Dat is nog steeds niet normaal. Vrouwen zijn per definitie niet normaal. Dat maakt ze juist zo aantrekkelijk!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat was niet toevallig met tussenpozen van precies 4 weken of wel? Want dan is dat gewoon normaal.
Godzijdank niet mee naar bed gaanquote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef Sessy het volgende:
As 33, wat deed je met die loser?
Zwaar mee eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
At haar banaan met een mes. Tyf toch op met die zooi, gewoon in je bek proppen die handel.
Maak jij je daar druk om?quote:- Ze tutoyeerde mijn opa en oma.
klinkt exact als mijn ex, helemaal. Had zij ook ouders die jou belde om te vragen waar ze uithing?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
Ehm.
- Atlijd te laat komen, standaard.
- Gebeurde er iets wat ze niet leuk vond, ging ze weg, gewoon helemaal normaal, niks aan de hand om vervolgens boze smsjes te sturen, en als ik dan belde helemaal uit r naad te gaan dat ik 'r met rust moet laten.
- Contact met haar exen niet resoluut afkappen.
- Jantje huilt. Jantje lacht verhaal.
- Loog vaak. Nooit kunnen bewijzen maar was puur mn gevoel.
Andere ex.
- Jaloers als de pest. Een beetje jaloezie is niet erg, maar dit was écht extreem. Als er maar een meisje naar me keek was ze verliefd op me en wilde ze mij van haar afpakken.
- Álles moest op haar manier. Ze gaf wel t idee dat t anders kon maar als puntje bij paaltje kwam moest het dus op haar manier.
- Niet fatsoenlijk een film kunnen kijken zonder rare vragen. "Vind je dit realistisch?" tijdens Rambo ofzo.
- Als ik moest draaien kwam ze steevast naast me staan, of zo dicht mogelijk in de buurt. Dronk dan niets maar zat me constant aan te staren.
- Ging 'per ongelijk' op MSN, en toen praatte er mensen tegen me waardoor ze ziedend werd.
- Al mn vrienden 'hadden het niet goed begrepen' en waren stukken onvolwassener dan ik.
- Als ze t op haar heupen kreeg moest álles schoon in haar huis, en dan was ik de lul en moest ik per-sé meehelpen.
- In alles wat ze zei zat een dubbele bodem.
- En nog veel meer.
Nee, de ouders heb ik nooit ontmoet, in 9 maanden.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt exact als mijn ex, helemaal. Had zij ook ouders die jou belde om te vragen waar ze uithing?
Dat heb ik ook eens gehad, de 2e keer ben ik gewoon gegaan toen ze bezig was en gezegd dat ze maar moest komen als je ze klaas was. Toen kon t ineens wel snelquote:Op donderdag 28 december 2006 15:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, de ouders heb ik nooit ontmoet, in 9 maanden..
Die ándere ex trouwens :
- Deed er echt heeeel erg lang over om zich klaar te maken om te gaan stappen of whatever. Als we om half 11 hadden afgesproken ging ze pas om kw.v.11 omkleden wat dan tot kw.v.12 ofzo duurde. Vaak was t ook nog zo dat ze opeens besloot dat ze geen zin had waarbij ze dan verwachtte dat ik ook bij haar bleef. Deed ik dat niet was t oorlog.
Ik heb er nog 1 over haar.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad, de 2e keer ben ik gewoon gegaan toen ze bezig was en gezegd dat ze maar moest komen als je ze klaas was. Toen kon t ineens wel snel
En jij luistert?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef yavanna het volgende:
Oja, meneer een 'nieuwe' vriendin en belt nog regelmatig en wil dan altijd even melden hoe zijn nieuwe vriendin is/doet, tot in de verre details![]()
Goed topic trouwens, erg leuk om te lezen![]()
Ik denk dat ze voor iemand anders de ideale vrouw is.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
- Janken om alles
- Niet tegen stilte kunnen en dus blijven praten. Desnoods herhaalde ze alles wat ze verteld had nog wel een keer.
- Altijd zeiken dat ze te dik was, maar er nooit iets aan doen
- Ze heeft het IQ van een afgezaagde tafelpoot, ik moest alles wat ik vertelde in jip-en-janneke-taal doen anders snapte ze het niet.
- Constant sex willen. Ook als ik moest leren of iets anders aan het doen was. En als ik dan een keer niet wil mij er gelijk van beschuldigen dat ik zeker vreemd ga ofzo.
- Ze had geen tafelmanieren, at met haar mond open, praatte met volle mond, zat met haar ellebogen op tafel enzovoorts.
- Ze tutoyeerde mijn opa en oma.
Je hebt mensen en vrouwen, gelukkig ben ik een mensquote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet normaal. Vrouwen zijn per definitie niet normaal. Dat maakt ze juist zo aantrekkelijk!![]()
Schandaligquote:Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
- Ze had geen tafelmanieren, at met haar mond open, praatte met volle mond, zat met haar ellebogen op tafel
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef Sessy het volgende:
- iedereen altijd willen kussen en omarmen, zelfs m'n moeder die zich daardoor aangerand voelde
Hoe kinderachtigquote:Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:
Ik heb er nog 1.
- Als ze smste en ik smste niet meteen terug dan wachte ze bijna die exacte periode waarin ik niet smste ook weer met smsen. M.a.w. als ik na een uur terug smste deed zij dat ook. Ik weet, heel stom om je hieraan te ergeren, maar tja, het is gewoon irritant.
Nee, maar soms gaat het te snel. Overigens 1 vd redenen dat hij totally op *ignore* staat hierquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:
Ik heb er nog 1.
- Als ze smste en ik smste niet meteen terug dan wachte ze bijna die exacte periode waarin ik niet smste ook weer met smsen. M.a.w. als ik na een uur terug smste deed zij dat ook. Ik weet, heel stom om je hieraan te ergeren, maar tja, het is gewoon irritant.
quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
Heet ze toevallig Anneke?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:49 schreef roepdeman het volgende:
Eigenlijk een irritante gewoonte van der zus als ik een "raar" woord gebruikte wat ze nooit van haar leven had gehoord zoals terminologie of acclimatiseren dan kreeg ik antwoorden als: "Doe niet zo stoer met je Havo opleiding.." ???? Dom wicht was 22 ofzo..Over de irritante gewoontes van mn exen zal ik strakjes wel verdergaaneven de rest doorlezen
Nee, ze heet geen Anneke maar volgens mij irriteerde ik me net zo mateloos aan haar. Dat zou ook nog eens een woord kunnen zijn dat te moeilijk isquote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Anneke?
We hadden hier een huisgenote die na 2 maanden al weer weg was. Ze wist o.a. niet wat "acclimatiseren" en "statiegeld" was en kon de gesprekken aan tafel dus niet echt volgen. Ze was autochtoon.![]()
Zo'n iemand zou je spontaan een buitenlands paspoort geven en aan Rita Verdonk uitleverenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Anneke?
We hadden hier een huisgenote die na 2 maanden al weer weg was. Ze wist o.a. niet wat "acclimatiseren" en "statiegeld" was en kon de gesprekken aan tafel dus niet echt volgen. Ze was autochtoon.![]()
quote:
Dan hoop ik voor haar dat ze zo iemand vindt. Mij deed ze er in elk geval geen plezier mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor iemand anders de ideale vrouw is.![]()
Zat mensen hebben liever dat hun vriendin praat dan dat ze zelf wat moeten zeggen, willen per se geen vriendin die slimmer is dan zij, hebben graag dat de vriendin op kan schieten met oma en opa en dat ze constant seks wil.
Die van mij zijn nog redelijk bij, en daarbij gaf t nogal wat gezeik in de familie. Mijn opa en oma zijn alleen heul ouderwets enzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maak jij je daar druk om?Mij kan het echt niet boeien in welke formaliteiten ze m'n oma aanspreken, dat mens weet toch allang niet meer hoe het zit.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef one-monkee het volgende:
Mij naar huis sturen wanneer ik geen zin in sex had![]()
Heeft die van mij ook een keer gedaan: boehoeee enzo ik sta nu bij de treinen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef TeChNo2 het volgende:
- (dreigen met) zelfmoord plegen
Echte liefdequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heeft die van mij ook een keer gedaan: boehoeee enzo ik sta nu bij de treinen.
Ikke : Op een dag weet je het....je wordt conducteur![]()
Jij bent je hele leven al vrijgezel?quote:
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef ee-04 het volgende:
Ik: Wat is er? Zij: Niks Ik: Ik zie dat er iets is?! Zij: Er is nikssss! Ik: Dus vanavond is er ook niet opeens iets? Zij: Nee!!
En natuurlijk blijkt er dan achteraf altijd wél iets te zijn.
Hier geef ik hem dan wel weer gelijk. Kijk, als je elkaar ontmoet of afscheid neemt is het prima om even flink te staan zoenen. Maar van die stelletjes die half tongzoenend en kronkelend door de stad schuifelen vind ik ook irritant. Deed daar ook niet echt aan mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef yavanna het volgende:
- Niet willen zoenen in het openbaar
Niks doorvragen. "Ik zie dat er wat aan de hand is. Als je het niet wil zeggen, prima, maar kom er dan niet vanavond mee want ik heb nu tijd om naar je te luisteren.:. Als ze dan nog niks zegt, prima, maar dan is ze daarna te laat. Kan verdomme wel alles op haar voorwaarden gaan doen, maar daar pas ik voor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Bolter het volgende:
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.
Nja ik liet haar op een gegeven moment gewoon doen, dan barste ze in janken uit. Als ik dan een beetje lacherig reageerde van "Hee, vrouwen zijn toch altijd zo moeilijk, zeg gewoon even wat er aan de hand is" of iets in die trant dan was het altijd weer goed (en stil).quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks doorvragen. "Ik zie dat er wat aan de hand is. Als je het niet wil zeggen, prima, maar kom er dan niet vanavond mee want ik heb nu tijd om naar je te luisteren.:. Als ze dan nog niks zegt, prima, maar dan is ze daarna te laat. Kan verdomme wel alles op haar voorwaarden gaan doen, maar daar pas ik voor.
Jij allang blij, denk ik?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef arneaux het volgende:
Ik heb er nog 1 van 1 van de bovenstaande exen;
- Vaak op het állerlaatste moment een afspraak afzeggen om een kutreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |