Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een debiel rellerig item in nova over Ondiep.
Je daalt in mijn achting.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeld.
Dat kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeld.
Alleen het item over de rellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Du_ke kijkt SBS?
Ik kijk er niet van op, hoe kon hij er anders een mening over hebben?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Du_ke kijkt SBS?
Dan moet je ook SBS kijken daar verwoorden ze dat veel helderer. Gewoon met z'n allen rellen tegen de politie daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit.![]()
Volgens de verslaggever bij nova was het een multiculturele aktie tegen de politie. Wat hij daarmee allemaal bedoelt is gissen, maar het komt nogal mdi-achtig over.
Stormfront kom ik echt nooitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op, hoe kon hij er anders een mening over hebben?
Zo komt hij ook al jaaaaaaaren op Stormfront.![]()
Bij nova lieten ze zo'n biculturele zien met zijn achterlijke blanke wijf. Dat wijf zei dat er net als in frankrijk iedere dag rellen moesten zijn en de biculturele vond het wel leuk, brandende auto's en zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je ook SBS kijken daar verwoorden ze dat veel helderer. Gewoon met z'n allen rellen tegen de politie daar komt het op neer.
Utreg is een mooie stad, maar helaas wonen (multiculturele) paupers overal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef du_ke het volgende:
Nou ik zie morgen wel of Utrecht afgefikt is.
Truste sletjes.
Verbitterd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:21 schreef Autodidact het volgende:
Degenen die Utrecht verzieken zijn de studenten; de ballen.
I'm the deciderquote:Quote of the day
"It is far from clear exactly how dangerous a nuclear-armed Iran would be. Unlike Iraq under Saddam, Iran has a complex power structure with elements of pluralism and many checks and balances."
The Economist
Dat is wel zo. Vaak wordt Ahmedinejad lukraak geciteerd om weer eens wat anti-Westers en anti-Israelisch geluid te laten horen, ze vinden 'm geweldig....het ironische is dat hij niks te zeggen heeft over buitenlands beleid en hij gewoon gepasseerd wordtquote:
Ja ach, dan stijgt de prijs toch weer vanzelf? Of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Weer hypotheekbank in de problemen
De bubbel staat op knappen...
Opzich is die kans groot. In NL was begin jaren 80 ook een flinke dip in de huizenprijzen (al kwam dat meer door gigantisch hoge rente) maar onderhand zijn de prijzen hier wer minimaal op peilquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja ach, dan stijgt de prijs toch weer vanzelf? Of niet?
Je hebt je momenten Monidique.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef Monidique het volgende:
Vind je mij geniaal, kLowJow?
http://www.nytimes.com/2007/03/14/washington/14justice.html?_r=1&oref=loginquote:Three days later, the seven prosecutors were summarily dismissed. An eighth had been forced out in the summer.
(...)
In rating the prosecutors, Mr. Sampson factored in whether they “exhibited loyalty to the president and attorney general,” according to documents released by the Justice Department.
quote:House is an island
Developers have turned a house into an island in China after the owner refused to move out.
The villa now stands alone in a 30ft deep man-made pit in Chongqing city, reports Jinbao Daily.
The Chongqing Zhengsheng Real Estate Company wants to turn the area into a £40m 'Broadway' square, including apartments and a shopping mall.
But the owner of the villa says he won't move out unless the company pays his price - the equivalent of £1.3 million.
"The villa owner refuses to move, so the real-estate developer has had to dig out all around it to force him to," says a saleswoman at Weilian Real Estate Sales Company.
"He wants 20 million yuan, or he'll stay till the end of the world."
http://www.thestar.com/article/190493quote:This moral universe would have appeared as bizarre to ancient Greeks as it does to modern historians. Most Greeks would have traded their homes in Athens for hovels in Sparta about as willingly as I would trade my apartment in Toronto for a condo in Pyongyang.
valt wel mee. Er zit een anti-lek band eromheen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Weer hypotheekbank in de problemen
De bubbel staat op knappen...
Die munten zijn aanzienlijk zwaarder dan dat papier (doh!). En veel papier geeft het gevoel van rijkdom. Kortom, het papiergeld moet gewoon blijven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
valt wel mee. Er zit een anti-lek band eromheen.![]()
Laat ze de 1 dollar biljetten maar in 1 dollar munten veranderen. die 1 dollar biljetten zijn zo versleten, logisch dat de boel een beetje spannend wordt![]()
Ze wilden mij niet arresteren.. ze discrimineren mequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je nou gisteravond nog gearresteerd, Mutant?
je hele portomonee vol met papiergeld en uiteindelijk nisk bij je hebben. Dan ga ik voor de 3 kilo portomonee en de rijke stinkerd zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die munten zijn aanzienlijk zwaarder dan dat papier (doh!). En veel papier geeft het gevoel van rijkdom. Kortom, het papiergeld moet gewoon blijven.
Komop briefjes ter waarde van minder dan een euro. Dan waan ik me eerder in Oost Europa of Noord Afrika dan het gevoel te hebben rijk te zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die munten zijn aanzienlijk zwaarder dan dat papier (doh!). En veel papier geeft het gevoel van rijkdom. Kortom, het papiergeld moet gewoon blijven.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Monidique het volgende:
(...)
Is het ondertussen niet duidelijk dat juist deze documentaire de grootste zwendel is?
http://news.independent.c(...)e/article2355956.ecequote:The real global warming swindle
A Channel 4 documentary claimed that climate change was a conspiratorial lie. But an analysis of the evidence it used shows the film was riddled with distortions and errors
Gelukkig maar dat god met ons isquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef Autodidact het volgende:
Amerikaans geld. Elke keer dat je je dollars uitgeeft geef je aan dat je in god vertrouwt. Fuck you, en fuck god.
is maar goed ook want je weet: Ben je niet voor ons, dan ben je tegen onsquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef pberends het volgende:
'Rotterdammer werd gedood om rap-battle'
Wil je me pipa zien...
Is dat zo? Allah kwam later, dus misschien heeft hij geavanceerdere truukjes. Je kunt niet aankomen met een god die minder kan natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
is maar goed ook want je weet: Ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons![]()
In het geval van God lijkt me het niet onaardig 'hem' aan onze kant te hebben. aangezien allah toch ene paar honderd jaar achter loopt kan die van ons veel meer coole trukjes.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef kLowJow het volgende:
Ik moest aan lemmeb denken.
nsfw of course.
dat is waar, sta je gelijk al met 1-0 achter. Maar wij hebben Dr. Dino. Dat is een beetje het geheime wapen samen met family7. Evolutie is een trucje van een of ander manisch depressief persoon wat het op de westerse wreld heeft voorzien. Niet intrappen dus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is dat zo? Allah kwam later, dus misschien heeft hij geavanceerdere truukjes. Je kunt niet aankomen met een god die minder kan natuurlijk.
quote:Roken is nooit zonder risico geweest. Zo'n 500 jaar geleden was het gebruik van tabak in bijvoorbeeld Rusland streng verboden. Mannelijke overtreders werden de eerste keer gecastreerd en verbannen naar Siberië. Wie daarna nog eens in de fout ging werd geëxecuteerd.
Weet je het nog niet? Allah heeft Dr Dino in de bak gejaagd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat is waar, sta je gelijk al met 1-0 achter. Maar wij hebben Dr. Dino. Dat is een beetje het geheime wapen samen met family7. Evolutie is een trucje van een of ander manisch depressief persoon wat het op de westerse wreld heeft voorzien. Niet intrappen dus.
Had Maria van Der Hoeven toch gelijk![]()
shit, wist ik niet. Welk trucje gebruikt hij dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Weet je het nog niet? Allah heeft Dr Dino in de bak gejaagd.
probeer nu nog maar eens vol te houden dat je niet wist dat roken schadelijk wasquote:
Family7quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
shit, wist ik niet. Welk trucje gebruikt hij dan?
Gelukkig maar dat op family7 de strakke propaganda van Dr.Dino rijkelijk te zien is.![]()
Koefnoen was gisteren leuk, maar Family7 slaat allesquote:
Hij vertelde Hovind dat hij geen belasting hoefde te betalen over zijn werknemers in z'n dinoparkquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
shit, wist ik niet. Welk trucje gebruikt hij dan?
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Gelukkig maar dat op family7 de strakke propaganda van Dr.Dino rijkelijk te zien is.![]()
Beleef het samen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Chewie het volgende:
wat is family7?
He, die ga ik ook doen bij de belastingdienst. Vanuit levensbeschouwelijk oogpunt is het onrein belasting te betalen aan welk gezag anders dan de almachtige.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij vertelde Hovind dat hij geen belasting hoefde te betalen over zijn werknemers in z'n dinopark. Taks is voor god en voor god alleen.
ja was vaak laat. Helaas is het bij mij niet meer te zien via preview tv.quote:[..]
Is dat zo?. Toch wel na 11 uur 's nachts hè? Ik kijk amper tv eigenlijk, en ik heb Family tv nog nooit gezien.
heb je een punt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:58 schreef Apropos het volgende:
Is er andere propaganda dan?
gedrogd???quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Koefnoen was gisteren leuk, maar Family7 slaat alles![]()
Die argumenten tegen het duivelse gedrogd van de evolutie![]()
Een goed voorbeeld voor jonge Christenen: een leugenachtige glibberaal, die zonder énige kennis van zaken wetenschap aanvecht met de Fed achter z'n kontquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ja was vaak laat. Helaas is het bij mij niet meer te zien via preview tv.![]()
quote:
Schijn ik ook op de kabel te hebben, maar eens opzoekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Beleef het samen!
Christelijke propaganda vanuit een dogmatische invalshoek.
is al tijden dat het bij me op preview tv was. jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:30 schreef Aoristus het volgende:
ik geloof dat het bestaat, maar ik heb er nooit over gehoord. Wat voor bagger hebben jullie nou weer ontdekt ?
Vanavond de knallerrrrrrrsquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Schijn ik ook op de kabel te hebben, maar eens opzoeken![]()
quote:18:45 - Klazina Waterval - Spannende Bijbelverhalen
(is dat met Dr Dino?)quote:23:00 - Hoe oud is de aarde - Studie over creationisme versus evolutie leer (afl. 2)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Vanavond de knallerrrrrrrs
[..]
[..]
(is dat met Dr Dino?)
Laat al 4 afleveringen op zich wachtenquote:22:30 Komst van de Koning der koningen
Programma met Jaap Dieleman over de Wederkomst (afl. 4)
Livestream kost je maar 3 euro per maand en dan ondersteun je hun missie ook nog een keerquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef du_ke het volgende:Gelukkig heb ik die onzin niet, hoe verzinnen ze het
.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zit vanavond klaar met chips en een joint op de bank.
elke maand 1 aflevering?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Laat al 4 afleveringen op zich wachten![]()
Dan moet je een extra pakket kopen... wat flauw.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
is al tijden dat het bij me op preview tv was. jaar geleden ofzo.
Check de link. Dan kan je vanacht weer rustig slapen als het spaghetti monster weer voorbij komt![]()
die joint mag wel, maar dan wel wat extra doneren he?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zit vanavond klaar met chips en een joint op de bank.
maar wel goddelijk. En het is voor de goede zaakquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan moet je een extra pakket kopen... wat flauw.
he he, dat is geen onzin he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef du_ke het volgende:Gelukkig heb ik die onzin niet, hoe verzinnen ze het
.
Zei mijn vrouw vannacht ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar wel goddelijk. En het is voor de goede zaak![]()
Met dank aan de PvdA.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef One_of_the_few het volgende:
maar wel goddelijk. En het is voor de goede zaak![]()
Ik ben ze eeuwig dankbaarquote:
'Rotterdammer werd gedood om rap-battle'quote:Ajo’s zwangere vriendin was getuige van het sterven van haar vriend
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die joint mag wel, maar dan wel wat extra doneren he?
en weet je zeker dat je chips neemt? Dan mag je deze week niet meer...
Ze willen alles doen(zo krijg ik door), maar ze staan machteloos als je niet 100% rein bent. Hoe meer je stort hoe reiner je bent. storten kan op giro 666quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom zeg, zij willen mijn ziel redden moeten ze er ook maar wat voor over hebben.
Spaarlampje opsteken.quote:
Want bij "rap battles", wat in vredesnaam dat ook moge zijn, vallen regelmatig doden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan hier enorm treurig van worden. Je vriendin is zwanger en wat doe jij zoal? Je doet mee aan ´´rap battles´´. Hoe dom kunnen mensen zijn?
Het heeft alles met deze nieuwsflash te maken:quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan hier enorm treurig van worden. Je vriendin is zwanger en wat doe jij zoal? Je doet mee aan ´´rap battles´´. Hoe dom kunnen mensen zijn?
quote:*** Campagne voor verplichte taaltoets peuters ***
Als het aan staatssecretaris Sharon Dijksma (Onderwijs, PvdA) ligt, komt er uiterlijk 2009 een verplichte taaltoets voor driejarigen op consultatiebureaus....
http://www.volkskrant.nl/(...)te_taaltoets_peuters
Want rap battles zijn doorgaans erg gevaarlijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
quote:Vrienden en vriendinnen!
Ok dan eindelijk mijn eerste blog sinds ik op hyves zit. Sorry dat het nu pas is, maar tot vannacht ben ik vooral bezig geweest met het debat in de Tweede Kamer over de regeringsverklaring en de dubbele nationaliteit van de bewindslieden Aboutaleb en Albayrak. Helaas steunde geen van de andere partijen in de Tweede Kamer mijn motie van wantrouwen. Terwijl het toch heel logisch is dat de schijn van dubbele loyaliteit en belangenverstrengeling die verbonden is aan het hebben van twee nationaliteiten als bewindspersoon of kamerlid echt onaanvaardbaar is, wat je afkomst ook is. Het Nederlands belang moet altijd voorop staan als je in het kabinet zit. Ik vind het bijvoorbeeld echt niet kunnen dat een Nederlandse staatssecretaris die ook Turks is moet gaan oordelen en beslissen over asielverzoeken van andere Turken.
Het debat toont nog eens aan hoe groot de kloof tussen burger (die het in meerderheid hiermee eens is zoals blijkt uit alle peilingen) en de Haagse politiek nog steeds is. Het is alsof Pim Fortuyn nooit heeft bestaan.
Op de website www.pvv.nl is trouwens de hele tekst van mijn speech te lezen voor diegene die daarin geinteresseerd is.
Leuk om berichtjes - krabbels - van jullie te krijgen, ik zal ook proberen vaak te antwoorden al zal dat niet altijd lukken want ik wil het graag zelf doen en niet door een medewerker anders wordt het zo onpersoonlijk. De discussies lees ik wel minstens een keer per dag zodat ik zie wat jullie allemaal vinden. Prachtig, want daar kan ik alleen maar van leren.
Ik zal proberen regelmatig te bloggen al kan ik niet beloven dat het dagelijks zal zijn. Voor nu iedereen alvast een heel goed weekend toegewenst!
Groetjes,
Geert Wilders
ps: fantastisch nu al anderhalfduizend vrienden hier te hebben!
quote:Prius Outdoes Hummer in Environmental Damage
By Chris Demorro
Staff Writer
Tools
- PRINTER FRIENDLY VERSION
- MORE OF THIS WEEK'S OPINIONS
The Toyota Prius has become the flagship car for those in our society so environmentally conscious that they are willing to spend a premium to show the world how much they care. Unfortunately for them, their ultimate ‘green car’ is the source of some of the worst pollution in North America; it takes more combined energy per Prius to produce than a Hummer.
Before we delve into the seedy underworld of hybrids, you must first understand how a hybrid works. For this, we will use the most popular hybrid on the market, the Toyota Prius.
The Prius is powered by not one, but two engines: a standard 76 horsepower, 1.5-liter gas engine found in most cars today and a battery- powered engine that deals out 67 horsepower and a whooping 295ft/lbs of torque, below 2000 revolutions per minute. Essentially, the Toyota Synergy Drive system, as it is so called, propels the car from a dead stop to up to 30mph. This is where the largest percent of gas is consumed. As any physics major can tell you, it takes more energy to get an object moving than to keep it moving. The battery is recharged through the braking system, as well as when the gasoline engine takes over anywhere north of 30mph. It seems like a great energy efficient and environmentally sound car, right?
You would be right if you went by the old government EPA estimates, which netted the Prius an incredible 60 miles per gallon in the city and 51 miles per gallon on the highway. Unfortunately for Toyota, the government realized how unrealistic their EPA tests were, which consisted of highway speeds limited to 55mph and acceleration of only 3.3 mph per second. The new tests which affect all 2008 models give a much more realistic rating with highway speeds of 80mph and acceleration of 8mph per second. This has dropped the Prius’s EPA down by 25 percent to an average of 45mpg. This now puts the Toyota within spitting distance of cars like the Chevy Aveo, which costs less then half what the Prius costs.
However, if that was the only issue with the Prius, I wouldn’t be writing this article. It gets much worse.
Building a Toyota Prius causes more environmental damage than a Hummer that is on the road for three times longer than a Prius. As already noted, the Prius is partly driven by a battery which contains nickel. The nickel is mined and smelted at a plant in Sudbury, Ontario. This plant has caused so much environmental damage to the surrounding environment that NASA has used the ‘dead zone’ around the plant to test moon rovers. The area around the plant is devoid of any life for miles.
The plant is the source of all the nickel found in a Prius’ battery and Toyota purchases 1,000 tons annually. Dubbed the Superstack, the plague-factory has spread sulfur dioxide across northern Ontario, becoming every environmentalist’s nightmare.
“The acid rain around Sudbury was so bad it destroyed all the plants and the soil slid down off the hillside,” said Canadian Greenpeace energy-coordinator David Martin during an interview with Mail, a British-based newspaper.
All of this would be bad enough in and of itself; however, the journey to make a hybrid doesn’t end there. The nickel produced by this disastrous plant is shipped via massive container ship to the largest nickel refinery in Europe. From there, the nickel hops over to China to produce ‘nickel foam.’ From there, it goes to Japan. Finally, the completed batteries are shipped to the United States, finalizing the around-the-world trip required to produce a single Prius battery. Are these not sounding less and less like environmentally sound cars and more like a farce?
Wait, I haven’t even got to the best part yet.
When you pool together all the combined energy it takes to drive and build a Toyota Prius, the flagship car of energy fanatics, it takes almost 50 percent more energy than a Hummer - the Prius’s arch nemesis.
Through a study by CNW Marketing called “Dust to Dust,” the total combined energy is taken from all the electrical, fuel, transportation, materials (metal, plastic, etc) and hundreds of other factors over the expected lifetime of a vehicle. The Prius costs an average of $3.25 per mile driven over a lifetime of 100,000 miles - the expected lifespan of the Hybrid.
The Hummer, on the other hand, costs a more fiscal $1.95 per mile to put on the road over an expected lifetime of 300,000 miles. That means the Hummer will last three times longer than a Prius and use less combined energy doing it.
So, if you are really an environmentalist - ditch the Prius. Instead, buy one of the most economical cars available - a Toyota Scion xB. The Scion only costs a paltry $0.48 per mile to put on the road. If you are still obsessed over gas mileage - buy a Chevy Aveo and fix that lead foot.
One last fun fact for you: it takes five years to offset the premium price of a Prius. Meaning, you have to wait 60 months to save any money over a non-hybrid car because of lower gas expenses.
http://www.cnn.com/quote:President Bush says the firings of several federal prosecutors was mishandled and that he's not happy about it, The Associated Press reports.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Want rap battles zijn doorgaans erg gevaarlijk?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Want bij "rap battles", wat in vredesnaam dat ook moge zijn, vallen regelmatig doden?
'not happy' is wel de understeatment van de dag zegquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.cnn.com/
Er hat es nicht gewusst.
Wat nou natuurlijk "mishandled" is, is het feit dat het naar buiten is gekomen, daar is hij "not happy about". Dat aanklagers die hem neit loyaal zijn worden ontslagen, vind hij uiteraard geen probleem.
Yo Posdnous, jij hier !quote:
Ik weet het. Ik wilde mijn woorden nog terugnemen en verwijzen naar jouw briljante post, maar het kwaad was al geschied.quote:
Battle-raps... zorgt dat dan niet voor betere genen? Je kan het overigens beter een RIP-battle noemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ze kunnen beter naar utrecht gaan met die rommel. Staan de camera's voor ze opgesteld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Battle-raps... zorgt dat dan niet voor betere genen? Je kan het overigens beter een RIP-battle noemen.
Nee, Bluesdude, niet in de normale vorm. Maar wie een zwangere vriendin heeft, heeft wel wat beters te doen dan CD´s met infantiele onzin vervaardigen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Want bij "rap battles", wat in vredesnaam dat ook moge zijn, vallen regelmatig doden?
Wat moet ie dan doen? Yogales?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, Bluesdude, niet in de normale vorm. Maar wie een zwangere vriendin heeft, heeft wel wat beters te doen dan CD´s met infantiele onzin vervaardigen.
Als verbaal en fysiek oplossen niet mag, wat moet je dan inderdaadquote:
Ach, aan de andere kant is het natuurlijk ook een stukje natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Horizonsquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze kunnen beter naar utrecht gaan met die rommel. Staan de camera's voor ze opgesteld.
PS: Wat bedoel je met 'New Horizons'?
Volgens mij is het gewoon het gevolg van links beleid.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant is het natuurlijk ook een stukje natuurlijke selectie.
Heb je de serie Cosmos wel eens gezien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Horizons.
Immer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon het gevolg van links beleid.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Horizons.
Ik weet niet waarom mijn naam hier genoemd is...maar is een dis-rap zoveel anders dan een fokflamewar ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, Bluesdude, niet in de normale vorm. Maar wie een zwangere vriendin heeft, heeft wel wat beters te doen dan CD´s met infantiele onzin vervaardigen.
Het is in Rotterdam niet de eerste keer dat er als gevolg van dit soort onzin iemand wordt doodgeschoten.
Schattig. Jammer dat ze in de pan eindigen.quote:
Het plan is dit jaar de ram in de pot te stoppen, om de ooilammeren te kunnen laten lopen. Verjonging van de kuddequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Schattig. Jammer dat ze in de pan eindigen.
Van die Hawking?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je de serie Cosmos wel eens gezien?
Wat dan, de hele dag gezellig namen verzinnen? Mulisch lezen? Moet iemand z'n hele leven overhoop gooien omdat er een of ander wijf met een foetus rondloopt? Ik vind het een beetje onzinnig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Oh, dan niet. Maar er zijn zoveel kozzmic-films.quote:
http://www.tucsoncitizen.com/ss/nationworld/44767.phpquote:During Bush's visit to Chichén Itzá last year, protesters were kept far beyond the gates of the fenced-off ruins. Mexican journalists watched the visit on closed-circuit television in Cancun, over 100 miles away.
José Huchim, director of the Uxmal site and a coordinator of the visit, said Uxmal was chosen mainly because Mayan cities, with their jagged pyramids and stately temples, make great photo ops.
"The buildings and the decorations of the buildings, all that attracts interest," Huchim said. "These are areas that conserve a certain ambience, and that makes them ideal for these types of visits."
The latest Mayan day trips come just weeks after Mel Gibson's film Apocalypto outraged many Latin Americans, who accused it of propagating an overly violent, historically inaccurate view of the Mayans.
"That movie was clear evidence of the lack of knowledge that exists about this culture," said Carmen Valverde, director of the Mayan Studies Center at the National Autonomous University of Mexico.
Calderón's office said the visit had nothing to do with the movie or soothing any injured national pride.
Not everyone is happy about the visits. In Guatemala, Indian priests said Sunday that they planned to perform a spiritual cleansing of Iximché after Bush left.
Seksisme!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef sigme het volgende:
Het plan is dit jaar de ram in de pot te stoppen, om de ooilammeren te kunnen laten lopen. Verjonging van de kudde.
Ik ben gewoon een grote softie...quote:Maar het is niet zo jammer om in de pan te eindigen hoor, lijkt me.
Eh, nou, weet je, ze zijn niet ingelicht over de regel niet neuken met pa, ma, broer, zus. De handhaving van de regel vereist het scheiden van de bokken van de schapen.quote:
Volgens mij ben je ook zonder drank op een Femke Halsemaquote:[..]
Ik ben gewoon een grote softie...![]()
Het ligt toch aan de uitdagende kleding van de schapen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef sigme het volgende:
Eh, nou, weet je, ze zijn niet ingelicht over de regel niet neuken met pa, ma, broer, zus. De handhaving van de regel vereist het scheiden van de bokken van de schapen.
Nee, ik heb geen boerenmentaliteit. Al zit ik er niet mee als ik een konijn platrij of een muis electrocuteer. Ik heb niet zo veel met knaagdieren.quote:Volgens mij ben je ook zonder drank op een Femke Halsema [afbeelding].
Heb je je aangemeld bij de AA?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik ga maar koffie drinken.
Ik probeer dat ook, het is instinct en al dat bloed staat niet zo mooi op m'n wagen. Alsof ik m'n baas heb zien joggen en me niet kon inhouden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:38 schreef sigme het volgende:
Ik hou wel van muizen, als ze maar buiten m'n spullen (en de auto) blijven. Mooie beestjes hoor. 's Ochtends zie ik vaak konijntjes in het park, dan vind ik ze wel leuk. Ik rij met regelmaat langs een stel loslopende tamme konijnen, het valt nog niet mee die te ontwijken, maar ik doe het wel altijd.
Broodrooster.quote:Hoe elektrocuteert een mens muizen? Is dat een val?
Nee, ze duikelen er zelf in op zoek naar broodkruimels en sluiten het zaakje kort. Eigen schuld, zeg maar, maar wel redelijk irritant als de stop ook nog eens doorslaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef sigme het volgende:
Je vangt ze levend om ze dan te roosteren? Ze duikelen het rooster in en je zet het aan?
Het heeft wel een aantal weken geduurd voordat ik er overheen was ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
En je roostert daarna opnieuw brood in dat rooster? Poeh.
Wat?quote:
De favoriete zender van Rouvoet toch? Ik vind het altijd jammer dat de CU niet wat meer op de Evangelicals lijkt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:37 schreef One_of_the_few het volgende:
om het family7 even af te sluiten:
Zie hier Godtube: Voor al uw problemen.
Zie dan gelijk; Het verschil tussen Jezus en God Begrijpt iemand het stukje tussen 1 minuut en 1 min 30?
Als afsluiter een filmpje van Dr.Dino: Evolutietheorie = massamoord + nationaal-socialisme
Heb jij die sigaar al bij Senseo ingebracht?quote:
Goh, je probeert nu via een malle truc het onderwerp van gesprek te veranderen, PJ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb jij die sigaar al bij Senseo ingebracht?
Interessant punt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat dan, de hele dag gezellig namen verzinnen? Mulisch lezen? Moet iemand z'n hele leven overhoop gooien omdat er een of ander wijf met een foetus rondloopt? Ik vind het een beetje onzinnig.
Hm. Ik vond het plaatje toevallig. Het laadt alleen niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Jij zit echt te wachten opdat iemand reageert om terug te reageren, hè.
Kruisje idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm. Ik vond het plaatje toevallig. Het laadt alleen niet.
Dattie daar op wacht. Als er iemand plichtsgetrouw is, dan is het M wel.quote:
Waarop wacht?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dattie daar op wacht. Als er iemand plichtsgetrouw is, dan is het M wel.
Totdat er iemand reageert. Kom op, even een tandje hoger graagquote:
Uh op wie, op hem? Dat kan-die morgen toch ook wel weer zien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Totdat er iemand reageert. Kom op, even een tandje hoger graag
Ze had van mij ook wel wat vroeger gemogen. De schaapjes waren al geteld, las ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uh op wie, op hem? Dat kan-die morgen toch ook wel weer zien?
sigme is naar bed hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Jij zit echt te wachten opdat iemand reageert om terug te reageren, hè.
Okee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Monidique het volgende:
Ik F5 gewoon veel,.
En verbaas mij over de intellectuele vermogens van menig Fok!ker.
Wie was Ome Theo nou, nog dat forum van haar/hun gevolgd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze had van mij ook wel wat vroeger gemogen. De schaapjes waren al geteld, las ik.
[..]
Ja, ik ook, so...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Monidique het volgende:
En verbaas mij over de intellectuele vermogens van menig Fok!ker.
Je gaat jezelf herhalen, omdat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kankerlul! ("Zei ik dat? Ja!")
Geen idee, zal wel een alter ego zijn van dees of gene.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie was Ome Theo nou, nog dat forum van haar/hun gevolgd?
herhaling is deel van de dagstructuur ?quote:
Ze zullen ongetwijfeld nog naar zijn zus vragen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een alter ego zijn van dees of gene.
Ik ga naar Aboutaleb's profiel kijken:
@ned 2
22:50 - 23:30 Documentaire, Informatief
Afl: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan.
Profiel
Afl.: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan. Op zijn vijftiende uit Marokko gekomen, nu de beroemdste wethouder van Nederland. Door zijn stellingname over de moord op Theo van Gogh bedreigd, beveiligd, verguisd en geroemd. Op zoek naar de achtergronden van een Berbers succesverhaal.
Mm, ik wou nog even witteman zien, ned 1.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een alter ego zijn van dees of gene.
Ik ga naar Aboutaleb's profiel kijken:
@ned 2
22:50 - 23:30 Documentaire, Informatief
Afl: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan.
Profiel
Afl.: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan. Op zijn vijftiende uit Marokko gekomen, nu de beroemdste wethouder van Nederland. Door zijn stellingname over de moord op Theo van Gogh bedreigd, beveiligd, verguisd en geroemd. Op zoek naar de achtergronden van een Berbers succesverhaal.
De kracht van herhaling, of de smacht naar herhaling?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
herhaling is deel van de dagstructuur ?
de kracht van het reproduceren van baggerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
De kracht van herhaling, of de smacht naar herhaling?
Dat snap ik nou nooit he, iemand die een stille toch organiseert zoekt de media opquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik wou nog even witteman zien, ned 1..
Nee, als je een beetje bijgoochem over wilt komen zoals Aahtje, niet nee, dan is dat meestal toch een zwaktebod.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
herhaling is deel van de dagstructuur ?
Ik heb met jou een beetje zoals ik met JAM heb toch, Har, ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit he, iemand die een stille toch organiseert zoekt de media op
Hoe stil wil je dan hebben?
De media is nooit stil toch? Het zit 'm in de paradox van stille tocht versus lawaaiige mediaquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb met jou een beetje zoals ik met JAM heb toch, Har, ik weet niet wat je bedoelt.
Tante Ryan, nog wat gesnifft aan jonge meisjes lately?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als je een beetje bijgoochem over wilt komen zoals Aahtje, niet nee, dan is dat meestal toch een zwaktebod.
Zal aan mij liggen, maar misschien nog een clue...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De media is nooit stil toch? Het zit 'm in de paradox van stille tocht versus lawaaiige media
quote:Onderzoek heeft aangetoond dat er een verband bestaat tussen het nuttigen van grote hoeveelheden drank in één keer en problematisch alcoholgebruik.
Alles kitsch, tante ome?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tante Ryan, nog wat gesnifft aan jonge meisjes lately?
Da's er een voor de Darwintrofeequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]. Ik zeg, meer geld voor dit soort onderzoeken!.
Mja ja, zeg, heb je nog wat geile foto's van jonge meisjes?quote:
Daar drinken we er één op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]. Ik zeg, meer geld voor dit soort onderzoeken!.
Ach, jij vindt zoiets geile photo's joh?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mja ja, zeg, heb je nog wat geile foto's van jonge meisjes?
Foto's, kiddo!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, jij vindt zoiets geile photo's joh?.
quote:
Een stille tocht is nooit echt stil toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen, maar misschien nog een clue...?.
Ik ben oud, zoals jeweetwelwie niet ophoudt te herhalen, en het is laat.
Rot op, jij vieze pedofiel, je hebt je zitten verlustigen aan mijn dochter, viezerik.quote:
http://www.mahablog.com/2007/03/13/five-stages/quote:You’ve no doubt heard of the five stages of grief (denial, anger, bargaining, depression, and acceptance). I’ve come to realize something like that goes on among righties whenever a new Republican scandal washes ashore. I propose that the five stages of reaction to a scandal are:
1. Ignoring
2. Belittling
3. Blaming the Media
4. Evoking Bill Clinton.
5. Boredom
Het was de spelling, ouwe snoeperd. Sniff je vaak de onderbroekjes van het arme dochtertje van je labiele senseovrouwke?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent een pedofiel Aahtje, wat doet iemand zoals jij hier eigenlijk.
Tenzij er geen geluid is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een stille tocht is nooit echt stil toch?
Niet zo veel als jij, vraag maar aan de ex van jouw toekomstige ex.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rot op, jij vieze pedofiel, je hebt je zitten verlustigen aan mijn dochter, viezerik.
pff dat is wel erg weinigquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef Monidique het volgende:
De definitie van zwaar drinken, ook wel aangeduid als 'binge-drinken', is het drinken van minimaal vijf glazen alcohol tijdens één drinkgelegenheid
Ieren grootste zuiplappen van de EU.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:19 schreef kLowJow het volgende:
Dit is bijna net zo grappig als leuke rijmpjes verzinnen op iemands naam.
die slag is de jouwequote:
Jij verlustigigde je aan een photo van mijn dochter. Toen ze 6 was. Jij bent pedofiel, wat doe jioj viezerik op Fok!?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Heb ik iets met een meisje dat 12 jaar jonger is? Toen jij 18 was, was zij 6, dirty opa.![]()
Zodat-ie eens z'n mond houdt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef Autodidact het volgende:
Freek de Jonge mag Nietzsche nog wel eens overlezen.
Ja met halve liters wodka gaat het hardquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ligt eraan om watvoor glazen het gaat..
Zie je wel, vieze pedo, je hebt niets, je kent niet van mij, ondertussen verlustig je aan 1 photo van mijn dochter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet zo veel als jij, vraag maar aan de ex van jouw toekomstige ex.![]()
Het is overigens niet jouw dochtertje, ouwe viagrapik.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij verlustigigde je aan een photo van mijn dochter. Toen ze 6 was. Jij bent pedofiel, wat doe jioj viezerik op Fok!?
Toen ik 18 was kende ik Stali niet. Ik ben nu 45 en zij 34, we kennen elkaar bijna 4 jaar nu, wat lul jij nu, vieze, pedo. Probeer je via deze doorzichtige truc je eigen pedofiliteit te vergoelijken of zo? Doorzichtig hoor. Bah.
Aahtje is een pedo dus. Jij moet weg van Fok!, vuilaard, je hebt als Klompendanser ook![]()
. Brechtje al geprobeerd te benaderen, is het niet?
![]()
![]()
Nooit werkelijk hopen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zie je wel, vieze pedo, je hebt niets, je kent niet van mij, ondertussen verlustig je aan 1 photo van mijn dochter.
Jeez ik hoop werkelijk nooit dat je een meisje vindt en er kinderen mee maakt.
Nee, maar wie leest er nou Nietsche?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zodat 'ie weet waar hij over praat. Heb je het gezien? Hij verzon het terplekke.
"Als men zich steeds onder mensen van verdienste weet leert men alle aanmatiging af. Het alleenzijn leidt tot zelfoverschatting."quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar wie leest er nou Nietsche?
Jij bent hier de pedo, fritsch, ik heb nog nooit wat gepost, niet een photo van mijn dochter, nooit iets. Jij bent hier de vuile vieze bijna 37-jarige pedo (geb. 1970 toch?), Aahtje. Bah, dat lieden zoals jij hier geduld worden. Je vergeet dat yvonne mij persoonlijk kent, en mijn gezinsgenoten, van jou kennen we he-le-maal niets, behalven dan dat je graag naar photo's kijkt van jonge meisjes van 5 à 6. Het is mij een raadsel dat een viezerik zoals jij hier geduld wordt. Dat moet echt recht gezet worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Photo...![]()
Jij postte de PHoto van het dochtertje van je senseovrouwke en hoopte zo in contact te komen met andere misbruikers.![]()
Je werd ontmaskerd en moest je verantwoorden aan de ex van je toekomstige ex.![]()
Niet gaan naapen, jij bent hier de ouwe viezerik die nu met drogredenen zaken om probeert te draaien.![]()
Jij pakt helemaal niets aan, ik pak wat aan, met een pedofiel die naar eigen zeggen op photo's van 5 à 6 jarige meisjes geilt valt niet veel meer aan te pakken. Fok! is wel heel erg fucking liberaal, dat ze jouw soort toelaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar goed, tante Ryanne, jij zuigt, dus zolang je doorgaat zal ik je aanpakken, ik ben nl. van plan weer eens aangifte te gaan doen tegen jouw activiteiten jegens arme kleine meisjes. Heeft vorige keer ook goed gewerkt dacht ik toch zo. Lieden als jij moeten het gevang in.
Wat een vreemde laatste zin.quote:Geert Wilders schijnt bijval te krijgen uit onverwachte hoek. Een zich moslim noemende jongen heeft vanmiddag op het Binnenhof namelijk gehoor gegeven aan de oproep van Geert Wilders de helft uit de Koran te scheuren. In een filmpje dat op de populaire videosite YouTube geplaatst werd is te zien hoe hij het voor moslims heilige geschrift doormidden scheurt.
Of het echt om de Koran gaat is onduidelijk; het filmpje is namelijk erg vaag, maar het lijkt onwaarschijnlijk dat het niet om de Koran gaat.
Je weet mijn naam toch al, jij was toch klompendanser, pedo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij jou is aan te tonen wat je allemaal al IRL geflikt hebt, dat je een strafblad hebt.
Wat jij van mij zegt is smaad en laster. Maar hee, het is internet. IRL liet ik je opppakken en wegstoppen in een kerker.![]()
Ha fijn, doe dat. Zodra de deal done is, doe ik aangifte en ga jij een fijne tijd tegemoet tussen zware boys die wel raad weten met kinderverkrachters als jij die op internet mensen ronselen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij pakt helemaal niets aan, ik pak wat aan, met een pedofiel die naar eigen zeggen op photo's van 5 à 6 jarige meisjes geilt valt niet veel meer aan te pakken. Fok! is wel heel erg fucking liberaal, dat ze jouw soort toelaat.
Morgen open ik een fbtopic.
Doe dan eens aangifte tegen mij doen, pedoootje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ha fijn, doe dat. Zodra de deal done is, doe ik aangifte en ga jij een fijne tijd tegemoet tussen zware boys die wel raad weten met kinderverkrachters als jij die op internet mensen ronselen.![]()
De ex van je toekomstige ex is op de hoogte. Tja, krijg je ervan als je mensen als lucida en sjun probeert te verkloten. Draai de rollen gerust om, maar we weten wat jij voor een bruinsmeerder jij bent.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe dan eens aangifte tegen mij doen, pedoootje?.
Je durft het niet hè, lekkere loser, want jouw eigen seksuele (pedofiele) aard is datgene dat ietwat kwestieus ligt bij justitie.
En terecht.
Alleen een pedo denkt dat een photo van een meisje van 5 à 6 in badpak een pornografisch karakter heeft, volgens mij hoor. Ik denk dat pedo Aahtje zichzelf toen stiekem verklapt heeft als pedo.quote:
Duke is moe, vroeg hij om jouw gezwets?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen een pedo denkt dat een photo van een meisje van 5 à 6 in badpak een pornografisch karakter heeft, volgens mij hoor. Ik denk dat pedo Aahtje zichzelf toen stiekem verklapt heeft als pedo.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De ex van je toekomstige ex is op de hoogte. Tja, krijg je ervan als je mensen als lucida en sjun probeert te verkloten. Draai de rollen gerust om, maar we weten wat jij voor een bruinsmeerder jij bent.![]()
Laat je niet zo opnaaien door die apenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen een pedo denkt dat een photo van een meisje van 5 à 6 in badpak een pornografisch karakter heeft, volgens mij hoor. Ik denk dat pedo Aahtje zichzelf toen stiekem verklapt heeft als pedo.
Alleen een pedo zoals jij ziet in een photo van een 5 à 6 jarig meisje in badpak een pornografische afbeelding hè, pedo Aahtje. Zeg het maar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, slapie doen.
Stuur je de Foto's nog, ouwe? Niet om op te wanken hoor, dat verzin je slim, maar om aan te tonen wat voor een pervert jij bent.
Kreeg wat tips van die ex van je toekomstige ex. Kom, stuur ze netjes op, of moeten de petten het komen halen bij je?
Waar rook is is vuur. Tante maakt zich nogal druk, raar toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien door die apen.. Dat is een van de weinige dingen waar die jongens nog gelukkig van worden
.
Als rook en vuur zouden kloppen zou jij een kloon van Sjun moeten zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar rook is is vuur. Tante maakt zich nogal druk, raar toch?![]()
Waar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien door die apen.. Dat is een van de weinige dingen waar die jongens nog gelukkig van worden
.
Ongedierte die katten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef Verfokker het volgende:
Hilarisch plaatje om mee af te koelen, ofzo
[afbeelding]
Doe nou niet, weer een slachtoffer dadelijk als tante Viagra er achter komt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef Verfokker het volgende:
Hilarisch plaatje om mee af te koelen, ofzo
[afbeelding]
Is PJO zo ergquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe nou niet, weer een slachtoffer dadelijk als tante Viagra er achter komt.![]()
PJO is rock'n'roll. Je weet wel wie, iemand die foto niet wenst te schrijven, want anders is dat zo on-Clinton's. Nou was die Clinton ook geen zuivere he, maar zo bont als tante Ryanneke maakte die het ook weer niet.quote:
Je moet hem idd eens mailen joh.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
PJO is rock'n'roll. Je weet wel wie, iemand die foto niet wenst te schrijven, want anders is dat zo on-Clinton's. Nou was die Clinton ook geen zuivere he, maar zo bont als tante Ryanneke maakte die het ook weer niet.![]()
Wat zou zo'n man voor portretschending vragen?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Monidique het volgende:
Stewart added, "Cheney has been wrong about everything. His ideas, his execution. I've been fired from jobs for being late. This man is very very un-good. The only think that I would trust Cheney for advice on -- if I had a dead hooker in my hotel room."
http://rawstory.com/news/(...)nstoppable_0314.html
Ach, ook zo'n schijnheil, daar heb je gelijk in. Je kent 'm he? Hoeveel photo's heeft die al van jouw, eh, "verzameling"?quote:
Even on record: jij beschuldigt me er nu van dat ik de dochter van mijn vrouw seksueel misbruikt hebt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, ook zo'n schijnheil, daar heb je gelijk in. Je kent 'm he? Hoeveel photo's heeft die al van jouw, eh, "verzameling"?![]()
Goed, die ex weet wel raad met je. Ik zou persoonlijk wel weten wat ik zou doen met viezerikken die aan mijn dochtertje zouden komen.![]()
Zeg dan niets.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:09 schreef kLowJow het volgende:
6 op een rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef popolon het volgende:
Dit is allemaal in scene gezet he?
ik ben het ff kwijt: Aaaahh heeft een foto van jouw gepost op een ander forum? Met daarbij kinderporno aantijgingen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
Het is afgelopen met 1 of ander weasle forumpje waar je ongesubstantieerd dat soort dingen kunt uiten. Met photo van mij.
Wanneer kom je met een moreel oordeel hè.quote:
Waarom laat je je zo opnaaien door een stelletje calimero's die mensen zwart maken op een soort van outcastforum?quote:
Daily show is verplichte kost elke avond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Monidique het volgende:
Stewart added, "Cheney has been wrong about everything. His ideas, his execution. I've been fired from jobs for being late. This man is very very un-good. The only think that I would trust Cheney for advice on -- if I had a dead hooker in my hotel room."
http://rawstory.com/news/(...)nstoppable_0314.html
Was het maar zoquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef popolon het volgende:
Dit is allemaal in scene gezet he?
Nee, wij (Stali en ik = mijn partner en ik) hebben een photo van onze kleine meid getoond op ons log en die hebben zij gebruikt om mij (als politieke tegenstander) al 2 jaar neer te zetten als pedofiel, inclusief een photo van mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik ben het ff kwijt: Aaaahh heeft een foto van jouw gepost op een ander forum? Met daarbij kinderporno aantijgingen?
Een oordeel waarover? Ooit, lang lang geleden had je het gelijk aan je zijde. Wat nu nog rest is slechts een ongelooflijk trieste vertoning waarbij twee volwassen kerels als kleine kinderen tegen elkaar tekeer gaan, met als klein verschil dat Aah op het moment beter kan zuigen omdat jij het je persoonlijker aantrekt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wanneer kom je met een moreel oordeel hè.
Heb ik me altijd afgevraagd van the usauls in POL-SC.
Welterusten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:24 schreef du_ke het volgende:
Maar ik laat jullie ermee alleen. Tijd om te pitten.
Ik denk dat het vreemd is dat lui zoals Aahtje weer losgelaten worden op Fok!, dit terwijl ze mensen die hier allang zitten alleen maar uit willen maken voor pedofiel, en dus willen wegpesten. Besides, waarom als Aahtje wel wordt vrijgelaten, niet sjun, Aryan8, Bela, speedfreak01, nathalitia en noem maar op? Als al die lui worden toegelaten ook, dan ben ik weg. Dus waarom mij niet gewoon permbannen, zeg ik dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een oordeel waarover? Ooit, lang lang geleden had je het gelijk aan je zijde. Wat nu nog rest is slechts een ongelooflijk trieste vertoning waarbij twee volwassen kerels als kleine kinderen tegen elkaar tekeer gaan, met als klein verschil dat Aah op het moment beter kan zuigen omdat jij het je persoonlijker aantrekt.
ZIe FB.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vreemd is dat lui zoals Aahtje weer losgelaten worden op Fok!, dit terwijl ze mensen die hier allang zitten alleen maar uit willem maken voor pedofiel, en dus willen weg[esten. Besides, waarom als Aahtje wel wordt vrijgelaten, niet sjun, Aryan8, Bela, speedfreak01, nathalitia en noem maar op? Als al die lui worden toegelaten ook, dan ben ik weg. Dus waarom mij niet gewoon permbannen, zeg ik dan?
Afhankelijk van wie het leest gebeurt er niks omdat dit topic al vol zit of vliegen ze allebei even van het forum af.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:36 schreef One_of_the_few het volgende:
ff kijken wat er gaat gebeuren
hm. Dus je kaan voorbij het midden mensen voor pedo uitmaken met hooguit het risico dat je er even vanaf moet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie het leest gebeurt er niks omdat dit topic al vol zit of vliegen ze allebei even van het forum af.
Nee, ik heb geen reden om aan te nemen dat Aahtje of degene die er zich acter verschuilt een pedofiel is nee. Zij hebben reden dat ik pedofiel ben. Zij zijn toevalligerwijs politieke tegenstanders, dat wel, maar ze verkondigen dat nu al ca. 2 jaar. Nu ook op Fok! weer. Ik wil graag zelfs dat zij aangifte doen, want dan weet ik wie ze zijn, en dan kan ik een aangifte doen wegens smaad en laster.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ZIe FB.
ff kijken wat er gaat gebeuren en verder mekaar niet opnaaien.
Ik ken de geschiedenis van beiden op dit punt niet, maar mensen voor pedo uitmaken lijkt me niet iets voor Fok!
als je het voor jezelf zuiver kan houden, laat de rest toch zitten.
En als iedereen hier zo volwassen is: Waarom niet ff beide namen en adressen doorgeven en er een zaak van maken. Jullie lijken allbei nogal zeker van je zaak.
Waarom zou ik van het forum af moeten vliegen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie het leest gebeurt er niks omdat dit topic al vol zit of vliegen ze allebei even van het forum af.
Omdat jij net zo goed als Aah dit idiote kinderlijke spel in stand houdt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik van het forum af moeten vliegen?
Klowjow, we hebben via die lui bezoek gehad van het AMK nb (via rancuneuze ex Stali). Zij tonen mijn photo in relatie tot kindermisbruik, omdat ik hun politieke tegenstander ben en zij niet van mij kunnen winnen. Hoe denk je dat iemand zich moet voelen? Ja, rottig dat ik het me persoonlijk aantrek misschien, maar ja, nog steeds kan door die schijtlaarsen alles gebeuren imo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Omdat jij net zo goed als Aah dit idiote kinderlijke spel in stand houdt.
Ik vind het erg jammer dat je hier steeds in mee gaat of het soms zelfs op lijkt te zoeken. Voor dit allemaal begon te spelen had ik nooit verwacht je op zo'n onverfijnde wijze met iemand in "discussie" te zien gaan. Serieus, de gemiddelde links-rechts-moslim-nazi discussie is nog van een hoger niveau. Dit terwijl je, wanneer je "normaal" post altijd een interessante bijdrage te leveren hebt. Of het nu inhoudelijk of speels confronterend is, het is vrijwel altijd leuk om te volgen.
Ik snap ook niet wat je probeert te bereiken. Dat je je gekwetst voelt of boos oké, dat is wel begrijpelijk natuurlijk, maar wat je daaraan denkt te kunnen doen door zulke confrontaties aan te gaan is me een raadsel. Je kan alleen maar verliezen, aangezien het jou i.t.t. je 'gesprekspartner' wel persoonlijk raakt.
Dacht je dat men hier op het forum lijfstraffen uitdeelde ofzo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hm. Dus je kaan voorbij het midden mensen voor pedo uitmaken met hooguit het risico dat je er even vanaf moet.
goh wat een weelde![]()
Ja, ik ken het verhaal natuurlijk vrij goed. Het gaat er ook niet om dat ik geen sympathie voor je zou kunnen opbrengen, of dat je reactie onbegrijpelijk zou zijn. Het gaat er slechts om dat hij weinig zinvol is. Rationeel bekeken, als buitenstaander. Ik kan me niet voorstellen dat jij je er beter door voelt, dat blijkt in ieder geval nergens uit, eerder het tegenovergestelde. Het confronteert je met je machteloosheid in dezen, en dat keer op keer op keer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klowjow, we hebben via die lui bezoek gehad van het AMK nb (via rancuneuze ex Stali). Zij tonen mijn photo in relatie tot kindermisbruik, omdat ik hun politieke tegenstander ben en zij niet van mij kunnen winnen. Hoe denk je dat iemand zich moet voelen? Ja, rottig dat ik het me persoonlijk aantrek misschien, maar ja, nog steeds kan door die schijtlaarsen alles gebeuren imo.
Tja, misschien geloof ik alleen maar dat je als je werkelijk wil debateren met politike tegenstanders dat je je nooit of te nimmer verlaagt tot dit soort dingen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik ken het verhaal natuurlijk vrij goed. Het gaat er ook niet om dat ik geen sympathie voor je zou kunnen opbrengen, of dat je reactie onbegrijpelijk zou zijn. Het gaat er slechts om dat hij weinig zinvol is. Rationeel bekeken, als buitenstaander. Ik kan me niet voorstellen dat jij je er beter door voelt, dat blijkt in ieder geval nergens uit, eerder het tegenovergestelde. Het confronteert je met je machteloosheid in dezen, en dat keer op keer op keer.
Daarom dus de vraag waarom? Wat denk je op deze manier te kunnen bereiken? Dit 'spelletje' kan je alleen maar verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |