Waarschijnlijk vind je er dan van de week spontaan eenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef Snever het volgende:
Ik heb er nog steeds geen. Ben een paar maanden geleden elke week de stad in gegaan maar het werkte gewoon niet en de Wii was niet te bemachtigen. Ik heb de Wii opgegeven en zoek niet meer. Ik denk dat vele mensen hier hetzelfde over denken.
Dat is standaard, toen ik 2 maanden geleden mijn Wii bestelt had bij Amazon liep ik de zaterdag erop de stad in om nog wat dingen erbij te kopen loop ik een winkel binnen worden er nog ff 5 verkochtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je er dan van de week spontaan een
Dat is idd een mooie deal, gratzquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik heb een wii!!! jeeeh!! Wel via marktplaats en een goede deel gemaakt.
wii + wii play + zelda voor 300 euro.
helemaal blij!!!![]()
![]()
same here, en een snelle verandering daarin lijkt niet snel te gebeuren aangezien c&c3 zwaar verslavend is..quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:03 schreef Steve-O het volgende:
Mijn god mijn staat heeft gewoon weken dat hij stof staat te happen.
WOW, van de week gebeld met ze en geklaagd, en hoppa! Vandaag ist geleverd, niceeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:41 schreef jwjw het volgende:
Mijn bestelling bij de Wehkamp van een Wii Play met een Wiimote staat ook al een maand op "levering 1 week" :-(
Dan hebben ze misschien niet gelogen en zijn de leveringen in April inderdaad veel beter dan in Maart.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef piepmiep het volgende:
Ik geloofde vanmorgen mijn ogen niet. In de Mediamarkt Rijswijk zijn volop Wii-play's, wiimotes en classic controlers. Het rek hing nog helemaal vol, misschien net gevuld ofzo.
Ik ben nu Wii-play aan het uitpakken.![]()
Ja, maar ik ben niet zo'n rijke jongen hé.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef staticdata het volgende:
die mogelijkheid zal er zijn mits je geluk heb
en zo duur issie niet hoor(refererend naar je Klaagbaak topic)
Steel er een..? Ik wil ook graag een mooie Porsche, maar ja, zo duur he..?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo'n rijke jongen hé.
geen tips dus.?
Ik kan hem wel betalen, maar omdat ik niet zo vermogend ben is het wel veel geld voor mij, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Steel er een..? Ik wil ook graag een mooie Porsche, maar ja, zo duur he..?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |