Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een debiel rellerig item in nova over Ondiep.
Je daalt in mijn achting.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeld.
Dat kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeld.
Alleen het item over de rellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Du_ke kijkt SBS?
Ik kijk er niet van op, hoe kon hij er anders een mening over hebben?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Du_ke kijkt SBS?
Dan moet je ook SBS kijken daar verwoorden ze dat veel helderer. Gewoon met z'n allen rellen tegen de politie daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit.![]()
Volgens de verslaggever bij nova was het een multiculturele aktie tegen de politie. Wat hij daarmee allemaal bedoelt is gissen, maar het komt nogal mdi-achtig over.
Stormfront kom ik echt nooitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op, hoe kon hij er anders een mening over hebben?
Zo komt hij ook al jaaaaaaaren op Stormfront.![]()
Bij nova lieten ze zo'n biculturele zien met zijn achterlijke blanke wijf. Dat wijf zei dat er net als in frankrijk iedere dag rellen moesten zijn en de biculturele vond het wel leuk, brandende auto's en zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je ook SBS kijken daar verwoorden ze dat veel helderer. Gewoon met z'n allen rellen tegen de politie daar komt het op neer.
Utreg is een mooie stad, maar helaas wonen (multiculturele) paupers overal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef du_ke het volgende:
Nou ik zie morgen wel of Utrecht afgefikt is.
Truste sletjes.
Verbitterd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:21 schreef Autodidact het volgende:
Degenen die Utrecht verzieken zijn de studenten; de ballen.
I'm the deciderquote:Quote of the day
"It is far from clear exactly how dangerous a nuclear-armed Iran would be. Unlike Iraq under Saddam, Iran has a complex power structure with elements of pluralism and many checks and balances."
The Economist
Dat is wel zo. Vaak wordt Ahmedinejad lukraak geciteerd om weer eens wat anti-Westers en anti-Israelisch geluid te laten horen, ze vinden 'm geweldig....het ironische is dat hij niks te zeggen heeft over buitenlands beleid en hij gewoon gepasseerd wordtquote:
Ja ach, dan stijgt de prijs toch weer vanzelf? Of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Weer hypotheekbank in de problemen
De bubbel staat op knappen...
Opzich is die kans groot. In NL was begin jaren 80 ook een flinke dip in de huizenprijzen (al kwam dat meer door gigantisch hoge rente) maar onderhand zijn de prijzen hier wer minimaal op peilquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja ach, dan stijgt de prijs toch weer vanzelf? Of niet?
Je hebt je momenten Monidique.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef Monidique het volgende:
Vind je mij geniaal, kLowJow?
http://www.nytimes.com/2007/03/14/washington/14justice.html?_r=1&oref=loginquote:Three days later, the seven prosecutors were summarily dismissed. An eighth had been forced out in the summer.
(...)
In rating the prosecutors, Mr. Sampson factored in whether they “exhibited loyalty to the president and attorney general,” according to documents released by the Justice Department.
quote:House is an island
Developers have turned a house into an island in China after the owner refused to move out.
The villa now stands alone in a 30ft deep man-made pit in Chongqing city, reports Jinbao Daily.
The Chongqing Zhengsheng Real Estate Company wants to turn the area into a £40m 'Broadway' square, including apartments and a shopping mall.
But the owner of the villa says he won't move out unless the company pays his price - the equivalent of £1.3 million.
"The villa owner refuses to move, so the real-estate developer has had to dig out all around it to force him to," says a saleswoman at Weilian Real Estate Sales Company.
"He wants 20 million yuan, or he'll stay till the end of the world."
http://www.thestar.com/article/190493quote:This moral universe would have appeared as bizarre to ancient Greeks as it does to modern historians. Most Greeks would have traded their homes in Athens for hovels in Sparta about as willingly as I would trade my apartment in Toronto for a condo in Pyongyang.
valt wel mee. Er zit een anti-lek band eromheen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Weer hypotheekbank in de problemen
De bubbel staat op knappen...
Die munten zijn aanzienlijk zwaarder dan dat papier (doh!). En veel papier geeft het gevoel van rijkdom. Kortom, het papiergeld moet gewoon blijven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
valt wel mee. Er zit een anti-lek band eromheen.![]()
Laat ze de 1 dollar biljetten maar in 1 dollar munten veranderen. die 1 dollar biljetten zijn zo versleten, logisch dat de boel een beetje spannend wordt![]()
Ze wilden mij niet arresteren.. ze discrimineren mequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je nou gisteravond nog gearresteerd, Mutant?
je hele portomonee vol met papiergeld en uiteindelijk nisk bij je hebben. Dan ga ik voor de 3 kilo portomonee en de rijke stinkerd zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die munten zijn aanzienlijk zwaarder dan dat papier (doh!). En veel papier geeft het gevoel van rijkdom. Kortom, het papiergeld moet gewoon blijven.
Komop briefjes ter waarde van minder dan een euro. Dan waan ik me eerder in Oost Europa of Noord Afrika dan het gevoel te hebben rijk te zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die munten zijn aanzienlijk zwaarder dan dat papier (doh!). En veel papier geeft het gevoel van rijkdom. Kortom, het papiergeld moet gewoon blijven.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Monidique het volgende:
(...)
Is het ondertussen niet duidelijk dat juist deze documentaire de grootste zwendel is?
http://news.independent.c(...)e/article2355956.ecequote:The real global warming swindle
A Channel 4 documentary claimed that climate change was a conspiratorial lie. But an analysis of the evidence it used shows the film was riddled with distortions and errors
Gelukkig maar dat god met ons isquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef Autodidact het volgende:
Amerikaans geld. Elke keer dat je je dollars uitgeeft geef je aan dat je in god vertrouwt. Fuck you, en fuck god.
is maar goed ook want je weet: Ben je niet voor ons, dan ben je tegen onsquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef pberends het volgende:
'Rotterdammer werd gedood om rap-battle'
Wil je me pipa zien...
Is dat zo? Allah kwam later, dus misschien heeft hij geavanceerdere truukjes. Je kunt niet aankomen met een god die minder kan natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
is maar goed ook want je weet: Ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons![]()
In het geval van God lijkt me het niet onaardig 'hem' aan onze kant te hebben. aangezien allah toch ene paar honderd jaar achter loopt kan die van ons veel meer coole trukjes.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef kLowJow het volgende:
Ik moest aan lemmeb denken.
nsfw of course.
dat is waar, sta je gelijk al met 1-0 achter. Maar wij hebben Dr. Dino. Dat is een beetje het geheime wapen samen met family7. Evolutie is een trucje van een of ander manisch depressief persoon wat het op de westerse wreld heeft voorzien. Niet intrappen dus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is dat zo? Allah kwam later, dus misschien heeft hij geavanceerdere truukjes. Je kunt niet aankomen met een god die minder kan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |