Dit begrijp ik dus weer is niet. Zei ik ergens dat hij eruit moet? Pff..quote:
jaap krijgt morgen maximaal een waarschuwing. hier gaan ze hem er echt niet voor uitzettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkel moment. Iedere reactie was omdat Jaap iedere keer weer iets deed wat niet is toegestaan.
We zullen zien morgen. Mijn inschatting is dat Jaap ongewtijfeld exit is. Die jongen is echt een gevaar.
Klopt... en dat was ook zeer dom van Huub. Maar hij zei al dat hij daar een waarschuwing voor over had, net als Amanda. Die heeft hij inmiddels ook al gekregen. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden vanavond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mocht toch niet meer met drank gooien?
Als een salamander, keren de ogen 190 graden omquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:24 schreef Villalux het volgende:
[..]
altijs scherp op zo iets ..hoorde hem vlak achter hem.......en hij praat lief of zegt niks!
Die avond na de stemming.... overal waar jaap liep waren eric en huub in zijn 'personal space' in het huis, in de tuin en het kantoor en maakte hem voor alles en nog wat uit tot diep in de nacht, verscheurde zijn persoonlijke brieven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dat echt vindt dan spoor je echt voor geen meter. Jullie zullen Huub-aanhangers wel beschuldigen dat ze alles niet zo helden meer zien. Maar na zo'n opmerking is toch wel duidelijk dat jullie echt een zwaar gekleurde blik hebben. Als jij Huubs acties wilt vergelijken met wat Jaap vanavond deed, dan ... ja sorry... maar dan spoor je gewoon niet.
"Netjes" is al lang niet meer van toepassing op welke bewoner dan ook... op Sylvia na dan, dat is de enige die wel fatsoen in haar donder heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon niet netjes. En het is ook nog is een extreem zwakte bod.
Ik smijt erg graag met het woord klootzak en sukkel trouwens.
Ik ben geen overtuigd huub fan. Dus dat laatste maakt me geen moer uit: Iedereen die dat doet krijgt van mij een snip.
Normaal niet nee, maar als iemand keer op keer, na meerdere meldingen, je hardhandig weg gaat duwen vind ik dat meer dan logisch. En dat is wat er gebeurde. Jaap had al 2 of 3x de regels overtreden voordat Huub hem (volgens mij op aanraden van de redactie) ging wegduwen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus weer is niet. Zei ik ergens dat hij eruit moet? Pff..
Ik vind alleen niet dat je het zo zwart-wit kan zien dat Huub alles goed doet en Jaap alles fout.
jaap maak een beetje ruzie zoals een kind van 6 dat doetquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mensen die schelden heb ik weleens gezien of meegemaakt ... maar de manier waarop Jaap ruzie maakt is volkomen nieuw voor me. Tegen iemand aan gaan staan, op de grond gaan liggen, na-praten als een klein kind, vette boeren laten 5 cm van iemands gezicht en dan lekker uitademen .. jezus, ik zat me gewoon boos te maken achter m'n scherm.
hoe?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep Brian weet dat Jaap zit af te luisteren!!
Ik haat Brian zo erg!!!!!!
Dat vind ik dus ook, maar dat is Huub z'n stijl en dat mag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik snap niet dat mensen problemen hebben met afluisteren... Dat is nog wel het minst erge dat je speltechnisch kan doen in DGK... Iemand uitlokken door zijn/haar moeder uit te schelden of iemand kanker of een SOA toewensen, vind ik dan toch van een heel ander niveau... veel lager niveau
Hij had al geel toch, 2x geel is roodquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... en dat was ook zeer dom van Huub. Maar hij zei al dat hij daar een waarschuwing voor over had, net als Amanda. Die heeft hij inmiddels ook al gekregen. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden vanavond.
Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring. Sommige mensen komen er helemaal niet uit, en anderen lossen het op zoals jaap het doet, en zoals ik het ook heb gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat (vroeger op de middelbare school).. Focus je agressie op 1 persoon en op een dusdanige manier dat jij de situatie kiest en op een dusdanige manier en gebied dat je zeker weet dat je die persoon de baas bent. Het resultaat zal dan zijn dat diegene bang voor je wordt en zijn pestacties zal staken... Trust mequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dat echt vindt dan spoor je echt voor geen meter. Jullie zullen Huub-aanhangers wel beschuldigen dat ze alles niet zo helden meer zien. Maar na zo'n opmerking is toch wel duidelijk dat jullie echt een zwaar gekleurde blik hebben. Als jij Huubs acties wilt vergelijken met wat Jaap vanavond deed, dan ... ja sorry... maar dan spoor je gewoon niet.
Ja inderdaad. Toch raar voor een vent van 2 meter en 200 kilo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap maak een beetje ruzie zoals een kind van 6 dat doet
waarom? hij deed t vaak genoeg, hij is toch geen scheidsrechter tusse die 2quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Eric had vanavond iets vaker mogen ingrijpen trouwens.
Brian wil zich beter in de kijker spelen, zijn oude tactiek werkte niet..hij weet ook wel dat hij het huis niet wint als heel nederland hem haat en weet ook wel dat Huub privileges krijgt omdat hij zo populair is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me trouwens zeer verbaasd dat Brian op een gegeven moment duidelijk aanHuubs kant stond. Hij waarschuwde hem er zelfs voor dat hij moest uitkijken dat hij geen fysiek geweld gebruikte. Op zich nogal een verrrassing.
Je hebt helemaal gelijk, alleen.....dit is de Gouden kooi. Jaap zit er niet vanaf het begin in, dus hij heeft heel erg goed kunnen kijken waar hij in terecht zou komen. Het gaat om veel geld en daarvoor is heel veel geoorloofd. trek je psychologisch geweld niet, dan moet je niet aan dit programma mee doen. Of dat netjes is, is dan uiteraard een andere vraag...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring. Sommige mensen komen er helemaal niet uit, en anderen lossen het op zoals jaap het doet, en zoals ik het ook heb gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat (vroeger op de middelbare school).. Focus je agressie op 1 persoon en op een dusdanige manier dat jij de situatie kiest en op een dusdanige manier en gebied dat je zeker weet dat je die persoon de baas bent. Het resultaat zal dan zijn dat diegene bang voor je wordt en zijn pestacties zal staken... Trust me
Natrashya style, of.. ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Nee alle waarschuwingen waren vervallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had al geel toch, 2x geel is rood
als je DGK ingaaat dan kun je psygologisch geweld verwachten.. dan moest Jaap in de 1ste plaats al niet dat huis ingaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring. Sommige mensen komen er helemaal niet uit, en anderen lossen het op zoals jaap het doet, en zoals ik het ook heb gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat (vroeger op de middelbare school).. Focus je agressie op 1 persoon en op een dusdanige manier dat jij de situatie kiest en op een dusdanige manier en gebied dat je zeker weet dat je die persoon de baas bent. Het resultaat zal dan zijn dat diegene bang voor je wordt en zijn pestacties zal staken... Trust me
Ach, het was hem bijna gelukt om een klap uit te lokken. Hij ging daar alleen iets te ver in en hij ging te lang door met het kinderachtige gedoe. Maar er waren momenten waarop ik echt dacht dat Huub hem een knal zou geven, ik denk zelfs dat ik me niet eens in had kunnen houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch raar voor een vent van 2 meter en 200 kilo.
Je zult er maar mee getrouwd zijn en dit meemaken als je ruzie krijgt.
Heb het al eens eerder gezegd, Huub is ondanks zijn grote bek gewoon een te lief en eerlijk mens om dit spel te kunnen winnen. Brian is iemand die vals en gemeen is... en niet alleen in het spel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Heldenaar het volgende:
Brian is gesleper dan Huub
nou dat vindt ik niet...hij zei wel 2x je schopte en die peuk in zijn gezicht!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me trouwens zeer verbaasd dat Brian op een gegeven moment duidelijk aanHuubs kant stond. Hij waarschuwde hem er zelfs voor dat hij moest uitkijken dat hij geen fysiek geweld gebruikte. Op zich nogal een verrrassing.
Dat dacht ook ongeveer iedereen idd. Dus het zou maar zo kunnen dat Jaap ook een waarschuwing krijgt en verder niets. Toch is het in dit geval anders, want duidelijk is dat Jaap er over 3 weken uitligt en dat willen de makers niet. Dus dan is een exit door geweld beter, want dan kunnen ze een plaatsvervanger zoekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jouw inschatting was ook dat Amanda zeker weg zou gaan
Jaap gebruikt geen geweldquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja inderdaad. Toch raar voor een vent van 2 meter en 200 kilo.
Je zult er maar mee getrouwd zijn en dit meemaken als je ruzie krijgt.
Waarom? Huub is toch volwassen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |