quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
geintje
quote:p maandag 12 maart 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft gelijk
Inderdaad, want hij gaat nog eerder dan 4 wekenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
Natas zegt nu dat Jaap over 4 weken 'natuurlijk' niet naar huis gaat.
Ik moet het nog zien.
Alles wijst er op dat Jaap daar nog heel lang gaat zitten. Kijk maar naar die peperdure fiets en z`n onderzoeken. Ze gaan echt niet zoveel geld uitgeven als ze verwachten dat ie snel weg is...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
Natas zegt nu dat Jaap over 4 weken 'natuurlijk' niet naar huis gaat.
Ik moet het nog zien.
Dat klopt zeker, maar zodra Huub in die rol schiet zie ik dat het voor hem ook echt een rol is, die hij desalniettemin graag en met verve speelt.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Omg, nu ook weer... met die highschool bullies... klopt ook.
Vaseline heeft een goede klant aan jou hequote:Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia ziet zichzelf naar boven lopen in hem.
Jaap houdt het trainen goed vol.
is dicht echt of oefen kus?quote:
Tot nu toe zie ik weinig autisme, aspergeer of PDD trekken bij Jaap,quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
Jaap is toch een echt aspergergevalletje hoor
Zit wat in, we zullen zien hoe het er over 4 weken voorstaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alles wijst er op dat Jaap daar nog heel lang gaat zitten. Kijk maar naar die peperdure fiets en z`n onderzoeken. Ze gaan echt niet zoveel geld uitgeven als ze verwachten dat ie snel weg is...
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vaseline heeft een goede klant aan jou he![]()
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren wat we niet nodig hebben, en later spijt van krijgen. Hij is gewoon heel handig in alles naar zijn hand zetten, en bespeeld alles en iedereen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen: Huub is (op zijn rellen na) toch gewoon een rete-irritant figuur met zijn standaard-zinnetjes en zijn domme quasi-gevoelige gelul?
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet andersquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
Truste bq!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
Als je geen last hebt van humor, zoals Brian.........kan je proberen wat je wil, maaruhhhh...........quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is ook gespeend van elke soort humor...........hij probeert het maar het wil maar niet lukken![]()
Wibra?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet anders![]()
Truste Bee-tjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
Kennelijk kijk ik daar dan dwars doorheen want ik vind het een en al gemaaktheid. Niet erg als hij een originele act opvoerd, maar rete irritant als hij iedere keer hetzelfde trucje doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren wat we niet nodig hebben, en later spijt van krijgen. Hij is gewoon heel handig in alles naar zijn hand zetten, en bespeeld alles en iedereen.
En daarom nooit saai om naar te kijken, zolang je maar niks van hem hoeft te kopen
Dat moet haast wel.....of Zeeman kan ook nog.....quote:
Zoals het er nu voor staat willen ze Amanda ook zeer zeker niet eruit. Die zorgt nog voor veel onrust in het huis, vooral tussen Huub en brian, dus dat moet nog wel zo blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit wat in, we zullen zien hoe het er over 4 weken voorstaat.
Wel denk ik dat Amanda er nog eerder uit kan zijn dan Japie.
Of de verkoper is handig, of de klant is niet bijster nozelquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren (...)
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Moeten we nu weer tot midden in de nacht gaan wachten op actie.
De hele dag is er geen moer meer aan.
En pas in de nacht actie.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.
Jij wilt haar er nog niet uit bedoel jequote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat willen ze Amanda ook zeer zeker niet eruit. Die zorgt nog voor veel onrust in het huis, vooral tussen Huub en brian, dus dat moet nog wel zo blijven
hoe bedoel je afhankelijke persoonlijkheidsstoornis? waar stelt hij zich afhankelijk op dan? zijn dat niet alleen de sociale situaties waarin hij dat doet? hij druist hard tegen ieder advies in, hij hoort de adviezen nauwelijks, verbindt er niet of nauwelijks conclusies aan. King Jaap een laag zelfbeeld? De Godfather die nauwelijks ertoe doende fouten onderkent. Opmerkingen maakt die idioot hard/kwetsend zijn, zonder dat hij dat zelf zo ervaart.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik weinig autisme, aspergeer of PDD trekken bij Jaap,
Lijkt me meer persoonlijkheidsproblematiek. Afhankelijk persoonlijkheidsstoornis, laag zelfbeeld.
Zo veel eten geeft een gevoel van veiligheid, houvast of troost.
eten vanuit een leegte uit het verleden oid.
Ja zou handig zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.
Idd vervelend dat de vermakelijkste beelden vrijwel altijd na twaalven zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Moeten we nu weer tot midden in de nacht gaan wachten op actie.
De hele dag is er geen moer meer aan.
En pas in de nacht actie.
maar die verkoper zie je ook niet dag en nacht zijn trucje doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Kennelijk kijk ik daar dan dwars doorheen want ik vind het een en al gemaaktheid. Niet erg als hij een originele act opvoerd, maar rete irritant als hij iedere keer hetzelfde trucje doet.
Aan tafel is besloten dat Erik en Huub erin mogen maar Japie heeft gezegd tegen Brian dat als die 'zijn' kamer niet uit wil, dat hij hem zal helpen. Uiteindelijk denk ik dat Brian zich houdt aan wat is afgesproken aan tafel, tot het tot slaapproblemen leidt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef milk-shake het volgende:
zeg (ik val zo in) vertel.......gaat brian (rat ) uit zijn kamer....of blijft ie daar!!!! wat zijn zijn plannen???
De redactie had dé kans om haar eruit te gooien na het thee-incident. Ze mag echt niet wegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij wilt haar er nog niet uit bedoel je![]()
Van Brian en Natas mag ze weg, van Syl vast ook, Huub zal niet dwars gaan liggen en Erik gaat dan ook wel mee. Is er al een stemronde aangevraagd tegen haar voor de eerstvolgende keer?
maar ja zo blijft het...dan zou iedereen blijven !!1quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie had dé kans om haar eruit te gooien na het thee-incident. Ze mag echt niet weg
Misschien inmiddels wel -ik blijf positiefquote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie had dé kans om haar eruit te gooien na het thee-incident. Ze mag echt niet weg
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef milk-shake het volgende:
okeee thanks..............komt er op neer dat ie niet tegen durfde te stribbelen....maar nu baalt!!!????
ah, Eric en Huub naar de masterbedroom? okee dan!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan tafel is besloten dat Erik en Huub erin mogen maar Japie heeft gezegd tegen Brian dat als die 'zijn' kamer niet uit wil, dat hij hem zal helpen. Uiteindelijk denk ik dat Brian zich houdt aan wat is afgesproken aan tafel, tot het tot slaapproblemen leidt.
Mijn idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zou handig zijn.
Maar ik ga er niet meer op wachten.
Hun kunnen nog uitslapen tot 9 uur.
Maar ik niet.
Wel handig zo stream ik al veel minder.
Terwijl juist Amanda zooooo makkelijk te vervangen is. Zaterdag liep er een hele kudde Amanda-kloontjes rond, waaruit de redactie naar hartelijk en random had kunnen selecteren.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Grappig dat allerlei FOKkers het gedrag van Jaap proberen te verklaren met allerlei psychologische termen.
Voor mij is hij gewoon een Vies, Vuil, Vervelend, Vet, Varken. Maakt het echt uit wat de achtergrond daar van is?
Ik wilde net zeggen, wil iemand stream 1 in de gaten houden dat er op tijd hulp gebeld kan worden?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
wtf doet jaap maar weer raar
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Grappig dat allerlei FOKkers het gedrag van Jaap proberen te verklaren met allerlei psychologische termen.
Voor mij is hij gewoon een Vies, Vuil, Vervelend, Vet, Varken. Maakt het echt uit wat de achtergrond daar van is?
voor mij nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Neem nog een milk-shakequote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het oude oma jurken vindquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
![]()
het schijnt via via .........dat amandel haar familie echt het soort van aso is .............staat iemand hiervan te kijken ??????quote:Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
De zus van amanda zit in een internaat.
Heeft ze effe geregeld.
haar moeder wilde naar Las vegas.
Ook de zus van huub zat in een internaat.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neem nog een milk-shakejaaaaaaaaaaaaaaaa lekker
![]()
Nee eigelijk niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het schijnt via via .........dat amandel haar familie echt het soort van aso is .............staat iemand hiervan te kijken ??????![]()
![]()
Eigenlijk diep triestquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
Sneu allemaal voor zo'n meisje, kan me dan ook wel een beetje voorstellen dat ze in die hoerige praktijken te recht is gekomen. Zo zijn ze daar dus allemaal in haar familie. Dom, Labiel, hoerig en ordinair
Nou ja, ik denk dat we gewoon graag willen inschatten of er kans op verbetering is en dus op langer blijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk dat je niet zo snel nog iemand vindt die totaal geen problemen heeft om te neuken voor vele duizenden kijkers.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Terwijl juist Amanda zooooo makkelijk te vervangen is. Zaterdag liep er een hele kudde Amanda-kloontjes rond, waaruit de redactie naar hartelijk en random had kunnen selecteren.
Absoluut mee oneens. Ze is net zo geil en zogenaamd 'sletterig' als bijvoorbeeld Huub en heeft schijt aan de mening van anderen. Als ze zin heeft om te neuken, gaat ze neuken. Klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
Sneu allemaal voor zo'n meisje, kan me dan ook wel een beetje voorstellen dat ze in die hoerige praktijken te recht is gekomen. Zo zijn ze daar dus allemaal in haar familie. Dom, Labiel, hoerig en ordinair
Zijn er eigelijk wel mensen met een normaal verleden daar in huis.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef waxmask het volgende:
Wel sneu eigenlijk, Aman kan er niks aan doen, maar ligt weer aan de pauper ouder(s)
Beetje wel jaquote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef milk-shake het volgende:
rare familie van amandel ....................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |