quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
geintje
quote:p maandag 12 maart 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft gelijk
Inderdaad, want hij gaat nog eerder dan 4 wekenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
Natas zegt nu dat Jaap over 4 weken 'natuurlijk' niet naar huis gaat.
Ik moet het nog zien.
Alles wijst er op dat Jaap daar nog heel lang gaat zitten. Kijk maar naar die peperdure fiets en z`n onderzoeken. Ze gaan echt niet zoveel geld uitgeven als ze verwachten dat ie snel weg is...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
Natas zegt nu dat Jaap over 4 weken 'natuurlijk' niet naar huis gaat.
Ik moet het nog zien.
Dat klopt zeker, maar zodra Huub in die rol schiet zie ik dat het voor hem ook echt een rol is, die hij desalniettemin graag en met verve speelt.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Omg, nu ook weer... met die highschool bullies... klopt ook.
Vaseline heeft een goede klant aan jou hequote:Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia ziet zichzelf naar boven lopen in hem.
Jaap houdt het trainen goed vol.
is dicht echt of oefen kus?quote:
Tot nu toe zie ik weinig autisme, aspergeer of PDD trekken bij Jaap,quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
Jaap is toch een echt aspergergevalletje hoor
Zit wat in, we zullen zien hoe het er over 4 weken voorstaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alles wijst er op dat Jaap daar nog heel lang gaat zitten. Kijk maar naar die peperdure fiets en z`n onderzoeken. Ze gaan echt niet zoveel geld uitgeven als ze verwachten dat ie snel weg is...
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vaseline heeft een goede klant aan jou he![]()
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren wat we niet nodig hebben, en later spijt van krijgen. Hij is gewoon heel handig in alles naar zijn hand zetten, en bespeeld alles en iedereen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen: Huub is (op zijn rellen na) toch gewoon een rete-irritant figuur met zijn standaard-zinnetjes en zijn domme quasi-gevoelige gelul?
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet andersquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
Truste bq!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
Als je geen last hebt van humor, zoals Brian.........kan je proberen wat je wil, maaruhhhh...........quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is ook gespeend van elke soort humor...........hij probeert het maar het wil maar niet lukken![]()
Wibra?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet anders![]()
Truste Bee-tjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
Kennelijk kijk ik daar dan dwars doorheen want ik vind het een en al gemaaktheid. Niet erg als hij een originele act opvoerd, maar rete irritant als hij iedere keer hetzelfde trucje doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren wat we niet nodig hebben, en later spijt van krijgen. Hij is gewoon heel handig in alles naar zijn hand zetten, en bespeeld alles en iedereen.
En daarom nooit saai om naar te kijken, zolang je maar niks van hem hoeft te kopen
Dat moet haast wel.....of Zeeman kan ook nog.....quote:
Zoals het er nu voor staat willen ze Amanda ook zeer zeker niet eruit. Die zorgt nog voor veel onrust in het huis, vooral tussen Huub en brian, dus dat moet nog wel zo blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit wat in, we zullen zien hoe het er over 4 weken voorstaat.
Wel denk ik dat Amanda er nog eerder uit kan zijn dan Japie.
Of de verkoper is handig, of de klant is niet bijster nozelquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren (...)
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Moeten we nu weer tot midden in de nacht gaan wachten op actie.
De hele dag is er geen moer meer aan.
En pas in de nacht actie.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.
Jij wilt haar er nog niet uit bedoel jequote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat willen ze Amanda ook zeer zeker niet eruit. Die zorgt nog voor veel onrust in het huis, vooral tussen Huub en brian, dus dat moet nog wel zo blijven
hoe bedoel je afhankelijke persoonlijkheidsstoornis? waar stelt hij zich afhankelijk op dan? zijn dat niet alleen de sociale situaties waarin hij dat doet? hij druist hard tegen ieder advies in, hij hoort de adviezen nauwelijks, verbindt er niet of nauwelijks conclusies aan. King Jaap een laag zelfbeeld? De Godfather die nauwelijks ertoe doende fouten onderkent. Opmerkingen maakt die idioot hard/kwetsend zijn, zonder dat hij dat zelf zo ervaart.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik weinig autisme, aspergeer of PDD trekken bij Jaap,
Lijkt me meer persoonlijkheidsproblematiek. Afhankelijk persoonlijkheidsstoornis, laag zelfbeeld.
Zo veel eten geeft een gevoel van veiligheid, houvast of troost.
eten vanuit een leegte uit het verleden oid.
Ja zou handig zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.
Idd vervelend dat de vermakelijkste beelden vrijwel altijd na twaalven zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Moeten we nu weer tot midden in de nacht gaan wachten op actie.
De hele dag is er geen moer meer aan.
En pas in de nacht actie.
maar die verkoper zie je ook niet dag en nacht zijn trucje doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Kennelijk kijk ik daar dan dwars doorheen want ik vind het een en al gemaaktheid. Niet erg als hij een originele act opvoerd, maar rete irritant als hij iedere keer hetzelfde trucje doet.
Aan tafel is besloten dat Erik en Huub erin mogen maar Japie heeft gezegd tegen Brian dat als die 'zijn' kamer niet uit wil, dat hij hem zal helpen. Uiteindelijk denk ik dat Brian zich houdt aan wat is afgesproken aan tafel, tot het tot slaapproblemen leidt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef milk-shake het volgende:
zeg (ik val zo in) vertel.......gaat brian (rat ) uit zijn kamer....of blijft ie daar!!!! wat zijn zijn plannen???
De redactie had dé kans om haar eruit te gooien na het thee-incident. Ze mag echt niet wegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij wilt haar er nog niet uit bedoel je![]()
Van Brian en Natas mag ze weg, van Syl vast ook, Huub zal niet dwars gaan liggen en Erik gaat dan ook wel mee. Is er al een stemronde aangevraagd tegen haar voor de eerstvolgende keer?
maar ja zo blijft het...dan zou iedereen blijven !!1quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie had dé kans om haar eruit te gooien na het thee-incident. Ze mag echt niet weg
Misschien inmiddels wel -ik blijf positiefquote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie had dé kans om haar eruit te gooien na het thee-incident. Ze mag echt niet weg
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef milk-shake het volgende:
okeee thanks..............komt er op neer dat ie niet tegen durfde te stribbelen....maar nu baalt!!!????
ah, Eric en Huub naar de masterbedroom? okee dan!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan tafel is besloten dat Erik en Huub erin mogen maar Japie heeft gezegd tegen Brian dat als die 'zijn' kamer niet uit wil, dat hij hem zal helpen. Uiteindelijk denk ik dat Brian zich houdt aan wat is afgesproken aan tafel, tot het tot slaapproblemen leidt.
Mijn idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zou handig zijn.
Maar ik ga er niet meer op wachten.
Hun kunnen nog uitslapen tot 9 uur.
Maar ik niet.
Wel handig zo stream ik al veel minder.
Terwijl juist Amanda zooooo makkelijk te vervangen is. Zaterdag liep er een hele kudde Amanda-kloontjes rond, waaruit de redactie naar hartelijk en random had kunnen selecteren.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Grappig dat allerlei FOKkers het gedrag van Jaap proberen te verklaren met allerlei psychologische termen.
Voor mij is hij gewoon een Vies, Vuil, Vervelend, Vet, Varken. Maakt het echt uit wat de achtergrond daar van is?
Ik wilde net zeggen, wil iemand stream 1 in de gaten houden dat er op tijd hulp gebeld kan worden?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
wtf doet jaap maar weer raar
Grappig dat allerlei FOKkers het gedrag van Jaap proberen te verklaren met allerlei psychologische termen.
Voor mij is hij gewoon een Vies, Vuil, Vervelend, Vet, Varken. Maakt het echt uit wat de achtergrond daar van is?
voor mij nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Neem nog een milk-shakequote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het oude oma jurken vindquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
![]()
het schijnt via via .........dat amandel haar familie echt het soort van aso is .............staat iemand hiervan te kijken ??????quote:Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
De zus van amanda zit in een internaat.
Heeft ze effe geregeld.
haar moeder wilde naar Las vegas.
Ook de zus van huub zat in een internaat.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neem nog een milk-shakejaaaaaaaaaaaaaaaa lekker
![]()
Nee eigelijk niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het schijnt via via .........dat amandel haar familie echt het soort van aso is .............staat iemand hiervan te kijken ??????![]()
![]()
Eigenlijk diep triestquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
Sneu allemaal voor zo'n meisje, kan me dan ook wel een beetje voorstellen dat ze in die hoerige praktijken te recht is gekomen. Zo zijn ze daar dus allemaal in haar familie. Dom, Labiel, hoerig en ordinair
Nou ja, ik denk dat we gewoon graag willen inschatten of er kans op verbetering is en dus op langer blijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk dat je niet zo snel nog iemand vindt die totaal geen problemen heeft om te neuken voor vele duizenden kijkers.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Terwijl juist Amanda zooooo makkelijk te vervangen is. Zaterdag liep er een hele kudde Amanda-kloontjes rond, waaruit de redactie naar hartelijk en random had kunnen selecteren.
Absoluut mee oneens. Ze is net zo geil en zogenaamd 'sletterig' als bijvoorbeeld Huub en heeft schijt aan de mening van anderen. Als ze zin heeft om te neuken, gaat ze neuken. Klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
Sneu allemaal voor zo'n meisje, kan me dan ook wel een beetje voorstellen dat ze in die hoerige praktijken te recht is gekomen. Zo zijn ze daar dus allemaal in haar familie. Dom, Labiel, hoerig en ordinair
Zijn er eigelijk wel mensen met een normaal verleden daar in huis.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef waxmask het volgende:
Wel sneu eigenlijk, Aman kan er niks aan doen, maar ligt weer aan de pauper ouder(s)
Beetje wel jaquote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef milk-shake het volgende:
rare familie van amandel ....................................
maar toch een ander soort van fam denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet.
Maar die zus van Huub ook al gesloten inrichting.
al was ie de laatste man op de planeet, dan nog nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik Jaap zo bezig zie op Stream 1 vraag ik me zomaar ineens af of er vrouwelijke streamers zijn die bij deze beelden plots een smachtend verlangen krijgen naar seks met Jaap.
Anyone?
hallo ..........................................echt niequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik Jaap zo bezig zie op Stream 1 vraag ik me zomaar ineens af of er vrouwelijke streamers zijn die bij deze beelden plots een smachtend verlangen krijgen naar seks met Jaap.
Anyone?
Ik ben het vaak met je eens nu niet. Ik denk dat Amanda heel veel liefde is tekort gekomen. En nu sex verwart met liefde. Ff goedmaken is voor haar gelijk met de benen wijd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens. Ze is net zo geil en zogenaamd 'sletterig' als bijvoorbeeld Huub en heeft schijt aan de mening van anderen. Als ze zin heeft om te neuken, gaat ze neuken. Klaar.
Euhhhhhhhhhh nopequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
Ze mogen er denk niet meer over praten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat oevr de ex die haar in elkaa rheeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te tonen met Brian
Het is allemaal copy-paste gedrag in dat gezin, ben ik bang.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat oevr de ex die haar in elkaa rheeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te tonen met Brian
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat over de ex die haar in elkaar heeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te vertonen met Brian
Jij ziet niet dat Amanda gewoon geil is en daarom vannacht bij Brian in bed kroop? Ze heeft verder de hele dag nauwelijks naar hem omgekeken, maar was vannacht gewoon toe aan seks. Ze denkt dus een beetje als een jongen zegmaar. Zo zie ik het.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens nu niet. Ik denk dat Amanda heel veel liefde is tekort gekomen. En nu sex verwart met liefde. Ff goedmaken is voor haar gelijk met de benen wijd.
Leren dus niks maar dan ook niks van elkaar.....quote:Op maandag 12 maart 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is allemaal copy-paste gedrag in dat gezin, ben ik bang.
Sylvia en Huub waarschuwden dat het niet zo handig van Amanda is om te vertellen dat vrienden van haar zus het recht in eigen handen hebben gelopen, waardoor die gozer schade heeft opgelopen. Hij kan nog wel lopen, dat dan weer wel.quote:
Ze had het al eens verteld en toen klonk het ook al zo vaag, vooral omdat in dat soort situaties de officier van justitie al jaren zelf aangifte doet bij (grove) mishandeling.... om te voorkomen dat iemand ongestraft blijft omdat het slachtoffer geen aangifte durft te doen, dus het lijkt me heel sterk dat justitie nix doet omdat iemand zelf geen aangifte kan doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: "Vriendje van zus slaat haar half invalide.........
zus wilde geen aangifte doen omdat ze heel lang niet kon praten.......
het was na een jaar verjaard ofzo....
ze wilde geen aangifte meer doen omdat ze het afgesloten had voor zichzelf..."
snapt u het nog????![]()
Goed opgemerkt. Net zoals ze ook veel meer kan lachen met Huub. Maar ik betwijfel of Amanda dat inziet.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit op de praatstoel...Brian ooit enige interesse getoond in Amanda en haar familie?![]()
Eric: zodra z'n moeder overleed mocht hij het huis uit van z`n vader.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn er eigelijk wel mensen met een normaal verleden daar in huis.
Nee hij wees haar af, en zei is als de dood dat hij boos op haar is. Daarom sex. Als ze gewoon geil was waarom dan niet bij Huub?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat Amanda gewoon geil is en daarom vannacht bij Brian in bed kroop? Ze heeft verder de hele dag nauwelijks naar hem omgekeken, maar was vannacht gewoon toe aan seks. Ze denkt dus een beetje als een jongen zegmaar. Zo zie ik het.
Ze valt consequent op de verkeerde mannen inderdaad. Maar het schijnt dat wel meer meiden van 19 daar last van hebben. Sylvia zei dat ook al. En daar komt nog Amanda's gebrek aan intelligentie bij, waardoor ze steeds weer naar die klootzakken terugkeert.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat over de ex die haar in elkaar heeft getrapt ..
Vrees het laatste helaas............quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Net zoals ze ook veel meer kan lachen met Huub. Maar ik betwijfel of Amanda dat inziet.
Ach, 90% van de Huub-fans kan dat nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil je niet van die dure woorden gebruiken.
Kan het soms niet volgen hoor met me mavo diploma.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
Laat je niet imponeren hoor. Hij weet zelf soms ook niet wat ie zegt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil je niet van die dure woorden gebruiken.
Kan het soms niet volgen hoor met me mavo diploma.
Als Jaap de enige is met een "normale" familie dan toont dat weer aan dat de "normaalheidsfactor" van de familie ook geen garantie is voor het voortbrengen een goed gebalanceerde persoonlijkheid...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric: zodra z'n moeder overleed mocht hij het huis uit van z`n vader.
Sylvia: problemen met vader en moeder waarvan de details ons tot nu toe ontgaan. Maar als je al 10 jaar niet met je vader spreekt, is het ernstig.
Huub: Zus heeft problemen met drugs etc
Natasja: asociale familie die geweld en criminaliteit niet schuwen
Brainless: opgegroeid zonder vader, familie keurt zijn gedrag rond sex en geweld goed.
Amanda: zusje in instelling, cosmetische ingrepen op jonge leeftijd, moeder spoort niet
Jaap: nog onbekend. zou hij een "normale" familie hebben?
Simpel: omdat ze Brian seksueel aantrekkelijk vindt en Huub niet. Ze voelt verder geen zak voor Brian.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee hij wees haar af, en zei is als de dood dat hij boos op haar is. Daarom sex. Als ze gewoon geil was waarom dan niet bij Huub?
En hoe oud was die zus van haar toen, had haar moeder dan niet iets kunnen doen toen zij in het ziekenhuis lag? Ik vind het ook maar een vaag verhaal hoor met dat verjarenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had het al eens verteld en toen klonk het ook al zo vaag, vooral omdat in dat soort situaties de officier van justitie al jaren zelf aangifte doet bij (grove) mishandeling.... om te voorkomen dat iemand ongestraft blijft omdat het slachtoffer geen aangifte durft te doen, dus het lijkt me heel sterk dat justitie nix doet omdat iemand zelf geen aangifte kan doen.
Jij gelukkig wel natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ach, 90% van de Huub-fans kan dat niet![]()
![]()
Er staat een lijstje namen in een topic van Peter6000 van mensen die hem wel begrijpen...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Is er iets bekend over de vader van Amanda? Of is de vader onbekend?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En hoe oud was die zus van haar toen, had haar moeder dan niet iets kunnen doen toen zij in het ziekenhuis lag? Ik vind het ook maar een vaag verhaal hoor met dat verjaren
Nou schaam ik me niks voor hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze stiekem heel verliefd is op Brian en daarom pikt wat hij haar flikt, het is IMHO helemaal geen kwestie van alleen maar een behoefte aan sex, het is een kwestie van behoefte aan aandacht en intimiteit.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel: omdat ze Brian seksueel aantrekkelijk vindt en Huub niet. Ze voelt verder geen zak voor Brian.
Overleden toen ze nog klein wasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef kissa het volgende:
Is er iets bekend over de vader van Amanda? Of is de vader onbekend?
Justitie ziet daar in bepaalde gevallen toch heus vanaf. Vooral wanneer ze vrezen voor repressailles van de dader tov het slachtoffer. De strafmaat ligt in nederland zo laag, dat een confrontatie niet lang op zich zal laten wachten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had het al eens verteld en toen klonk het ook al zo vaag, vooral omdat in dat soort situaties de officier van justitie al jaren zelf aangifte doet bij (grove) mishandeling.... om te voorkomen dat iemand ongestraft blijft omdat het slachtoffer geen aangifte durft te doen, dus het lijkt me heel sterk dat justitie nix doet omdat iemand zelf geen aangifte kan doen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er staat een lijstje namen in een topic van Peter6000 van mensen die hem wel begrijpen...![]()
Jemig, wil je nu zulke enge vragen stellen vlak voor ik eindelijk een keer vroeg naar bed ga!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
Geen idee, maar waarschijnlijk had haar moeder idd gewoon aangifte kunnen doen, zeker als haar dochter op dat moment fysiek niet in staat was te spreken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En hoe oud was die zus van haar toen, had haar moeder dan niet iets kunnen doen toen zij in het ziekenhuis lag? Ik vind het ook maar een vaag verhaal hoor met dat verjaren
Overleden toen ze 2 was.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Is er iets bekend over de vader van Amanda? Of is de vader onbekend?
Iemand?
en niet vergeten EETquote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap heeft karakter............Jaap loopt en fietst.......![]()
![]()
Dat verjaren is er door Amanda bij bedacht. De zus heeft gewoon besloten geen aangifte te doen. Volgens mij was die zus begin twintig toentertijd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
Daarom verdient haar zus het ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Natasia? Jawel hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Jemig, wil je nu zulke enge vragen stellen vlak voor ik eindelijk een keer vroeg naar bed ga!!!!!!
Voor ik slapen ga manlief maar even goed aankijken en knuffelen en erg blij zijn dat hij met zijn 1.76 gewoon 78 kilo schoon aan de haak is. Hij mag dan eerste grijze haren krijgen, maar da's toch echt duizend maal minder erg dan een Jaap in je bed!
Dus nee, geen smachtend verlangen hier?
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa??? Dat er Syl en Amanda fans zijn is wel bekend![]()
Ik kon het niet meer met je oneens zijn. Alleen als ze geil is draait ze om Brian heen. Andere dagen negeert ze hem voor het overgrote deel. Niets, maar dan ook niets wijst erop dat ze enige gevoelens voor Brian heeft. Wél lijkt het erop dat ze meer gevoelens heeft voor Huub, alleen is zijn uiterlijk niet waar ze normaal op valt. En voor een 19 jarige is uiterlijk gewoon nog heel erg belangrijk. Tot zo ver mijn kijk op de zaakquote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem heel verliefd is op Brian en daarom pikt wat hij haar flikt, het is IMHO helemaal geen kwestie van alleen maar een behoefte aan sex, het is een kwestie van behoefte aan aandacht en intimiteit.
En dan spelen gevoelens voor een persoon wel zeker een rol, als het alleen maar een behoefte aan sex was had ze idd al lang met Huub geneukt. Dit doet ze nu vooral niet omdat ze Brian daarmee helemaal "kwijt" zou raken.
En weer dezelfde mening........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Ik hoop toch echt dat dat een grapje is?
Wat een kut opmerking.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Heathen het volgende:
Daarom verdient haar zus het ook.
OK, wil je er over praten? Alhoewel, niet nu.... ik ga slapen in ieder geval. En niet dromen over enige DGK bewoner.quote:
Alleen als ze er niet meer voor vraagt dan 10 euro, anders krijg ik ruzie met Nena - "Waarom geef je meer geld aan haar uit dan aan mij? Ofzo?quote:[
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa???
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Bij het zien van Natasj/ia heb ik idd wel een bepaald verlangen. Namelijk dat ze zo snel mogelijk naar huis gaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Jemig, wil je nu zulke enge vragen stellen vlak voor ik eindelijk een keer vroeg naar bed ga!!!!!!
Voor ik slapen ga manlief maar even goed aankijken en knuffelen en erg blij zijn dat hij met zijn 1.76 gewoon 78 kilo schoon aan de haak is. Hij mag dan eerste grijze haren krijgen, maar da's toch echt duizend maal minder erg dan een Jaap in je bed!
Dus nee, geen smachtend verlangen hier?
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa??? Dat er Syl en Amanda fans zijn is wel bekend![]()
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemandquote:
Ik zie allemaal heel menselijke zaken die zich afspelen.Willen we dan mensen in dat huis die allemaal een onbeschadigd en keurig imago hebben,gatverdakke nee zeg.........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric: zodra z'n moeder overleed mocht hij het huis uit van z`n vader.
Sylvia: problemen met vader en moeder waarvan de details ons tot nu toe ontgaan. Maar als je al 10 jaar niet met je vader spreekt, is het ernstig.
Huub: Zus heeft problemen met drugs etc
Natasja: asociale familie die geweld en criminaliteit niet schuwen
Brainless: opgegroeid zonder vader, familie keurt zijn gedrag rond sex en geweld goed.
Amanda: zusje in instelling, cosmetische ingrepen op jonge leeftijd, moeder spoort niet
Jaap: nog onbekend. zou hij een "normale" familie hebben?
helemaal??quote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Damn, Jaap gaat helemaal uit z'n naad op de fiets.
Als ik zo kijk is 112 bellen niet ver meer weg..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Damn, Jaap gaat helemaal uit z'n naad op de fiets.
Suggestibel in de zin dat ze erg beïnvloedbaar is?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Amanda is een erg suggestibel meisje, zonder een duidelijke indentiteit.
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.
Nou ik neem aan dat jij geen goed woordje voor die persoon over hebt die dat gedaan heeft. Daar hebben we het over.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemand![]()
Jupsquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Suggestibel in de zin dat ze erg beïnvloedbaar is?
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.quote:
relex............laat je niet opnaaien johquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemand![]()
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.quote:
Dat denk ik niet, lijkt me erg laatquote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Komt die stemming vandaag nog?
Soms zijn mensen door zaken in hun leven blind geworden voor bepaalde gevaarlijke types.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.
Nou petje af.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.
oww getverquote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.![]()
Dan nóg heeft ze het niet verdiend. Dat ze er in jouw (en ook mijn) ogen niet de slimste oplossing voor heeft gevonden, is een ander verhaal. Maar dat maakt niet dat de tyfus en een handicap getrapt worden haar verdiende loon is.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef Heathen het volgende:
Nou ik neem aan dat jij geen goed woordje voor die persoon over hebt die dat gedaan heeft. Daar hebben we het over.
Komt er al kwark?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.![]()
Wat ben jij erg. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Eric heeft nog wel een worst voor Jaap, denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand even een worst voor Jaap's gezicht hangen ?
(hij heeft het moeilijk)
Had Amanda's zus haar vriendje dan gevraagd of hij haar een hersenbeschadiging wou meppen?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
Zou jaap ook zo zweten als ie neukt?
Als je denkt dat ik je daarom minderwaardiger zou vinden heb je ongelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou petje af.
Goed van jouw dat je alles weet.
Laat mij dan maar niet zoveel moeilijke woorden kennen.
Ik gun tenminste niemand een hersenbloeding.
Eten? Het is bijna 11 uur...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
Voelt iemand zich geroepen om zijn t-shirt te wassen..........?![]()
Ik gok dat hij straks bezweet eten gaat staan maken....![]()
Ik zie spijkerharde SM-taferelen voor me.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef rebellious_angel het volgende:
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa???
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Had Amanda's zus haar vriendje dan gevraagd of hij haar een hersenbeschadiging wou meppen?
Sterker nog, volgens mij heeft die z'n eigen gereedschap nog nooit gezien!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je gezien hoe hij in trance is als een vrouw naakt naast hem zit in de Jacuzzi? Die heeft echt nog nooit geneukt. Sterker nog, ik denk niet dat hij ooit borsten gezien had voordat ie in de kooi zat
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie spijkerharde SM-taferelen voor me.![]()
neeeeeeeeeeeee daar vraagt niemand om ....maar ik ben wel van mening dat het soort van amanda mensen wel vaak het rare soort mensen opzoekt ....en dus vaak in de nesten zitten...dat dusquote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Had Amanda's zus haar vriendje dan gevraagd of hij haar een hersenbeschadiging wou meppen?
Je hebt groot gelijk hoor. Ik vind algemene woorden ook vrij makkelijk navigeerbaar. Zullen we er nog een paar bedenken?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik je daarom minderwaardiger zou vinden heb je ongelijk. Maar ik vind het vreemd dat men over algemene woorden struikelt.
Sommige vrouwen vinden dat ze die klappen verdienen door ellende uit hun jeugd. Angst voor represailles etc etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.
Voor Jaap zegt tijd niets......Jaap is tijdloos......(en kansloos by the way)..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Eten? Het is bijna 11 uur...![]()
Jij wordt dagelijks in elkaar geslagen?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat ben jij erg. Je weet niet waar je het over hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Nena en Amanda echt helemaal niet op haar lijken, Nena is volwassen en heeft klasse in tegen stelling tot Amanda. Nena is soms een beetje vreemd of raar maar heeft wel 'gezond verstand" en amanda doet dingen zonder daar over na te denken.
Het lijkt wel als Amanda echt heel jalaoers is op nena en daarom situaties gaat vertellen buiten de gouden kooi over nena en haar. Om zo toch een beetje positiever dan Nena eruit te komen tijdens dit gesprek. Al het positieve wat Huub en Syl zeggen gaat zij met een verhaal weer onderuit halen.
Je weet niet eens wat er gebeurd is je was er toch niet bij? Ik vind het nogal wat dat je zo reageert hoor..ik weet niet of je haar heb gezien maar dt meisje heeft er gevolgen voor het leven aan overgehouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mijn bloed kookt als ik hoor dat een of andere oetlul een meisje compleet in elkaar mept.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.
Ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Wat stond er op het scherm bij Jaap?
on topic maarquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij wordt dagelijks in elkaar geslagen?
dan moet je weg wezen ..........................1 klap = 1klap te veelquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Zou er een nieuwe komen?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Judah het volgende:
Iedereen 10 over elf in de woonkamer...
Weleen joh, zoals ze we haar binnen de groep zien, is ze een absolute hork en spijkerhard. Des te meer reden om te geloven dat ze in bed, 1 op 1, een absoluut dotje isquote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie spijkerharde SM-taferelen voor me.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik hou me mond wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor. Ik vind algemene woorden ook vrij makkelijk navigeerbaar. Zullen we er nog een paar bedenken?
Jaap is een heleboel dingen-loos.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor Jaap zegt tijd niets......Jaap is tijdloos......(en kansloos by the way)..![]()
negeren maar lijkt mij het beste!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
vind dat altijd heeeeeeeeeeel moeilijk te begrijpen..........ik denk dat ik dit noooit zou toestaan en bij de eerste beste klpa weg zou zijn ....................maar goed.........heb het niet meegemaakt dus...........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, ik weet wat het is om klappen te krijgen. Klappen waar ik niet om gevraagt heb
of terugslaanquote:
Hij gaat onder de douchequote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
En ja hoor.........Japie Zweet staat in de keuken i.p.v. onder douche.......
ik kijk ff niet meer....eet ie al?
Ik mag dus niet zeggen dat ze dat verdient omdat ik er niet bij was en jij mag wel zeggen dat ze dat niet verdient? Beetje rare gang van zaken. Met de informatie die ik nu heb is mijn mening dat het gewoon heel erg tragisch is met dat meisje, maar dat het toch echt wel een verloren zaak is. Mijn aandacht zou meer uitgaan naar dat soort smerige types die dat flikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er gebeurd is je was er toch niet bij? Ik vind het nogal wat dat je zo reageert hoor..ik weet niet of je haar heb gezien maar dt meisje heeft er gevolgen voor het leven aan overgehouden.
Dat ze hem dat heeft vergeven zegt niet dat ze het verdient
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een ratten zijn die Huub en Sylvia.
Goedenavond allemaal.
want???quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Goedenavond allemaal.
nou wil jij ff aandacht ................zegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Goedenavond allemaal.
Ja, ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!
Ik heb zijn blote ass gezien, damnquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is nog erger........hou me op de hoogte......![]()
Ik krijg zo het idee dat alle hulp al is aangeboden. Zo niet, dan zit ik fout.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het mijne ook, maar dat is geen reden om haar aan te vallen. Ze zit al in de verdediging, en durft er blijkbaar niet uit te komen. Help even een handje, wil je?
Dat wilde hij de hele dag al kwijt, maar niemand wilde naar hem luisteren. Laat hem maar even.quote:
Of een filmpje, iig ietsquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Krijgen we nu dan nog een stemming?
Ben benieuwd.
nu nog .....zeker natasia .................die wil een wippie maken met wilgoquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Stemming, waarover?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Ik gok bruiloft Natasia...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik gok dat ze unaniem moeten stemmen over een paar extra uren voor Sylvia (crematie van haar vader).
quote:
Filmpje voor Huub dusquote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moeten om 23.10 op de bank zitten.
En Huub moet naar de privat room.
ah, Huub instructies - is nog onbekend waarom ze op de bank moeten, ik wacht ook afquote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moeten om 23.10 op de bank zitten.
En Huub moet naar de privat room.
ja dat klopt en ze was er nietquote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia had vanmorgen gemompeld over een stemming waar ze tegenop zag![]()
Ja precies, en Wilgo had ergens vet veel zin in, hij kon niet wachten....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia had vanmorgen gemompeld over een stemming waar ze tegenop zag![]()
hij alweer terug...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef bunnyma het volgende:
Huub is aan de telefoon in de privat.
Die info wil ik niet....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb zijn blote ass gezien, damn![]()
We zullen zienquote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
In ieder geval IETS dat met Natasia te maken heeft... Zo.![]()
Ja snap ik ook niet echtquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef pullup het volgende:
Waarom beginnen ze hier nu weer zo laat mee![]()
Zij is wat dat betreft wel erg overbedeeld, jammerquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Natuurlijk weer een videoboodschap voor Natasja...BAH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |