik hoop zo dat SHE te horen krijgt, hoe snieky de rat wel niet is............. JORIS.... MARIELLE..... HELP
je vergeet Gaby
pi_47253489
quote:

[..]

Volgens mij zou het allesbehalve een treitershow worden. Dat genegeer van Huub in het begin toen met Nathanael schurkte er al tegen aan maar hoe Huub en Eric naar Jaap toe sarren en constant afzeiken gaat nog veel verder.
pi_47253491
Maar redactie nu is het het perfecte moment om Jaap eruit te zetten. En eens onrust te zaaien in het BAN kamp!
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:02:15 #91
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253492
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik heb zoiets van...Jaap moet op een vishaak, om vervolgens het vet eraf te snijden. Om er vervolgens levertraan van te maken.

Nee denk het niet. Alleen snap ik niet dat de selectieprocedure zelfs zo ver gaat dat ze ook zoogdieren uit de zee laten inschrijven. Straks laten ze naast zoogdieren ook nog weekdieren toe.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:02:19 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253494
quote:

[..]

Vertel dan nog eens waarom huub een waarschuwing heeft gehad, en jaap niet?
Verklaar dan nog eens waarom huub's (ontzettend bedreigende) gedrag tegen nathaniel uiteindelijk acceptabel was?

Ik denk echt dat Jaap geen waarschuwing krijgt hiervoor, en als dat wel zo is dan weet ie nu waar de grens ligt, maar dan betekent dat dat huub een maand geleden ook exit had moeten zijn, wnat hij bedreigde nathaniel ook, weliswaar op een iets andere manier dan waarop jaap het deed, maar het was desalniettemin een zelfde fysieke bedreiging. Vergeet niet dat ie even ervoor ook een stoel had geschopt in zijn agressie. TOen was bedreigen, aanraken etc en uitlokking nog toegestaan en nu niet meer?
Een gedicht over Maanvis
pi_47253495
hey scanman01, ga anders even huilen
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:03:06 #94
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253501
Jaap is bang... kijk dat gezicht.
pi_47253502
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef Yollie het volgende:

Gooi er iemand in die echt een psychologische oorlog kan voeren....
NL was goed, zijn probleem was echter dat hij teveel alcohol dronk en z`n emoties niet onder controle had. Maar tot op zekere hoogte had hij klasse en hij veroorzaakte irritatie bij de kijkers door gemeen te zijn.

Jaap roept ook irritaties op, maar niet vanwege zijn spel, plannetjes...maar puur omdat hij een ordinaire aso is.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:03:16 #96
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253505
Jaap lijkt iets te overpeinzen.. heb het idee dat hij bijna gaat janken
pi_47253507
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef Day het volgende:

[..]

En wat geeft Huub het recht op Jaap daarop aan te spreken? Het zijn zijn zaken/doelen toch niet?

Huub heeft overigens precies hetzelfde gedaan, heeft zich de eerste paar weken ook gedragen alsof het een knulletje was die niet echt tegen NL en Bart in durfde te gaan. Tot de cross the line-avond....toen kwam de ware Huub naar boven. En dat was een Huub die vanaf zijn 1e keer in dat huis al had gezien. Ik ben nooit in de 'zielige Huub' getrapt.
Huub heeft zich in z'n eerste weken juist heel kranig verweerd tegen NL en Bert en daarmee heel veel respect gewonnen. Concept van uitlokking fysiek geweld is helemaal geïnitieerd door NL. NL zat er vol van en is in z'n eigen val getrapt. Het zal me dan ook niet verbazen als hetzelfe Jaap zal overkomen als de redactie dit directe/onverbloemd uitlokken van fysiek geweld door Jaap/Rat niet een halt toe roept.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:03:43 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253510
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus juist wel, maar veel anderen niet. Wat Huub heeft gedaan mag volgens de regels. Wat Jaap deed absoluut niet. Daar gaat het dus om.
Verklaar nog eens waarom jaap geen sanctie en geen officiële waarschuwing heeft?
Verklaar nog eens waarom huub's fysieke bedreiging jegens nathaniël uiteindelijk acceptabel was volgens de redactie?
Een gedicht over Maanvis
pi_47253511
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef F1reB1rd het volgende:

[..]

je vergeet Gaby
Idd..... sry Gaby..... spreek maar snel met Huubie af..... ene.... geef een lieve zoen van me
pi_47253512
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef Day het volgende:

[..]

Huub heeft zeker het recht om Jaap daarop aan te spreken, als hij op die manier Jaap uit het huis kan krijgen.
Kijk die psychologische spelletjes zijn geoorloofd door de redactie, dat is iets wat Huub ook zeker weet want dat hebben ze in het begin bij hem ook gedaan.
Dan moeten ze dat ook verbieden, net als fysiek geweld
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:04:05 #101
58921 Day
You can fly!
pi_47253513
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens mij zou het allesbehalve een treitershow worden. Dat genegeer van Huub in het begin toen met Nathanael schurkte er al tegen aan maar hoe Huub en Eric naar Jaap toe sarren en constant afzeiken gaat nog veel verder.
Ik vind ook dat het een treitershow begon te worden toen NL en Huub erin kwamen, en daarna is het alleen maar erger geworden. Het leek wel als de redactie met de komst van die 2 het spel bewust een andere kant op duwde.
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:04:13 #102
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253516
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vertel dan nog eens waarom huub een waarschuwing heeft gehad, en jaap niet?
Verklaar dan nog eens waarom huub's (ontzettend bedreigende) gedrag tegen nathaniel uiteindelijk acceptabel was?
De actie van huub was duidelijk. De actie van Jaap is moeilijker te beoordelen. Daarbij gaf Huub direct toe dat hij fout zat.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:04:48 #103
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253520
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]
TOen was bedreigen, aanraken etc en uitlokking nog toegestaan en nu niet meer?
Nieuwe regels toch?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:05:22 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253525
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoezo overduidelijk niet?? Huub heeft een officiële waarschuwing gehad, en jaap heeft alleen opdracht gekregen van de redactie om te stoppen. Dus hoe kom je erbij dat het overduidelijk NIET is toegestaan?
Omdat ze nu gaan overleggen of Jaap's acties hem een exit opleveren. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden, want iemand blijven aanraken tegen zijn/haar wil in mag natuurlijk niet. En de weg blokkeren mocht ook niet meer. Dus Huub's waarschuwing was duidelijk, maar jaap krijgt waarschijnlijk een exit. Dat ze dat nog niet hebben uitgesproken is omdat de grote baas dat natuurlijk moet beslissen.
pi_47253528
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Heathen het volgende:

[..]

De actie van huub was duidelijk. De actie van Jaap is moeilijker te beoordelen. Daarbij gaf Huub direct toe dat hij fout zat.
Inderdaad. Het zou er morgen uiteindelijk wel op neer komen dat ze allebei een officiele waarschuwing krijgen.
X
X
X
pi_47253530
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat geeft Huub het recht om Jaap daar continue mee te narren??
Jaap is ondertussen de enige die nog op wat voor manier dan ook met zijn "doelen" bezig is, de rest (op Natasia na, maar Natasia heeft geen doelen, die wil gewoon alles) heeft niet eens doelen.
Ja als hij zo Jaap het huis uit kan krijgen wel, dat is door de redactie geoorloofd
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:06:17 #107
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253531
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Omdat ze nu gaan overleggen of Jaap's acties hem een exit opleveren. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden, want iemand blijven aanraken tegen zijn/haar wil in mag natuurlijk niet. En de weg blokkeren mocht ook niet meer. Dus Huub's waarschuwing was duidelijk, maar jaap krijgt waarschijnlijk een exit. Dat ze dat nog niet hebben uitgesproken is omdat de grote baas dat natuurlijk moet beslissen.
Ik denk dat het niet meer dan een flauwe waarschuwing gaat opleveren.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:06:34 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253536
Er zit iets Jaap toch niet lekker
pi_47253539
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Day het volgende:

[..]

Ik vind ook dat het een treitershow begon te worden toen NL en Huub erin kwamen, en daarna is het alleen maar erger geworden. Het leek wel als de redactie met de komst van die 2 het spel bewust een andere kant op duwde.
Het wordt inderdaad steeds duidelijker dat treiteren en collectief inbeuken op een deelnemer toegestaan wordt door De Mol en consorten. Ondanks beloftes dat dat niet het geval zou zijn.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:06:51 #110
58921 Day
You can fly!
pi_47253541
quote:

[..]

En wat nou als Jaap geen exit krijg, stop je dan weer met kijken?

Ik denk eerder dat de redactie tegen Jaap heeft gezegd dat hij nu maar eens op moest komen voor zichzelf. Net zoals ze dat een aantal maanden terug ook tegen Huub en Sylvia hebben gezegd.
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:07:00 #111
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47253543
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Toneelhaak is veel effectiever. En dan zoekt ie het verder maar lekker zelf uit, dan hebben wij tenminste niet steeds beelduitval op de streams als Japio weer eens een bakje kwark wil leegpeuzelen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:07:11 #112
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253548
Voor alle users, die zich vanaf half februari hebben geregistreerd: ga eens eerst een maandje lurken
pi_47253549
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:06 schreef Prosac het volgende:
Er zit iets Jaap toch niet lekker
Zou 't zijn gigantische dikke reet zijn?
X
X
X
pi_47253551
Het gaat er niet om dat Japio 250 kilo weegt en 2 meter lang is. Hij is een zielige persoon die het spel zeker niet tactisch kan spelen, ook al woog ie maar 90 kilo.

Zolang ie nog flink op gewicht is, zou ik als ik Huub was,geen kans onbenut laten om hem lek te gooien met een dartpijl, waarna ie met een rotvaart door het dak van de villa wordt gelanceerd en ergens in het IJsselmeer plonst.

De vloedgolf, met de daarna volgende aardschok moeten we dan maar voor lief nemen......
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_47253552
quote:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt.
pi_47253560
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Jaap heeft het gevoel dat Huub niet oprecht naar hem luistert volgens mij en dat gevoel is mijns inziens terecht. Ik vond het ook genant wat er net gebeurde maar het had voorkomen kunnen worden door niet constant te sarren en te narren.
Ik heb toch echt een paar gesprekken tussen Huub en Jaap gezien waarbij Huub zoals gewoonlijk zeer eerlijk tegen jaap was.Ook de laatste keer nadat ze een aanvaring hadden gehad,waarbij Huub nog eens benadrukte dat Jaap met het beste doel in DGK was gekomen.Als Jaap op dat moment anders had gereageerd weet ik zeker dat het nooit zo ver had gekomen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:07:59 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253562
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Leuke en coole reactie enzo, maar weerleg het maar eens dan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:08:27 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253567
quote:

[..]

We zullen het nog wel zien. Ik denk dat ze jaap d'r in houden, jij denkt van niet.
We denken er allebei het onze van, maar onze maatschappelijke fatsoensnormen zijn in de kooi niet van toepassing.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:08:29 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253570
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja als hij zo Jaap het huis uit kan krijgen wel, dat is door de redactie geoorloofd
Dan geldt hetzelfde voor het "dreigende" gedrag van Jaap... het is geen fysiek geweld, het is alleen maar dreigend, en dus kennelijk geoorloofd...

Ik vind het hele "treitershow" concept wat nu toch weer boven blijkt te komen overigens niet okay, Nathanael heeft daar destijds een waarschuwing voor gehad, maar ik heb het idee dat het de redactie niet fout en ordinair genoeg kan worden..
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253571
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Prospera het volgende:
Voor alle users, die zich vanaf half februari hebben geregistreerd: ga eens eerst een maandje lurken
Had ik voor registratie al gedaan
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:09:49 #121
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253578
Toch vreemd dat de meeste hier zich meer aan Jaap storen dan aan Brian die Huub bijna zelf veroordeelde met "hey niet schoppen he"...

Jaap is gewoon eeen groot kind en heeft terecht een poging gewaagd om Huub te irriteren want Huub zelf doet niet anders bij Jaap.
pi_47253579
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan geldt hetzelfde voor het "dreigende" gedrag van Jaap... het is geen fysiek geweld, het is alleen maar dreigend, en dus kennelijk geoorloofd...

Ik vind het hele "treitershow" concept wat nu toch weer boven blijkt te komen overigens niet okay, Nathanael heeft daar destijds een waarschuwing voor gehad, maar ik heb het idee dat het de redactie niet fout en ordinair genoeg kan worden..
Omdat fout en ordinair scoort. En ik vind dat eigenlijk wel prima.
X
X
X
pi_47253580
Jaap ligt in bed nog even de resten van zijn maaltijd naar binnen te likken

pi_47253583
Als ik jaap zo in bed zie liggen, weet ik zeker dat ik nevernooitniet mee wil doen aan een rls. Het idee dat je moet slapen en dat iedereen maar naar je zit te loeren. Overdag zou ik dat dan nog beter trekken denk ik.

Ik heb trouwens nog geen bewoner op neuspeuteren of een scheet kunnen betrappen. Jullie wel?
pi_47253585
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef kybe het volgende:

[..]

Ik heb toch echt een paar gesprekken tussen Huub en Jaap gezien waarbij Huub zoals gewoonlijk zeer eerlijk tegen jaap was.Ook de laatste keer nadat ze een aanvaring hadden gehad,waarbij Huub nog eens benadrukte dat Jaap met het beste doel in DGK was gekomen.Als Jaap op dat moment anders had gereageerd weet ik zeker dat het nooit zo ver had gekomen.
De schade was toen volgens mij al aangericht en het vertrouwen geschonden. Hier komen ze alleen maar uit als beiden er een streep onder zetten en ECHT met elkaar in gesprek gaan maar dat zie ik niet gebeuren.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:10:38 #126
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253586
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef F1reB1rd het volgende:

[..]

Had ik voor registratie al gedaan
Ok
pi_47253593
quote:

[..]

Met Jaap wordt het een complete kleuterklas en kan je het beter kleuters gaan noemen ipv miljonairs. Als iemand inhoud heeft dan is psychologisch spel het mooiste wat er is
pi_47253596
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Prospera het volgende:

Ik heb gelurkt van BB2 t/m BB6, is dat niet lang genoeg?
pi_47253597
jaap krijgt maximaal een waarschuwing, maar echt geen exit voor wat hij vanavond heeft gedaan
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:02 #130
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253598
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:09 schreef Heldenaar het volgende:
Toch vreemd dat de meeste hier zich meer aan Jaap storen dan aan Brian die Huub bijna zelf veroordeelde met "hey niet schoppen he"...

Jaap is gewoon eeen groot kind en heeft terecht een poging gewaagd om Huub te irriteren want Huub zelf doet niet anders bij Jaap.
Brian was druk bezig alles van Huub uit te leggen als fysiek geweld
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:08 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253600
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat fout en ordinair scoort. En ik vind dat eigenlijk wel prima.
Fout en ordinair scoort maar als Huub het slachtoffer is mag het ineens niet meer??
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:23 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253601
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels. Jaap heeft Huub gewoon ZO in de tang, zolang ie er nog in zit kan hij het huub nog aardig lastig gaan maken. Jaap zal nu een goed moment gaan afwachten, als huub weer stijf staat van de alcohol want dan word tie weer zo lekker agressief, en dan is het exit huub. Tenzij ie leert hoe ie om moet gaan met alchol.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:25 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253602
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Rudieh het volgende:
hey scanman01, ga anders even huilen
Door dit soort opmerkingen realiseer ik me weer dat dit soms echt zo'n prettig forum is.
pi_47253604
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De schade was toen volgens mij al aangericht en het vertrouwen geschonden. Hier komen ze alleen maar uit als beiden er een streep onder zetten en ECHT met elkaar in gesprek gaan maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik ook niet want met Jaap is geen normaal gesprek te voeren
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:08 #135
60586 Veulen
pi_47253605
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef pronkjewail het volgende:
Als ik jaap zo in bed zie liggen, weet ik zeker dat ik nevernooitniet mee wil doen aan een rls. Het idee dat je moet slapen en dat iedereen maar naar je zit te loeren. Overdag zou ik dat dan nog beter trekken denk ik.

Ik heb trouwens nog geen bewoner op neuspeuteren of een scheet kunnen betrappen. Jullie wel?
Doen ze gewoon op de wc joh, of heel stiekem onder de dekens
pi_47253608
quote:

Dan heb je Jaaps darmen nog niet gehoord ;-/
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:23 #137
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253610
eric vraagt zich af of de wig tussen Brian en Jaap er echt is
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:27 #138
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47253611
Jaap is simpelweg echt niet helemaal 100. Hij kan geen normale discussie voeren, en zoals hij vanavond bezig is geweest, is te triest voor woorden Dat soort gedrag verwacht ik niet eens van mijn 9 jarige buurjongetje Dat napraten van Huub
Geef mij maar Amsterdam
pi_47253613
quote:

[..]

mijn instinct zegt me dat Jaap door "achter" is aangezet tot actie.
Ik zie geen exit aankomen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:41 #140
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_47253614
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Het gaat er niet om dat Japio 250 kilo weegt en 2 meter lang is. Hij is een zielige persoon die het spel zeker niet tactisch kan spelen, ook al woog ie maar 90 kilo.

Zolang ie nog flink op gewicht is, zou ik als ik Huub was,geen kans onbenut laten om hem lek te gooien met een dartpijl, waarna ie met een rotvaart door het dak van de villa wordt gelanceerd en ergens in het IJsselmeer plonst.

De vloedgolf, met de daarna volgende aardschok moeten we dan maar voor lief nemen......
Jaap zit er ook niet om het spel te spelen en de villa te winnen. Op dag 1 heeft Jaap al gezegd dat hij er alleen in zit om af te vallen en hoopte op de steun van de bewoners . Zodra het jaar voorbij is (ivm met de 10.00 euro) zal hij de villa weer verlaten. Brian zorgt er wel voor dat Jaap voorlopig blijft
pi_47253616
quote:

[..]

intentieverschillen, maak je iemand het leven zuur zodat diegene het huis verlaat of lok je iemand direct uit tot fysiek geweld (zoals Jaap vanavond gedaan heeft)

Verder herhaal ik nog eens:
Concept van uitlokking fysiek geweld is helemaal geïnitieerd door NL. NL zat er vol van en is in z'n eigen val getrapt. Het zal me dan ook niet verbazen als hetzelfe Jaap zal overkomen als de redactie dit directe/onverbloemd uitlokken van fysiek geweld door Jaap/Rat niet een halt toe roept.
pi_47253620
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Fout en ordinair scoort maar als Huub het slachtoffer is mag het ineens niet meer??
Huub is populair. Levert de meeste kijkers op. De redactie zou wel gek zijn als ze er niet alles aan doen om hem in het huis te houden.
X
X
X
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:14:33 #143
2018 PC eend
relativist
pi_47253626
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Leuke en coole reactie enzo, maar weerleg het maar eens dan.
Het is een spel....
Maar wat was dat nou voor kleutergedoe man, ik wil er langs, nee ik laat je er niet langs loop maar om, nee ik wil er nu direct langs hier, nee enz. enz.

Het enige bedreigende eraan was dat huub jaap een sigaret in zijn gezicht wou steken
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:02 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253631
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Day het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: dat is toch ook vrij logisch. Het gaat om heel veel geld en dan zijn dat soort 'spelletjes' onvermijdelijk. Je moet je alleen wel aan de regels houden.... en die regels weten ze allemaal nu. Voor miljoenen euro's zou ik ook echt wel de grens opzoeken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:06 #145
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47253632
quote:

[..]

Dat was toch al duidelijk vanaf de oprichting van de échte afdeling snode plannen. Wat daar toen voor zieke dingen bedacht werden, onder aanvoering van NL, daar lustten de honden geen brood van, en was volgens mij ook een van de redenen dat FOK zo massaal achter Huub ging staan.
Ik denk trouwens dat Brainless' afsplitsing van ASP de betere en effectievere van de twee is, waar die van Eric en Huub voor ons veel vermakelijker is. Maar goed, dat is het verschil tussen een straathond en een goed opgevoed hondje met een blaffend en springerig karakter.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:12 #146
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253634
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik heb gelurkt van BB2 t/m BB6, is dat niet lang genoeg?
Hey een maandje zei ik toch, niet 4 jaar
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:13 #147
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_47253635
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels.
Dat was niet toegestaan. Werden ze telefonisch voor gewaarschuwd.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:27 #148
60586 Veulen
pi_47253638
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels. Jaap heeft Huub gewoon ZO in de tang, zolang ie er nog in zit kan hij het huub nog aardig lastig gaan maken. Jaap zal nu een goed moment gaan afwachten, als huub weer stijf staat van de alcohol wnat dan word tie weer zo lekker agressief, en dan is het exit huub. Tenzij ie leert hoe ie om moet gaan met alchol.
Hij heeft nog steeds een alcohol ristrictie: zo snel zal ie wel niet meer te ver gaan. (Een leven zonder drank is zo gek nog niet)

blijf je me negeren? want dan tik ik nooit meer zo'n verhaal voor je
pi_47253639
quote:

Sylvia daarnet bij de stemming peuterde effe in haar neus.

Anderen doen dat ook daar hoor, zelfs de koks (zowel marc en martin)
pi_47253641
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is een spel....
Maar wat was dat nou voor kleutergedoe man, ik wil er langs, nee ik laat je er niet langs loop maar om, nee ik wil er nu direct langs, nee hier enz. enz.

Het enige bedreigende eraan was dat huub jaap een sigaret in zijn gezicht wou steken
Met de voorkennis die je hebt, de gesprekken die je tussen de rat en Jaap hebt gehoord, kun je dit moeilijk hard maken, WC eend.
pi_47253643
quote:

[..]

Dat idee heb ik ook en vind ik wel jammer.

Ik vind die hele treitershow ook niet okay, het wordt alleen nog steeds geaccepteerd.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:17:03 #152
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253652
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:17:11 #153
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_47253653
Huub gaf hand kusjes aan de fotos van de kinderen van natasia, wat een kindje van god is t toch
pi_47253654
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:11 schreef gomi het volgende:
jaap krijgt maximaal een waarschuwing, maar echt geen exit voor wat hij vanavond heeft gedaan
Als ie geen waarschuwing krijgt gaan ie er gewoon mee door, maar dan nog erger. Dan is Huub dus exit binnen de volgende 48 uur.
pi_47253659
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:15 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Sylvia daarnet bij de stemming peuterde effe in haar neus.

Anderen doen dat ook daar hoor, zelfs de koks (zowel marc en martin)
Toch wel lachen dat ik het nooit hebgezien. Ik kijk behoorlijk wat naar de streams
pi_47253666
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:13 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Jaap zit er ook niet om het spel te spelen en de villa te winnen. Op dag 1 heeft Jaap al gezegd dat hij er alleen in zit om af te vallen en hoopte op de steun van de bewoners . Zodra het jaar voorbij is (ivm met de 10.00 euro) zal hij de villa weer verlaten. Brian zorgt er wel voor dat Jaap voorlopig blijft
Jaap heeft al vaker aangegeven dat hij wel het spel wil spelen. Waarom zou hij, als hij zijn doel heeft bereikt (afvallen) de villa willen verlaten? Ik geloof daar niks van.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:18:59 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253670
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:06 schreef Day het volgende:

[..]

En wat nou als Jaap geen exit krijg, stop je dan weer met kijken?
Die is, ondanks de ingecalculeerde knipoog, inderdaad flauw ja.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:19:03 #158
58921 Day
You can fly!
pi_47253671
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:17 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Als ie geen waarschuwing krijgt gaan ie er gewoon mee door, maar dan nog erger. Dan is Huub dus exit binnen de volgende 48 uur.
Ik denk dat Jaap net al gewaarschuwd is (telefonisch). Daarna ging hij niet meer zo dicht bij Huub staan.
De redactie heeft gewoon groen licht gegeven, heeft aangekeken hoe ver het ging en halt geroepen toen ze het genoeg vonden.
I am gonna shine
pi_47253673
En Huub schreeuwde net Jaap nog even vol in z'n oor om 'm wakker te maken
X
X
X
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:19:41 #160
58921 Day
You can fly!
pi_47253674
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die is, ondanks de ingecalculeerde knipoog, inderdaad flauw ja.
Ik heb van jou ook een aantal flauwe posts gezien, Scan.
I am gonna shine
pi_47253677
Ik wel nog wel zien wat de rat doet, als ratasia erop staat dat Jaap eerstmogelijke ontslagronde moet vertrekken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:20:04 #162
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253679
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:17 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Toch wel lachen dat ik het nooit hebgezien. Ik kijk behoorlijk wat naar de streams
zijn van die menselijkheden die je eigenlijk niet opvallen.. tenzij je er op moet letten of iemand echt uitgebreid de onderkant van zijn hersenen aan het uitgraven is
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:20:41 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253684
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

We zullen het nog wel zien. Ik denk dat ze jaap d'r in houden, jij denkt van niet.
Eerlijk? Ik denk het ook, maar ik zou het belachelijk vinden.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:20:48 #164
60586 Veulen
pi_47253685
quote:
We mogen hier toch wel doorpraten over wat er vanavond gebeurde? Of is dat nou ineens ook al oftopic.

Overigens vind ik wel dat men hier even moet uitkijken dat het niet te veel op de persoon word gespeelt. Dat is iets minder tof...
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:21:06 #165
2018 PC eend
relativist
pi_47253688
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:19 schreef Day het volgende:

[..]

Ik denk dat Jaap net al gewaarschuwd is (telefonisch). Daarna ging hij niet meer zo dicht bij Huub staan.
De redactie heeft gewoon groen licht gegeven, heeft aangekeken hoe ver het ging en halt geroepen toen ze het genoeg vonden.
Dat denk ik ook
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:21:09 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253689
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:

[..]

Hij heeft nog steeds een alcohol ristrictie: zo snel zal ie wel niet meer te ver gaan. (Een leven zonder drank is zo gek nog niet)

blijf je me negeren? want dan tik ik nooit meer zo'n verhaal voor je
Een aantal goldstrikejes en hij zit zo aan zijn tax hoor

nee, ik negeer je niet Vond alleen je verhaal over hoe je met pesten om zou moeten gaan offtopic.. Iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:21:13 #167
58921 Day
You can fly!
pi_47253690
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:

[..]

We mogen hier toch wel doorpraten over wat er vanavond gebeurde? Of is dat nou ineens ook al oftopic.
Nee, dat is het niet
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:21:52 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253693
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:

Laten we eerlijk zijn: dat is toch ook vrij logisch. Het gaat om heel veel geld en dan zijn dat soort 'spelletjes' onvermijdelijk. Je moet je alleen wel aan de regels houden.... en die regels weten ze allemaal nu. Voor miljoenen euro's zou ik ook echt wel de grens opzoeken.
Je doet het nu al gratis.
Zie je zelf niet hoe diep jij en anderen in het experiment verzeild zijn geraakt?

Ik lees met verbazing mee.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:22:21 #169
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253698
quote:

[..]

Hey goede feedback
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:22:29 #170
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253700
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
Ik wel nog wel zien wat de rat doet, als ratasia erop staat dat Jaap eerstmogelijke ontslagronde moet vertrekken.
In de relatie van rat met Tasia heeft de rat het laatste woord....
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:22:46 #171
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_47253703
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:18 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Jaap heeft al vaker aangegeven dat hij wel het spel wil spelen. Waarom zou hij, als hij zijn doel heeft bereikt (afvallen) de villa willen verlaten? Ik geloof daar niks van.
Simpel, Jaap weet dat hij nooit zal winnen. Waarom blijven na een jaar als je van jezelf weet dat je niet kunt winnen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:22:55 #172
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47253705
Als Brian niet begon te praten... dan was Jaap doorgegaan met z'n ding (plek heroveren) en dan lag Huub er nu uit. Huub kan zich gewoon niet goed beheersen. Het enige waar Brian bang voor is dat Huub vervangen wordt.
En 1 ding is me wel duidelijk geworden vanavond die Jaap kan beter treiteren dan Huub en Eric bij elkaar. Ik heb al vaker gezegd Huub onderschat deze Jaap. Je kunt niet iemand afrekenen op iemands onbehouwenheid en z'n intellect negeren.
Het is echt een basis regel. Onderschat je tegenstander nooit.
Op woensdag 14 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:

[..]

Zie je zelf niet hoe diep jij en anderen in het experiment verzeild zijn geraakt?

Jij lurkert
pi_47253712
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:22 schreef Heldenaar het volgende:

[..]

In de relatie van rat met Tasia heeft de rat het laatste woord....
In deze kwestie geloof ik daar geen moer van. We zulen zien.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:24:30 #175
60586 Veulen
pi_47253717
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:21 schreef Maanvis het volgende:
Een aantal goldstrikejes en hij zit zo aan zijn tax hoor

nee, ik negeer je niet Vond alleen je verhaal over hoe je met pesten om zou moeten gaan offtopic.. Iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om.
Goldstrike: ik snap niet hoe iemand dat zonder problemen kan wegklokken.

Enne dan mag je wel even in gaan op dat stukje over jaap, of vind je nou echt dat die persoon sterk is? en dat ie echt een psychisch wrak is al dan niet door jarenlang pesten (we kunnen best een inhoudelijke discussie voeren: jij kan het)
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:25:07 #176
60586 Veulen
pi_47253722
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:21 schreef Day het volgende:
Nee, dat is het niet
Thanks
pi_47253723
Wie is of zijn er op stream 4?
pi_47253725
[quote]Op woensdag 14 maart 2007 02:19 schreef Day het volgende:

[..]

Ach ja,Natasia die al dagen van te voren weet wat voor een stemming eraan komt,Huub,Erik en Jaap die eerder vanavond naar achter werden geroepen en dan, ja hoor een paar uur later ruzie.En ik laat me er nog door opnaaien ook
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:25:29 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253726
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:17 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Hij heeft echt vele keren de (nieuwe) regels overtreden. Ik zou het echt raar vinden als hij hier met een waarschuwing vanaf komt. En, zoals ik al eerder zei, weet de redactie dat hij over 3 weken sowieso massaal wordt weggestemd, dus ik denk dat ze een kans om hem eruit te zetten (en er dus een nieuwe in kunnen zetten) wel aangrijpen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:26:11 #180
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253731
Juist in deze kwestie want ze vinden snollie niet meer betrouwbaar en Jaap is de opvolger backup.
pi_47253734
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij heeft echt vele keren de (nieuwe) regels overtreden. Ik zou het echt raar vinden als hij hier met een waarschuwing vanaf komt. En, zoals ik al eerder zei, weet de redactie dat hij over 3 weken sowieso massaal wordt weggestemd, dus ik denk dat ze een kans om hem eruit te zetten (en er dus een nieuwe in kunnen zetten) wel aangrijpen.
Ik denk het niet, maar ik hoop met je mee, wat een wancast is Jaap.
pi_47253735
quote:

nee, maar ik zag net wel Jaap zijn tong zover mogelijk uitsteken om zijn kin / wangen / bovenlip af te likken.
Hij was er behoorlijk lang druk mee

Telt dat ook?
pi_47253736
zijn er hier nog dombo's aanwezig die eraan twijfelen of Natasia het 2 uur uitje gaat krijgen?
(Waarvan Wilgo nota bene al van op de hoogte was...)
pi_47253742
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:26 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, maar ik zag net wel Jaap zijn tong zover mogelijk uitsteken om zijn kin / wangen / bovenlip af te likken.

Telt dat ook?
Wat mij betreftwel hoor
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:28:25 #185
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253743
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:

[..]

Weer een reactie over users. Je duikt echt altijd op met dit soort opmerkingen. Waarom blijf je terug komen als je je er zo aan stoort. Ga toch gewoon op het programma in, in plaats van altijd weer op reacties van users.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:28:42 #186
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253744
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
zijn er hier nog dombo's aanwezig die eraan twijfelen of Natasia het 2 uur uitje gaat krijgen?
Hopelijk blokt Syl hem voor Nataas op basis van het carnaval uitje blokkade van black kenau.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:29:09 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253747
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:25 schreef kybe het volgende:
[quote]

Ach ja,Natasia die al dagen van te voren weet wat voor een stemming eraan komt,Huub,Erik en Jaap die eerder vanavond naar achter werden geroepen en dan, ja hoor een paar uur later ruzie.En ik laat me er nog door opnaaien ook
Het is nu de derde week op rij dat het spectaculair is op dinsdagavond.
pi_47253750
Scan, vertrouw jij Brian?
Dat hij Jaap wegstemt?

Hij heeft zelfs Nicolaas niet weggestemd, toen... terwijl Nicolaas toch echt niet zijn vriendje was.
Brian houdt Jaap erin. Driedubbele backup voor zich zelf. Hij wil een buffer tussen zichzelf en Huub.
pi_47253751
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:26 schreef avonne het volgende:

[..]

Telt dat ook?
Kunnen we het herhaaldelijk en ongecontroleerd boeren laten van Jaap aan toevoegen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:29:43 #190
60586 Veulen
pi_47253752
quote:
Ik zou het ook zeer raar vinden. Zeker omdat wat betreft die sigaretten enzo er ook wel wat grenzen zijn opgezocht door hem. Ik heb het aantal keren dat ie op de lijn van de regels ging staan niet geteld. Maar ik denk dat de redactie haast niks anders kan dan reageren en ik denk ook dat het in hun voordeel is om dat te doen door jaap er uit te kicken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:29:53 #191
58921 Day
You can fly!
pi_47253755
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weer een reactie over users. Je duikt echt altijd op met dit soort opmerkingen. Waarom blijf je terug komen als je je er zo aan stoort. Ga toch gewoon op het programma in, in plaats van altijd weer op reacties van users.
Users verwijten dat ze alle realiteitszin kwijt zijn, omdat ze met je van mening verschillen, vind ik ook niet echt sterk, Scan.
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:31:10 #192
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253763
quote:
ja. hiero.
pi_47253764
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:28 schreef Heldenaar het volgende:

[..]

Hopelijk blokt Syl hem voor Nataas op basis van het carnaval uitje blokkade van black kenau.
Zal ze nooit doen/durven omdat ze bang is dang helemaal nooit meer iets te krijgen
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:31:58 #194
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253767
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
Scan, vertrouw jij Brian?
Dat hij Jaap wegstemt?

Hij heeft zelfs Nicolaas niet weggestemd, toen... terwijl Nicolaas toch echt niet zijn vriendje was.
Brian houdt Jaap erin. Driedubbele backup voor zich zelf. Hij wil een buffer tussen zichzelf en Huub.
Ik denk dat B rian zakelijk genoeg is om nu Jaap eruit te stemmen. Hij heeft ook wel door dat die jongen echt niet spoort. Ook omdat hij vanavond al aankondigde dat Brian de volgende is. Natasia zal hij er niet uitstemmen, maar Jaap twijfel ik niet echt aan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:32:40 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253771
quote:

En, zoals ik al eerder zei, weet de redactie dat hij over 3 weken sowieso massaal wordt weggestemd, dus ik denk dat ze een kans om hem eruit te zetten (en er dus een nieuwe in kunnen zetten) wel aangrijpen.
Ik denk ook dat hij na de beschermperiode voorbij zijn houdbaarheidsdatum is, maar er moet eerst nog een andere nieuwe in.
Volgens mij is het zeer moeilijk om geschikte kandidaten te vinden.

Voor de redactie is dit ook een totaal nieuwe ervaring en ze leren ervan terwijl het bezig is.
Momenteel zien ze dat de kijkcijfers oplopen en daar zullen ze kandidaten op selecteren.
Geen Angelique's, Ilona's, Stephan's etc. meer....
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:33:02 #196
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253774
Doe ik eentje totaal offtopic:
Slaap lekker
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:33:28 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253775
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:29 schreef Day het volgende:

[..]

Users verwijten dat ze alle realiteitszin kwijt zijn, omdat ze met je van mening verschillen, vind ik ook niet echt sterk, Scan.
Als dat het enige was wat ik altijd post was ik het met je eens Day
Maar okee, touche. Laten we ophopuden met elkaar dingen te gaan verwijten.
pi_47253776
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:28 schreef Heldenaar het volgende:

[..]

Als Sylvia dat niet doet, valt me dat zwaar tegen.

Aan de andere kant weet ik niet of ze zin heeft om de avond voor haar vaders begrafenis heisa over zich heen te krijgen. Maar ze moet toch ergens een keer een weerstand voelen.
pi_47253779
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:22 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Simpel, Jaap weet dat hij nooit zal winnen. Waarom blijven na een jaar als je van jezelf weet dat je niet kunt winnen?
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ie dat jaar al helemaal niet gaat redden. Deze rwarwe gast in binnenkorwt aan de beurwt. Dag Jaap
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:34:53 #200
60586 Veulen
pi_47253780
quote:
Ja ik. Ik denk dat amanda hem krijgt. Uiteindelijk denk ik dat zij zich heel hard gaat maken daarvoor en dat ze zo overstag gaan. Als huub niet al om is, want wat fluisterde hij direct na die discussie in de keuken in amanda d'r oor waardoor ze zo blij ging kijken?

Ik denk ook dat iedereen behalve brian en jaap het haar meer gunt dan natasia. Brian gaat hem niet verloren laten gaan en geeft hem aan amanda dan uiteindelijk en jaap gaat dan ook mee als een trouwe hond.

Maar het blijven speculaties
pi_47253782
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:

[..]

Kunnen we het herhaaldelijk en ongecontroleerd boeren laten van Jaap aan toevoegen?
Herhaaldelijk ja, maar volgens mij niet ongecontroleerd....
Het is niet zo dat het er per ongeluk uitfloept, en hij zijn hand snel naar de mond brengt en sorry zegt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:37:02 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253787
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:32 schreef APK het volgende:
Momenteel zien ze dat de kijkcijfers oplopen en daar zullen ze kandidaten op selecteren.
Geen Angelique's, Ilona's, Stephan's etc. meer....
En terecht natuurlijk. Die zorgen absoluut niet voor boeiende tv en daar gaat het nou eenmaal wel om. Vele voorgaande BB's zijn daar op stukgelopen. Dat het publiek nu niemand weg kan stemmen is misschien wel juist de kracht van de gouden kooi. Nu kunnen ze de klootzakken laten zitten, waardoor het toch boeiend blijft.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:37:06 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253788
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:

Ik vind het inhoudelijk, het gaat over het programma en hoe het door de kijkers beleefd worrdt.
Ik probeer jou duidelijk te maken dat jij als verslaafde streamkijker ook onderdeel van het experiment bent.
En dat ik op jou reageer is in mijn optiek logisch. Jij bent de grootste demagoog en laat je volgens mij veel te veel meeslepen.

Het ideale klankbord van de redactie dus, alleen hebben zij soms andere ideeen over het verloop dan jij.
pi_47253790
Arghhhhhh dat ie Huub in zn gezicht boerde, echt TE smerig!
pi_47253792
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:35 schreef avonne het volgende:

[..]

Het is niet zo dat het er per ongeluk uitfloept, en hij zijn hand snel naar de mond brengt en sorry zegt.
ongecontroleerd absoluut, je zou hem eens moeten zien trainen
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:37:39 #206
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253793
oke oke !! ik lees het allemaal niet meer !!

kroenjo nogwattus !! wat gebeurd hier allemaal hey yoe !! ...cool down zou die gek van een brian zeggen !!

scanmann !!! ik ben het met je eens qua aanranding
day !! ... ik heb je nooitt gesnapt en nu nog steeds niet ( ondanks dat je paars zwart wit blauw purpler of yellow bent ...wat jaap deed vanavond was vies en goor !! iemand lichamelijk met zijn eigen walgelijke lichaam een en ander storen in zijn vrijheid !! bwerghhhhhgggg !! dat jij dat goedkeurdt is idd jou menig......
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_47253794
Hebben jullie nog beeld?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:37:53 #208
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253795
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:35 schreef avonne het volgende:

[..]

Denk je dat hij daar competent genoeg voor is? Waarschijnlijk zal hij daar eerst een cursus voor moeten volgen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:38:48 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253797
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Sylvia dat niet doet, valt me dat zwaar tegen.

Aan de andere kant weet ik niet of ze zin heeft om de avond voor haar vaders begrafenis heisa over zich heen te krijgen. Maar ze moet toch ergens een keer een weerstand voelen.
Sylvia heeft tot nu toe 1 keer iets geblokt en dat was na zorgvuldig hersenspoelen door Nathanael en Bart... 2 mensen die vanuit Sylvia's oogpunt bijna aan de kant van Natasia stonden.

Sylvia is diplomatiek en zal niet snel een stemming blokken, daarbij is ze ook gewoon aardig en gunt iedereen zijn/har verzetje.

Het zou mij dus niets verbazen als ze het niet zou blokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253799
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
Arghhhhhh dat ie Huub in zn gezicht boerde, echt TE smerig!
Ja en met zijn grote lichaam over hem hangen brrrr
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:40:32 #211
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253802
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ja ik. Ik denk dat amanda hem krijgt. Uiteindelijk denk ik dat zij zich heel hard gaat maken daarvoor en dat ze zo overstag gaan. Als huub niet al om is, want wat fluisterde hij direct na die discussie in de keuken in amanda d'r oor waardoor ze zo blij ging kijken?

Ik denk ook dat iedereen behalve brian en jaap het haar meer gunt dan natasia. Brian gaat hem niet verloren laten gaan en geeft hem aan amanda dan uiteindelijk en jaap gaat dan ook mee als een trouwe hond.

Maar het blijven speculaties
En daarom gaat Natasia vanaf morgen snollie dissen, het liefst waar Brian bij is om hem aan haar kant te krijgen voor de stemming.
pi_47253804
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk. Die zorgen absoluut niet voor boeiende tv en daar gaat het nou eenmaal wel om. Vele voorgaande BB's zijn daar op stukgelopen. Dat het publiek nu niemand weg kan stemmen is misschien wel juist de kracht van de gouden kooi. Nu kunnen ze de klootzakken laten zitten, waardoor het toch boeiend blijft.
Precies ! En daarom zullen ze Brian nooit laten gaan.
elke soap heeft een bad guy nodig type Ludo enz.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:40:50 #213
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_47253805
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef snetje het volgende:

kroenjo nogwattus !! wat gebeurd hier allemaal hey yoe !! ...cool down zou die gek van een brian zeggen !!

day !! ... ik heb je nooitt gesnapt en nu nog steeds niet ( ondanks dat je paars zwart wit blauw purpler of yellow bent ...wat jaap deed vanavond was vies en goor !! iemand lichamelijk met zijn eigen walgelijke lichaam een en ander storen in zijn vrijheid !! bwerghhhhhgggg !! dat jij dat goedkeurdt is idd jou menig......
Day is gewoon een neutrale Fokster
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:40:57 #214
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253807
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vind het inhoudelijk, het gaat over het programma en hoe het door de kijkers beleefd worrdt.
Ik probeer jou duidelijk te maken dat jij als verslaafde streamkijker ook onderdeel van het experiment bent.
En dat ik op jou reageer is in mijn optiek logisch. Jij bent de grootste demagoog en laat je volgens mij veel te veel meeslepen.
Dat snap ik. Is idd waar, maar daar kan ik zelf niets aan doen ... en wil ik niets aan doen trouwens. Ik zie het, in tegenstelling tot jou blijkbaar, niet als negatief. Het voelt om de een of andere reden wel prettig. Het valt mij alleen op dat je mensen graag eniszins op hun plek wilt zetten door dat soort posts. Volgens mij was jij ook een redelijk fanatiek BB volger, dus die posts zijn niet echt gepast. Iedereen ondergaat het op zijn/haar eigen manier. Ik kan geen programma als dit volgen zonder echt fanatiek te zijn.
pi_47253809
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sylvia heeft tot nu toe 1 keer iets geblokt en dat was na zorgvuldig hersenspoelen door Nathanael en Bart... 2 mensen die vanuit Sylvia's oogpunt bijna aan de kant van Natasia stonden.

Sylvia is diplomatiek en zal niet snel een stemming blokken, daarbij is ze ook gewoon aardig en gunt iedereen zijn/har verzetje.

Het zou mij dus niets verbazen als ze het niet zou blokken.
mij ook niet, ze heeft ook net die 12 uur gekregen voor haar vader. Ze zal de stemming niet blokken
pi_47253810
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:39 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ja en met zijn grote lichaam over hem hangen brrrr
Ik had hem recht in z'n gezicht gespit -actie-reactie - 1-1 - laat de redactie maar uitzoeken wat er nou eigenlijk onbehoorlijker is.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:41:41 #217
58921 Day
You can fly!
pi_47253813
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef snetje het volgende:

Wat dat met de hele discussie te maken heeft, snap ik niet, maar dat zal dat wel aan mij liggen.

En ik heb volgens mij meerdere keren uitgelegd dat ik Jaap's gedrag irl nooit goed zou keuren, maar in dit specifieke geval wel. Het is gewoon een spel. Huub speelt het op zijn manier, Jaap op de zijne.
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:41:43 #218
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253814
quote:

[..]

ik ben het niet altijd eens met scan !!
maar als ik toch één ding eerlijk moet zeggen is het toch scan !! die goed post !! en zijn bek durft los te trekken !!

oprecht ook nog !!

[ Bericht 1% gewijzigd door snetje op 14-03-2007 02:52:27 ]
pi_47253815
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:40 schreef farceman het volgende:

[..]

Precies ! En daarom zullen ze Brian nooit laten gaan.
elke soap heeft een bad guy nodig type Ludo enz.
Wat mij betreft voegt Brian op het moment echt niks meer toe. De enige verhaallijn is zn wipje met Amanda om de 3 dagen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:42:46 #220
60586 Veulen
pi_47253819
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:40 schreef Heldenaar het volgende:
En daarom gaat Natasia vanaf morgen snollie dissen, het liefst waar Brian bij is om hem aan haar kant te krijgen voor de stemming.
Maakt niet uit, uiteindelijk wil niemand dit verloren laten gaan...
pi_47253824
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat mij betreft voegt Brian op het moment echt niks meer toe. De enige verhaallijn is zn wipje met Amanda om de 3 dagen.
Ik denk dat inmiddels een algemene stelregel kan zijn dat sex is DGK behoorlijk saai is en dan maakt het geen reet uit wie met wie (hoewel, Huub met Eric met Sylvia. Rat met Ratasia?) damn, aansturen!
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:45:03 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253825
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef scanman01 het volgende:

Zijn we het in ieder geval over een ding eens.

Maar ik zie een paralel met zeer fanatieke supporters van een voetbalclub.
Die gaan zo op in hun clubliefde dat ze vergeten dat voetbal zelf ook een mooi spel is en bv overtredingen van de spelers van hun eigen club vergoeilijken en soms zo ver gaan dat ze mensen die een andere mening hebben bedreigen.

Niet dat ik zeg dat jij de niet Huub fans bedreigt, maar ik heb hier regelmatig mensen zien posten die het schuim op hun mond hadden staan....
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:45:09 #223
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253826
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:41 schreef Day het volgende:

[..]

Wat dat met de hele discussie te maken heeft, snap ik niet, maar dat zal dat wel aan mij liggen.

En ik heb volgens mij meerdere keren uitgelegd dat ik Jaap's gedrag irl nooit goed zou keuren, maar in dit specifieke geval wel. Het is gewoon een spel. Huub speelt het op zijn manier, Jaap op de zijne.
Je schijnt niet te begrijpen dat de dingen die Jaap deed dus gewoon niet mogen. Je mag niet meer de weg blokkeren (wat hij 10x deed ongeveer) en je mag niet meer aan andermans spullen ed zitten (ook sigarette), wat Jaap ongeveer 5x wél deed. Ook mag je iemand niet, ma herhaalderlijk waarschuwen dat je daar niet van gediend bent, aanraken. Ook dat deed Jaap wel 10x. Dus waar gaat je bericht nog over dan
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:45:24 #224
60586 Veulen
pi_47253829
quote:
Nou hij gebruikt jaap op dit moment toch aardig als marionet. Dit hele gedoe van vanavond hebben we te danken aan het feit dat brian jaap van de week flink heeft zitten opstoken.
pi_47253831
Persoonlijk zou ik het MISSCHIEN aan Natasia geven als ze die 2 uur haar kinderen zou zien.

Ik ben benieuwd in hoeverre ze daar de komende dagen over gekapitteld zal worden.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:46:46 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253835
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je schijnt niet te begrijpen dat de dingen die Jaap deed dus gewoon niet mogen. Je mag niet meer de weg blokkeren (wat hij 10x deed ongeveer) en je mag niet meer aan andermans spullen ed zitten (ook sigarette), wat Jaap ongeveer 5x wél deed. Ook mag je iemand niet, ma herhaalderlijk waarschuwen dat je daar niet van gediend bent, aanraken. Ook dat deed Jaap wel 10x. Dus waar gaat je bericht nog over dan
Je keurt Huub z'n getreiter echter wel goed???
En qua "niet mogen" gaat hij daar ook iedere keer over de grens, Nathanael heeft uiteindelijk een waarschuwing gekregen voor datzelfde gedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:47:46 #227
58921 Day
You can fly!
pi_47253839
quote:

[..]

Als Jaap verkeerd zat, horen we dat morgen wel, Scan.
Jij brengt dit heel stellig, terwijl er nog totaal geen beslissing genomen is, dus waar gaan jouw berichten dan over?
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:47:58 #228
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253840
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:41 schreef Day het volgende:

[..]

dit is toch een COS !!

geen discussie topic ...... nou dan !! duheuuuuu
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:48:50 #229
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253841
pi_47253845
Alles slaapt, jammer.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:49:21 #231
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253846
quote:

[..]

kijk jij wel naar dezelfde goudenkooi als ikwant ik zie Brian als de leider van het kamp van Natasia, Jaap en Amanda. Daarnaast word hij verafgood door Huub en onderschat door Sylvia, balt hij snollie doet hij gitaarles, vliegt, dj't, en acteerlest ie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:49:25 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253847
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je keurt Huub z'n getreiter echter wel goed???
En qua "niet mogen" gaat hij daar ook iedere keer over de grens, Nathanael heeft uiteindelijk een waarschuwing gekregen voor datzelfde gedrag.
Het is absoluut niet mijn stijl , maar het schijnt te mogen. Dáár gaat het dus om. Je kunt er uren over lullen, maar wat Huub flikt mag dus blijkbaar wel (anders was hij al exit geweest). Zo is het gewoon. Kan ik ook verder niets aan doen. Ik ben echt de laatste die pesterijen goed zou keuren, maar in DGK is het toegestaan.
pi_47253850
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk zou ik het MISSCHIEN aan Natasia geven als ze die 2 uur haar kinderen zou zien.

Ik ben benieuwd in hoeverre ze daar de komende dagen over gekapitteld zal worden.
Als Natasia alléén haar 2 kinderen zou zien in die 2 uur zou ik ook wel willen dat zij het kreeg. Maar dan geen Wilgo erbij
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:50:27 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253853
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:47 schreef Day het volgende:

[..]

Als Jaap verkeerd zat, horen we dat morgen wel, Scan.
Jij brengt dit heel stellig, terwijl er nog totaal geen beslissing genomen is, dus waar gaan jouw berichten dan over?
Over de nieuwe regels die echt HEEL duidelijk zijn voorgelezen vorige week.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:50:58 #235
58921 Day
You can fly!
pi_47253855
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:47 schreef snetje het volgende:

[..]

dit is toch een COS !!

geen discussie topic ...... nou dan !! duheuuuuu
Misschien dat ze in de periode dat jij op VOL mod was niet mochten discussiëren, maar in de COS-topics van FOK! is het wel degelijk toegestaan. Graag zelfs!

Dus graag je punt, als je die hebt!
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:50:58 #236
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253856
quote:

[..]

juistem !! en dan niet te vergeten dat huup nog steeds dik last heeft van zijn ribben ....
pi_47253858
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Als Natasia alléén haar 2 kinderen zou zien in die 2 uur zou ik ook wel willen dat zij het kreeg. Maar dan geen Wilgo erbij
Daaaag, als ze die wil zien, gaat ze maar lekker naar huis. Lekker hoor voor die kids, 2 uurtjes met mamma spelen. Dan gaat ze weer weg, huh?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:52:14 #238
60586 Veulen
pi_47253861
Natasia wil ie 2 uur alleen maar omdat ze wilgo wil neuken. Niet meer en niet minder, dat wijf is zo hitsig.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:52:54 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253862
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is absoluut niet mijn stijl , maar het schijnt te mogen. Dáár gaat het dus om. Je kunt er uren over lullen, maar wat Huub flikt mag dus blijkbaar wel (anders was hij al exit geweest). Zo is het gewoon. Kan ik ook verder niets aan doen. Ik ben echt de laatste die pesterijen goed zou keuren, maar in DGK is het toegestaan.
Als je dat echt walgelijk vind zou het misschien meer indruk maken op de redactie als dat naar voren zou komen, nu zien ze alleen maar streamers die Jaap walgelijk vinden, die mbt Huub een roze zonnebril ophebben en die achteraf nog een uur lopen te rellen omdat ze kwaad zijn dat niet iedereen die roze Huubbril opheeft.

Zoals ik al eerder gezegd heb: ik keur het gedrag van geen van beiden goed, en dat simpele "het mag kennelijk" vind ik geen reden om mijn mening over dat wat ik persoonlijk immoreel vind te wijzigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:53:11 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253863
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Als Natasia die 2 uur krijgt (wat bijna zeker is ben ik bang) gaat ze 5 minuutjes met de kids knuffelen... en de rest van de tijd hangt ze met Wilgo in de kroonluchter.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:53:29 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253865
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:

Dat snap ik. Is idd waar, maar daar kan ik zelf niets aan doen ... en wil ik niets aan doen trouwens. Ik zie het, in tegenstelling tot jou blijkbaar, niet als negatief. Het voelt om de een of andere reden wel prettig.
Elke verslaving is prettig, tot je je fix niet krijgt....
quote:
Het valt mij alleen op dat je mensen graag eniszins op hun plek wilt zetten door dat soort posts.
Relativeren en een beetje tegengas geven is volgens mij niets mis mee.
quote:
Volgens mij was jij ook een redelijk fanatiek BB volger, dus die posts zijn niet echt gepast. Iedereen ondergaat het op zijn/haar eigen manier. Ik kan geen programma als dit volgen zonder echt fanatiek te zijn.
Ik volg DGK ook 'fanatiek', maar ik probeer geen fanaat te worden.
Iedereen staat het uiteraard vrij om op zijn eigen manier iets te volgen, maar mijn probleem is dus dat jij probeert andere mensen jouw manier op te dringen.

Op zulke momenten vraag ik mij af of je 'the bigger picture' nog ziet.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:55:43 #242
58921 Day
You can fly!
pi_47253870
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Over de nieuwe regels die echt HEEL duidelijk zijn voorgelezen vorige week.
Volgens mij kijken zowel jij als ik lang genoeg naar DGK om te weten dat de regels elke keer weer anders geïntepreteerd kunnen worden.
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:56:53 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253871
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je dat echt walgelijk vind zou het misschien meer indruk maken op de redactie als dat naar voren zou komen, nu zien ze alleen maar streamers die Jaap walgelijk vinden, die mbt Huub een roze zonnebril ophebben en die achteraf nog een uur lopen te rellen omdat ze kwaad zijn dat niet iedereen die roze Huubbril opheeft.

Zoals ik al eerder gezegd heb: ik keur het gedrag van geen van beiden goed, en dat simpele "het mag kennelijk" vind ik geen reden om mijn mening over dat wat ik persoonlijk immoreel vind te wijzigen.
Dat vind ik een flauwe reactie. Je kunt niet iemand veroordelen op iets wat klaarblijkelijk is toegestaan. Je mag wel tegen die regel op zich protesteren, maar op dit moment gelden die regels nog en dan is Huub dus niet fout bezig geweest en Jaap wel. Zo zit het wat mij betreft in elkaar. Van mij mogen ze dat gescheld ook verbieden, maar dat is nu nog niet aan de orde.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:58:18 #244
60586 Veulen
pi_47253876
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:55 schreef Day het volgende:
Volgens mij kijken zowel jij als ik lang genoeg naar DGK om te weten dat de regels elke keer weer anders geïntepreteerd kunnen worden.
Helaas is dat waar ja. Maar als ze dat doen zou ik het wel naaierig vinden. Dit was namelijk het moment waarop ik hoopte die herkauwer niet meer te zien als ik de streams aan zet morgen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:01:43 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253878
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik een flauwe reactie. Je kunt niet iemand veroordelen op iets wat klaarblijkelijk is toegestaan. Je mag wel tegen die regel op zich protesteren, maar op dit moment gelden die regels nog en dan is Huub dus niet fout bezig geweest en Jaap wel. Zo zit het wat mij betreft in elkaar. Van mij mogen ze dat gescheld ook verbieden, maar dat is nu nog niet aan de orde.
Toen Nathanael het deed waren hier ook nog een aantal mensen die riepen "het mag kennelijk" en die het geweldig spel van Nathanael vonden, door de publieke opinie is de redactie daar toen anders over gaan denken en Nathanael heeft nadat dat volledig uit de hand gelopen was zelfs een waarschuwing gekregen.

Afgezien van het feit dat de paar Nathanael fans zich hier destijds rustig konden laten zien zonder voor gek te worden uitgemaakt zijn het nu voornamelijk de toenmalige Huub-fans die niet willen zien dat het verschil tussen toen en nu niet echt heel groot is.

Toen was "het mag kennelijk" ook geen reden om het maar goed te keuren, waarom zou dat nu wel zo zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:02:35 #246
58921 Day
You can fly!
pi_47253882
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toen Nathanael het deed waren hier ook nog een aantal mensen die riepen "het mag kennelijk" en die het geweldig spel van Nathanael vonden, door de publieke opinie is de redactie daar toen anders over gaan denken en Nathanael heeft nadat dat volledig uit de hand gelopen was zelfs een waarschuwing gekregen.

Afgezien van het feit dat de paar Nathanael fans zich hier destijds rustig konden laten zien zonder voor gek te worden uitgemaakt zijn het nu voornamelijk de toenmalige Huub-fans die niet willen zien dat het verschil tussen toen en nu niet echt heel groot is.

Toen was "het mag kennelijk" ook geen reden om het maar goed te keuren, waarom zou dat nu wel zo zijn?
Precies!
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:03:07 #247
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253884
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef Day het volgende:

[..]

Misschien dat ze in de periode dat jij op VOL mod was niet mochten discussiëren, maar in de COS-topics van FOK! is het wel degelijk toegestaan. Graag zelfs!

Dus graag je punt, als je die hebt!
owj jaa leuk krijgen we dit ... ik zat er al op te wachten !! vandaar die vijandigheid richting mij !!
even voor de de duidelijkheid !! mijn avater had ik allang !! al langer voordat diegene hem van vol hem had ...

de eerste keer dat ik op vol kwam had ik ook het idee van ja hallo !!! das de mijne !!!

bij nader inzien vindt ik het nog leuk ook !! dat de moderator daaro mijn avater overneemt !!

anyway ! ik begrijp het dus al weer ... doordat iemand anders dezelfde avater heeft als mij ( en dan ook nog eens de mod is van een ander forum.... waar ik haast nooit lees !! ) ben ik dus gelijk al minder in jouw ogen ... en nu begrijp ik ook waarom je gelijk elke keer pissed off op me bent !!

jij je zin .......troela !! ....................barf !!!
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:05:26 #248
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253890
Jaapio/Brianless - Hupert/Erika 1-0

Weltrusten all.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:07:15 #249
58921 Day
You can fly!
pi_47253891
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:03 schreef snetje het volgende:

[..]

owj jaa leuk krijgen we dit ... ik zat er al op te wachten !! vandaar die vijandigheid richting mij !!
even voor de de duidelijkheid !! mijn avater had ik allang !! al langer voordat diegene hem van vol hem had ...

de eerste keer dat ik op vol kwam had ik ook het idee van ja hallo !!! das de mijne !!!

bij nader inzien vindt ik het nog leuk ook !! dat de moderator daaro mijn avater overneemt !!

anyway ! ik begrijp het dus al weer ... doordat iemand anders dezelfde avater heeft als mij ( en dan ook nog eens de mod is van een ander forum.... waar ik haast nooit les !! ) ben ik dus gelijk al minder in jouw ogen ... en nu begrijp ik ook waarom je gelijk elke keer pissed off op me bent !!

jij je zin .......troela !! ....................barf !!!
De vijandigheid komt van jou, niet van mij!!!!
Ik heb je al een keer eerder gevraagd wat je probleem precies is, je kan er maar geen antwoord op geven, maar duik wel regelmatig op met je onderhuidse sneren. Heb ik een tijdje gepikt, nu niet meer! Heel simpel!
Wil je er verder over praten, ga je maar naar FB of je stuurt me een PM.

En voor de duidelijkheid, je HOEFT niet op mijn berichten te reageren.
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:07:35 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253892
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:53 schreef APK het volgende:

Op zulke momenten vraag ik mij af of je 'the bigger picture' nog ziet.
Geen probleem, echt. Maar dat zul jij waarschijnlijk anders zien. Met andere woorden: een oneindigende discussie.
Ik zoek mijn bedje maar eens op.
pi_47253895
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu maak je helaas geen onderscheid in een situatie voor- en nadat er aanvullende regels in het leven zijn geroepen. Dat is het simpele en juiste punt wat scan probeert te maken.

Ten grondslag aan die aanvullende regels gesteld na de situatie NL/Huub ligt volgens mij een intentiemotivatie - sar en jen je om iemand zo gek te krijgen dat diegene zelf beslist te vertrekken. of sar en je jen je iemand om "de regels" te overtreden om zo een gedwongen vertrek te forceren. Deze laatste motivate hebben Rat en Jaap al meerdere malen heel duidelijk uitgesproken. De eerste is heel duidelijk uitgesproken door Eric en Huub.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:08:55 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253898
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen probleem, echt. Maar dat zul jij waarschijnlijk anders zien. Met andere woorden: een oneindigende discussie.
Ik zoek mijn bedje maar eens op.
Truste
Oeps.. offtopic
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253904
Ik vind het ontzettend moeilijk om een discussie te voeren over DGK vanavond. Noem me een softie, maar ik kom in de knoop met mn eigen normen en waarden. Wat APK zegt deel ik. Ik wil plezier houden in het kijken, maar loop soms het gevaar dat ik er in mee wordt gesleept. Dan vind ik zelfs mezelf niet meer leuk en betrap me op nare postings. Als Day of Scan iets posten weet ik opeens niet meer wat ik er van moet denken en neem afstand. Ik weet niet wat de regels precies zijn en ik erger me aan alle bewoners, ja zelfs soms ook aan Sylvia. Ik denk dat het programma boeiend is omdat in elk mens iets zit waar je zelf blij of agressief van wordt. De grootste winnaar is Talpa. Die verdienen harde knaken met aanwijzingen en mensen die hun huid verkopen voor de poen. Ik probeer me niet blind te staren op een held, een huub of een Jaap. Maar probeer het gedrag te snappen wat ze daar vertonen. Dat gaat me soms echt mn petje te boven.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47253914
Wie snurkt?
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:15:35 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253915
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu maak je helaas geen onderscheid in een situatie voor- en nadat er aanvullende regels in het leven zijn geroepen. Dat is het simpele en juiste punt wat scan probeert te maken.

Ten grondslag aan die aanvullende regel ligt volgens mij een intentiemotivatie - sar en jen je om iemand zo gek te krijgen dat diegene zelf beslist te vertrekken. of sar en je jen je iemand om "de regels" te overtreden om zo een gedwongen vertrek te forceren. Deze laatste motivate hebben Rat en Jaap al meerdere malen heel duidelijk uitgesproken. De eerste is heel duidelijk uitgesproken door Eric en Huub.
Je kunt in dit soort situaties heel moeilijk de grens aangeven tussen wat net wel mag en wat net niet mag, maar het lijkt inmiddels niet meer uit te maken wat Jaap doet: het mag nooit, en wat Huub doet: het mag altijd..

De regels geven meer en meer mogelijkheid tot vrije interpretatie ervan, neem alleen al het "fysiek geweld kan leiden tot een exit" Dat ze de regels daar o.a. mee gewijzigd hebben geeft mij niet aan dat ze duidelijker zijn geworden qua wat wel kan en wat niet kan.

Er is vanavond hier ook diverse malen geroepen dat Jaap een exit zou moeten krijgen wegens dreigend gedrag, dat was fysiek geweld...
Ik zou er ook niet vrolijk van worden dat Jaap met zijn 200 kilo zo over mij heen zou hangen, maar ik zou daarentegen Jaap ook niet echt een reden geven om dat te doen...

In mijn ogen zijn ze beiden fout, en hebben ze beiden de kans om het te stoppen maar doen ze het geen van beiden... het is voor allebei vast vervelend, maar toch gaan ze door, kennelijk hebben ze er dus wat aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 14-03-2007 03:21:33 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:16:22 #256
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253918
Ik vind wat Jaap vanavond gedaan heeft toch iets wat ik niet kan afkeuren. De regels zijn de afgelopen tijd wel zo aangepast dat elk greintje initiatief de kop wordt ingedrukt om een ander het huis uit te kunnen jagen. Hoe wil je nu nog een ander wegjagen zonder kinderachtig gedrag te kunnen vertonen?
pi_47253919
Japio is nu hele grote, dikke frikandellen aan het doorzagen
pi_47253933
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:16 schreef Heathen het volgende:
Ik vind wat Jaap vanavond gedaan heeft toch iets wat ik niet kan afkeuren. De regels zijn de afgelopen tijd wel zo aangepast dat elk greintje initiatief de kop wordt ingedrukt om een ander het huis uit te kunnen jagen. Hoe wil je nu nog een ander wegjagen zonder kinderachtig gedrag te kunnen vertonen?
Jaap heeft iets heel goeds neergezet en dat is grote klasse. Gnoom Huub heeft simpelweg het nakijken.....
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:19:34 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253935
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:

De grootste winnaar is Talpa. Die verdienen harde knaken met aanwijzingen en mensen die hun huid verkopen voor de poen. Ik probeer me niet blind te staren op een held, een huub of een Jaap. Maar probeer het gedrag te snappen wat ze daar vertonen. Dat gaat me soms echt mn petje te boven.

Al die arme mensen die morgen de COS nalezen, allemaal lange verhalen ipv oneliners.
pi_47253943
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:19 schreef APK het volgende:

[..]

Al die arme mensen die morgen de COS nalezen, allemaal lange verhalen ipv oneliners.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:21:41 #261
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253947
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:07 schreef Day het volgende:

[..]

De vijandigheid komt van jou, niet van mij!!!!
Ik heb je al een keer eerder gevraagd wat je probleem precies is, je kan er maar geen antwoord op geven, maar duik wel regelmatig op met je onderhuidse sneren. Heb ik een tijdje gepikt, nu niet meer! Heel simpel!
Wil je er verder over praten, ga je maar naar FB of je stuurt me een PM.

En voor de duidelijkheid, je HOEFT niet op mijn berichten te reageren.
nee hoeft ook niet meer !! i k weet nu waar jou vijandelijkheid richting mij afkomt !!
je hebt het nu zelf duidelijk gemaakt ! je bent allergisch voor mijn avater ! en waarom

omdat de moderator daar even dezelfde avater ... als mij had
je ziet de mijne hier op FOK en hebt gelijk dus al een mening over mij
jij mag wel in een discussie gan en anderen niet ..... gaan ze te ver dan krijgen ze een waarschuwing pm van jou !!

ik snap eigenlijk je hele probleem niet jij wou hier toch niet meer modereren je had het toch te druk
laat alles nu dan ook aan Gert over en bemoei je er niet meer mee !!!!
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:23:34 #262
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253954
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:19 schreef looier het volgende:

[..]

Jaap heeft iets heel goeds neergezet en dat is grote klasse. Gnoom Huub heeft simpelweg het nakijken.....
Nou nee, dat ook weer niet bepaald. Huub is van persoon wat aggresiever dan ik weet ik nu al. En toch had ik hem waarschijnlijk Jaap eerder op zijn muil geslagen. Dus wat dat betreft heeft Huub zich goed ingehouden. Het enige waar je kritiek op zou kunnen hebben is dat hij niet direct een tegenaanval heeft ingezet. Maar er is niks mis mee om een avond gewoon te incasseren. Word je een man van.
pi_47253957
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:16 schreef Heathen het volgende:
De regels zijn idd aangepast, maar er zijn nog steeds regels. Reden dat die hele grote vette niet de doorgang mocht blokkeren voor Huub. Ideetje voor Huub? Gewoon de hele koelkast leeghalen, kwark verstoppen van Japio etc. ect. Kinderachtig, maar het is dus kennelijk een wegpestshow waarin bijna alles geoorloofd is, behalve fysiek geweld.
pi_47253964
Truste fokkertjes
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:25:51 #265
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253967
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:24 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

De regels zijn idd aangepast, maar er zijn nog steeds regels. Reden dat die hele grote vette niet de doorgang mocht blokkeren voor Huub. Ideetje voor Huub? Gewoon de hele koelkast leeghalen, kwark verstoppen van Japio etc. ect. Kinderachtig, maar het is dus kennelijk een wegpestshow waarin bijna alles geoorloofd is, behalve fysiek geweld.
Dat mag dus ook niet meer.
pi_47253970
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt in dit soort situaties heel moeilijk de grens aangeven tussen wat net wel mag en wat net niet mag, maar het lijkt inmiddels niet meer uit te maken wat Jaap doet: het mag nooit, en wat Huub doet: het mag altijd..

De regels geven meer en meer mogelijkheid tot vrije interpretatie ervan, neem alleen al de "fysiek geweld kan leiden tot een exit" Dat de de regels daar o.a. mee gewijzigd hebben geeft mij niet aan dat ze duidelijker zijn geworden qua wat wel kan en wat niet kan.

Er is vanavond hier ook diverse malen geroepen dat Jaap een exit zou moeten krijgen wegens dreigend gedrag, dat was fysiek geweld...
Ik zou er ook niet vrolijk van worden dat Jaap met zijn 200 kilo zo over mij heen zou hangen, maar ik zou daarentegen Jaap ook niet echt een reden geven om dat te doen...

In mijn ogen zijn ze beiden fout, en hebben ze beiden de kans om het te stoppen maar doen ze het geen van beiden... het is voor allebei vast vervelend, maar toch gaan ze door, kennelijk hebben ze er dus wat aan.
Er zijn veel andere manieren denkbaar die Jaap had kunnen toepassen om Huub eenvoudig terug te sarren. Het fysiek contact zoeken is juist de manier die strookt met de intenties eerder besproken met de rat om Huub direct aan te sporen tot fysiek geweld en zo een exit te forceren. Een kopie van wat we erder tussen NL/Huub hebben gezien. Regels zijn opgesteld naar aanleiding van die escalatie. Is nu aan de redactie om deze regels consequent te handhaven. Verschil in interpretatie lijkt me in deze echt niet terecht.
pi_47253977
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:16 schreef Hanekrooi het volgende:
Japio is nu hele grote, dikke frikandellen aan het doorzagen
Is hij het?
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:29:27 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253982
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:

Een kopie van wat we erder tussen NL/Huub hebben gezien. Regels zijn opgesteld naar aanleiding van die escalatie. Is nu aan de redactie om deze regels consequent te handhaven. Verschil in interpretatie lijkt me in deze echt niet terecht.
Dus Huub mag gewoon blijven schoppen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:29:32 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253983
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er zijn veel andere manieren denkbaar die Jaap had kunnen toepassen om Huub eenvoudig terug te sarren. Het fysiek contact zoeken is juist de manier die strookt met de intenties eerder besproken met de rat om Huub direct aan te sporen tot fysiek geweld en zo een exit te forceren. Een kopie van wat we erder tussen NL/Huub hebben gezien. Regels zijn opgesteld naar aanleiding van die escalatie. Is nu aan de redactie om deze regels consequent te handhaven. Verschil in interpretatie lijkt me in deze echt niet terecht.
Edit: laat ook maar ook..... zinloos gebed zonder einde
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253984
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:

[..]

Nou nee, dat ook weer niet bepaald. Huub is van persoon wat aggresiever dan ik weet ik nu al. En toch had ik hem waarschijnlijk Jaap eerder op zijn muil geslagen. Dus wat dat betreft heeft Huub zich goed ingehouden. Het enige waar je kritiek op zou kunnen hebben is dat hij niet direct een tegenaanval heeft ingezet. Maar er is niks mis mee om een avond gewoon te incasseren. Word je een man van.
Huub is wel vaker agressief en dat wordt zijn ondergang.
Vandaag heeft Jaap al een gevoelige tik uitgedeeld...
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:29:51 #271
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253986
weet je wat !!

ik lees morgen wel weer bij op VOL !! lol ....
pi_47253988
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef APK het volgende:

[..]

Dus Huub mag gewoon blijven schoppen?
Waar heb jij het over?
pi_47253991
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij consequent handhaven hoort ook waarschuwen als men bekokstooft de regels te gaan overtreden, dan zou dus Brian ook een waarschuwing moeten hebben.
Dat klopt
pi_47253996
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef looier het volgende:

[..]

Dat deed Nathanael ook, en hij ging exit
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:32:25 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253997
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:

Waar heb jij het over?
Huub die Jaap een schop gaf om fysiek contact te voorkomen.
pi_47253998
Jaap praat weer enns in z'n slaap, de rat kwam even langs in wat onsamenhangend gebrabbel
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:32:32 #277
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253999
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef looier het volgende:

[..]

Na zelf 20 keer een gevoelige tik te hebben gehad. Dus wat dat betreft.
pi_47254002
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:32 schreef APK het volgende:

[..]

Huub die Jaap een schop gaf om fysiek contact te voorkomen.
Dat heet afhouden, een voetballer mag dat ook geloof ik Het was geen schop, maar een uitgestoken been.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:34:26 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_47254003
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:

Dat heet afhouden, een voetballer mag dat ook geloof ik Het was geen schop, maar een uitgestoken been.
Hangt een beetje van de scheids af, soms krijg je een penalty en soms niet.
pi_47254009
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:34 schreef APK het volgende:

[..]

Vergelijk Huub's been maar met een afhoudend schoudertje, daar was echt niets aan de hand. Dus geen inkomend gestrekt been.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:36:54 #281
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47254010
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:34 schreef APK het volgende:

[..]

Hey Goall, een echte oneliner
pi_47254017
Overigens had ik Jaap geloof ik krachtig van me vandaan geduwd. Of hij door een raam heen zou donderen zou me niet zo bezig houden - die ongelukjes kunnen gebeuren toch
pi_47254018
dit was een walgelijke vertoning vanavond, ben blij dat ze allemaal slapen nu, ik gooi ook mijn computer
uit, beetje late reactie maar ik was al een tijdje gestopt met kijken en ben effe wat anders gaan doen
was té erg,

enne........ ik ben een vrouw van1,65 mtr. maar als ik in huub's plaats was geweest had ik zeker gemept of geschopt of zo. alleen al naar het kijken van deze vertoning was ik totally pissed

idiote vent die Jaap

en Huub heeft zich nog prima ingehouden want hij had al aardig wat gedronken ook en daar heeft Jaap
volgens mij ook op gewacht

en brian, tja...... daar heb ik gewoon geen woorden meer voor , die mogen ze wat mij betreft publiekelijk afschieten

zo, ik ga pitten

hoop dat het morgen iets leuker is om naar te kijken

truste

woensdag 14 maart 2007 @ 03:43:15 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47254031
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zie een parallel met zeer fanatieke supporters van een voetbalclub.
Die gaan zo op in hun clubliefde dat ze vergeten dat voetbal zelf ook een mooi spel is en bv overtredingen van de spelers van hun eigen club vergoeilijken en soms zo ver gaan dat ze mensen die een andere mening hebben bedreigen.
Ik denk dat je het hiermee fantastisch omschreven hebt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47254038
Okido, het is rust - ik haak ook af, toedeleldoki, welterusten
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:44:47 #286
36022 Heathen
Its No Game
pi_47254041
Ik vind van niet.
pi_47254047
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:32 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Dat deed Nathanael ook, en hij ging exit
We zullen zien, voorlopig heeft Huub een waarschuwing aan zijn broek.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:57:59 #288
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47254066
Voor wie wat later inhaakt, volgens mij ligt Natasia naast Brian opeens en als ik het goed zie ligt Amanda er tussenin?
pi_47254071
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
Voor wie wat later inhaakt, volgens mij ligt Natasia naast Brian opeens en als ik het goed zie ligt Amanda er tussenin?
En er is geen beweging te zien onder de dekens?
  woensdag 14 maart 2007 @ 04:06:00 #290
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47254073
Nee, 't is even wennen.
Ben jij ook zo'n tienforumgast?
pi_47254074
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
Nee, 't is even wennen.
Ben jij ook zo'n tienforumgast?