Ik denk dat niemand dit soort psychologisch geweld trekt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:31 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, alleen.....dit is de Gouden kooi. Jaap zit er niet vanaf het begin in, dus hij heeft heel erg goed kunnen kijken waar hij in terecht zou komen. Het gaat om veel geld en daarvoor is heel veel geoorloofd. trek je psychologisch geweld niet, dan moet je niet aan dit programma mee doen. Of dat netjes is, is dan uiteraard een andere vraag...
laten we eerlijk zijn; als er iemand is die met jaap trouwt, spoort diegene ws ook niet echt helemaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch raar voor een vent van 2 meter en 200 kilo.
Je zult er maar mee getrouwd zijn en dit meemaken als je ruzie krijgt.
Dat klopt idd, maar hij zei ook een paar keer: "Kijk uit Huub".quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou dat vindt ik niet...hij zei wel 2x je schopte en die peuk in zijn gezicht!
Dat zei hij alleen maar om iedereen te attenderen en met een soort klik functie van kijk allemaal wat Huub doet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me trouwens zeer verbaasd dat Brian op een gegeven moment duidelijk aanHuubs kant stond. Hij waarschuwde hem er zelfs voor dat hij moest uitkijken dat hij geen fysiek geweld gebruikte. Op zich nogal een verrrassing.
... ik had mijn 10K in kunnen leveren, zeker weten. Ik had er niet tegen gekund als hij zo tegen me aan had staan duwen de hele tijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef Soho het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ik me niet eens in had kunnen houden.
Ik zou het ook niet trekken, maar dat is de reden waarom ik met mijn laptop in bed lig en niet bij Huub, Eric en de rest in de keuken een biertje sta te drinken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dit soort psychologisch geweld trekt.
dit is vanuit brian's kant gewoon spel, net zola huub en eric een ruzie speelden vanwege nena's briefquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me trouwens zeer verbaasd dat Brian op een gegeven moment duidelijk aanHuubs kant stond. Hij waarschuwde hem er zelfs voor dat hij moest uitkijken dat hij geen fysiek geweld gebruikte. Op zich nogal een verrrassing.
kijk nu maar eens wat hij met jaap zegt zelfs kusjes krijgt Jaap van Brainlessquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar hij zei ook een paar keer: "Kijk uit Huub".
Dat er gesart en gekliert word weet ik. Dat huub en eric soms behoorlijk ver gaan weet ik ook. Maar het gaat er om dat wat jaap deed niet netjes was. Alle keren dat huub of eric jaap aanraakte kwam dat omdat hij zijn gewicht in de strijd gooit. Dat doe je in de werkelijke wereld toch ook niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Lieve Veulen,
Ik heb al eerder aangegeven, dat ik in een andere situatie dit absoluut niet goed zou keuren. Maar dat is een een gevolg van weken sarren en omlaag halen. Iedereen heeft een grens, die van Jaap is bereikt en hij laat nu aan Huub zien dat hij net zo kan zieken als hij. Op een andere manier, maar wel net zo kinderachtig.
Dit is kinderachtige actie, kinderachtige reactie. Dus nee, ik bekijk het anders. Laat Huub maar voelen dat hij niet alles kan maken. Net zoals NL op de cross the line-avond er achter kwam dat hij niet door kon blijven gaan.
Klopt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
DGK zou geen treiterprogramma worden en dat is het wel. Al heel erg lang...
Het kan zeer zeker Huub net op tijd gewaarschuwd hebben, dus ik blijf dat zeer onlogisch vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit is vanuit brian's kant gewoon spel, net zola huub en eric een ruzie speelden vanwege nena's brief
altijd nadat er iets was, super RAT..........quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap spelen nu toch onder een hoedje. Toch vreemd dat hij dan toch Huub een paar keer op de risico's wees vanavond. Zeer onlogisch.
Misschien dat Jaap daarom tegen Brain zei: Ik snap je plan niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap spelen nu toch onder een hoedje. Toch vreemd dat hij dan toch Huub een paar keer op de risico's wees vanavond. Zeer onlogisch.
eric en huub ware al bovenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Jaap hebben een complot, terwijl huub en Eric denken dat ze woordenwisseling hebben..
Huub pakt hem toch ook iedere keer op dat gewicht... dan loop je dat risico nog meer dan wanneer je hem op iets anders zou pakken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat er gesart en gekliert word weet ik. Dat huub en eric soms behoorlijk ver gaan weet ik ook. Maar het gaat er om dat wat jaap deed niet netjes was. Alle keren dat huub of eric jaap aanraakte kwam dat omdat hij zijn gewicht in de strijd gooit. Dat doe je in de werkelijke wereld toch ook niet?
De reactie van zowel huub als eric waren geheel in lijn met wat jaap deed. Jaap had ook anders kunnen reageren, hij heeft eerder bewezen dat ie ook met deksels kan gooien en dergelijke. Dus waarom heeft ie het niet zo opgelost? Omdat hij wel degelijk weet dat hij met zijn gewicht in het voordeel is op 2 veel tengere mensen.
Als dit elke andere persoon was geweest in plaats van huub of eric had ik dit ook aangemoedigd. ALs het een andere persoon was geweest dan jaap ook. Er bestaat een duidelijke lijn tussen wat zinloos 'geweld' is en wat zinvol 'geweld' is. Wat jaap deed was zinloos 'geweld' en wat huub (en ook zeker wel ) Eric deed was zinvol 'geweld'. En daar moet je gewoon een onderscheid in maken.
In zekere zin bewonder ik het geduld van zeker Eric en in mindere maten ook van huub. Als je constant aangeraakt word zijn er mensen die eerder en heftiger knappen. Denk maar even terug aan huub die zijn hand op nl z'n schouder legde waardoor nl totaal flipte... En in de werkelijke wereld gebeurd het vaker en heftiger.
Begrijp je?
Brain durft t zelf niet aan, op deze manier houdt ie alle opties open. Zo komt ie niet in n kwaad daglichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
alleen geen toeschouwersquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Mokum020 het volgende:
Oeeeeeee............de Rat even een onderonsje met Jaap in de slaapkamer
`Goed gedaan` fluistert ie nog even.....en `Ik weet je plan niet`
dus ook toneel...
Huub en Erik zouden het ook niet trekken, en Sylvia ook niet. Dit soort psychologisch geweld trekt niemand. Uiteindelijk zul je er wel voor weg MOETEN lopen en het huis uit gaan, óf je wordt een in het nauw gedreven sluw maar agressief beest zoals Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet trekken, maar dat is de reden waarom ik met mijn laptop in bed lig en niet bij Huub, Eric en de rest in de keuken een biertje sta te drinken.
DGK zou geen treiterprogramma worden en dat is het wel. Al heel erg lang...
Dat dacht Brian ook van Eric met Huub over de brief van Nena....dus het staat 1-1quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Jaap hebben een complot, terwijl huub en Eric denken dat ze woordenwisseling hebben..
Met het risico dat het al lang door iemand anders is gemeld: de waarschuwingen zijn kwijtgescholden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had al geel toch, 2x geel is rood
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:37 schreef Prosac het volgende:
dat gesmoes.. complimenteerde Brian nou Jaap met zijn acties?
denk ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:40 schreef Sug4r het volgende:
Brian gebruikt Jaap en Jaap denkt dat Brian oprecht is naar hem en hem helpt![]()
Begrijp je dat dit een spel is en dat je áls je tegenstander eruit wil hebben, je hem/haar moet pakken op zijn/haar zwakke plek? Wat is Huub's zwakke plek? Agressie, zeker in combinatie met alcohol.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat er gesart en gekliert word weet ik. Dat huub en eric soms behoorlijk ver gaan weet ik ook. Maar het gaat er om dat wat jaap deed niet netjes was. Alle keren dat huub of eric jaap aanraakte kwam dat omdat hij zijn gewicht in de strijd gooit. Dat doe je in de werkelijke wereld toch ook niet?
De reactie van zowel huub als eric waren geheel in lijn met wat jaap deed. Jaap had ook anders kunnen reageren, hij heeft eerder bewezen dat ie ook met deksels kan gooien en dergelijke. Dus waarom heeft ie het niet zo opgelost? Omdat hij wel degelijk weet dat hij met zijn gewicht in het voordeel is op 2 veel tengere mensen.
Als dit elke andere persoon was geweest in plaats van huub of eric had ik dit ook aangemoedigd. ALs het een andere persoon was geweest dan jaap ook. Er bestaat een duidelijke lijn tussen wat zinloos 'geweld' is en wat zinvol 'geweld' is. Wat jaap deed was zinloos 'geweld' en wat huub (en ook zeker wel ) Eric deed was zinvol 'geweld'. En daar moet je gewoon een onderscheid in maken.
In zekere zin bewonder ik het geduld van zeker Eric en in mindere maten ook van huub. Als je constant aangeraakt word zijn er mensen die eerder en heftiger knappen. Denk maar even terug aan huub die zijn hand op nl z'n schouder legde waardoor nl totaal flipte... En in de werkelijke wereld gebeurd het vaker en heftiger.
Begrijp je?
Pas 1x verkocht .... nog lang niet genoeg !quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:40 schreef pronkjewail het volgende:
Wat ik me afvraag: zou John de Mol nou echt trots zijn op dit zooitje mensen in dat huis tussen de snelweg en de golfbaan in? Ik weet dat het verkocht is en dat het veel geld voor hem oplevert, maar zou hij nou echt TROTS zijn op dit programma?
alleen trots op het concept mag ik hopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:40 schreef pronkjewail het volgende:
Wat ik me afvraag: zou John de Mol nou echt trots zijn op dit zooitje mensen in dat huis tussen de snelweg en de golfbaan in? Ik weet dat het verkocht is en dat het veel geld voor hem oplevert, maar zou hij nou echt TROTS zijn op dit programma?
Hij heeft hem niet gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kan zeer zeker Huub net op tijd gewaarschuwd hebben, dus ik blijf dat zeer onlogisch vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |