De kracht van herhaling, of de smacht naar herhaling?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
herhaling is deel van de dagstructuur ?
de kracht van het reproduceren van baggerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
De kracht van herhaling, of de smacht naar herhaling?
Dat snap ik nou nooit he, iemand die een stille toch organiseert zoekt de media opquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik wou nog even witteman zien, ned 1..
Nee, als je een beetje bijgoochem over wilt komen zoals Aahtje, niet nee, dan is dat meestal toch een zwaktebod.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
herhaling is deel van de dagstructuur ?
Ik heb met jou een beetje zoals ik met JAM heb toch, Har, ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nooit he, iemand die een stille toch organiseert zoekt de media op
Hoe stil wil je dan hebben?
De media is nooit stil toch? Het zit 'm in de paradox van stille tocht versus lawaaiige mediaquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb met jou een beetje zoals ik met JAM heb toch, Har, ik weet niet wat je bedoelt.
Tante Ryan, nog wat gesnifft aan jonge meisjes lately?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als je een beetje bijgoochem over wilt komen zoals Aahtje, niet nee, dan is dat meestal toch een zwaktebod.
Zal aan mij liggen, maar misschien nog een clue...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De media is nooit stil toch? Het zit 'm in de paradox van stille tocht versus lawaaiige media
quote:Onderzoek heeft aangetoond dat er een verband bestaat tussen het nuttigen van grote hoeveelheden drank in één keer en problematisch alcoholgebruik.
Alles kitsch, tante ome?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tante Ryan, nog wat gesnifft aan jonge meisjes lately?
Da's er een voor de Darwintrofeequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]. Ik zeg, meer geld voor dit soort onderzoeken!.
Mja ja, zeg, heb je nog wat geile foto's van jonge meisjes?quote:
Daar drinken we er één op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]. Ik zeg, meer geld voor dit soort onderzoeken!.
Ach, jij vindt zoiets geile photo's joh?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mja ja, zeg, heb je nog wat geile foto's van jonge meisjes?
Foto's, kiddo!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, jij vindt zoiets geile photo's joh?.
quote:
Een stille tocht is nooit echt stil toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen, maar misschien nog een clue...?.
Ik ben oud, zoals jeweetwelwie niet ophoudt te herhalen, en het is laat.
Rot op, jij vieze pedofiel, je hebt je zitten verlustigen aan mijn dochter, viezerik.quote:
http://www.mahablog.com/2007/03/13/five-stages/quote:You’ve no doubt heard of the five stages of grief (denial, anger, bargaining, depression, and acceptance). I’ve come to realize something like that goes on among righties whenever a new Republican scandal washes ashore. I propose that the five stages of reaction to a scandal are:
1. Ignoring
2. Belittling
3. Blaming the Media
4. Evoking Bill Clinton.
5. Boredom
Het was de spelling, ouwe snoeperd. Sniff je vaak de onderbroekjes van het arme dochtertje van je labiele senseovrouwke?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent een pedofiel Aahtje, wat doet iemand zoals jij hier eigenlijk.
Tenzij er geen geluid is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een stille tocht is nooit echt stil toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |