*bekijkt geschiedenis Bravebart*quote:
Ik zou er niet aan beginnenquote:
Is Buckler hier ook al niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Tadaa: http://nl.wikipedia.org/wiki/Buckler
Neuh, 3 topics pasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze hebben half ONZ al gehad..... dan moet je toch wat hè![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Buckler hier ook al niet meer te krijgen![]()
Doe dat nou niet, eensch bekeek je mijn geschiedenis en moest ik je 2 maanden overtuigen dat ik LS niet wasquote:
Idd, maar daar gebeurt nu niks hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
ok, ga nu maar weer terug naar je [pub]er forum![]()
Kan best. Ik doe het ook normaal niet, maar nu is het zo saai overalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, je vriendje al een paar meer aan z'n posthistory te zien....
Ja maar dat komt omdat jij precies post als LS een ban heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, eensch bekeek je mijn geschiedenis en moest ik je 2 maanden overtuigen dat ik LS niet was![]()
Ik doe niet aan PM, je hebt mijn mail tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Niet op reageren Eend,
doe us je pm activeren
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, eensch bekeek je mijn geschiedenis en moest ik je 2 maanden overtuigen dat ik LS niet was![]()
Dat was vast je eigen schuld nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
Bij de eerste hand al uit een toernooi geflikkerd![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij precies post als LS een ban heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |