Jij ben zeker de leukste thuis? Winkelwaarde was 299 en het is een vraagprijs en een schaars product. Eco was zeker ook niet je sterkste kantquote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef Houtspeer het volgende:
Oh dus de winkelwaarde is 290 euro en jij verkoopt het voor 300? Dat is echt een goede deal, dat meen ik serieus. Echt, ik meen het!
Het blijft een gebruikt product.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Jij ben zeker de leukste thuis? Winkelwaarde was 299 en het is een vraagprijs en een schaars product. Eco was zeker ook niet je sterkste kant
Klopt, maar heel weinig. bovendien blijft het ook een vraagprijsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het blijft een gebruikt product.
Ik zeg niet dat 2 maanden weinig is maar bedoelde eigenlijk dat hij weinig is gebruikt! 250 is jouw bod?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Houtspeer het volgende:
Voor 250 doe ik het als 300 een vraagprijs is. Skull-splitter heeft gelijk, het blijft gebruikt. 2 maanden gaat niet zo voorbij hoor. Dat is niet heel weinig.
Je mag niet boven de winkel waarde vragen hier op Fok!, net als met bijv concert kaartjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Jij ben zeker de leukste thuis? Winkelwaarde was 299 en het is een vraagprijs en een schaars product. Eco was zeker ook niet je sterkste kant
De winkelwaarde was om precies te zijn 299,99. Die cent is afronding....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag niet boven de winkel waarde vragen hier op Fok!, net als met bijv concert kaartjes.
Daar was laatst nou een hele discussie over en dat mag wel volgens mij. Als ik een hele zeldzame comic verkoop dan verkoop ik die niet voor 1gulden 80 omgerekend naar Euro maar voor 100+ Euro. Zo werkt het nou eenmaal. En zolang het niet de spuigaten uitloopt kan men toch een Wii voor 400 aanbieden als men wil lijkt me.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag niet boven de winkel waarde vragen hier op Fok!, net als met bijv concert kaartjes.
Leverbaar?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef GWD het volgende:
hij kost op kelkoo 250 euro
==')
komen ze hem nog brengen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |