Jij kijkt teveel streams, het is 1 hapje van een sprits dat 20 calorieën geeftquote:
Waar hem je die vandaan geplukt ? Onzin ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij D![]()
En zeg het maar Pierre...... wat heeft Leandra gewonnen?!![]()
Tsssquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar hem je die vandaan geplukt ? Onzin ?
Ik let ook niet zo goed op hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel streams, het is 1 hapje van een sprits dat 20 calorieën geeft![]()
Je moet eerst aan het rad draaienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij D![]()
En zeg het maar Pierre...... wat heeft Leandra gewonnen?!![]()
quantitatief wel, maar soms qualitatief niet ( in dit geval)quote:
En daarna de 4 cijferige code intoetsen ?quote:
Ik kan bij jou ook nooit iets verkeerds doen hequote:
Ja en dan weet je pas of de kluis opengaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En daarna de 4 cijferige code intoetsen ?![]()
Het rad draaien en een 4-cijferige code?? Damn, jullie gunnen me ook nix hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En daarna de 4 cijferige code intoetsen ?![]()
Ja hallo het is altijd in de nacht dat we elkaar tegenkomenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan bij jou ook nooit iets verkeerds doen he![]()
![]()
![]()
![]()
* zingt ff een gevoelig deuntje mee: strangers in the night...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja hallo het is altijd in de nacht dat we elkaar tegenkomen![]()
Ok, doen we er een geldkoffer bijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het rad draaien en een 4-cijferige code?? Damn, jullie gunnen me ook nix hè![]()
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja hallo het is altijd in de nacht dat we elkaar tegenkomen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat je altijd bezopen bent?![]()
Google zegt hetvolgende hierover;quote:
Nee, ik heb meestal nachtdienstquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat je altijd bezopen bent?![]()
Toch vind ik Bill leukerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, en John is om 1.6 miljard redenen leuk......
Kniepert is een zuinig typjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google zegt hetvolgende hierover;
Bedoelde u: Knippert ?
Nee ik drink vrij weinig, keertje wedstrijdje doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, ik heb meestal nachtdienst![]()
Zuipen doe je vast beter dan ik![]()
Van Dale zegt:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google zegt hetvolgende hierover;
Bedoelde u: Knippert ?
Ja google weet veel, maar niet alles dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Dale zegt:
knie·pe·rig (bn.)
1 [pej.] gierig
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Dale zegt:
knie·pe·rig (bn.)
1 [pej.] gierig
Nee joh, ik moet er toch nog een beetje bijkunnenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
Dan drink je me onder tafel...
Ok, wat drinken we dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik drink vrij weinig, keertje wedstrijdje doen?![]()
Lol, het was toch je vriend van 1.6 miljard ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, doe mij John maar....
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
De link staat onder de W van Why in m'n sigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja google weet veel, maar niet alles dus![]()
* HiDiHo kijkt voortaan wel in de Van Dale
Maakt niet uit, ik krijg het toch niet opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, het was toch je vriend van 1.6 miljard ?
Bill is mijn vriendje van 56 miljard![]()
bucklerquote:
Je begint weerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet er toch nog een beetje bijkunnen![]()
Ik denk dat ik ook aardig me best moet doen om dat op te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik krijg het toch niet op![]()
Nou, ik ben er redelijk van overtuigd dat me dat niet gaat lukken, en geloof me, ik kom met gemak een heel eindquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook aardig me best moet doen om dat op te krijgen![]()
Nee, maar alcoholvrij bier was even te lang om te tikkenquote:
Ik geloof je directquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben er redelijk van overtuigd dat me dat niet gaat lukken, en geloof me, ik kom met gemak een heel eind![]()
Het bestaat nog wel, alleen niet meer in Nederland (thnx Youpiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar je alcoholvrij bier was even te lang om te tikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |