welke zaak is dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:55 schreef jwjw het volgende:
In utrecht zit een zaak die er elke week een stuk of 4 a 5 geleverd krijgt :-(
Daar was een of andere hotemetoot van Nintendo ook langs geweest en de leveringen zouden vanaf april omhoog moeten gaan.
Heb ik wel vaker gezien, maar waren allemaal lege dozen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:05 schreef NeoDweezil het volgende:
vorige week was ik in wijnegem ( vlakbij antwerpen ) daar is een grote shoppingmall waar ze je werkelijk doodgooien met wii's!!
bij de bart smit lagen er gewoon een stuk of 30 opgestapeld
Net die Dixons in Buitenveldert gebeld, maar er staan er nog 5 op de wachtlijst.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:02 schreef Blackfiesta het volgende:
Probeer het is bij Dixons buitenveldert (amsterdam) die hebben geen wachtlijst meer
Dixons
Buitenveldertselaan 182 Telefoon 020-6422950
1081AC Amsterdam Fax 020-4420075
Openingstijden
Maandag 12:00 - 18:00 uur
Dinsdag 09:30 - 18:00 uur
Woensdag 09:30 - 18:00 uur
Donderdag 09:30 - 18:00 uur
Vrijdag 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag 09:00 - 17:00 uur
Zondag Gesloten
Of de Makro in Amsterdam die hadden er ook nog een aantal.
In het krantje van Bart Smit staat dat je verplicht moet inschrijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Dixidito het volgende:
Ik zie in een krantje van de Bart Smit en eentje van de Toys'R'us reclame voor de Wii staan. Lijkt me dat er mogelijk binnenkort meer geleverd gaan worden, anders zouden ze toch niet gaan adverteren?
http://www.cd-wow.nlquote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef Yann het volgende:
Ik heb nou wel al een tijdje een Wii, maar zoek een Classic Controller!!!
Ik wil die oldschool games spelen!!!
Iemand die weet waar ze die hebben in Den Haag/Omgeving??
mag ik vragen waar je ben geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:59 schreef philipnorth het volgende:
Voor de mensen in t zuiden van t land, ik heb van een collega die in BE woont gehoord dat er daar diverse shops zijn die m gewoon op voorraad hebben....heeft m er zelf van t weekend gewoon in een winkel gepakt en meegenomen.
Ik zou t niet weten, maar een gehucht volgens mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je ben geweest
Graag want ik ben van plan om komende zaterdag ff naar Belgie te rijden. In Nederland schiet het niet opquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten, maar een gehucht volgens mij
Zal t wel eens aan m vragen waar hij m gehaald heeft.
stond hier ook ergens gepost. een japans boekjaar eindigt volgens mij in maart dus zouden we in april weer goed moeten zittenquote:Op zondag 1 april 2007 18:46 schreef neo2000 het volgende:
Kudt. Amazon uitverkocht. Vandaag in R'dam (zuidplein) maar ook geen succes.. Hier in Brabant is het in ieder geval janken met de pet op..
Hoorde in de Saturn vandaag een verhaal van een verkoper aan: "Wij denken dat Nintendo dit jaar al zijn/haar targets heeft gehaald.. Dus ze wachten waarsch. tot het nieuwe boekjaar in gaat met leveren, anders hebben ze op een jaar tijd te hoge winst door hardware verkopen, en valt het het jaar erop, als ze volop voorradig zijn, de winst tegen. Als iedereen de hardware al heeft.." Hij wist mij niet te zeggen wanneer dat boekjaar in ging.
Had gewoon bij Amazon moeten bestellen toen ze vooradig waren, damnit..
Waarschijnlijk vind je er dan van de week spontaan eenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef Snever het volgende:
Ik heb er nog steeds geen. Ben een paar maanden geleden elke week de stad in gegaan maar het werkte gewoon niet en de Wii was niet te bemachtigen. Ik heb de Wii opgegeven en zoek niet meer. Ik denk dat vele mensen hier hetzelfde over denken.
Dat is standaard, toen ik 2 maanden geleden mijn Wii bestelt had bij Amazon liep ik de zaterdag erop de stad in om nog wat dingen erbij te kopen loop ik een winkel binnen worden er nog ff 5 verkochtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je er dan van de week spontaan een
Dat is idd een mooie deal, gratzquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik heb een wii!!! jeeeh!! Wel via marktplaats en een goede deel gemaakt.
wii + wii play + zelda voor 300 euro.
helemaal blij!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |