Hm. Ik vond het plaatje toevallig. Het laadt alleen niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Jij zit echt te wachten opdat iemand reageert om terug te reageren, hè.
Kruisje idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm. Ik vond het plaatje toevallig. Het laadt alleen niet.
Dattie daar op wacht. Als er iemand plichtsgetrouw is, dan is het M wel.quote:
Waarop wacht?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dattie daar op wacht. Als er iemand plichtsgetrouw is, dan is het M wel.
Totdat er iemand reageert. Kom op, even een tandje hoger graagquote:
Uh op wie, op hem? Dat kan-die morgen toch ook wel weer zien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Totdat er iemand reageert. Kom op, even een tandje hoger graag
Ze had van mij ook wel wat vroeger gemogen. De schaapjes waren al geteld, las ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uh op wie, op hem? Dat kan-die morgen toch ook wel weer zien?
sigme is naar bed hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Jij zit echt te wachten opdat iemand reageert om terug te reageren, hè.
Okee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Monidique het volgende:
Ik F5 gewoon veel,.
En verbaas mij over de intellectuele vermogens van menig Fok!ker.
Wie was Ome Theo nou, nog dat forum van haar/hun gevolgd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze had van mij ook wel wat vroeger gemogen. De schaapjes waren al geteld, las ik.
[..]
Ja, ik ook, so...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Monidique het volgende:
En verbaas mij over de intellectuele vermogens van menig Fok!ker.
Je gaat jezelf herhalen, omdat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kankerlul! ("Zei ik dat? Ja!")
Geen idee, zal wel een alter ego zijn van dees of gene.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie was Ome Theo nou, nog dat forum van haar/hun gevolgd?
herhaling is deel van de dagstructuur ?quote:
Ze zullen ongetwijfeld nog naar zijn zus vragen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een alter ego zijn van dees of gene.
Ik ga naar Aboutaleb's profiel kijken:
@ned 2
22:50 - 23:30 Documentaire, Informatief
Afl: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan.
Profiel
Afl.: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan. Op zijn vijftiende uit Marokko gekomen, nu de beroemdste wethouder van Nederland. Door zijn stellingname over de moord op Theo van Gogh bedreigd, beveiligd, verguisd en geroemd. Op zoek naar de achtergronden van een Berbers succesverhaal.
Mm, ik wou nog even witteman zien, ned 1.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een alter ego zijn van dees of gene.
Ik ga naar Aboutaleb's profiel kijken:
@ned 2
22:50 - 23:30 Documentaire, Informatief
Afl: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan.
Profiel
Afl.: Ahmed Aboutaleb: de witte Marokkaan. Op zijn vijftiende uit Marokko gekomen, nu de beroemdste wethouder van Nederland. Door zijn stellingname over de moord op Theo van Gogh bedreigd, beveiligd, verguisd en geroemd. Op zoek naar de achtergronden van een Berbers succesverhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |