quote:
tis dat je een leuke TT hebt...maar andersquote:
Okiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tis dat je een leuke TT hebt...maar anders![]()
Heb die van mij al doorgegeven in FB om te deleten![]()
85DDquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:21 schreef dvunz het volgende:
86b ?liever 75c hoor
Mits lekker weerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:22 schreef dvunz het volgende:
oja ik wil grag zondags op terras zitten met mexican beer
en mooie vrouwe..zou dat lukke in delft??
Hoe oud ben je btw dat je typtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:22 schreef dvunz het volgende:
oja ik wil grag zondags op terras zitten met mexican beer
en mooie vrouwe..zou dat lukke in delft??
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:29 schreef dvunz het volgende:
oud genoeg om....in midlifecrises te zitte geloof ik
gaan we deze ook kape ??
[SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...
hij liegt hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:36 schreef dvunz het volgende:
hey is dat nu..kape die hap
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:40 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga denk ik pitten, maak ik het morgenochtend wel af
Nee, slecht plan. Ik werk door tot 3 uur en dan ga ik pitten
quote:
Duurt lang blijkbaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:41 schreef dvunz het volgende:
vlammetjes al klaar?
ze vlammen de pan uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:41 schreef dvunz het volgende:
vlammetjes al klaar?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alleen meekleppen als je ook nog wat anders hebt te lullen over de TU
![]()
![]()
ik had de citroentjes al gesneden ...so here it is beebquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:54 schreef dvunz het volgende:
lekah lekah..btw doe nog maar coronatje
Mits goede studiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:56 schreef dvunz het volgende:
tu is ?nix neukbaars ?
Ja tot ziens dan maar weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:55 schreef SeaOfLove het volgende:
alleen meekleppen als je ook nog wat anders hebt te lullen over de TU
![]()
![]()
heb je niks anders te melden dan over studie danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja tot ziens dan maar weer.Ik ga wel in het Rotterdam topic verder.
![]()
![]()
![]()
nog een coronaatje erbij schatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:59 schreef dvunz het volgende:
kolk klok slik kolk hips..buuurppp
das lekah..wel heet die vlammetjes..gheghe
Jawel, ik ga slapen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
heb je niks anders te melden dan over studie dan![]()
ja lekah..hips..burppp sollyquote:
e heb gelogen....je bent 5 minuten geleden pas gegaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:45 schreef dvunz het volgende:
ik ook sjow...
was eigenlijk de planning maar werd opgehouden..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
e heb gelogen....je bent 5 minuten geleden pas gegaan![]()
van wat ijgenleik ???quote:
quote:
Een combiverslag van:quote:
daarom dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een combiverslag van:Synthese van optisch zuiver L,L-3,6-difenylpiperazine-2,5-dion Enzymatische scheiding van een ester in de afzonderlijke enantiomeren
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een combiverslag van:Synthese van optisch zuiver L,L-3,6-difenylpiperazine-2,5-dion Enzymatische scheiding van een ester in de afzonderlijke enantiomeren
Straks ff, ik moet nu weer wegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:14 schreef dvunz het volgende:
[..]
![]()
solly heb nix gevraagd....of kun je dat ook nl uitlegge ??
Jepz.quote:
Nope, daarna diffusie practicumquote:
succces dan maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, daarna diffusie practicumEn dan om iets van 5 uur gesloopt naar huis om aan het bier te gaan
werk zequote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:43 schreef dvunz het volgende:
barte studeer ze ensjow
sol ..have fun?
ga weer ff pleuros verdienen
tot vanaaf..gaan we weer ff kapen ??!!
Oh daar deed je even over, die conclusiequote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Oh daar deed je even over, die conclusie![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
zit ik gister te vertellen dat het echt over is met BitterMoon en dat ik hem nooit meer meer wil zien/spreken/horen (jajaja het heeft me maar bijna 5 jaar gekost in te zien wat voor eigengereide egoïstische klootzak hij is....wel een lekkere btw, dat dan weer wel), krijg ik gisteren een bombardement aan mailtjes van hem![]()
Hij mist me en wil me terug en hij wil MIJ nog een kans geven.
![]()
![]()
Jah hij heeft zijn eigen wereldje waarin hij God is. En als het hem iets niet bevalt dan heeft iedereen het gedaan. Zijn idee is: de hele wereld is gek behalve ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Die leeft dan wel een beetje in een bubbel.
Na lezen van je tweede post:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder al teveel in details te treden dat zijn zijn ex en ik niet met je eens....alleen als je hem opppervlakkig kent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef Autoreply het volgende:
Hij kwam op mij toch over als een rustige en sympathieke gast![]()
nah daar heb ik vorige week echt een punt achtergezet, schoot niet op...is ook getrouwd enzo , ik vertrouwde hem ook niet meer nadat hij tijd terug keihard gelogen had tegen me (hij was vergeten te vertellen dat hij ipv 1 kind er 2 hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef Ienepien het volgende:
En das die gast van dat ene dartteam? FH?
SOL!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zonder al teveel in details te treden dat zijn zijn ex en ik niet met je eens....alleen als je hem opppervlakkig kent.
Irritante gewoontes van exen [ 2 ] hier op de eerste pagina staan nog wel wat leuke dingetjes
sletquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nah daar heb ik vorige week echt een punt achtergezet, schoot niet op...is ook getrouwd enzo , ik vertrouwde hem ook niet meer nadat hij tijd terug keihard gelogen had tegen me (hij was vergeten te vertellen dat hij ipv 1 kind er 2 had) en ik ben in die tussentijd ookal met een andere man naar bed gegaan, dus dat schiet ook niet op
![]()
Deze moet ik ook nog steeds om lachen:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef Ienepien het volgende:
[..]
SOL!![]()
Dit had ik al eens gelezen, maar de link nog niet gelegd, hihi
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whehehe die van mij liep in een ruzie weg die al 8 uur duurde en smeet zijn ring naar me toe...die gooide ik weer terug achter hem aan waarop hij woedend terugkwam: Wat doe je nou!!!
Ik: uhhh je gooit je ring naar me, loopt weg dus dan lijkt het mij dat het toch uit is.
Hij: NEEE trut, ik wilde dat je achter me aan kwam en dat je me zou smeken terug te komen![]()
Getrouwdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nah daar heb ik vorige week echt een punt achtergezet, schoot niet op...is ook getrouwd enzo , ik vertrouwde hem ook niet meer nadat hij tijd terug keihard gelogen had tegen me (hij was vergeten te vertellen dat hij ipv 1 kind er 2 had) en ik ben in die tussentijd ookal met een andere man naar bed gegaan, dus dat schiet ook niet op
![]()
Jahh leuk topic hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:04 schreef Autoreply het volgende:
Whaha, ik lag krom van 't lachen. Vooral die van die ring is prachtig![]()
Woest was hij toen ik zo op hem reageerdequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Heeft die van mij ook een keer gedaan: boehoeee enzo ik sta nu bij de treinen.
Ikke : Op een dag weet je het....je wordt conducteur![]()
Ach ik heb het in 11 jaar tijd maar met 2 mannen gedaan, de vader van Milou 7 jaar relatie en gelijk erop met BitterMoon 4 jaar...dus laat mij ff lekkerquote:
Ik krijg spierpijn...in m'n lachspieren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahh leuk topic he![]()
Dit was een quote op iemand die evrtelde dat haar vriend met zelfmoord dreigde
[..]
Woest was hij toen ik zo op hem reageerde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik krijg spierpijn...in m'n lachspieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succes verders vandaag![]()
Heb echt in een deuk gelegen om dat topic destijds ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:15 schreef Ienepien het volgende:
Ja die van die ring is ook práchtig!
berichtje quoten en copy doen en dan paste bij wijzig profielquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef Ienepien het volgende:
Hoe krijg je nou van die mooie quotes in je sig? Is daar een functietje voor of ben je gewoon creatief?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
berichtje quoten en copy doen en dan paste bij wijzig profiel![]()
moest je doen daar dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef m-kay het volgende:
Dood ja..
Net terug uit Utrecht. Was weer gezellig enzo..
'Even iets regelen', wat uitmondde in pils hakken in De Beurs en uit eten bij een Griek.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef Ienepien het volgende:
naar naar, heel erg vervelend
quote:
Ik ken het, van lang geleden toen het leven nog mooi was en ik studeerde...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef m-kay het volgende:
[..].
Jammer genoeg is het al een ruime week elke avond flink raak. Morgen maar even sebattical en dan donderdag weer feesten..
Mijn laatste kraamvisite heb ik gewoon een krat bier cadeau gedaan, "om alvast te oefenen". Deed het best aardigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Ienepien het volgende:
wat een rotleven![]()
Morgen babietje kijken, maar ik weet niet zo goed wat voor cadeautje ik moet kopen![]()
Zoek een avontuurlijke baan of haal gewoon af en toe 's een nachtje door. Dat laatste kan ook prima als je werktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ken het, van lang geleden toen het leven nog mooi was en ik studeerde...![]()
Daar zou ik bij hun nog best eens mee weg kunnen komen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mijn laatste kraamvisite heb ik gewoon een krat bier cadeau gedaan, "om alvast te oefenen". Deed het best aardig![]()
Ja, lijkt me een gaaf planquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef desiredbard het volgende:
14 Stalpaert vd Wieleweg iemand?
Fraai. Voor onze Leidse kippetjes ook hopelijk?quote:
Ja neen, dat was nog niet overtuigend genoeg. Wat moet je nog hebben? En is er een betalingsgarantie?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een gaaf plan
[..]
Fraai. Voor onze Leidse kippetjes ook hopelijk?
Misschien moet je donderdag ook naar het feestje in Speakers komen. Back to the old days ofzo.quote:
Geen idee. Dennis zou het vandaag bevestigen, maar die zit ongetwijfeld in de kroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja neen, dat was nog niet overtuigend genoeg. Wat moet je nog hebben? En is er een betalingsgarantie?.
jij ging slapenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geen idee. Dennis zou het vandaag bevestigen, maar die zit ongetwijfeld in de kroeg.
Wie er nu zeker mee gaan:M-Kay Double_d_dennis Autoreply
Wishlist:Bravebart McDavid (net aan de foon gehad, wilde ook wel) Ienepien
Onbekend:Onze Leidse kippetjes Sheonlydreams?
Ach, die zit nu ook in de kroeg, dus die is er vast wel bij, compensatiedrang enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef m-kay het volgende:
Sheonlydreams is er sowieso bij, maar die regelt zelf wel kaartjes (beter nog, die heeft ze vast wel). Bravebart twijfelde nog, dus dat moeten we nog maar ff zien.
ow gelukkigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben hier was ff kleppen in ander topicje![]()
Ja, de planning was 10 uurquote:
Ik ben benieuwd. Ben nu iig tukken, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, die zit nu ook in de kroeg, dus die is er vast wel bij, compensatiedrang enzo![]()
Eh, waarvoor sta ik op de wishlist?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geen idee. Dennis zou het vandaag bevestigen, maar die zit ongetwijfeld in de kroeg.
Wie er nu zeker mee gaan:M-Kay Double_d_dennis Autoreply
Wishlist:Bravebart McDavid (net aan de foon gehad, wilde ook wel) Ienepien
Onbekend:Onze Leidse kippetjes Sheonlydreams?
Vrouwelijk en singlequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Eh, waarvoor sta ik op de wishlist?![]()
Moet donderdag autow halen, ik ga zaterdag lekker schifahren gehen in Oostenrijk!![]()
AR, zucht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Feestje @ Speakers. Kaartjes via Marco, slaapplekken zat![]()
I'll take that for an invitation.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:01 schreef Ienepien het volgende:
[..]
AR, zucht...![]()
Je WEET toch waar ik woon
Idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef dvunz het volgende:
weer present...
Ja, ik moet alvast wennen voor straks als vrouw hequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef dvunz het volgende:
schraal??ben je weer bezig geweest..volgende keer ff vaseline gebruike he
Pcies, of slaolie ofso.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:13 schreef dvunz het volgende:
spugie erop en goan he
Wat dacht je van tabascoquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef dvunz het volgende:
btje ketjap om de boel wat vuriger te make ?
Er zijn er wel meer hoor, maar die posten geen foto'squote:Op woensdag 14 maart 2007 01:18 schreef dvunz het volgende:
sambal bij...lekahlekah
btw sol istnie vdaag??jammer vind wel lekkere delftse milf
Ik bedoelde uit Delftquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:22 schreef dvunz het volgende:
meer lekkere milfen ?vertel
tot nu toe maaike,bloody lotte,chanty,sol,xx,frappelsien,queen bee,enter
ff uit hoofd wat er leuk uitziet...gheghe
Geen foto's hequote:Op woensdag 14 maart 2007 07:14 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben er uiteraard bij op donderdag
Wel leuk dat er zoveel mensen meegaan, toen ik het gepost heb een paar topics terug heeft niemand gereageerd
Das niet tofquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef Ienepien het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGHHHHH
GATVERDAMME! Ik ga dus zaterdag op vakantie met een hele groep en er zit 1 gozer bij........ik kan nu al zijn ogen uitkrabben en we zijn nog niet eens vertrokken. En we zijn met een te kleine groep om hem helemaal te ontwijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*zware week voor de boeg*
Neejquote:
moet werken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Wie heeft er zin om te gaan terrassen straks
Doe eens foto postenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Neej![]()
En normaal ben ik heel relaxed en heel erg relativerend, maar hij, grrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef double_d_dennis het volgende:
he lui pff wat is het weer snel gegaan het forum. maar ik ben er weer enzo. gister een beetje brak vanaaf waarschijnlijk ff iets drinken met AR nog ander mensche die zin ghebben in een biertje plaats dan ff een post en dan kunnen we er weer een meet van maken. bartje gaat ook wel mee pilsen en McD ook wel gezien het feit dat hij gister ook al wou bieren![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Wie heeft er zin om te gaan terrassen straks
Wtf, een half uurtje ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
jep we komen er met een half uurtje naar je toe![]()
Ik heb wel koud bierquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:28 schreef Bravebart het volgende:
Naja, jullie doen maar, maar er is geen bier
Prima.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb wel koud bier![]()
Tot over een half uurtje...
quote:
Vandaar dat ik geen touw aan je verhaal kan vastknopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Nou jah, ok ik blijf een vrouw dus als ik over het randje ga GA ik ook over het randje![]()
Nee, dat is omdat je je verstand nog niet hebt gevondenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen touw aan je verhaal kan vastknopen![]()
Scherp!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat je je verstand nog niet hebt gevonden
Naar ?quote:
Ja gvd, moet ik helemaal naar jou gaan fietsenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die plek waar er koud bier is. VHL 212![]()
Tss, dan pak je toch de tram... die rijdt tot 1 uur.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gvd, moet ik helemaal naar jou gaan fietsenIk moet toch straks bier halen, is het hier weer koud
Voor het eten nog maar ff niet tè fanatiek aan het zuipen, anders gaat het nog een zware avond worden
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tss, dan pak je toch de tram... die rijdt tot 1 uur.
tot zo![]()
Whaha, dat was al lang bekend onder insiders. Een leuk filmpje neverthelessquote:De Amerikaanse vlag die in 1969 op de maan is gezet, staat niet meer overeind. Dat heeft oud-astronaut Buzz Aldrin dinsdag onthuld, tijdens een lezing op de TU in Delft. De vlag is tijdens het vertrek naar de aarde per ongeluk omver gegooid.
Door de emotionele waarde die Amerikanen aan hun vlag toekennen, besloten Aldrin en zijn collega's Neil Armstrong en Michael Collins om dit nieuws niet aan de grote klok te hangen. Aldrin ontkrachtte in Delft nog meer 'weetjes'. Zo zei hij dat vanaf de maan de Chinese muur niet te zien is en dat de verschillende continenten amper uit elkaar te houden zijn.
Ik ben opgedonderd naar Leiden; andere plannenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik zit op de Beestenmarkt met nog een vriend, wie zin heeft schuift maar aan
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben opgedonderd naar Leiden; andere plannen![]()
Doe nou eens foto.quote:
Wat kijkt ze glazig en koud uit dr ogen.quote:
Ben je half zes (of belangrijker, Marco) thuis? Kom ik dan wel ff langs qua kaartjes enzo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kijkt ze glazig en koud uit dr ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |