Ja dat weten we nou ook welquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
De Music Store is wel erg matig, ksta al ruim 3 weken op reserveringslijstje 6e plek![]()
Ik heb dat best vaak gezegd van die Music Store he XDquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou ook welGa es bij wat andere winkels langs, informeer hoelang de wachtlijsten zijn en nog belangrijker, hoeveel wii's ze per week binnenkrijgen. Blijkbaar krijgen sommigen heel weinig binnen, dan heeft het ook weinig zin daar op te gaan zitten wachten..
Idd, ik heb echt een week 'gezocht' of zo en had er éénquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou ook welGa es bij wat andere winkels langs, informeer hoelang de wachtlijsten zijn en nog belangrijker, hoeveel wii's ze per week binnenkrijgen. Blijkbaar krijgen sommigen heel weinig binnen, dan heeft het ook weinig zin daar op te gaan zitten wachten..
Neuhhhquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik heb dat best vaak gezegd van die Music Store he XD
![]()
Ik besloot op een maandag om een Wii te halen na het spelen bij een vriend. Dinsdag had de toys 'r us er nog een toevalligquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, ik heb echt een week 'gezocht' of zo en had er één.
wtf dude ik ben al 4 weken bezig >_>quote:Op zondag 6 mei 2007 00:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb mijn wii!, ben er 5 dagen mee bezig geweest en ik heb hem
Zoek je wel op de juiste plaats? Ik woon zelf naast Den Haag en heb hier ook nergens wat kunnen vinden. Mijn vader ging gelukkig dit weekend naar duitsland voor een bespreking dus heb ik hem een boodschappenlijstje meegevenquote:
Je gaat toch niet 50 euro extra betalenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat is daar zo raar aan? Dat hebben wij ook gedaan (bij de V&D). Die 50 euro hoef je natuurlijk bij het afhalen niet meer te betalen. Wij konden het zelfs nog terugkrijgen als we besloten ons van de wachtlijst te laten verwijderen..
Dat is dan toch niet extra, als het aanbetalen is?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 50 euro extra betalenDan kan je net zo goed bij de gratis intertoys reserveren...
![]()
weet je uberhaupt wel wat een aanbetaling is???quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef GoodGawd het volgende:
Ik woon in woerden voor de mensen die niet weten waar dat is, dat ligt in het groene hart oftewel tussen de big cities van Nederland. Ik heb ook al een rondje Utrecht maar daar was hij er ook niet meer.
Oh ja, ik kam daar bij een muziek/game etc winkel toen vroeg ik hebben jullie de Nintendo Wii nog?
Hij: Nee, maar je kan hem wel reserveren met 50 euro aanbetaling.
Ik: Tot ziens.
Je denk toch niet dat ik gek ben >_< 50 euro voelen ze zich wel helemaal goed ?
Een en ander heeft natuurlijk ook te maken met de populariteit van de PS3 in vergelijking met die van de Wiiquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef GoodGawd het volgende:
Neem nou de PS3 je loopt de winkel in et voila daar staat hij in grote getalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |