abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 15:02:15 #201
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_44794254
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dat was niet toevallig met tussenpozen van precies 4 weken of wel? Want dan is dat gewoon normaal.
Dat is nog steeds niet normaal. Vrouwen zijn per definitie niet normaal. Dat maakt ze juist zo aantrekkelijk!
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  donderdag 28 december 2006 @ 15:22:36 #202
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_44794875
- Janken om alles
- Niet tegen stilte kunnen en dus blijven praten. Desnoods herhaalde ze alles wat ze verteld had nog wel een keer.
- Altijd zeiken dat ze te dik was, maar er nooit iets aan doen
- Ze heeft het IQ van een afgezaagde tafelpoot, ik moest alles wat ik vertelde in jip-en-janneke-taal doen anders snapte ze het niet.
- Constant sex willen. Ook als ik moest leren of iets anders aan het doen was. En als ik dan een keer niet wil mij er gelijk van beschuldigen dat ik zeker vreemd ga ofzo.
- Ze had geen tafelmanieren, at met haar mond open, praatte met volle mond, zat met haar ellebogen op tafel enzovoorts.
- Ze tutoyeerde mijn opa en oma.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:23:35 #203
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44794912
Ehm.

- Atlijd te laat komen, standaard.
- Gebeurde er iets wat ze niet leuk vond, ging ze weg, gewoon helemaal normaal, niks aan de hand om vervolgens boze smsjes te sturen, en als ik dan belde helemaal uit r naad te gaan dat ik 'r met rust moet laten.
- Contact met haar exen niet resoluut afkappen.
- Jantje huilt. Jantje lacht verhaal.
- Loog vaak. Nooit kunnen bewijzen maar was puur mn gevoel.

Andere ex.

- Jaloers als de pest. Een beetje jaloezie is niet erg, maar dit was écht extreem. Als er maar een meisje naar me keek was ze verliefd op me en wilde ze mij van haar afpakken.
- Álles moest op haar manier. Ze gaf wel t idee dat t anders kon maar als puntje bij paaltje kwam moest het dus op haar manier.
- Niet fatsoenlijk een film kunnen kijken zonder rare vragen. "Vind je dit realistisch?" tijdens Rambo ofzo.
- Als ik moest draaien kwam ze steevast naast me staan, of zo dicht mogelijk in de buurt. Dronk dan niets maar zat me constant aan te staren.
- Ging 'per ongelijk' op MSN, en toen praatte er mensen tegen me waardoor ze ziedend werd.
- Al mn vrienden 'hadden het niet goed begrepen' en waren stukken onvolwassener dan ik.
- Als ze t op haar heupen kreeg moest álles schoon in haar huis, en dan was ik de lul en moest ik per-sé meehelpen.
- In alles wat ze zei zat een dubbele bodem.
- En nog veel meer.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44795100
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef Sessy het volgende:
As 33, wat deed je met die loser?
Godzijdank niet mee naar bed gaan Maar verder weet ik het nu ook echt niet meer hoor, zoals eerder al gezegd is in dit topic, liefde maakt blind (nou ja, eerder verliefdheid). En ik heb er van geleerd nooit meer op zo'n loser te vallen
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_44795352
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
At haar banaan met een mes. Tyf toch op met die zooi, gewoon in je bek proppen die handel.
Zwaar mee eens.
pi_44795539
quote:
Maak jij je daar druk om? Mij kan het echt niet boeien in welke formaliteiten ze m'n oma aanspreken, dat mens weet toch allang niet meer hoe het zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2006 15:47:43 ]
pi_44795609
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
Ehm.

- Atlijd te laat komen, standaard.
- Gebeurde er iets wat ze niet leuk vond, ging ze weg, gewoon helemaal normaal, niks aan de hand om vervolgens boze smsjes te sturen, en als ik dan belde helemaal uit r naad te gaan dat ik 'r met rust moet laten.
- Contact met haar exen niet resoluut afkappen.
- Jantje huilt. Jantje lacht verhaal.
- Loog vaak. Nooit kunnen bewijzen maar was puur mn gevoel.

Andere ex.

- Jaloers als de pest. Een beetje jaloezie is niet erg, maar dit was écht extreem. Als er maar een meisje naar me keek was ze verliefd op me en wilde ze mij van haar afpakken.
- Álles moest op haar manier. Ze gaf wel t idee dat t anders kon maar als puntje bij paaltje kwam moest het dus op haar manier.
- Niet fatsoenlijk een film kunnen kijken zonder rare vragen. "Vind je dit realistisch?" tijdens Rambo ofzo.
- Als ik moest draaien kwam ze steevast naast me staan, of zo dicht mogelijk in de buurt. Dronk dan niets maar zat me constant aan te staren.
- Ging 'per ongelijk' op MSN, en toen praatte er mensen tegen me waardoor ze ziedend werd.
- Al mn vrienden 'hadden het niet goed begrepen' en waren stukken onvolwassener dan ik.
- Als ze t op haar heupen kreeg moest álles schoon in haar huis, en dan was ik de lul en moest ik per-sé meehelpen.
- In alles wat ze zei zat een dubbele bodem.
- En nog veel meer.
klinkt exact als mijn ex, helemaal. Had zij ook ouders die jou belde om te vragen waar ze uithing?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 28 december 2006 @ 15:50:28 #208
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44795785
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

klinkt exact als mijn ex, helemaal. Had zij ook ouders die jou belde om te vragen waar ze uithing?
Nee, de ouders heb ik nooit ontmoet, in 9 maanden. .

Die ándere ex trouwens :

- Deed er echt heeeel erg lang over om zich klaar te maken om te gaan stappen of whatever. Als we om half 11 hadden afgesproken ging ze pas om kw.v.11 omkleden wat dan tot kw.v.12 ofzo duurde. Vaak was t ook nog zo dat ze opeens besloot dat ze geen zin had waarbij ze dan verwachtte dat ik ook bij haar bleef. Deed ik dat niet was t oorlog.
pi_44795910
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:50 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee, de ouders heb ik nooit ontmoet, in 9 maanden. .

Die ándere ex trouwens :

- Deed er echt heeeel erg lang over om zich klaar te maken om te gaan stappen of whatever. Als we om half 11 hadden afgesproken ging ze pas om kw.v.11 omkleden wat dan tot kw.v.12 ofzo duurde. Vaak was t ook nog zo dat ze opeens besloot dat ze geen zin had waarbij ze dan verwachtte dat ik ook bij haar bleef. Deed ik dat niet was t oorlog.
Dat heb ik ook eens gehad, de 2e keer ben ik gewoon gegaan toen ze bezig was en gezegd dat ze maar moest komen als je ze klaas was. Toen kon t ineens wel snel
  donderdag 28 december 2006 @ 15:56:08 #210
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44795996
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens gehad, de 2e keer ben ik gewoon gegaan toen ze bezig was en gezegd dat ze maar moest komen als je ze klaas was. Toen kon t ineens wel snel
Ik heb er nog 1 over haar.

- Toen het uitwas bleef ze mijn vrienden bellen om mee te gaan stappen en te vissen over waar ik was enzo. Dat heeft echt nog 4 á 5 maanden geduurd.
pi_44797360
Ik heb trouwens nog wel paar dingen over m'n vorige ex:

- Had altijd serieus wel wat te zeiken. Als ik iets gedaan had, of iets nieuws gekocht, dan was dat niet leuk maar begon ze kritiek te leveren daar op. Bij elk miniscuul dingetje had ze wel wat te zeiken, maar o wee als ik het deed.
- Extreem lichtgevoelig. Bij 't kleinste beetje kritiek was het gegarandeerd ruzie.

Was zelf ook niet geweldig tijdens die relatie trouwens. Veels te naief, kinderlijk en vrijgevig.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:21:30 #212
19242 yavanna
Results may vary.
pi_44800296
- Heel veel woorden verkleinen, ' ga mijn bed'je' opzoeken'
- Vreselijk jaloers
- Rondlopen in een boxer of whatever en dan naar complimentjes vissen.
- Keiharde hardcorde ( muziek ) , als ik nog lag te slapen.
- Zich schamen als ik 'gek' deed op straat/winkel whatever.
- Niet willen zoenen in het openbaar, maar wou wel graag sexen buiten
- Bekende mensen alleen bij hun voornaam noemen, alsof hij dagelijks met ze omging

[ Bericht 7% gewijzigd door yavanna op 28-12-2006 18:26:49 ]
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 28 december 2006 @ 18:24:56 #213
19242 yavanna
Results may vary.
pi_44800395
Oja, meneer een 'nieuwe' vriendin en belt nog regelmatig en wil dan altijd even melden hoe zijn nieuwe vriendin is/doet, tot in de verre details

Goed topic trouwens, erg leuk om te lezen
  donderdag 28 december 2006 @ 18:25:18 #214
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44800402
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef yavanna het volgende:
Oja, meneer een 'nieuwe' vriendin en belt nog regelmatig en wil dan altijd even melden hoe zijn nieuwe vriendin is/doet, tot in de verre details

Goed topic trouwens, erg leuk om te lezen
En jij luistert? .
pi_44802095
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
- Janken om alles
- Niet tegen stilte kunnen en dus blijven praten. Desnoods herhaalde ze alles wat ze verteld had nog wel een keer.
- Altijd zeiken dat ze te dik was, maar er nooit iets aan doen
- Ze heeft het IQ van een afgezaagde tafelpoot, ik moest alles wat ik vertelde in jip-en-janneke-taal doen anders snapte ze het niet.
- Constant sex willen. Ook als ik moest leren of iets anders aan het doen was. En als ik dan een keer niet wil mij er gelijk van beschuldigen dat ik zeker vreemd ga ofzo.
- Ze had geen tafelmanieren, at met haar mond open, praatte met volle mond, zat met haar ellebogen op tafel enzovoorts.
Ik denk dat ze voor iemand anders de ideale vrouw is.
Zat mensen hebben liever dat hun vriendin praat dan dat ze zelf wat moeten zeggen, willen per se geen vriendin die slimmer is dan zij, hebben graag dat de vriendin op kan schieten met oma en opa en dat ze constant seks wil.
pi_44802230
Nog wat irritante gewoontes van mijn exen:

- piramides bouwen van vuile afwas
- chronisch niet in staat zijn de was te doen op een manier dat de was het overleeft (ook als er alleen maar hun eigen kleding en lievelingskledingstukken in de was zaten)
- de hele dag zo stoned als een garnaal zijn
- denken dat het een ramp is als ik niet gelijk beste maatjes met al z'n vriendin werd
- iedereen altijd willen kussen en omarmen, zelfs m'n moeder die zich daardoor aangerand voelde
pi_44802624
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

Dat is nog steeds niet normaal. Vrouwen zijn per definitie niet normaal. Dat maakt ze juist zo aantrekkelijk!
Je hebt mensen en vrouwen, gelukkig ben ik een mens
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_44802764
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
- Ze had geen tafelmanieren, at met haar mond open, praatte met volle mond, zat met haar ellebogen op tafel
Schandalig
pi_44803145
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef Sessy het volgende:
- iedereen altijd willen kussen en omarmen, zelfs m'n moeder die zich daardoor aangerand voelde
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  donderdag 28 december 2006 @ 20:00:16 #220
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44803538
Ik heb er nog 1.

- Als ze smste en ik smste niet meteen terug dan wachte ze bijna die exacte periode waarin ik niet smste ook weer met smsen. M.a.w. als ik na een uur terug smste deed zij dat ook. Ik weet, heel stom om je hieraan te ergeren, maar tja, het is gewoon irritant.
pi_44805519
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:
Ik heb er nog 1.

- Als ze smste en ik smste niet meteen terug dan wachte ze bijna die exacte periode waarin ik niet smste ook weer met smsen. M.a.w. als ik na een uur terug smste deed zij dat ook. Ik weet, heel stom om je hieraan te ergeren, maar tja, het is gewoon irritant.
Hoe kinderachtig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44805578
Idd
- Er niet tegen kunnen als ik 'gek' deed in het openbaar. En dan later nog roepen dat ik "niet meer als eerder was."
- Als er iets níet goedging, was de sfeer de rest van de avond weg.
- Steeds proberen mij te veranderen
- Zichzelf niet accepteren
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  donderdag 28 december 2006 @ 21:43:08 #223
19242 yavanna
Results may vary.
pi_44807176
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef arneaux het volgende:

[..]

En jij luistert? .
Nee, maar soms gaat het te snel. Overigens 1 vd redenen dat hij totally op *ignore* staat hier
  donderdag 28 december 2006 @ 21:45:45 #224
19242 yavanna
Results may vary.
pi_44807272
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:
Ik heb er nog 1.

Lichterlijk herkenbaar.
pi_44807334
- (dreigen met) zelfmoord plegen
- het op een zuipen zetten

Het zijn er maar 2 maar ik vind het meer dan genoeg !
Gelukkig zonder haar
pi_44807389
Eigenlijk een irritante gewoonte van der zus als ik een "raar" woord gebruikte wat ze nooit van haar leven had gehoord zoals terminologie of acclimatiseren dan kreeg ik antwoorden als: "Doe niet zo stoer met je Havo opleiding.." ???? Dom wicht was 22 ofzo..Over de irritante gewoontes van mn exen zal ik strakjes wel verdergaan even de rest doorlezen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_44807399
quote:
Op maandag 18 december 2006 01:38 schreef superbam het volgende:

[..]

euh.......
pi_44807493
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
pi_44807515
Mijn god wat een verhalen hier zeg, echt oongelooooooooflijk!
pi_44811073
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:49 schreef roepdeman het volgende:
Eigenlijk een irritante gewoonte van der zus als ik een "raar" woord gebruikte wat ze nooit van haar leven had gehoord zoals terminologie of acclimatiseren dan kreeg ik antwoorden als: "Doe niet zo stoer met je Havo opleiding.." ???? Dom wicht was 22 ofzo..Over de irritante gewoontes van mn exen zal ik strakjes wel verdergaan even de rest doorlezen
Heet ze toevallig Anneke?

We hadden hier een huisgenote die na 2 maanden al weer weg was. Ze wist o.a. niet wat "acclimatiseren" en "statiegeld" was en kon de gesprekken aan tafel dus niet echt volgen. Ze was autochtoon.
pi_44811102
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:50 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

Ja op een vriendschappelijke manier dan, maar dan nog was het irritant.
pi_44811364
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef Sessy het volgende:

[..]

We hadden hier een huisgenote die na 2 maanden al weer weg was. Ze wist o.a. niet wat "acclimatiseren" en "statiegeld" was en kon de gesprekken aan tafel dus niet echt volgen. Ze was autochtoon.
Nee, ze heet geen Anneke maar volgens mij irriteerde ik me net zo mateloos aan haar. Dat zou ook nog eens een woord kunnen zijn dat te moeilijk is ...mateloos.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_44815248
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef Sessy het volgende:

[..]

Zo'n iemand zou je spontaan een buitenlands paspoort geven en aan Rita Verdonk uitleveren

Ik heb ook zo'n ex gehad die echt nergens verstand van had/over mee kon praten, behalve van hetgeen wat ik voor mezelf wou houden; sleutelen aan (oude) auto's
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:48:17 #234
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_44817590
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:39 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Schandalig
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik denk dat ze voor iemand anders de ideale vrouw is.
Zat mensen hebben liever dat hun vriendin praat dan dat ze zelf wat moeten zeggen, willen per se geen vriendin die slimmer is dan zij, hebben graag dat de vriendin op kan schieten met oma en opa en dat ze constant seks wil.
Dan hoop ik voor haar dat ze zo iemand vindt. Mij deed ze er in elk geval geen plezier mee.
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Maak jij je daar druk om? Mij kan het echt niet boeien in welke formaliteiten ze m'n oma aanspreken, dat mens weet toch allang niet meer hoe het zit.
Die van mij zijn nog redelijk bij, en daarbij gaf t nogal wat gezeik in de familie. Mijn opa en oma zijn alleen heul ouderwets enzo.

En daarbij hoor je bejaarden niet met je en jij aan te spreken. Zo ben ik (en met mij vele anderen) althans opgevoed.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_44876302
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef no1uknow het volgende:

[..]

I know..I know

She was a stupid child..
  FOK!fotograaf zondag 31 december 2006 @ 01:37:31 #236
151126 angel008
pi_44879248
tvp:)
pi_45000326
Mij naar huis sturen wanneer ik geen zin in sex had
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:57:44 #238
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_45000490
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef one-monkee het volgende:
Mij naar huis sturen wanneer ik geen zin in sex had
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_45000584
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef TeChNo2 het volgende:
- (dreigen met) zelfmoord plegen
Heeft die van mij ook een keer gedaan: boehoeee enzo ik sta nu bij de treinen.

Ikke : Op een dag weet je het....je wordt conducteur
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:05:44 #240
11102 knep
Mountainfreak
pi_45000677
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Heeft die van mij ook een keer gedaan: boehoeee enzo ik sta nu bij de treinen.

Ikke : Op een dag weet je het....je wordt conducteur
Echte liefde .
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:55:55 #241
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45003869
- Veel janken én hard!
- Troep maken
- Geld bietsen
- Nergens iets van snappen of weten. Als ze dan wel iets wist en ik was het aan het uitleggen, geergerd "Ik weet heus wel wat!" snauwen.
- Mij nooit met rust laten.
- Extreem lui en onsportief zijn.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:23:22 #242
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_45004681
Ik lach me dood hier
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_45004752
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef daNpy het volgende:
Ik lach me dood hier
Jij bent je hele leven al vrijgezel?
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:38:56 #244
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_45005197
Nee, maar sommige dingen zijn echt erg en anderen wel herkenbaar
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:52:58 #245
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45005651
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef ee-04 het volgende:
Ik: Wat is er? Zij: Niks Ik: Ik zie dat er iets is?! Zij: Er is nikssss! Ik: Dus vanavond is er ook niet opeens iets? Zij: Nee!!

En natuurlijk blijkt er dan achteraf altijd wél iets te zijn.
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:58:41 #246
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45005802
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef yavanna het volgende:

- Niet willen zoenen in het openbaar
Hier geef ik hem dan wel weer gelijk. Kijk, als je elkaar ontmoet of afscheid neemt is het prima om even flink te staan zoenen. Maar van die stelletjes die half tongzoenend en kronkelend door de stad schuifelen vind ik ook irritant. Deed daar ook niet echt aan mee.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:59:09 #247
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_45005815
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Bolter het volgende:
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.
Niks doorvragen. "Ik zie dat er wat aan de hand is. Als je het niet wil zeggen, prima, maar kom er dan niet vanavond mee want ik heb nu tijd om naar je te luisteren.:. Als ze dan nog niks zegt, prima, maar dan is ze daarna te laat. Kan verdomme wel alles op haar voorwaarden gaan doen, maar daar pas ik voor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:02:32 #248
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45005930
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niks doorvragen. "Ik zie dat er wat aan de hand is. Als je het niet wil zeggen, prima, maar kom er dan niet vanavond mee want ik heb nu tijd om naar je te luisteren.:. Als ze dan nog niks zegt, prima, maar dan is ze daarna te laat. Kan verdomme wel alles op haar voorwaarden gaan doen, maar daar pas ik voor.
Nja ik liet haar op een gegeven moment gewoon doen, dan barste ze in janken uit. Als ik dan een beetje lacherig reageerde van "Hee, vrouwen zijn toch altijd zo moeilijk, zeg gewoon even wat er aan de hand is" of iets in die trant dan was het altijd weer goed (en stil).
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:41:22 #249
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45007244
Ik heb er nog 1 van 1 van de bovenstaande exen;

- Vaak op het állerlaatste moment een afspraak afzeggen om een kutreden.
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:43:00 #250
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45007289
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef arneaux het volgende:
Ik heb er nog 1 van 1 van de bovenstaande exen;

- Vaak op het állerlaatste moment een afspraak afzeggen om een kutreden.
Jij allang blij, denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')