Hij gaat onder de douchequote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
En ja hoor.........Japie Zweet staat in de keuken i.p.v. onder douche.......
ik kijk ff niet meer....eet ie al?
Ik mag dus niet zeggen dat ze dat verdient omdat ik er niet bij was en jij mag wel zeggen dat ze dat niet verdient? Beetje rare gang van zaken. Met de informatie die ik nu heb is mijn mening dat het gewoon heel erg tragisch is met dat meisje, maar dat het toch echt wel een verloren zaak is. Mijn aandacht zou meer uitgaan naar dat soort smerige types die dat flikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er gebeurd is je was er toch niet bij? Ik vind het nogal wat dat je zo reageert hoor..ik weet niet of je haar heb gezien maar dt meisje heeft er gevolgen voor het leven aan overgehouden.
Dat ze hem dat heeft vergeven zegt niet dat ze het verdient
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een ratten zijn die Huub en Sylvia.
Goedenavond allemaal.
want???quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Goedenavond allemaal.
nou wil jij ff aandacht ................zegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Goedenavond allemaal.
Ja, ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!
Ik heb zijn blote ass gezien, damnquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is nog erger........hou me op de hoogte......![]()
Ik krijg zo het idee dat alle hulp al is aangeboden. Zo niet, dan zit ik fout.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het mijne ook, maar dat is geen reden om haar aan te vallen. Ze zit al in de verdediging, en durft er blijkbaar niet uit te komen. Help even een handje, wil je?
Dat wilde hij de hele dag al kwijt, maar niemand wilde naar hem luisteren. Laat hem maar even.quote:
Of een filmpje, iig ietsquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Krijgen we nu dan nog een stemming?
Ben benieuwd.
nu nog .....zeker natasia .................die wil een wippie maken met wilgoquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Stemming, waarover?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Ik gok bruiloft Natasia...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik gok dat ze unaniem moeten stemmen over een paar extra uren voor Sylvia (crematie van haar vader).
quote:
Filmpje voor Huub dusquote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moeten om 23.10 op de bank zitten.
En Huub moet naar de privat room.
ah, Huub instructies - is nog onbekend waarom ze op de bank moeten, ik wacht ook afquote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moeten om 23.10 op de bank zitten.
En Huub moet naar de privat room.
ja dat klopt en ze was er nietquote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia had vanmorgen gemompeld over een stemming waar ze tegenop zag![]()
Ja precies, en Wilgo had ergens vet veel zin in, hij kon niet wachten....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia had vanmorgen gemompeld over een stemming waar ze tegenop zag![]()
hij alweer terug...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef bunnyma het volgende:
Huub is aan de telefoon in de privat.
Die info wil ik niet....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb zijn blote ass gezien, damn![]()
We zullen zienquote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
In ieder geval IETS dat met Natasia te maken heeft... Zo.![]()
Ja snap ik ook niet echtquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef pullup het volgende:
Waarom beginnen ze hier nu weer zo laat mee![]()
Zij is wat dat betreft wel erg overbedeeld, jammerquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Natuurlijk weer een videoboodschap voor Natasja...BAH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |