quote:
Als ik mijn Wii Eind Mei nog niet heb dan moet Nintendo zich diep schamen voor hun kleine nob productie aan Wii's, Ik sta nu al 3 weken bij de Music Store op plaats 6 en ik ben nog geen centimeter opgeschotenquote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef neo2000 het volgende:
En januari.. Denk dat het nog wel een halfjaartje duurt..
Inderdaad. Vorige week besloten ook maar een wii te halen naast mijn 360 en bij gebrek aan aanbod heb ik mijn ouders maar even langs de MM in Herzogenrath laten rijden, aangezien dat niet zo ver is voor hun. Lagen er nog stuk of 20 blijkbaar. Woensdag maar even met de auto naar limburg om hem op te pikkenquote:Op maandag 30 april 2007 13:17 schreef AvanCade het volgende:
Rij in godsnaam even naar Duitsland. Daar hebben ze hele pallets vol liggen met Wii's!
Én het is een flink stuk rijden vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik wil mijn wii...... En nee niet uit duitsland dat is goed voor de duitse economie en dat doen we natuurlijk niet!
Dat ook al is het maar 1.5 uur ofzo, maar dan wil ik wel graag de garantie dat er eentje ligt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Én het is een flink stuk rijden vanuit Den Haag.
jij hebt WO 2 meegemaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:13 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe kunnen die rot moffen nou wel zoveel Wii's hebben? Anyway niet zeiken want deze maand komen er weer een hoop, schijnt.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/105(...)ft_meer_Wii%27s.html
nintendo en beloftes
Ik heb vaak zat COD gedaan en ik kan je vertellen je word helemaal gek van die Duitsers.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:21 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat COD gedaan en ik kan je vertellen je word helemaal gek van die Duitsers.
WO2 tik kennelijk..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:27 schreef staticdata het volgende:
[..]. ik snap nooit dat er moffen wordt gezegd vandaar
. rot duitser alla, maar moffen, nooit begrepen
Ahum..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:06 schreef GoodGawd het volgende:
Okay terug naar het onderwerp >_>
Wii weet waar er Wii's zijn? [deel 7]
Geen idee.. ik ga zo in m'n pauze maar weer even een rondje Den Haag Centrum doen, maar als die winkels al iets geleverd krijgen is t altijd binnen een uur of wat weg..quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Dixidito het volgende:
En het is al mei.... nog steeds geen Wii's... te erg voor woorden. Blij dat ik er al eentje heb uit Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |