Dank voor de tip! Ik heb er eentje besteld. Ik was het wachten echt zat.quote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef dutchdevil het volgende:
Bij Amazon.de zijn de Wii's weer op voorraad !
Graag gedaan en ik hoop voor je dat je hem snel in huis hebt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Ik heb er eentje besteld. Ik was het wachten echt zat.
Hopelijk kan ik rekenen op de Duitse pünktlichkeit en heb ik snel m'n Wii + Nunchuk in huis!![]()
Ik ook, zelfde regio, maar heb een ov dus kan eigenlijk alle kanten opquote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Graag gedaan en ik hoop voor je dat je hem snel in huis hebt.
Heb er zelf al 1 maar een collega van me is nog wel op zoek naar een Wii. Die is ook al sinds december op zoek. Maar ze heeft helaas geen CC dus heeft ze niets aan Amazon.de . Mocht er nog iemand een Wii weten in de regio Deventer of Arnhem, dan hoor ik het graag
ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
niet normaal zeg, nog altijd die wachttijden.
Ik vind dat op 1 of andere manier wel heeeeeel erg goedkoopquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Kickvors het volgende:
Zijn er recentelijk nog ergens Wii's gespot bij een MM ergens in het land?
Overigens, bij GSM24 goedkope remote controllers (¤29,95, inclusief Play, maargoed dan zijn ze nog goedkoper).
tis idd erg goed koop maar prima mogelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik vind dat op 1 of andere manier wel heeeeeel erg goedkoop
Ik vond het ook een beetje dubieus, maar toch zondag maar besteld. Vandaag binnengekregenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tis idd erg goed koop maar prima mogelijk.
werkt dus wel goed?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef Kickvors het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje dubieus, maar toch zondag maar besteld. Vandaag binnengekregen
Ja werkt prima. De site is niet je-van-het, maar het werkt wel.quote:
Te laatquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:54 schreef thaduck het volgende:
Je had Wario wel van mij over kunnen nemen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef thaduck het volgende:
Cherry: je mag wel op mijn Wii komen spelen hoor
Dat is 4 uur reizenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef zwelgh het volgende:
Bij de Intertoys in Zuidlaren hangt een briefje met de mededeling dat ze uit voorraad leverbaar zijn. Sla je slag!
Zuidlarenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef zwelgh het volgende:
Bij de Intertoys in Zuidlaren hangt een briefje met de mededeling dat ze uit voorraad leverbaar zijn. Sla je slag!
En volgens mij woon ik nog dichtbij ookquote:
Een vriendin van me had die van haar bij een gameshop in Overvecht gehaald, die moet ik eigenlijk ook even in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
En volgens mij woon ik nog dichtbij ook![]()
Kwil wel ff hier in de gaten houden voor je evt bij de lokale winkels. Laatst ook voor wat mensen Wii spul gefixt
Besteld! Wii + Sports + Zelda + Play + Beschermhoesjes ... morgen binnen!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:13 schreef Lemming22 het volgende:
Ik weet niet of iemand m überhaupt nog zoekt hoor, maar bij Chear hebben ze m weer op voorraad en dat betekent dat je m binnen een paar dagen in huis hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |