Nu heb je het toch getiktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar alcoholvrij bier was even te lang om te tikken![]()
En heineken wordt ook al uit de schappen gehaalt! Te duurquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het bestaat nog wel, alleen niet meer in Nederland (thnx Youpie)
Dat wordt dus echt Buckler import
bluf...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:28 schreef dvunz het volgende:
zit te twijfele of we dit topic ook gaan kapen...
Want ?quote:
ook?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:28 schreef dvunz het volgende:
zit te twijfele of we dit topic ook gaan kapen...
quote:
egt?denk je ??quote:
*bekijkt geschiedenis Bravebart*quote:
Ik zou er niet aan beginnenquote:
Is Buckler hier ook al niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Tadaa: http://nl.wikipedia.org/wiki/Buckler
Neuh, 3 topics pasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze hebben half ONZ al gehad..... dan moet je toch wat hè![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Buckler hier ook al niet meer te krijgen![]()
Doe dat nou niet, eensch bekeek je mijn geschiedenis en moest ik je 2 maanden overtuigen dat ik LS niet wasquote:
Idd, maar daar gebeurt nu niks hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
ok, ga nu maar weer terug naar je [pub]er forum![]()
Kan best. Ik doe het ook normaal niet, maar nu is het zo saai overalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, je vriendje al een paar meer aan z'n posthistory te zien....
Ja maar dat komt omdat jij precies post als LS een ban heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, eensch bekeek je mijn geschiedenis en moest ik je 2 maanden overtuigen dat ik LS niet was![]()
Ik doe niet aan PM, je hebt mijn mail tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Niet op reageren Eend,
doe us je pm activeren
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, eensch bekeek je mijn geschiedenis en moest ik je 2 maanden overtuigen dat ik LS niet was![]()
Dat was vast je eigen schuld nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
Bij de eerste hand al uit een toernooi geflikkerd![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij precies post als LS een ban heeft![]()
Ja die lees je 1xper weekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM, je hebt mijn mail toch
OMG ik lig weer helemaal in een deuk hierquote:
Oh, was jij diegene die haar even vertelde een grapje uit te halen.quote:
Wegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:37 schreef dvunz het volgende:
wa was ik gebleve...
bij fokkerdefokfokfok....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:37 schreef dvunz het volgende:
wa was ik gebleve...
In Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:37 schreef dvunz het volgende:
wa was ik gebleve...
quote:
Nee ik begon over LSquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, was jij diegene die haar even vertelde een grapje uit te halen.![]()
LS noemde mij een mislukte nageboorte en jij geloofde dat ook nogquote:
Dan zal ik hier ff eerlijk toegeven dat HiDiHo en ik tijdens het uitwisselen van de cake-recepten heel strak je postgeschiedenis naast die van LS hebben gelegd en eigenlijk niet tot een andere conclusie konden komenquote:
vast je moeder..kom je bedje inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:40 schreef dvunz het volgende:
oja..fokerderfokkkktok tok tok...wie klopt daar ?
Het zou met PM niet anders zijn vrees ikquote:
Hahahaha sukkelquote:
Het is ook een talpa kutprogrammaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |