quote:Ik heb twee gemiste oproepen van de Free Record Shop. Dus ik denk dat ze daar een Wii voor me klaar hebben liggen, maar ik heb hem al, dus als iemand interesse heeft: MSN staat in mijn profiel. Woonplaats is Deventer.
Dat zal eens tijd worden, ik ben zelf alweer 1,5 week op zoek naar een 2e classic controller.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt alsof Nintendo de levering ein-de-lijk op orde begint te krijgen.
Je zal niet de enige Nederlander zijn die even de grans over wipt om een Wii op te halen, dus denk wel dat je meer kans hebt stukkie verder over de grans of kleinere dorpjes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:11 schreef Brody het volgende:
Gisteren net over de grens in Duitsland geweest (Kleve). Ook daar alle wii's uitverkocht. Accesoires daarintegen hadden ze genoeg. Wiiplay met mote bv. Losse wiimotes, nunchucks ed. ook. Ik moet denk ik net als iedereen gewoon w88. maar na 2 en een halve maand wil ik nou wel eens een keer spelen! Misschien volgend weekend maar iets dieper Duitsland in!?
net zoveel geluk hebben als je vriendin..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:45 schreef BoNi het volgende:
Iemand nog tips waar ze te verkrijgen zijn in midden Nederland?
Waar ben je geweest dan? Saturn? Daar ben ik ook geweest maar daar hadden ze er inderdaad geen meer, ben toen naar "Kaufhaus" gelopen en daar hadden ze er twee staan. Ben je daar ook wezen kijken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:11 schreef Brody het volgende:
Gisteren net over de grens in Duitsland geweest (Kleve). Ook daar alle wii's uitverkocht. Accesoires daarintegen hadden ze genoeg. Wiiplay met mote bv. Losse wiimotes, nunchucks ed. ook. Ik moet denk ik net als iedereen gewoon w88. maar na 2 en een halve maand wil ik nou wel eens een keer spelen! Misschien volgend weekend maar iets dieper Duitsland in!?
Ik heb dat ding aangeschaft in de veronderstelling dat mijn Gamecube-controllers niet zouden werken op classic games, maar het tegendeel bleek waar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:21 schreef GerritL het volgende:
Nee idd word eens tijd dat ze met die classic contoller op de proppen komen , ben al een x aantal weken opzoek maar nog steeds zonder succes hier in noord holland !
afhankelijk van het spel wel de gc controller wel of nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Ik heb dat ding aangeschaft in de veronderstelling dat mijn Gamecube-controllers niet zouden werken op classic games, maar het tegendeel bleek waar.
welke zaak is dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:55 schreef jwjw het volgende:
In utrecht zit een zaak die er elke week een stuk of 4 a 5 geleverd krijgt :-(
Daar was een of andere hotemetoot van Nintendo ook langs geweest en de leveringen zouden vanaf april omhoog moeten gaan.
Heb ik wel vaker gezien, maar waren allemaal lege dozen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:05 schreef NeoDweezil het volgende:
vorige week was ik in wijnegem ( vlakbij antwerpen ) daar is een grote shoppingmall waar ze je werkelijk doodgooien met wii's!!
bij de bart smit lagen er gewoon een stuk of 30 opgestapeld
Net die Dixons in Buitenveldert gebeld, maar er staan er nog 5 op de wachtlijst.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:02 schreef Blackfiesta het volgende:
Probeer het is bij Dixons buitenveldert (amsterdam) die hebben geen wachtlijst meer
Dixons
Buitenveldertselaan 182 Telefoon 020-6422950
1081AC Amsterdam Fax 020-4420075
Openingstijden
Maandag 12:00 - 18:00 uur
Dinsdag 09:30 - 18:00 uur
Woensdag 09:30 - 18:00 uur
Donderdag 09:30 - 18:00 uur
Vrijdag 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag 09:00 - 17:00 uur
Zondag Gesloten
Of de Makro in Amsterdam die hadden er ook nog een aantal.
In het krantje van Bart Smit staat dat je verplicht moet inschrijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Dixidito het volgende:
Ik zie in een krantje van de Bart Smit en eentje van de Toys'R'us reclame voor de Wii staan. Lijkt me dat er mogelijk binnenkort meer geleverd gaan worden, anders zouden ze toch niet gaan adverteren?
http://www.cd-wow.nlquote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef Yann het volgende:
Ik heb nou wel al een tijdje een Wii, maar zoek een Classic Controller!!!
Ik wil die oldschool games spelen!!!
Iemand die weet waar ze die hebben in Den Haag/Omgeving??
mag ik vragen waar je ben geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:59 schreef philipnorth het volgende:
Voor de mensen in t zuiden van t land, ik heb van een collega die in BE woont gehoord dat er daar diverse shops zijn die m gewoon op voorraad hebben....heeft m er zelf van t weekend gewoon in een winkel gepakt en meegenomen.
Ik zou t niet weten, maar een gehucht volgens mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je ben geweest
Graag want ik ben van plan om komende zaterdag ff naar Belgie te rijden. In Nederland schiet het niet opquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten, maar een gehucht volgens mij
Zal t wel eens aan m vragen waar hij m gehaald heeft.
stond hier ook ergens gepost. een japans boekjaar eindigt volgens mij in maart dus zouden we in april weer goed moeten zittenquote:Op zondag 1 april 2007 18:46 schreef neo2000 het volgende:
Kudt. Amazon uitverkocht. Vandaag in R'dam (zuidplein) maar ook geen succes.. Hier in Brabant is het in ieder geval janken met de pet op..
Hoorde in de Saturn vandaag een verhaal van een verkoper aan: "Wij denken dat Nintendo dit jaar al zijn/haar targets heeft gehaald.. Dus ze wachten waarsch. tot het nieuwe boekjaar in gaat met leveren, anders hebben ze op een jaar tijd te hoge winst door hardware verkopen, en valt het het jaar erop, als ze volop voorradig zijn, de winst tegen. Als iedereen de hardware al heeft.." Hij wist mij niet te zeggen wanneer dat boekjaar in ging.
Had gewoon bij Amazon moeten bestellen toen ze vooradig waren, damnit..
Waarschijnlijk vind je er dan van de week spontaan eenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef Snever het volgende:
Ik heb er nog steeds geen. Ben een paar maanden geleden elke week de stad in gegaan maar het werkte gewoon niet en de Wii was niet te bemachtigen. Ik heb de Wii opgegeven en zoek niet meer. Ik denk dat vele mensen hier hetzelfde over denken.
Dat is standaard, toen ik 2 maanden geleden mijn Wii bestelt had bij Amazon liep ik de zaterdag erop de stad in om nog wat dingen erbij te kopen loop ik een winkel binnen worden er nog ff 5 verkochtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je er dan van de week spontaan een
Dat is idd een mooie deal, gratzquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik heb een wii!!! jeeeh!! Wel via marktplaats en een goede deel gemaakt.
wii + wii play + zelda voor 300 euro.
helemaal blij!!!![]()
![]()
same here, en een snelle verandering daarin lijkt niet snel te gebeuren aangezien c&c3 zwaar verslavend is..quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:03 schreef Steve-O het volgende:
Mijn god mijn staat heeft gewoon weken dat hij stof staat te happen.
WOW, van de week gebeld met ze en geklaagd, en hoppa! Vandaag ist geleverd, niceeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:41 schreef jwjw het volgende:
Mijn bestelling bij de Wehkamp van een Wii Play met een Wiimote staat ook al een maand op "levering 1 week" :-(
Dan hebben ze misschien niet gelogen en zijn de leveringen in April inderdaad veel beter dan in Maart.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef piepmiep het volgende:
Ik geloofde vanmorgen mijn ogen niet. In de Mediamarkt Rijswijk zijn volop Wii-play's, wiimotes en classic controlers. Het rek hing nog helemaal vol, misschien net gevuld ofzo.
Ik ben nu Wii-play aan het uitpakken.![]()
Ja, maar ik ben niet zo'n rijke jongen hé.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef staticdata het volgende:
die mogelijkheid zal er zijn mits je geluk heb
en zo duur issie niet hoor(refererend naar je Klaagbaak topic)
Steel er een..? Ik wil ook graag een mooie Porsche, maar ja, zo duur he..?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo'n rijke jongen hé.
geen tips dus.?
Ik kan hem wel betalen, maar omdat ik niet zo vermogend ben is het wel veel geld voor mij, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Steel er een..? Ik wil ook graag een mooie Porsche, maar ja, zo duur he..?![]()
Ja, dat snap ik wel.. Maar je kan hem:quote:Op zondag 15 april 2007 11:13 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik kan hem wel betalen, maar omdat ik niet zo vermogend ben is het wel veel geld voor mij, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Dank voor de tip! Ik heb er eentje besteld. Ik was het wachten echt zat.quote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef dutchdevil het volgende:
Bij Amazon.de zijn de Wii's weer op voorraad !
Graag gedaan en ik hoop voor je dat je hem snel in huis hebt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Ik heb er eentje besteld. Ik was het wachten echt zat.
Hopelijk kan ik rekenen op de Duitse pünktlichkeit en heb ik snel m'n Wii + Nunchuk in huis!![]()
Ik ook, zelfde regio, maar heb een ov dus kan eigenlijk alle kanten opquote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Graag gedaan en ik hoop voor je dat je hem snel in huis hebt.
Heb er zelf al 1 maar een collega van me is nog wel op zoek naar een Wii. Die is ook al sinds december op zoek. Maar ze heeft helaas geen CC dus heeft ze niets aan Amazon.de . Mocht er nog iemand een Wii weten in de regio Deventer of Arnhem, dan hoor ik het graag
ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
niet normaal zeg, nog altijd die wachttijden.
Ik vind dat op 1 of andere manier wel heeeeeel erg goedkoopquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Kickvors het volgende:
Zijn er recentelijk nog ergens Wii's gespot bij een MM ergens in het land?
Overigens, bij GSM24 goedkope remote controllers (¤29,95, inclusief Play, maargoed dan zijn ze nog goedkoper).
tis idd erg goed koop maar prima mogelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik vind dat op 1 of andere manier wel heeeeeel erg goedkoop
Ik vond het ook een beetje dubieus, maar toch zondag maar besteld. Vandaag binnengekregenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tis idd erg goed koop maar prima mogelijk.
werkt dus wel goed?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef Kickvors het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje dubieus, maar toch zondag maar besteld. Vandaag binnengekregen
Ja werkt prima. De site is niet je-van-het, maar het werkt wel.quote:
Te laatquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:54 schreef thaduck het volgende:
Je had Wario wel van mij over kunnen nemen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef thaduck het volgende:
Cherry: je mag wel op mijn Wii komen spelen hoor
Dat is 4 uur reizenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef zwelgh het volgende:
Bij de Intertoys in Zuidlaren hangt een briefje met de mededeling dat ze uit voorraad leverbaar zijn. Sla je slag!
Zuidlarenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef zwelgh het volgende:
Bij de Intertoys in Zuidlaren hangt een briefje met de mededeling dat ze uit voorraad leverbaar zijn. Sla je slag!
En volgens mij woon ik nog dichtbij ookquote:
Een vriendin van me had die van haar bij een gameshop in Overvecht gehaald, die moet ik eigenlijk ook even in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
En volgens mij woon ik nog dichtbij ook![]()
Kwil wel ff hier in de gaten houden voor je evt bij de lokale winkels. Laatst ook voor wat mensen Wii spul gefixt
Besteld! Wii + Sports + Zelda + Play + Beschermhoesjes ... morgen binnen!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:13 schreef Lemming22 het volgende:
Ik weet niet of iemand m überhaupt nog zoekt hoor, maar bij Chear hebben ze m weer op voorraad en dat betekent dat je m binnen een paar dagen in huis hebt!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:13 schreef Lemming22 het volgende:
Ik weet niet of iemand m überhaupt nog zoekt hoor, maar bij Chear hebben ze m weer op voorraad en dat betekent dat je m binnen een paar dagen in huis hebt!
Ik kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:13 schreef Lemming22 het volgende:
Komt ook door het breder publiek wat de wii trekt en de prijs in vergelijking met de PS3.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef X-fi het volgende:
Ik vind dat de Wii's best in trek zijn. Misschien wel beter dan de PS3.
de wii is de meest verkochten console dacht ik. wordt meer verkocht dan de ps3 & 360quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef X-fi het volgende:
Ik vind dat de Wii's best in trek zijn. Misschien wel beter dan de PS3.
Ik heb hem nog niet gekocht. Want tja, die games eropquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt ook door het breder publiek wat de wii trekt en de prijs in vergelijking met de PS3.
Dat doen ze dan toch wel erg knap die Nintendo gasten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
de wii is de meest verkochten console dacht ik. wordt meer verkocht dan de ps3 & 360
Zo ... dat ging snel. Normaal zou ik wachten tot ik thuis ben, maar goed dat ik gelijk hier op het werk hem besteld heb.quote:
Inderdaad, erg snel.. Nou ja, iedereen die ik ermee heb kunnen helpen, veel plezier!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zo ... dat ging snel. Normaal zou ik wachten tot ik thuis ben, maar goed dat ik gelijk hier op het werk hem besteld heb.
Dan zou ik hem dus vandaag al kunnen krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg snel.. Nou ja, iedereen die ik ermee heb kunnen helpen, veel plezier!
Die levertijd klopt meestal wel, ik heb er wel eens wat besteld en ik kreeg het zelfs één dag eerder dan beloofd
Spannendquote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 20-04-2007 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-04-2007 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 21-04-2007 Amsterdam-Jarmuiden, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 21-04-2007 Amsterdam-Jarmuiden, pakkettendistributie
Zou wel kunnen, dan betaal je het via de site en de winkel is gewoon het afleverpunt. Neem iig een print van de betaalbevestiging (of hoe heet zo'n ding) mee, zodat je niet 2 keer moet betalenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:
ik snap er geen reet van, haal hem dus op in de winkel, maar moet nu vooruit betalen of zo, lallemaal tegenstrijdige berichten, heb ik weer.
nee wel leukquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je vind et tikken met je wii mote relaxt?
Nee hoor, Waar Zijn De Wii's topic reeks wordt langzaam Slowchat 2.0quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef Apekoek het volgende:
zijn er nog mensen die nog steeds op zoek zijn?
Ik ben zaterdag nog bij die in Arnhem geweest en daar hadden ze iig geen Wii's..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef CherryLips het volgende:
nog iets vaags:
http://www.landofthelegend.net/next%2Dlevel.nl/
Er staat ook geen datum bij of zo, lekker handig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag nog bij die in Arnhem geweest en daar hadden ze iig geen Wii's..
In Amersfoort hebben ze nog minstens 4 wii's staan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef CherryLips het volgende:
nog iets vaags:
http://www.landofthelegend.net/next%2Dlevel.nl/
in Arnhem hebben ze ze ook nog (import). Handleiding en alles is hetzelfde als de NL, dus ik heb hem gereserveerd en haal hem morgen opquote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef Militesje het volgende:
[..]
In Amersfoort hebben ze nog minstens 4 wii's staan!
zijn wel geimporteerd uit duitsland dus 20 euro duurder
Oeh goed zegquote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in Arnhem hebben ze ze ook nog (import). Handleiding en alles is hetzelfde als de NL, dus ik heb hem gereserveerd en haal hem morgen op.
Zouden ze daar irischeques accepteren?.
welke omgevingquote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een mailtje binnen van Bart Smit dat ik mijn reservering binnen 2 dagen moet bevestigen, dan krijg ik een Wii. Dus als ik er iemand blij mee kan maken laat het dan ff weten want ik hoef 'm niet. (Heb er momenteel sowieso geen geld voor)
Eindhovenquote:
nou ik zit ook met andere grotere uitgaven. dus ik hou voorlopig even de boot afquote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Blijkbaar wil er ineens niemand meer een Wii...
Misschien moet je Darkwolf even een berichtje sturen, die zocht er nog eenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Blijkbaar wil er ineens niemand meer een Wii...
quote:
Haha ik had ook zere armen, na de eerste dagen geen last meer van gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gisterochtend opgehaald, heb hele middag getennist en gebokst, heb echt lamme arm
. Aansluiten ging echt makkelijk, had het boekje amper nodig (niet alles klopte daarin trouwens). Nu nog andere spellen
.
Had hem voor mij gekochtquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag er vanochtend 2 liggen bij de Media Markt in Amsterdam , heb het niet gekocht, kut verbouwing kost veels te veel geld
zeiden ze ook over aprilquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:17 schreef GoodGawd het volgende:
Elke winkel zegt dat de Wii in Mei komt..
Wat te verwachten? Grote aantallen, een paar of niks v_v ?
quote:
Als ik mijn Wii Eind Mei nog niet heb dan moet Nintendo zich diep schamen voor hun kleine nob productie aan Wii's, Ik sta nu al 3 weken bij de Music Store op plaats 6 en ik ben nog geen centimeter opgeschotenquote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef neo2000 het volgende:
En januari.. Denk dat het nog wel een halfjaartje duurt..
Inderdaad. Vorige week besloten ook maar een wii te halen naast mijn 360 en bij gebrek aan aanbod heb ik mijn ouders maar even langs de MM in Herzogenrath laten rijden, aangezien dat niet zo ver is voor hun. Lagen er nog stuk of 20 blijkbaar. Woensdag maar even met de auto naar limburg om hem op te pikkenquote:Op maandag 30 april 2007 13:17 schreef AvanCade het volgende:
Rij in godsnaam even naar Duitsland. Daar hebben ze hele pallets vol liggen met Wii's!
Én het is een flink stuk rijden vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik wil mijn wii...... En nee niet uit duitsland dat is goed voor de duitse economie en dat doen we natuurlijk niet!
Dat ook al is het maar 1.5 uur ofzo, maar dan wil ik wel graag de garantie dat er eentje ligt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Én het is een flink stuk rijden vanuit Den Haag.
jij hebt WO 2 meegemaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:13 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe kunnen die rot moffen nou wel zoveel Wii's hebben? Anyway niet zeiken want deze maand komen er weer een hoop, schijnt.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/105(...)ft_meer_Wii%27s.html
nintendo en beloftes
Ik heb vaak zat COD gedaan en ik kan je vertellen je word helemaal gek van die Duitsers.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat COD gedaan en ik kan je vertellen je word helemaal gek van die Duitsers.
WO2 tik kennelijk..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:27 schreef staticdata het volgende:
[..]. ik snap nooit dat er moffen wordt gezegd vandaar
. rot duitser alla, maar moffen, nooit begrepen
Ahum..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:06 schreef GoodGawd het volgende:
Okay terug naar het onderwerp >_>
Wii weet waar er Wii's zijn? [deel 7]
Geen idee.. ik ga zo in m'n pauze maar weer even een rondje Den Haag Centrum doen, maar als die winkels al iets geleverd krijgen is t altijd binnen een uur of wat weg..quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Dixidito het volgende:
En het is al mei.... nog steeds geen Wii's... te erg voor woorden. Blij dat ik er al eentje heb uit Duitsland
Ja dat weten we nou ook welquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
De Music Store is wel erg matig, ksta al ruim 3 weken op reserveringslijstje 6e plek![]()
Ik heb dat best vaak gezegd van die Music Store he XDquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou ook welGa es bij wat andere winkels langs, informeer hoelang de wachtlijsten zijn en nog belangrijker, hoeveel wii's ze per week binnenkrijgen. Blijkbaar krijgen sommigen heel weinig binnen, dan heeft het ook weinig zin daar op te gaan zitten wachten..
Idd, ik heb echt een week 'gezocht' of zo en had er éénquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou ook welGa es bij wat andere winkels langs, informeer hoelang de wachtlijsten zijn en nog belangrijker, hoeveel wii's ze per week binnenkrijgen. Blijkbaar krijgen sommigen heel weinig binnen, dan heeft het ook weinig zin daar op te gaan zitten wachten..
Neuhhhquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik heb dat best vaak gezegd van die Music Store he XD
![]()
Ik besloot op een maandag om een Wii te halen na het spelen bij een vriend. Dinsdag had de toys 'r us er nog een toevalligquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, ik heb echt een week 'gezocht' of zo en had er één.
wtf dude ik ben al 4 weken bezig >_>quote:Op zondag 6 mei 2007 00:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb mijn wii!, ben er 5 dagen mee bezig geweest en ik heb hem
Zoek je wel op de juiste plaats? Ik woon zelf naast Den Haag en heb hier ook nergens wat kunnen vinden. Mijn vader ging gelukkig dit weekend naar duitsland voor een bespreking dus heb ik hem een boodschappenlijstje meegevenquote:
Je gaat toch niet 50 euro extra betalenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat is daar zo raar aan? Dat hebben wij ook gedaan (bij de V&D). Die 50 euro hoef je natuurlijk bij het afhalen niet meer te betalen. Wij konden het zelfs nog terugkrijgen als we besloten ons van de wachtlijst te laten verwijderen..
Dat is dan toch niet extra, als het aanbetalen is?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 50 euro extra betalenDan kan je net zo goed bij de gratis intertoys reserveren...
![]()
weet je uberhaupt wel wat een aanbetaling is???quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef GoodGawd het volgende:
Ik woon in woerden voor de mensen die niet weten waar dat is, dat ligt in het groene hart oftewel tussen de big cities van Nederland. Ik heb ook al een rondje Utrecht maar daar was hij er ook niet meer.
Oh ja, ik kam daar bij een muziek/game etc winkel toen vroeg ik hebben jullie de Nintendo Wii nog?
Hij: Nee, maar je kan hem wel reserveren met 50 euro aanbetaling.
Ik: Tot ziens.
Je denk toch niet dat ik gek ben >_< 50 euro voelen ze zich wel helemaal goed ?
Een en ander heeft natuurlijk ook te maken met de populariteit van de PS3 in vergelijking met die van de Wiiquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef GoodGawd het volgende:
Neem nou de PS3 je loopt de winkel in et voila daar staat hij in grote getalen.
'Ja maar in de oorlog...'quote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Dylanesque het volgende:
Begin 2007 gaat de boeken in als periode van de Wii-schaarste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |