maar toch een ander soort van fam denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet.
Maar die zus van Huub ook al gesloten inrichting.
al was ie de laatste man op de planeet, dan nog nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik Jaap zo bezig zie op Stream 1 vraag ik me zomaar ineens af of er vrouwelijke streamers zijn die bij deze beelden plots een smachtend verlangen krijgen naar seks met Jaap.
Anyone?
hallo ..........................................echt niequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik Jaap zo bezig zie op Stream 1 vraag ik me zomaar ineens af of er vrouwelijke streamers zijn die bij deze beelden plots een smachtend verlangen krijgen naar seks met Jaap.
Anyone?
Ik ben het vaak met je eens nu niet. Ik denk dat Amanda heel veel liefde is tekort gekomen. En nu sex verwart met liefde. Ff goedmaken is voor haar gelijk met de benen wijd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens. Ze is net zo geil en zogenaamd 'sletterig' als bijvoorbeeld Huub en heeft schijt aan de mening van anderen. Als ze zin heeft om te neuken, gaat ze neuken. Klaar.
Euhhhhhhhhhh nopequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
Ze mogen er denk niet meer over praten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat oevr de ex die haar in elkaa rheeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te tonen met Brian
Het is allemaal copy-paste gedrag in dat gezin, ben ik bang.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat oevr de ex die haar in elkaa rheeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te tonen met Brian
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat over de ex die haar in elkaar heeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te vertonen met Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |