Komt ook door het breder publiek wat de wii trekt en de prijs in vergelijking met de PS3.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef X-fi het volgende:
Ik vind dat de Wii's best in trek zijn. Misschien wel beter dan de PS3.
de wii is de meest verkochten console dacht ik. wordt meer verkocht dan de ps3 & 360quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef X-fi het volgende:
Ik vind dat de Wii's best in trek zijn. Misschien wel beter dan de PS3.
Ik heb hem nog niet gekocht. Want tja, die games eropquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt ook door het breder publiek wat de wii trekt en de prijs in vergelijking met de PS3.
Dat doen ze dan toch wel erg knap die Nintendo gasten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
de wii is de meest verkochten console dacht ik. wordt meer verkocht dan de ps3 & 360
Zo ... dat ging snel. Normaal zou ik wachten tot ik thuis ben, maar goed dat ik gelijk hier op het werk hem besteld heb.quote:
Inderdaad, erg snel.. Nou ja, iedereen die ik ermee heb kunnen helpen, veel plezier!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zo ... dat ging snel. Normaal zou ik wachten tot ik thuis ben, maar goed dat ik gelijk hier op het werk hem besteld heb.
Dan zou ik hem dus vandaag al kunnen krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg snel.. Nou ja, iedereen die ik ermee heb kunnen helpen, veel plezier!
Die levertijd klopt meestal wel, ik heb er wel eens wat besteld en ik kreeg het zelfs één dag eerder dan beloofd
Spannendquote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 20-04-2007 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-04-2007 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 21-04-2007 Amsterdam-Jarmuiden, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 21-04-2007 Amsterdam-Jarmuiden, pakkettendistributie
Zou wel kunnen, dan betaal je het via de site en de winkel is gewoon het afleverpunt. Neem iig een print van de betaalbevestiging (of hoe heet zo'n ding) mee, zodat je niet 2 keer moet betalenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:
ik snap er geen reet van, haal hem dus op in de winkel, maar moet nu vooruit betalen of zo, lallemaal tegenstrijdige berichten, heb ik weer.
nee wel leukquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je vind et tikken met je wii mote relaxt?
Nee hoor, Waar Zijn De Wii's topic reeks wordt langzaam Slowchat 2.0quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef Apekoek het volgende:
zijn er nog mensen die nog steeds op zoek zijn?
Ik ben zaterdag nog bij die in Arnhem geweest en daar hadden ze iig geen Wii's..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef CherryLips het volgende:
nog iets vaags:
http://www.landofthelegend.net/next%2Dlevel.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |