JAAAAP MOEDT DOOTquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen alle vormen van geweld, maar het is onderhand een feit dat DGK een treitershow is en dat het enige wat NIET mag, fysiek geweld is. Alles wat Huub en eric hebben gedaan, heeft geen enkele reactie van de redactie opgeleverd, oftewel: het is toegestaan. Jaap raakt mensen aan en hoe vervelend het voor die jongen ook is dat hij zo dik is: dat is angstaanjagend. Vooral als je zoals Huub 30cm kleiner en ettelijke kilos lichter bent. Ik vind het een milde vorm van fysiek, maar doordat het onderhand al zovaak is voorgekomen en hij zo vaak is gewaarschuwd, is het naar mijn mening reden voor een exit van Jaap.
Jaap was vanavond erg fout bezig.
Enquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Waar heb jij gehoord/gezien dat het verboden was wat Jaap deed?
Dat weet niemand nog, want de redactie gaat er pas morgen op in. Het enige wat tot nu toe zeker is, is dat Huub weer een 1e officiële waarschuwing heeft, omdat hij een glas op Jaap leeggooide.
En Jaap begon Huub pas na een tijdje (na dagenlang beledigingen) kabouter te noemen. Wat nog niks vergeleken is bij de beledigingen die hij Jaap naar z'n hoofd heeft gegooid.
De saxofoons zijn klein uitgevallen dit jaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef GoldenGuy het volgende:
ff tussendoor
Op dgk site: In beeld verschijnt Bart, een 'vriend' van Eric. Bart vertelt onder andere over zijn nieuwe saxofoon, die hij heeft gekocht en laat deze ook even zien. Tussen de boodschap door zegt Eric emotioneel: “Bart ik mis je!”
Een saxofoon?![]()
![]()
Wellicht ook nog een paar muzieklessen voor de redactie ???
En wat geeft Huub het recht op Jaap daarop aan te spreken? Het zijn zijn zaken/doelen toch niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als Jaap in het begin gelijk liet zien dat hij serieus was en geen hap ijs of koek nam wat Huub hem aanboodt.
Als hij zich aan zijn dieet zou houden en b.v. geen bak kwark leeg zou eten na het trainen..Dus serieus zou zijn met zijn doelen..Dan had Huub hem niet zo gesart met zijn lichaam en dan was hij ook wel terecht gewezen door de anderen omdat Jaap dan zo zijn best deed zijn doelen na te streven..
Ik ben het niet eens om iemand op zijn uiterlijk te pakken maar Jaap heeft het wel voor een groot deel aan zichzelf te danken
Als Jaap zo slim is zou hij op hele andere manieren kunnen laten weten dat hij het niet prettig vindt,Huub heeft hem al verschillende keren op een redelijke manier het spel uitgelegd .Als Jaap het zo vervelend vond had hij een op een met Huub daarover moeten praten.Hij had dat in ieder geval kunnen proberen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat mij het meeste bijbleef van dit alles was een bijna terloopse opmerking van Jaap dat hij normaal behandeld wil worden. Als je iemand maar lang genoeg sart krijg je het een keer terug en dat is gebeurd. Onnodig en genant maar enigszins begrijpelijk. Snap niet dat jij dat niet wil zien, dat constante getreiter richting Jaap.
Lieve vis... Je weet dat op het moment dat je daar in stapt je een duw krijgt. Jaap krijgt vast z'n hele leven al duwen, dat geloof ik zo. Ik weet dat jij ze hebt gehad, ik weet dat ik ze heb gehad en vast nog is de helft van het forum.quote:Als je constant gepest wordt knap je op den duur ook op de manier zoals het nu bij jaap is gebeurd of op de manier zoals het toen bij ilona gebeurde.. Op jaap's manier verlies je al je zelfrespect en heb je nog alleen gevoelens van wraak. Zo is Jaap nu geworden, en ondertussen speelt ie het spel gewoon mee.
Want zeg nou zelf, wat moet je opgeven om de villa te winnen? Je zelfrespect, dat is wat je op moet geven om de ultieme vrijheid te winnen.
En dan heb je het over wat pecies? het zoeken van fysiek contact door Jaap? Schrijf dat dan ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet. Jij pakt iedere kans aan om Huub's acties de grond in te boren. Mijn vrouw is vrij onpartijdig en werd echt woest van datgene wat Jaap flikte vanavond. Ze stond met open mond te kijken dat dat zomaar kon. (het kon dus ook niet, aangezien het tegen de regels was... 6x)
Dat wil ik best wel zien en ben ik zelfs met je eens. Ik hou helemaal niet van pesten, maar het valt nou eenmaal binnen de regels van DGK. Wat Jaap flikte was echt heel bedreigend. Zeker omdat hij 200 kilo is. En het is dus zeer zeker tégen de regels van DGK. Zo is het nou eenmaal. Die regels heb ik niet zelf bedacht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat mij het meeste bijbleef van dit alles was een bijna terloopse opmerking van Jaap dat hij normaal behandeld wil worden. Als je iemand maar lang genoeg sart krijg je het een keer terug en dat is gebeurd. Onnodig en genant maar enigszins begrijpelijk. Snap niet dat jij dat niet wil zien, dat constante getreiter richting Jaap.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet. Jij pakt iedere kans aan om Huub's acties de grond in te boren. Mijn vrouw is vrij onpartijdig en werd echt woest van datgene wat Jaap flikte vanavond. Ze stond met open mond te kijken dat dat zomaar kon. (het kon dus ook niet, aangezien het tegen de regels was... 6x)
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat Jaap zelf vaak genoeg laat zien dat hij de lekkere dingen niet kan laten staan en ik bedoel niet alleen dat koekje van Huubquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus omdat Jaap geen nee zei tegen een koekje mag Huub hem daarmee blijven sarren??
Okay.... ik vind het getuigen van kinderachtig gedrag dat voeren.... dat was even leuk, het is al lang niet meer leuk en het is ook al lang niet meer als grapje bedoeld, Huub doet het om te narren en verder niet.
Brian; Maak je 1 ding niet druk, kijk me aan, petje af vanavondquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap vertrouwt Brian niet, die zich er weer probeert uit te lullen
Hier idem dito, Jaap is te ver gegaan en de zwakste schakel....exit! Gooi er iemand in die echt een psychologische oorlog kan voeren....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, Scan. Leandra begrijpt precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niet anders dan roze zonnebrillenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Was die van jezelf, of had je die van achter gekregen?
Ik heb zoiets van...Jaap moet op een vishaak, om vervolgens het vet eraf te snijden. Om er vervolgens levertraan van te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef Heathen het volgende:
Ik heb zoiets van.. jaap moet dood.
Jaap heeft het gevoel dat Huub niet oprecht naar hem luistert volgens mij en dat gevoel is mijns inziens terecht. Ik vond het ook genant wat er net gebeurde maar het had voorkomen kunnen worden door niet constant te sarren en te narren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Als Jaap zo slim is zou hij op hele andere manieren kunnen laten weten dat hij het niet prettig vindt,Huub heeft hem al verschillende keren op een redelijke manier het spel uitgelegd .Als Jaap het zo vervelend vond had hij een op een met Huub daarover moeten praten.Hij had dat in ieder geval kunnen proberen.
ik ontneem je het recht want ik beslis /jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, Scan. Leandra begrijpt precies wat ik bedoel.
En... ik heb recht op mijn eigen mening, net zoals jij dat hebt!!!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Jaaps gedrag was natuurlijk volgens maatschappelijke normen niet acceptabel. Maar huub en erik's gepest was ook absoluut niet acceptabel. Maar begrijp nou eens dat in de kooi andere regels gelden dan in de maatchappelijke omgangsvormen.
En dat geeft Huub het recht om Jaap daar continue mee te narren??quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat Jaap zelf vaak genoeg laat zien dat hij de lekkere dingen niet kan laten staan en ik bedoel niet alleen dat koekje van Huub
Volgens mij is dit ook het hele punt: wat huub en eric doen is zeer verwerpelijk als je dat in het dagelijkse leven doet, alleen: je zit in de DGK, waar pesten schijnbaar mag en fysiek geweld niet. Ik denk niet dat iemand het voor Huub zou opnemen als het je buurman zou zijn die je andere buurman aan het pesten is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil ik best wel zien en ben ik zelfs met je eens. Ik hou helemaal niet van pesten, maar het valt nou eenmaal binnen de regels van DGK. Wat Jaap flikte was echt heel bedreigend. Zeker omdat hij 200 kilo is. En het is dus zeer zeker tégen de regels van DGK. Zo is het nou eenmaal. Die regels heb ik niet zelf bedacht.
je vergeet Gabyquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Desii het volgende:
Ik hoop zo dat SHE te horen krijgt, hoe snieky de rat wel niet is............. JORIS.... MARIELLE..... HELP
Volgens mij zou het allesbehalve een treitershow worden. Dat genegeer van Huub in het begin toen met Nathanael schurkte er al tegen aan maar hoe Huub en Eric naar Jaap toe sarren en constant afzeiken gaat nog veel verder.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil ik best wel zien en ben ik zelfs met je eens. Ik hou helemaal niet van pesten, maar het valt nou eenmaal binnen de regels van DGK. Wat Jaap flikte was echt heel bedreigend. Zeker omdat hij 200 kilo is. En het is dus zeer zeker tégen de regels van DGK. Zo is het nou eenmaal. Die regels heb ik niet zelf bedacht.
Nee denk het niet. Alleen snap ik niet dat de selectieprocedure zelfs zo ver gaat dat ze ook zoogdieren uit de zee laten inschrijven. Straks laten ze naast zoogdieren ook nog weekdieren toe.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van...Jaap moet op een vishaak, om vervolgens het vet eraf te snijden. Om er vervolgens levertraan van te maken.
Of ben ik nu in de war met iets anders...![]()
Vertel dan nog eens waarom huub een waarschuwing heeft gehad, en jaap niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NL was goed, zijn probleem was echter dat hij teveel alcohol dronk en z`n emoties niet onder controle had. Maar tot op zekere hoogte had hij klasse en hij veroorzaakte irritatie bij de kijkers door gemeen te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef Yollie het volgende:
Gooi er iemand in die echt een psychologische oorlog kan voeren....
Huub heeft zich in z'n eerste weken juist heel kranig verweerd tegen NL en Bert en daarmee heel veel respect gewonnen. Concept van uitlokking fysiek geweld is helemaal geïnitieerd door NL. NL zat er vol van en is in z'n eigen val getrapt. Het zal me dan ook niet verbazen als hetzelfe Jaap zal overkomen als de redactie dit directe/onverbloemd uitlokken van fysiek geweld door Jaap/Rat niet een halt toe roept.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
En wat geeft Huub het recht op Jaap daarop aan te spreken? Het zijn zijn zaken/doelen toch niet?
Huub heeft overigens precies hetzelfde gedaan, heeft zich de eerste paar weken ook gedragen alsof het een knulletje was die niet echt tegen NL en Bart in durfde te gaan. Tot de cross the line-avond....toen kwam de ware Huub naar boven. En dat was een Huub die vanaf zijn 1e keer in dat huis al had gezien. Ik ben nooit in de 'zielige Huub' getrapt.
Verklaar nog eens waarom jaap geen sanctie en geen officiële waarschuwing heeft?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus juist wel, maar veel anderen niet. Wat Huub heeft gedaan mag volgens de regels. Wat Jaap deed absoluut niet. Daar gaat het dus om.
Idd..... sry Gaby..... spreek maar snel met Huubie af..... ene.... geef een lieve zoen van mequote:
Huub heeft zeker het recht om Jaap daarop aan te spreken, als hij op die manier Jaap uit het huis kan krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
En wat geeft Huub het recht op Jaap daarop aan te spreken? Het zijn zijn zaken/doelen toch niet?
Huub heeft overigens precies hetzelfde gedaan, heeft zich de eerste paar weken ook gedragen alsof het een knulletje was die niet echt tegen NL en Bart in durfde te gaan. Tot de cross the line-avond....toen kwam de ware Huub naar boven. En dat was een Huub die vanaf zijn 1e keer in dat huis al had gezien. Ik ben nooit in de 'zielige Huub' getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |