JIJ bent compleet de weg kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles goe dheb uitgelegd is Jaap morgen echt wel exit
Iemand longkanker toewensen is echt fout, maar daarvoor zei jaap zelf tegen huub als jij in het ziekenhuis ligt met longkanker kom ik je opzoeken. Rook in gezicht blazen is niet sociaal, maar wat jaap deed wegblokkeren enz. is ook niet sociaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, iemand longkanker toewensen, en rook in zijn gezicht blazen is sociaal![]()
![]()
En toen zat je daar naast Anton Geesink en dacht je: laat ik hem eens lekker een paar weken gaan sarren, die bolle mag toch niet slaan?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:08 schreef FdW het volgende:
Met mijn 1.88 en bijna 100 kilo kwam ik een keer toevallig naast Anton Geesink te zitten. Ik voelde me een klein mannetje.. Daarom begrijp ik heel goed dat Huub e.e.a. onprettig vindt.![]()
De avond van de Voetbalvrouwen-stemming was de 1e keer, die nacht dat Huub en Eric Jaap's beddegoed hadden verstopt was de 2e keer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
kopstoten? wanneer was dat?
ja dat is inderdaad wél grappig .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHA jaap luisterd meeeee
Huub is meerdere mlen de fout in gegaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom nou toch. Je ziet ze echt vliegen. Je lijkt Amanda wel met haar getuigenis. Huub heeft gedaan wat hij van de redactie duidelijk heeft doorgekregen wat mocht en dat is exact wat hij doet. Als iemand je non stop blijft achtervolgen en de weg blijft blokkeren, dan duw je die persoon desnoods hard aan de kant. Logisch. En dat is wat er gebeurd is. Niets meer en niets minder.
Ook de KNVB tuchtcommissie had dit geseponeerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelul...........voorhoofd tegen voorhoofd is echt geen kopstoot.........![]()
Exactquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Lieve Day,
Ik heb van me moeder altijd geleerd dat geweld niet mag. Ik heb me daar ook altijd (-1) aangehouden. Maar wat jaap eerst bij eric deed en later ook bij huub... Dat is aanranding. Dat is gewoon niet okee. En in dat geval mag je best iemand wegduwen/schoppen/koppen. Dat is nu eenmaal zo. Het feit dat huub en eric mannen zijn en jaap ook doet daar niks aan af. Dit heeft helemaal niks te maken wie die 2 zijn. Dit heeft te maken met wat jaap deed. Ik snap ook niet hoe iemand dat anders kan uitleggen. Echt niet.
Nathaniel heeft huub wel geschopt en geslagen nadat huub bedreigend met zijn vuist voor hem stond, en huub zijn hand bedreigend op Nathaniel's schouder legde om hem vast te houden. Jaap heeft het truukje dus duidelijk van Huub geleerd. Zo moeilijk is het allemaal toch niet, het kan speltechnisch toch allemaal. Jaap weet nu precies waarmee ie huub kan pakken, en huub heeft gewoon helemaal niks op Jaap behalve wat laag gedoe dat hem toch niet aantrekt. Jaap is dus speltechnisch heel goed bezig en structureel bezig om Huub weg te krijgen. Jaap is gewoon geestelijk zoveel sterker dan Huub. Misschien niet op het gebied van eigenwaarde, maar wel op het gebied van gevoeligheid. En om de gouden kooi te winnen moet je gewoon een ongevoelige zak zijn en dat is jaap, dus bij deze chapeau voor hem.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Ik was geen fan van NL maar die deed het tenminste met woorden. Wat Jaap doet is zeer bedreigend. Met een lichaam van 200 kilo op je hangen vind ik erg bedreigent
Jij bent met je nachtelijke posts ook volkomen clueless trouwensquote:
Ik zou ook gewoon alles afluisteren wat er te afluisteren valt hoor.... hallo! het gaat om veel eurootjes daarzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Jaap staat gewoon vet blij af te luisteren, klootzak. Gewoon geen schaamte: brian 2.
Nee, leuke babbel gehad. Sympathieke man.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen zat je daar naast Anton Geesink en dacht je: laat ik hem eens lekker een paar weken gaan sarren, die bolle mag toch niet slaan?!
kusje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik ben ook dik ....niet zo dik als jaap,maar toch......ik ben heel lief,, erg sociaal en heb nooit geen ruzie met mensen![]()
Huub speltechnisch gezien de verliezer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iemand psychisch helemaal de grond in trappen met meerdere personen, of af en toe een beetje personal space invadenWat mij betreft staan ze nu quitte, alhoewel speltechnisch gezien Huub de verliezer is. Brian weet nu wat ie aan jaap heeft. Een 2e nathaniel die een geweldige buffer is tegen zijn concurrent, Huub.
Niet overdrijven he, want Eric doet dat ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Jaap staat gewoon vet blij af te luisteren, klootzak. Gewoon geen schaamte: brian 2.
Daar ben ik normaal op tegen, maar in dit geval zou het idd beter voor hem zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om hopelijk nooit meer wakker te worden.
Ik heb Huub niet zien schoppen en slaan zoals NL dat deedquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nathaniel heeft huub wel geschopt en geslagen nadat huub bedreigend met zijn vuist voor hem stond, en huub zijn hand bedreigend op Nathaniel's schouder legde om hem vast te houden. Jaap heeft het truukje dus duidelijk van Huub geleerd.
Huub is echt blind wat Brian betreft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:13 schreef Clank het volgende:
Huub heeft nu 'open' gesprek met Brian.. terwijl Brian alleen maar info opzuigt.
Cluelessquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent met je nachtelijke post ook volkomen clueless trouwens
Tijdens BB was je echt veel scherper. Lees de andere reacties eens zou ik zeggen.
En let vooral op de reactie morgen van de redactie van DGK
voor die fysieke dingen van Huub hoef je niet bang te zijn,Jaap zat fout en was meer dan provocerend bezig en zal minimaal een officiele waarschuwing krijgen van die flutredactie....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs in deze 'strijd' haat ik Brian, vieze vuile rat is het.. .die geniet
Ben een beetje bang voor Huub morgen, hij heeft ook tysieke dingen gebruikt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |