En hij is dan een klootzak omdat?? Kom op zeg hij staat gewoon onderaan de trap te luisteren, boven weten ze ook heel goed dat dat mogelijk zou kunnen zijn, ze kunnen ook ergens gaan zitten waar niet het hele huis ze kan horen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Jaap staat gewoon vet blij af te luisteren, klootzak. Gewoon geen schaamte: brian 2.
Geen enkel moment. Iedere reactie was omdat Jaap iedere keer weer iets deed wat niet is toegestaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef looier het volgende:
[..]
Huub is meerdere mlen de fout in gegaan.
Hij heeft hem zelf lopen opfokken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik denk echt dat Brian een beetje geschrokken is van Jaap en zoals hij deed vanavond.
Maar hij kan wel spellenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef obezzi het volgende:
echt viese papzak
Nee hoor, z'n benen zijn te vermoeid om z'n bovenlichaam nog te dragenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef pronkjewail het volgende:
Zal Jaap daar nou gaan zitten om Huub de weg naar de slaapkamer te belemmeren???
en gelijk heeft iequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef looier het volgende:
Haha, Jaap luistert rustig mee...
Oh please... Andersom lijkt mequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik denk echt dat Brian een beetje geschrokken is van Jaap en zoals hij deed vanavond.
Zei ik dat? Huub heeft Nathaniel helemaal niks gedaan maar hem wel in een positie gebracht waarin hij zich bedreigd voelde, en jaap doet nu precies hetzelfde bij huub. Leer van de meester, en steek hem daarna in zijn rug. Simpel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb Huub niet zien schoppen en slaan zoals NL dat deed
Ik denk niet dat hij exit is, maar het moet toch zeker wel een flinke waarschuwing worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkel moment. Iedere reactie was omdat Jaap iedere keer weer iets deed wat niet is toegestaan.
We zullen zien morgen. Mijn inschatting is dat Jaap ongewtijfeld exit is. Die jongen is echt een gevaar.
Je mocht toch niet meer met drank gooien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkel moment. Iedere reactie was omdat Jaap iedere keer weer iets deed wat niet is toegestaan.
En wedden dat rat dat allang door heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Soury het volgende:
Hij gaat er ff lekker bij zitten! Groot gelijk Jaap luister die Brian rat maar af![]()
Dacht ik van amanda ook met dr koffie toen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien morgen. Mijn inschatting is dat Jaap ongewtijfeld exit is. Die jongen is echt een gevaar.
Jouw inschatting was ook dat Amanda zeker weg zou gaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Mijn inschatting is dat Jaap ongewtijfeld exit is. Die jongen is echt een gevaar.
denk ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:18 schreef Villalux het volgende:
Brainlees weet dat jaap acher hem is! eruggggggggggg
Ik denk niet dat Huub iets zegt wat Jaap niet al weet. Huub is altijd wel eerlijk. Ik denk ook dat Huub er oprecht niet mee zit als ie weet dat Jaap dit hoort.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie
Hoor je wellicht nog eens iets... (wat niet in je gezicht gezegd wordt)
Ja dat mag weer, amanda gooide pas hete thee over Huub heen met het kopje er achteraan en ze kreeg een officiele waarschuwing. Dus dat is weer geoorloofd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mocht toch niet meer met drank gooien?
Mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij exit is, maar het moet toch zeker wel een flinke waarschuwing worden.
Scanman nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dacht ik van amanda ook met dr koffie toen.
Is ie zo slim ? Naaaahhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wedden dat rat dat allang door heeft.
stap nou is uit je Huubmania man dat zou veel toffer zijn. Huub is echt geen lieverdje hoor. Omdat er iemand nog veel erger is (Jaap) valt het misschien minder op maar hij laat zich toch opfokken en gaat ook niet helemaal vrijuit en dat mis ik totaal in wat je zegt. Jaap deed alles, Huub niks. Nee, ze deden beiden wat en dat zoeken ze achter maar uit wat ze er mee doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian weet allang dat hij er zit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef GoldenGuy het volgende:
Jammer dat ze in de keuken zo hard praten... anders hadden ze Japio vast wel horen ademhalen (hijgen) onder aan de trap
Denk je nou echt dat Brian hem wegstemt nu ie vol bewondering heeft toegekeken hoeveel overwicht Jaap vanavond had over huub, en hoe huub vanavond bijna het huis uit moest?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:15 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Huub speltechnisch gezien de verliezer?. Degene die er over 4 weken uitgestemd wordt is Jaap.
Als jij dat echt vindt dan spoor je echt voor geen meter. Jullie zullen Huub-aanhangers wel beschuldigen dat ze alles niet zo helden meer zien. Maar na zo'n opmerking is toch wel duidelijk dat jullie echt een zwaar gekleurde blik hebben. Als jij Huubs acties wilt vergelijken met wat Jaap vanavond deed, dan ... ja sorry... maar dan spoor je gewoon niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetzelfde wat eric en huub eerder bij hem deden![]()
OK Maar wellicht wel handig om te weten dat Brian hem toch enigszins verdedigt nu.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat Huub iets zegt wat Jaap niet al weet. Huub is altijd wel eerlijk. Ik denk ook dat Huub er oprecht niet mee zit als ie weet dat Jaap dit hoort.
Das dan KUTquote:
Het is gewoon niet netjes. En het is ook nog is een extreem zwakte bod.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
En hij is dan een klootzak omdat?? Kom op zeg hij staat gewoon onderaan de trap te luisteren, boven weten ze ook heel goed dat dat mogelijk zou kunnen zijn, ze kunnen ook ergens gaan zitten waar niet het hele huis ze kan horen.
Andersom had Huub net zo goed staan luisteren.
En dat lokte ik misschien een beetje uit, met een grappig bedoelde post.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Clueless![]()
Jij verwijt me wel eens dat ik op de man speel en dat zie ik jou nu bij Day doen
Zonder Huub geen DVK ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
stap nou is uit je Huubmania man dat zou veel toffer zijn. Huub is echt geen lieverdje hoor. Omdat er iemand nog veel erger is (Jaap) valt het misschien minder op maar hij laat zich toch opfokken en gaat ook niet helemaal vrijuit en dat mis ik totaal in wat je zegt. Jaap deed alles, Huub niks. Nee, ze deden beiden wat en dat zoeken ze achter maar uit wat ze er mee doen.
edit: begrijp me niet verkeerd, het lijkt me niet tof als Jaap zo tegen mij zou doen maar Huub reageert alles behalve slim vind ik
Lieve Veulen,quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Lieve Day,
Ik heb van me moeder altijd geleerd dat geweld niet mag. Ik heb me daar ook altijd (-1) aangehouden. Maar wat jaap eerst bij eric deed en later ook bij huub... Dat is aanranding. Dat is gewoon niet okee. En in dat geval mag je best iemand wegduwen/schoppen/koppen. Dat is nu eenmaal zo. Het feit dat huub en eric mannen zijn en jaap ook doet daar niks aan af. Dit heeft helemaal niks te maken wie die 2 zijn. Dit heeft te maken met wat jaap deed. Ik snap ook niet hoe iemand dat anders kan uitleggen. Echt niet.
Nou hij is knap slim.quote:
Jaap heeft nooit gelijk. Hij is gewoon iemand die je niet wilt kennen. Niet omdat ie zo vet is, maar omdat hij een compleet contactgestoorde gast is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie
Hoor je wellicht nog eens iets... (wat niet in je gezicht gezegd wordt)
Onder welke steen kom jij vandaan ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou hij is knap slim.
Hij zorgt er steeds voor dat hij uit de wind word gehouden.
Hij hoort mensen op een slinkse manier uit.
En gebruikt dat later weer.
En zelfs de meiden moeten meer van hem.
Ik denk dat je dat totaal verkeerd inschat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij is dan een klootzak omdat?? Kom op zeg hij staat gewoon onderaan de trap te luisteren, boven weten ze ook heel goed dat dat mogelijk zou kunnen zijn, ze kunnen ook ergens gaan zitten waar niet het hele huis ze kan horen.
Andersom had Huub net zo goed staan luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |