Na zelf 20 keer een gevoelige tik te hebben gehad. Dus wat dat betreft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef looier het volgende:
[..]
Huub is wel vaker agressief en dat wordt zijn ondergang.
Vandaag heeft Jaap al een gevoelige tik uitgedeeld...
Dat heet afhouden, een voetballer mag dat ook geloof ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Huub die Jaap een schop gaf om fysiek contact te voorkomen.
Hangt een beetje van de scheids af, soms krijg je een penalty en soms niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
Dat heet afhouden, een voetballer mag dat ook geloof ikHet was geen schop, maar een uitgestoken been.
Vergelijk Huub's been maar met een afhoudend schoudertje, daar was echt niets aan de hand. Dus geen inkomend gestrekt been.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de scheids af, soms krijg je een penalty en soms niet.
Hey Goall, een echte onelinerquote:Op woensdag 14 maart 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de scheids af, soms krijg je een penalty en soms niet.
Ik denk dat je het hiermee fantastisch omschreven hebt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zie een parallel met zeer fanatieke supporters van een voetbalclub.
Die gaan zo op in hun clubliefde dat ze vergeten dat voetbal zelf ook een mooi spel is en bv overtredingen van de spelers van hun eigen club vergoeilijken en soms zo ver gaan dat ze mensen die een andere mening hebben bedreigen.
We zullen zien, voorlopig heeft Huub een waarschuwing aan zijn broek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:32 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Dat deed Nathanael ook, en hij ging exit![]()
En er is geen beweging te zien onder de dekens?quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
Voor wie wat later inhaakt, volgens mij ligt Natasia naast Brian opeens en als ik het goed zie ligt Amanda er tussenin?
Nop alleen hier op FOKquote:Op woensdag 14 maart 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
Nee, 't is even wennen.
Ben jij ook zo'n tienforumgast?
Oké truste dan maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
Ja ik ga nu ook want Eendje slaapt al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |