huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren wat we niet nodig hebben, en later spijt van krijgen. Hij is gewoon heel handig in alles naar zijn hand zetten, en bespeeld alles en iedereen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen: Huub is (op zijn rellen na) toch gewoon een rete-irritant figuur met zijn standaard-zinnetjes en zijn domme quasi-gevoelige gelul?
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet andersquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
Truste bq!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
Als je geen last hebt van humor, zoals Brian.........kan je proberen wat je wil, maaruhhhh...........quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is ook gespeend van elke soort humor...........hij probeert het maar het wil maar niet lukken![]()
Wibra?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet anders![]()
Truste Bee-tjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
Kennelijk kijk ik daar dan dwars doorheen want ik vind het een en al gemaaktheid. Niet erg als hij een originele act opvoerd, maar rete irritant als hij iedere keer hetzelfde trucje doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren wat we niet nodig hebben, en later spijt van krijgen. Hij is gewoon heel handig in alles naar zijn hand zetten, en bespeeld alles en iedereen.
En daarom nooit saai om naar te kijken, zolang je maar niks van hem hoeft te kopen
Dat moet haast wel.....of Zeeman kan ook nog.....quote:
Zoals het er nu voor staat willen ze Amanda ook zeer zeker niet eruit. Die zorgt nog voor veel onrust in het huis, vooral tussen Huub en brian, dus dat moet nog wel zo blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit wat in, we zullen zien hoe het er over 4 weken voorstaat.
Wel denk ik dat Amanda er nog eerder uit kan zijn dan Japie.
Of de verkoper is handig, of de klant is niet bijster nozelquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren (...)
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Moeten we nu weer tot midden in de nacht gaan wachten op actie.
De hele dag is er geen moer meer aan.
En pas in de nacht actie.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zijn idd momenten dat ik een FastForward knopje mis bij de streams.
Jij wilt haar er nog niet uit bedoel jequote:Op maandag 12 maart 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat willen ze Amanda ook zeer zeker niet eruit. Die zorgt nog voor veel onrust in het huis, vooral tussen Huub en brian, dus dat moet nog wel zo blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |