abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44444947
En hier maar weer verder
kheb me kapot gelachen om het vorige topic

eigen bijdrage

mn ex kroop soms zo maar om 4 uur uit bed om tegen de muur aan te liggen en zo in slaap te vallen.
ze douchte soms een uur lang en deed ook niet open als ik er op ramde omdat ik moest werken/school.
ze wou altijd die kutseries op tv kijken.
ze was vegetarier
ze dronk geen bier geen wijn, alleen tia maria of baileys
slecht van vertrouwen
dicipline van 0.0
Een bevriezend IQ waar ze zelf grapjes over maakte

ze was/is mooi ja alleen beetje blond
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44444988
Mwah.. Niets boeiend . Kunt je toch wel een beetje inhouden als je zogenaamd een grap maakt .
pi_44445002
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen die jij kent "verbeteren" de praktische inrichting van hun huis als ze het op hun heupen krijgen?
Touché. Moet toegeven dat dat gewoon bloedirritant is, inderdaad.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2006 00:31:11 ]
pi_44445067
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
En hier maar weer verder
kheb me kapot gelachen om het vorige topic

ze was vegetarier
had k ook, was niet echt irritant (ging mij als carnivoor zijnde gelukkig niet ompraten), wel erg lastig met eten/blijven eten bij ouders en dergelijke, moest altijd rekening mee gehouden worden.
wat ik wel vervelend vond was dat ze bij het koken nooit iets van kruiden end ergelijke gebruikte, en zeer vaak pasta. oftewel pasta met wat saus (uit een potje) en kaas, thats it...

k weet wel wat grote pluspunten zouden zijn aan mijn volgende vriendin na een paar dagen hier en op het "wat mannen/vrouwen over vrouwen/mannen willen weten" topics gehangen te hebben.
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:36:41 #5
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44445099
Deel 2 alweer!!
Weet er nog wel een paar.

Elke week z'n auto wassen en poetsen.
Natte jas niet op de kapstok maar over de stoel bij de kachel hangen.
Soms sokken aandoen in bed omdat meneer een koukleum is.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44445130
Sokken in bed . Geweldig dit topic .
pi_44445139
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Deel 2 alweer!!
Weet er nog wel een paar.

Elke week z'n auto wassen en poetsen.
Natte jas niet op de kapstok maar over de stoel bij de kachel hangen.
Soms sokken aandoen in bed omdat meneer een koukleum is.
heb je enig idee hoe vervelend het is om met koude voeten te gaan slapen? want die blijven koud, maar gaan wel zweten enzo (ril bij de gedachte). ervaring mee... en ze dan niet bij je dinnetje op dr warme benen (en wat naar boven toe) op mogen warmen
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:40:48 #8
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44445155
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:39 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

en ze dan niet bij je dinnetje op dr warme benen (en wat naar boven toe) op mogen warmen
Dat had toen best gemogen maar hij trok liever sokken aan.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:41:11 #9
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44445164
At haar banaan met een mes. Tyf toch op met die zooi, gewoon in je bek proppen die handel.

Gaf me nooit de kans om rustig te zappen, elk programma op elke zender vond ze 'dolletjes'.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:47:19 #10
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44445267
Topic is echt geniaal

Ik heb geen exen, dus ook geen klachten
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44445337
Vonden jullie het ook niet irritant als je met een ander meisje stond te praten tijdens het stappen ze achteraf vroeg waar het over ging ?

ik zei voor de grap vaak dat ik tegen dat meiske had gezegd of ze nog een neukbeurt wou. Maar toen was ik weer niet serieus
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44445547
Als ik al thuis was en zij kwam later thuis, dan begon ze bij binnenkomst altijd te zeiken dat het veels te warm was in huis. Wat wil je als je net van buiten komt en een eind hebt gefietst! Zette ze de gaskachel weer lager om vervolgens een half uur later (ze was weer op temperatuur gekomen) te gaan miepen dat ze het koud had en dat de kachel maar weer hoger moest! Denk je dat ik voor de grap die kachel op die temperatuur zet??!?! Dit is overigens niet een typisch probleem van mijn ex.. verschillende mensen om mij heen handelen het zelfde als mijn ex. Ze kunnen maar niet traceren waarom ze het zo warm hebben..
pi_44445633
lieve mannen...wij vrouwen hebben altijd wat te zeuren..dat weet je nu toch wel...haha...wij zijn niet perfet en jullie niet...en zeiken over je ex...ach ja..is zo makkelijk...maar iedereen heeft wat!!!
pi_44445787
maar wij willen jullie (of in ieder geval een poging doen om) begrijpen
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:27:56 #15
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44445812
Ik wil haar gewoon afzeiken, het is niet voor niks me ex.
pi_44445862
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
At haar banaan met een mes. Tyf toch op met die zooi, gewoon in je bek proppen die handel.
Had ze dat ook met jouw banaan
pi_44445917
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_44445939
Niet mogen kijken bij het inparkeren .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44446010
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
Niet mogen kijken bij het inparkeren .
hoezo werd ze dan zenuwachtig??
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_44446040
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44448044
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

oke dan
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_44450734
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
ze douchte soms een uur lang en deed ook niet open als ik er op ramde omdat ik moest werken/school.
Ze deed de deur op slot bij het douchen
Jullie douchten niet samen
pi_44451385
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen .

Op een gegeven moment mocht ik bepaalde woorden niet meer gebruiken omdat hij ze niet begreep .

Hij kon uren achter elkaar saggerijnig zijn en als ik er dan wat van zei dan had ik het gedaan en was het huis of waar we ook waren te klein .

Het is een keer ruim een jaar uitgeweest tussen ons. Toen ben ik een tijdje gegaan met 2 mannen die ik al kende. Dan verweet hij mij dat ik het met al mijn mannelijke vrienden deed.
Terwijl meneer in die periode alles wat een kut had met uitgaan had geneukt. Maar dat was normaal volgens hem .
  Moderator vrijdag 15 december 2006 @ 11:52:37 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44451991
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen .
Moet ik dit nou echt zien als dat hij thuis kwam en dan een soort van showtje voor je ging opvoeren waarna jij dan 'moest' (of MOEST je dat echt?) voelen en dan vooral veel 'oohs' en 'aaahs ' moest laten horen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44452029
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Moet ik dit nou echt zien als dat hij thuis kwam en dan een soort van showtje voor je ging opvoeren waarna jij dan 'moest' (of MOEST je dat echt?) voelen en dan vooral veel 'oohs' en 'aaahs ' moest laten horen?
en dan nog wat die boksbewegingen erbij enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')