voor mij nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Grappig dat allerlei FOKkers het gedrag van Jaap proberen te verklaren met allerlei psychologische termen.
Voor mij is hij gewoon een Vies, Vuil, Vervelend, Vet, Varken. Maakt het echt uit wat de achtergrond daar van is?
Neem nog een milk-shakequote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het oude oma jurken vindquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
het schijnt via via .........dat amandel haar familie echt het soort van aso is .............staat iemand hiervan te kijken ??????quote:Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
De zus van amanda zit in een internaat.
Heeft ze effe geregeld.
haar moeder wilde naar Las vegas.
Ook de zus van huub zat in een internaat.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neem nog een milk-shakejaaaaaaaaaaaaaaaa lekker
![]()
Nee eigelijk niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het schijnt via via .........dat amandel haar familie echt het soort van aso is .............staat iemand hiervan te kijken ??????![]()
![]()
Eigenlijk diep triestquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
Sneu allemaal voor zo'n meisje, kan me dan ook wel een beetje voorstellen dat ze in die hoerige praktijken te recht is gekomen. Zo zijn ze daar dus allemaal in haar familie. Dom, Labiel, hoerig en ordinair
Nou ja, ik denk dat we gewoon graag willen inschatten of er kans op verbetering is en dus op langer blijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Grappig dat allerlei FOKkers het gedrag van Jaap proberen te verklaren met allerlei psychologische termen.
Voor mij is hij gewoon een Vies, Vuil, Vervelend, Vet, Varken. Maakt het echt uit wat de achtergrond daar van is?
Ik denk dat je niet zo snel nog iemand vindt die totaal geen problemen heeft om te neuken voor vele duizenden kijkers.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Terwijl juist Amanda zooooo makkelijk te vervangen is. Zaterdag liep er een hele kudde Amanda-kloontjes rond, waaruit de redactie naar hartelijk en random had kunnen selecteren.
Absoluut mee oneens. Ze is net zo geil en zogenaamd 'sletterig' als bijvoorbeeld Huub en heeft schijt aan de mening van anderen. Als ze zin heeft om te neuken, gaat ze neuken. Klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
Sneu allemaal voor zo'n meisje, kan me dan ook wel een beetje voorstellen dat ze in die hoerige praktijken te recht is gekomen. Zo zijn ze daar dus allemaal in haar familie. Dom, Labiel, hoerig en ordinair
Zijn er eigelijk wel mensen met een normaal verleden daar in huis.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef waxmask het volgende:
Wel sneu eigenlijk, Aman kan er niks aan doen, maar ligt weer aan de pauper ouder(s)
Beetje wel jaquote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef milk-shake het volgende:
rare familie van amandel ....................................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |