Ik ben zaterdag nog bij die in Arnhem geweest en daar hadden ze iig geen Wii's..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef CherryLips het volgende:
nog iets vaags:
http://www.landofthelegend.net/next%2Dlevel.nl/
Er staat ook geen datum bij of zo, lekker handig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag nog bij die in Arnhem geweest en daar hadden ze iig geen Wii's..
In Amersfoort hebben ze nog minstens 4 wii's staan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef CherryLips het volgende:
nog iets vaags:
http://www.landofthelegend.net/next%2Dlevel.nl/
in Arnhem hebben ze ze ook nog (import). Handleiding en alles is hetzelfde als de NL, dus ik heb hem gereserveerd en haal hem morgen opquote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef Militesje het volgende:
[..]
In Amersfoort hebben ze nog minstens 4 wii's staan!
zijn wel geimporteerd uit duitsland dus 20 euro duurder
Oeh goed zegquote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in Arnhem hebben ze ze ook nog (import). Handleiding en alles is hetzelfde als de NL, dus ik heb hem gereserveerd en haal hem morgen op.
Zouden ze daar irischeques accepteren?.
welke omgevingquote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een mailtje binnen van Bart Smit dat ik mijn reservering binnen 2 dagen moet bevestigen, dan krijg ik een Wii. Dus als ik er iemand blij mee kan maken laat het dan ff weten want ik hoef 'm niet. (Heb er momenteel sowieso geen geld voor)
Eindhovenquote:
nou ik zit ook met andere grotere uitgaven. dus ik hou voorlopig even de boot afquote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Blijkbaar wil er ineens niemand meer een Wii...
Misschien moet je Darkwolf even een berichtje sturen, die zocht er nog eenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Blijkbaar wil er ineens niemand meer een Wii...
quote:
Haha ik had ook zere armen, na de eerste dagen geen last meer van gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gisterochtend opgehaald, heb hele middag getennist en gebokst, heb echt lamme arm
. Aansluiten ging echt makkelijk, had het boekje amper nodig (niet alles klopte daarin trouwens). Nu nog andere spellen
.
Had hem voor mij gekochtquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag er vanochtend 2 liggen bij de Media Markt in Amsterdam , heb het niet gekocht, kut verbouwing kost veels te veel geld
zeiden ze ook over aprilquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:17 schreef GoodGawd het volgende:
Elke winkel zegt dat de Wii in Mei komt..
Wat te verwachten? Grote aantallen, een paar of niks v_v ?
quote:
Als ik mijn Wii Eind Mei nog niet heb dan moet Nintendo zich diep schamen voor hun kleine nob productie aan Wii's, Ik sta nu al 3 weken bij de Music Store op plaats 6 en ik ben nog geen centimeter opgeschotenquote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef neo2000 het volgende:
En januari.. Denk dat het nog wel een halfjaartje duurt..
Inderdaad. Vorige week besloten ook maar een wii te halen naast mijn 360 en bij gebrek aan aanbod heb ik mijn ouders maar even langs de MM in Herzogenrath laten rijden, aangezien dat niet zo ver is voor hun. Lagen er nog stuk of 20 blijkbaar. Woensdag maar even met de auto naar limburg om hem op te pikkenquote:Op maandag 30 april 2007 13:17 schreef AvanCade het volgende:
Rij in godsnaam even naar Duitsland. Daar hebben ze hele pallets vol liggen met Wii's!
Én het is een flink stuk rijden vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik wil mijn wii...... En nee niet uit duitsland dat is goed voor de duitse economie en dat doen we natuurlijk niet!
Dat ook al is het maar 1.5 uur ofzo, maar dan wil ik wel graag de garantie dat er eentje ligt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Én het is een flink stuk rijden vanuit Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |